quote:1934. The Dust Bowl. The last great age of magic. In a time of titanic sandstorms, drought and pestilence - all signs of God's fury and harbingers of the Apocalypse - the final conflict between good and evil is about to begin. The battle will take place in the Heartland of an empire called America. And when it is over, man will forever trade away wonder for reason.
quote:Debuting on HBO September 2003, CARNIVĀLE follows a traveling carnival as it wends its way across the Dust Bowl, focusing on a mysterious young fugitive with hidden talents who is taken in by the carnival, and on the charismatic, shadowy evangelist who will ultimately cross his path. The 24-episode dramatic series takes place at a time of worldwide unrest, with evil on the rise around the globe and the Great Depression wreaking economic and social havoc here at home.
quote:As they become aware of their abilities, Ben and Brother Justin find themselves wrenched from their lives to realize that the world they thought the knew -- this tenuous, prosaic reality shared by humankind -- is actually a chessboard upon which is played the ancient conflict between Light and Darkness, and they are key players in the battle.
Antwoordje:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Sasandra het volgende:
Ik heb de eerste serie gezien, maar da's toch weer een tijdje geleden. Ik moest er gisteravond weer even inkomen. Eerlijk gezegd snap ik nog niet alles. Management is dus de kerel die in WO1 in de loopgraven half werd opgevreten door die beer?? Gebeurde dat dan echt? Ik dacht dat dat ook een of ander visioen was. (waar kwam die beer in godsnaam vandaan?) Vragen, vragen, maar daarom kijk ik ook, natuurlijk. Eindelijk weer een serie die meer vragen oproept dan beantwoordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ah.. het is Norman zoals hieronder al gezegd werd. Norman is de "vader" van Justin en Iris. Hij heeft hun gevonden nadat ze die treincrash overleefd hadden. Norman beweert idd dat Brother Justin bezeten is door de duivel...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:32 schreef boneyard het volgende:
allebei niet, de man met zijn geschriften hebben we nu nog maar 1 keer gezien denk ik en scudder is het ook niet. het is iemand die iets in de kerk van brother justin was volgens mij, ik zoek het wel op internet uit.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Antwoordje:thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A spoonful of sugar...
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:31 schreef pepouw het volgende:
Ik kijk gewoon niet, heb seizoen 2 gewoon gereseveerd op amazon.com.
Hij komt 7 Augustus uit op DVD.
Heb inmiddels seizoen 1 ook ontvangen voor Euro 40,10,inc verzendkosten.
Seizoen 2 kost via Amazon,zo'n Euro 45,- kosten,inc verzendkosten.
Rustig aan zeg!!.Het hete weer een beetje naar je hoofd gestegen!?.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ben je nu aan t pimpen dat je zo goed seizoen 2 hebt kunnen kopen via internet? Zo ja, wat boeit mij het????
Seizoen 1 kostte een paar maanden geleden 30 euri bij de FRS. Zo'n soort Try-Before-You-Buy aankoop.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:31 schreef pepouw het volgende:
Ik kijk gewoon niet, heb seizoen 2 gewoon gereseveerd op amazon.com.
Hij komt 7 Augustus uit op DVD.
Heb inmiddels seizoen 1 ook ontvangen voor Euro 40,10,inc verzendkosten.
Seizoen 2 kost via Amazon,zo'n Euro 45,- kosten,inc verzendkosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |