PESquote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik w8 wel op PES5, enigste leuke aan Fifa waren hoe je de corners en vrije trappen kon nemen, voor de rest vond ik het te sloom gaan
Precies....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:19 schreef edje34 het volgende:
Betere scheidsrechters,Overtredingen op de keeper,een keeper die een overtreding kan maken of hands buiten de 16.
Dit gaat niet bij fifa 2005(psx2)
Ah, je hebt na '98 geen Fifa meer gespeeld, maar je weet wel dat er in de latere delen geen sfeer is.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef Tali-banaan het volgende:
sinds '98 heb ik fifa niet meer gespeeld. 98 vond ik wel erg tof, die hele france98 sfeer was top. Als ze die nou eens zouden terughalen
Ja dat je de wisselspelers warm ziet lopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:23 schreef Rekkie het volgende:
Precies....
En wat ik na alle jaren ook wel eens graag wil zien, is beter publiek (niet altijd platte poppetjes en altijd volle stadions), beter geanimeerde wissels (meer actie van wisselspelers om het veld).
Yep! en dan niet de hele wedstijd door, maar zodra ik aangeef dat ik wil wisselen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja dat je de wisselspelers warm ziet lopen.
het spijt me van het gebruik van het woord "terughalen". het was een verkeerde keuze. zo beter?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, je hebt na '98 geen Fifa meer gespeeld, maar je weet wel dat er in de latere delen geen sfeer is.
Knap.
Deze zit ook in 2005 volgens mijquote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef edje34 het volgende:
Je haald me de woorden uit de mond
Carriere optie moet er weer bij zitten!
Nederlands elftal erbij
Mooiere stadions
Samenvatting die je kunt kijken van je gespeelden wedstrijd
Bal keuze optie
Teneu keuze van de teams (dat je bv. niet wit tegen wit speeld dat is irri)
Veld keuze
Eigen stadion bouwen
Van eigen team naar pro
Eigen spelers maken (niet dat je kunt instellen dat ze bij Feyenoord ofzo zitten en dat ze altijd op een laag niveau zitten)
Jeugdopleiding bij elk team
Spelers uit de jeugd halen
Dat is niet de discussie.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef febster het volgende:
Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is?
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraagquote:Op maandag 11 juli 2005 13:52 schreef truSteh het volgende:
Omdat ik PES kut vind spelen? Ga die fifa-pes kut discussie ff ergens anders houden..
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef febster het volgende:
[..]
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraag
Hij geef toch normaal antwoord. Hij vindt het kut spelen. Klaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef febster het volgende:
[..]
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraag
Ik reageerde op Trusteh, maar je mag het best een kut spel vinden hoor geen probleem, dan heb ik namelijk met Fifa in vergelijking met PESquote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!
ja zegt iequote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!
Is daar geen ander topic voor om deze vergelijkingen te treffen?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef febster het volgende:
[..]
Ik reageerde op Trusteh, maar je mag het best een kut spel vinden hoor geen probleem, dan heb ik namelijk met Fifa in vergelijking met PESmaar wat vind je er dan kut aan? Ik vind juist de besturing en gameplay veel realistischer en daarmee moeilijker dan Fifa..
Hij vindt het een kut discussie, en dat was helemaal niet mijn insteek of zijn bedoeling, schelden doet hij maar in onzinquote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij geef toch normaal antwoord. Hij vindt het kut spelen. Klaar.
Jou zegt gevoel en eigen mening helemaal niets?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja zegt ie![]()
Echt niemand die mij wijs kan maken dat Fifa 2005 beter/fijner speelt dan PES 4 hoor![]()
En ja, ik heb ze beide gehad (Fifa niet meer)
Sjah. Het is ook een beetje flauw om over PES te beginnen als er gevraagd wordt naar verbeteringen voor Fifa 2006. Olie en vuur en zo.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Hij vindt het een kut discussie, en dat was helemaal niet mijn insteek of zijn bedoeling, schelden doet hij maar in onzin
Die Kia kan ik je wel vertellen, die is relatief goedkoop voor het gebodene. Maar nu ontopic iddquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jou zegt gevoel en eigen mening helemaal niets?
Waarom rijden er mensen in een KIA? Daar wil ik nog niet dood in gezien worden.
Maar zoals al gezegd.... niet het topic om dat te gaan bepspreken lijkt me!
Ik dacht dat we het fanboy gebeuren wel gehad hadden hier, schijnbaar niet, jammerquote:Op maandag 11 juli 2005 14:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Sjah. Het is ook een beetje flauw om over PES te beginnen als er gevraagd wordt naar verbeteringen voor Fifa 2006. Olie en vuur en zo.
Ik denk inderdaad dat je die discussie beter ergens anders kunt voeren.
Nogmaals...... het topic gaat over fifa 2006.... niet over fifa 2005 vs PES 5.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het fanboy gebeuren wel gehad hadden hier, schijnbaar niet, jammer
En dat zeg jij? Daar moet ik wel even om lachenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het fanboy gebeuren wel gehad hadden hier, schijnbaar niet, jammer
Oke ontopic dan;quote:Op maandag 11 juli 2005 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nogmaals...... het topic gaat over fifa 2006.... niet over fifa 2005 vs PES 5.
Die discussie wil ik overigens best aangaan! Geen probleem maar niet hier
Commentaar mag ook wel wat gevarieerder wat mij betreft!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:12 schreef Goldboy het volgende:
Verbeterpunten:
- Meer stadion acties (spandoeken, waves etc.)
- Andere opzet vrije trappen op eigen helft
- Eigen team creeren en in competitie importeren
- 1e divisie toevoegen
- Meer stadions
- Verbetering scheidsrechters (incl. eventuele fouten)
- Andere spelers comanderen via 2e scherm (DS)
Fifa 2006 staat volgens mijn voor augustus/september/oktober op de planning!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Oke ontopic dan;
Ik ben dan wel een PES fan dus wellicht heb ik er overheen gekeken qua E3 nieuws, maar was Fifa 2006 er wel en zo ja wat waren de spectaculaire vernieuwingen?
Quote uit dit topic dan 1 fanboy reactie van mij? Waar hemel ik PES helemaal op, waar zeg ik dat ik Fifa zo ongelovelijk kut vind etc? Niet dus, dus gewoon je mond dicht houden als je niet weet waar je over praat.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:13 schreef truSteh het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Daar moet ik wel even om lachen
Als je zo graag wilt overtuigen dat pes beter is open je lekker een pes vs. fifa topic ofzo, dit is toch duidelijk het fifa topic.. alleen voor fifa dus ja.
Das wel lichtelijk vreemd aangezien EA meestal vrij vroeg is met nieuwe info over haar toptitels, maar goed zal wel in september ofzo een of andere pressconference komen in het stadion van Barcelona ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fifa 2006 staat volgens mijn voor augustus/september/oktober op de planning!
E3 kan ik niets over zeggen.
Inhoudelijk zijn er nog maar weinig details beschikbaar.....
Tada FIFA 2006 vs PES 5quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Quote uit dit topic dan 1 fanboy reactie van mij? Waar hemel ik PES helemaal op, waar zeg ik dat ik Fifa zo ongelovelijk kut vind etc? Niet dus, dus gewoon je mond dicht houden als je niet weet waar je over praat.
Ja..... daar zou ik inderdaad wel blij van worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef no3big het volgende:
ze moeten het weer integreren met total club manager zodat je naast het voetballen alleen ook echt de club kan managen.
daarmee bedoel ik stadion kunnen uitbreiden, jeugd elftallen, als je met voetballers goed speelt ze ook duurder laten worden trainingen die invloed hebben op de spelers enz enz enz.
Dat doet geen 1 bedrijf alleen al niet vanwege de commerciele redenenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja..... daar zou ik inderdaad wel blij van worden.
Maar wel de goede online mogelijkheden houden....
Helaas heb je helemaal gelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef febster het volgende:
[..]
Dat doet geen 1 bedrijf alleen al niet vanwege de commerciele redenen
Om voor zulke dingen nou weer 50 euries neer te leggenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep! en dan niet de hele wedstijd door, maar zodra ik aangeef dat ik wil wisselen.
Eigenlijk moet er een optie komen om bijvoorbeeld 4 spelers warm te laten lopen. En een aparte optie dat je wilt wisselen.
Zodra je gaat wisselen dat je dan ook daadwerkelijk alle rituelen zoals noppen controleren, vierde man die de nummer omhoog houdt enz enz......
dat hadden ze bij 2004 wel als je allebei de spellen had kon je in Total vlub manager gewoon spelen met de fifa 2004 engine ahd je geen fifa dan kon het niet dus het kan wel maar ze hebben bij 2005 het er weer uit gehaaldquote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef febster het volgende:
[..]
Dat doet geen 1 bedrijf alleen al niet vanwege de commerciele redenen
"Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is"quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Quote uit dit topic dan 1 fanboy reactie van mij? Waar hemel ik PES helemaal op, waar zeg ik dat ik Fifa zo ongelovelijk kut vind etc? Niet dus, dus gewoon je mond dicht houden als je niet weet waar je over praat.
Ik zit er al vanaf het 1e uur, dus helaas voor jouquote:Op maandag 11 juli 2005 14:33 schreef truSteh het volgende:
[..]
"Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is"
Fanboy genoeg voor mij.. ga nou maar weg jij
Dat vraag ik me dus ook serieus af !quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef febster het volgende:
Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is?
Ik speel geen PES omdat ik het niet lekker vind spelen.quote:
Passen gaat idd gewoon soms bagger, lijkt wel of er random naar spelers gepassed word. En als je bijv. in je eentje voor een keeper staat, maar naar een speler rechts van je wilt passen word er toch altijd naar de keeper gepassed, daar heb ik iig last vanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:58 schreef ViPeRII het volgende:
Wat iig moet verbeteren is het overspelen, dat gaat soms zo verschrikkelijk kut! en verder vind ik dat de scheids wel iets consequenter mag zijn, en dat je af een toe een bal van ver er ook in kan trappen... ze gmaar dat de kepper wat meer foutjes maakt, zoals te ver voor zijn doel staan
hehe ik mag het niet zeggen maar doe het tochquote:Op maandag 11 juli 2005 15:02 schreef Kaap het volgende:
Wat ik nou graag eens zou willen zien is dat de opstellingen dynamisch zijn. Dat wil zeggen dat je templates van opstellingen kan kiezen maar dat je de icoontjes voor spelers ook kan verschuiven en zo bijvoorbeeld een hele vreemde opstelling creeert.
En tevens mogen ze wel eens wat doen aan de beoordeling van spelers in Nederland. Kuijt 2 sterren, Kalou 1 ster, zelfde geldt voor spelers van andere NL teams. IVM andere landen zijn we echt zwaar underrated.
fifa 2005 op de Xbox is helemaal klote spelenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik speel geen PES omdat ik het niet lekker vind spelen.
En ik vraag me serieus af waarom deze discussie hier wordt gevoerd.
Gebruik je toch L2quote:Op maandag 11 juli 2005 13:58 schreef Wepeel2 het volgende:
Spelers moeten soms makkelijker geactiveerd kunnen worden. Bij het verdedigen kun je nu vrij makkelijk scoren via de flanken. Als je een 'diepere' speler wilt selecteren (dus niet de speler die het dichtst bij de bal is) om zo een speler in het strafschopgebied te dekken dan gaat dat erg moeizaam en vaak te laat.
Zal oktober/november worden wsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gebruik je toch L2
Ik kan nergens vinden wanneer Fifa 2006 uitkomt,weet iemand dat toevallig??
