Ik denk niet dat ze er veel van zullen voelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:11 schreef Cheese het volgende:
Wat een drama dat HBO deze uitmuntende serie gecancelled heeft, onvoorstelbaar.
Een hoop lui zijn echt pissed off, talloze opzeggingen van HBO abonnementen. Ongelooflijk, zo'n originele serie, een juweel temidden van een wereld vol tv-stront, zo laten sterven. En dan te bedenken dat juist een zender als HBO kwaliteit moet uitstralen, onafhankelijk van kijkcijfers. Dit gaat ze hoop ik niet in de kouwe kleren zitten.
Voelden ze ook niets voor bij HBO, maar zou wel een aardige oplossing zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef Forumschorem het volgende:
Ik denk niet dat ze er veel van zullen voelen eerlijk gezegd.
Ik pleit voor een Carnivale: The Movie!!![]()
Hč?? Hoe moet het nu verder?quote:
Dat was de herhaling van zondag, toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:56 schreef Cheese het volgende:
Gisterennacht was nog wel een aflevering, de laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was het laatste?
Ja dat zég ik toch! Ik durf te wedden dat het zou kunnen. Carnivāle lijkt me beter geschikt als boek dan als film btw.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef sankarst het volgende:
[..]
Kunnen ze de vier seasons niet omzetten in een boek? dan lees ik de laatste twee seizoenen wel.
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef Monidique het volgende:
Dus datHet laatste van seizoen 1, ja. Alles gaat verder in seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was het laatste?One's own shit doesn't smell.
ja, dat was de final episodequote:
Mmm, ik weet het niet of Carnivale beter als boek zou zijn. Ik vind dat de serie erg rust op visuele en sfeer elementen (wat niet negatief is). Zou je je ooit zo'n verhaal kunnen voorstellen, met de zelfde impact let op, als de beelden er niet bij waren?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:23 schreef T4rava het volgende:
Ja dat zég ik toch! Ik durf te wedden dat het zou kunnen. Carnivāle lijkt me beter geschikt als boek dan als film btw.
Trouwens, ik heb de hoop al opgegeven. Een show een paar extra seizoenen geven vanwege een paar fans deden ze vroeger nog wel (met bv Rosswell), maar ik denk dat men daar tegenwoordig niet meer aan doet.
Maarja, misschien was op gegeven moment de glans er vanaf, en misschien waren de afleveringen slechter qua qualiteit geworden. Misschien. Of misschien ook niet.
Ik denkt dat we ons de komende afleveringen die niet komen gaan, mooier maken dan ze misschien geworden waren. Misschien is het dus maar beter dat het hierbij blijft, zodat de "magie van Carnivāle" blijft voortbestaan in de fans.
Misschien... of niet, dat kan ook. Dat we nu gewoon de beste serie aller tijden mislopen.
....![]()
Ik heb net pas seizoen 2 afgekeken en ik vind het een goed einde.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef maniack28 het volgende:
Knauf heeft zeker wel gereageerd. In een brief aan de fans gaf hij aan dat hij denkt dat de serie vroeg of laat zijn einde nog wel krijgt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je natuurlijk wel verdergaan met het vehaal, maar in feite zit er geen einde aan.
[ Bericht 18% gewijzigd door T4rava op 29-07-2005 16:29:23 ]One's own shit doesn't smell.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:01 schreef T4rava het volgende:
[..]
Ik heb net pas seizoen 2 afgekeken en ik vind het een goed einde.ik ben het niet eens met jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je natuurlijk wel verdergaan met het vehaal, maar in feite zit er geen einde aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Er moet dus nog heel veel gebeuren wil het verhaal een einde krijgen. En hoe zit het met Lodz die zei dat hij terug zou komen? Wat is zijn rol en waarom werkte hij samen met management? En Scudder met die dooie slangen, waar sloeg dat op? En die kunstenaar? Hoe zal het allemaal verdergaan!? Zoveel onbeantwoorde vragen!
En belangrijker, zal Knauf het wel verder laten gaan? Hij wil nog steeds niks over het plot zeggen, ook al is de show gecancelled.
Misschien heeft hij nog iets voor ons in petto?![]()
![]()
???
Anders ga ik gewoon zijn kinderen gijzelen en eisen dat hij verder gaat, zoals een echte fan.
One's own shit doesn't smell.
Voor wat achtergrond informatie over Lodz lees dit eens. Dan begrijp je zijn rol beter en waarom hij met management samen werktquote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef T4rava het volgende:
En hoe zit het met Lodz die zei dat hij terug zou komen? Wat is zijn rol en waarom werkte hij samen met management?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |