abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38794975
quote:
1934. The Dust Bowl. The last great age of magic. In a time of titanic sandstorms, drought and pestilence - all signs of God's fury and harbingers of the Apocalypse - the final conflict between good and evil is about to begin. The battle will take place in the Heartland of an empire called America. And when it is over, man will forever trade away wonder for reason.
quote:
Debuting on HBO September 2003, CARNIVĀLE follows a traveling carnival as it wends its way across the Dust Bowl, focusing on a mysterious young fugitive with hidden talents who is taken in by the carnival, and on the charismatic, shadowy evangelist who will ultimately cross his path. The 24-episode dramatic series takes place at a time of worldwide unrest, with evil on the rise around the globe and the Great Depression wreaking economic and social havoc here at home.

quote:
As they become aware of their abilities, Ben and Brother Justin find themselves wrenched from their lives to realize that the world they thought the knew -- this tenuous, prosaic reality shared by humankind -- is actually a chessboard upon which is played the ancient conflict between Light and Darkness, and they are key players in the battle.

Vanaf vandaag zend Nederland 3 seizoen 2 uit van deze geweldige serie! Elke maandag rond 23:45.

Vorige deel: Carnivale deel 2
Wel lekker blijven plakken hč?
pi_38796073
goeie serie! Jammer dat het zo laat komt
- NAC Breda -
pi_38796159
Had een teeveepee in het vorige topic, hier dan maar weer.

Moet er vroeg uit morgen, maar ik kan toch niet slapen dus ik ga maar kijken
pi_38796404
begint dus vandaag om 23:55, iets later dan ik eerst gezien meende te hebben.
pi_38799211
shit dit lees ik dan om kwart over 12 ah well, ik kijk maar gewoon
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
pi_38799775
Lijkt me een goeie serie, hoog cijfer op imdb, maar heb alleen seizoen 1 nog niet gezien
pi_38800460
er worden wel wat dingen wat duidelijker zo, vooral management is opeens iets menselijks, hopelijk blijft dat dit seizoen een beetje gebeuren.

wie was nou precies die man die instorte en wie zorgde daarvoor? dat ben ik vergeten.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:38:40 #8
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38803727
Over welke man heb je het?

(als het info bevat die andere mensen niet willen weten graag spoilertags gebruiken)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38806098
ik ga er vanuit dat ik gewoon kan praten over dingen die in de afgelopen aflevering en het vorige seizoen gebeurt zijn. ik hoef geen informatie over de rest van seizoen 2, alleen over de rol van iemand in het vorige seizoen,

die man die je even samen met ben zag ik het begin van de aflevering, daarna een keer uit een auto stapte en de trappen van een gebouw in storte, later zag je brother justin bij hem. hij had verklaard dat brother justin bezeten zou zijn, maar wat had ie nou precies met ben te maken?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:27:58 #10
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38806233
pfoe.. ik heb het gisteren niet gezien, dus ik weet niet wie je bedoelt..

Bedoel je die man met die geschriften? Die helemaal geobserdeerd was door datgene waar heel Carnivale om draait Of bedoel je Scudder, de vader van Ben?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38806365
allebei niet, de man met zijn geschriften hebben we nu nog maar 1 keer gezien denk ik en scudder is het ook niet. het is iemand die iets in de kerk van brother justin was volgens mij, ik zoek het wel op internet uit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:34:18 #12
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_38806425
Ik heb de eerste serie gezien, maar da's toch weer een tijdje geleden. Ik moest er gisteravond weer even inkomen. Eerlijk gezegd snap ik nog niet alles. Management is dus de kerel die in WO1 in de loopgraven half werd opgevreten door die beer?? Gebeurde dat dan echt? Ik dacht dat dat ook een of ander visioen was. (waar kwam die beer in godsnaam vandaan?) Vragen, vragen, maar daarom kijk ik ook, natuurlijk. Eindelijk weer een serie die meer vragen oproept dan beantwoordt.

Die kerel was Norman, de priester die Iris en Justin heeft opgevoed.
A spoonful of sugar...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:36:02 #13
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38806475
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Sasandra het volgende:
Ik heb de eerste serie gezien, maar da's toch weer een tijdje geleden. Ik moest er gisteravond weer even inkomen. Eerlijk gezegd snap ik nog niet alles. Management is dus de kerel die in WO1 in de loopgraven half werd opgevreten door die beer?? Gebeurde dat dan echt? Ik dacht dat dat ook een of ander visioen was. (waar kwam die beer in godsnaam vandaan?) Vragen, vragen, maar daarom kijk ik ook, natuurlijk. Eindelijk weer een serie die meer vragen oproept dan beantwoordt.
Antwoordje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:37:36 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38806528
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:32 schreef boneyard het volgende:
allebei niet, de man met zijn geschriften hebben we nu nog maar 1 keer gezien denk ik en scudder is het ook niet. het is iemand die iets in de kerk van brother justin was volgens mij, ik zoek het wel op internet uit.
Ah.. het is Norman zoals hieronder al gezegd werd. Norman is de "vader" van Justin en Iris. Hij heeft hun gevonden nadat ze die treincrash overleefd hadden. Norman beweert idd dat Brother Justin bezeten is door de duivel...

Ik denk dat Ben hem heeft gezien in een van zn dromen.. in ieder geval niet in het echt. Weet je nog in welke context ze elkaar spraken/tegenkwamen in die droom?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:40:24 #15
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_38806591
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Antwoordje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanx
A spoonful of sugar...
pi_38806650
hehe, ja ik was er nu ook achter dat het Reverend Balthus was inderdaad. in het begin van de aflevering zie je hem even en dan ben, maar hoe precies weet ik al niet meer, misschien vanavond nog even terug kijken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:44:10 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38806696
Ow ok het zal wel... wacht maar af, het wordt nog veeeeeel spannender
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:20:07 #18
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_38807874
Kudt, gisteren gemist.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_38822549
Ik kijk gewoon niet, heb seizoen 2 gewoon gereseveerd op amazon.com.
Hij komt 7 Augustus uit op DVD.
Heb inmiddels seizoen 1 ook ontvangen voor Euro 40,10,inc verzendkosten.
Seizoen 2 kost via Amazon,zo'n Euro 45,- kosten,inc verzendkosten.
pi_38822839
Hmmm.... ik was een keer begonnen met kijken naar seizoen 1, ergens bij aflevering 6/7 gestopt...
Vond het wel een errug goede serie, maar had er even geen tijd meer voor

Misschien binnenkort eens een keer weer beginnen, kan meteen seizoen 2 erachter aan
pi_38823846
Amazon.com,moet zijn amzon.co.uk.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:46:29 #22
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_38825603
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:31 schreef pepouw het volgende:
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????
Era Vulgaris
pi_38825891
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????
Rustig aan zeg!!.Het hete weer een beetje naar je hoofd gestegen!?.
Jou boeit 't niet,anderen misschien wel !?!.
pi_38825970
Kudt. Waarom heb ik dit topic niet gisteren gezien .
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_38831288
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:31 schreef pepouw het volgende:
Seizoen 1 kostte een paar maanden geleden 30 euri bij de FRS. Zo'n soort Try-Before-You-Buy aankoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')