Dan pas??quote:
Ik had begrepen dat fifa 2006 al in Aug kwamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:51 schreef Rekkie het volgende:
Das elk jaar nog zo geweest, zal dit jaar niet veel anders zijn
me 2, en ook nog laat pas, want ik mot eerst zelf voetballen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:46 schreef kL0j00h het volgende:
Is het niets nee? ik zit nog op het werkdus kan het thuis pas proberen.
Nou..... ik wacht wel even voordat ik het complete spel heb voordat ik met een oordeel kom.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Bjoro het volgende:
al met al, niet veel nieuws dus
gewoon een mooi verkooppraatje om iets dat alleen een ander hoesje heeft![]()
Zal ook voor PES gelden. Toch maken beide spellen elk jaar een kleine vooruit gang. Als je voor PES bent moet je dat vooral spelen. Als je voor FIFA bent moet je dat spelen, waarom dat gezeik toch altijd over het beste spel?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Bjoro het volgende:
al met al, niet veel nieuws dus
gewoon een mooi verkooppraatje om iets dat alleen een ander hoesje heeft![]()
Ben al Fifa speler sinds fifa 95. Heb ze allemaal gehad en helemaal platgespeeld. Tot rtwc was het super. Daarna ging het beg afwaard, met als diepteputn toch wel 2004...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zal ook voor PES gelden. Toch maken beide spellen elk jaar een kleine vooruit gang. Als je voor PES bent moet je dat vooral spelen. Als je voor FIFA bent moet je dat spelen, waarom dat gezeik toch altijd over het beste spel?
Beide spellen zijn goed! Ze hebben allebij eigen plus punten en min punten.
Stoppen jullie nu met het PES vs Fifa gezeik nou eindelijk?
hmm, Kijk zolang de kwaliteit van het spel afhangt van speler animatie (waardoor het lijkt of het spel zich vertraagd afspeeld) en de licentie, dan ben je inderdaad een FIFA-gamer. Intussen maak ik mij mee druk over mijn Master League aankoop; of die linksback de wel genoeg opkomt als de linksbuiten naar binnensnijd en dat soort dingen. oftwel voetbal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:02 schreef DrDentz het volgende:dus ik heb het maar eens een paar potjes gespeeld maar wat een prutspel.. iedereen loopt houtering en ze hebben ook maar een paar teams
Dat is ook zoquote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef Apekoek het volgende:
soms krijg ik het idee dat iedereen fifa een kut spel vind behalve ik.
Ik vind fifa geen kut spel...quote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef Apekoek het volgende:
soms krijg ik het idee dat iedereen fifa een kut spel vind behalve ik.
ehhhmmm tja juistem.quote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
De leipste FIFA was gewoon RTWC 98. World Cup 98 en FIFA 2000 waren ook oke, maar daarna werd het steeds slechter, en leek het wel alsof de graphics steeds slechter werden...
Nou niet echt. Zaalvoetbal hebben ze eruit gehaald, veel minder teams, geen edit mode, trage kutmenu's etc etc.quote:Op maandag 5 september 2005 13:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ehhhmmm tja juistem.
dat leek toen zo omdat het totaal vernieuwend was. tegenwoordig wordt dat steeds moeilijker. ook pes zal lijken op zijn voorganger. zo is het nu eenmaal. en als je alle delen uit voorgaande jaren gaat vergelijken zie je duidelijk vooruitgang/verschil.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou niet echt. Zaalvoetbal hebben ze eruit gehaald, veel minder teams, geen edit mode, trage kutmenu's etc etc.
Ik speel liever een potje FIFA 98 dan 2005.
wat jij wil.quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou niet echt. Zaalvoetbal hebben ze eruit gehaald, veel minder teams, geen edit mode, trage kutmenu's etc etc.
Ik speel liever een potje FIFA 98 dan 2005.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef Burning_Eye het volgende:
Heej mensen,
zou iemand zo vriendelijk wilen zijn hier een link te posten waar ik FIFA 2006 kan downloaden?
Alvast bedankt
ik heb een code, niet doorvertellen hequote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef Burning_Eye het volgende:
Heej mensen,
zou iemand zo vriendelijk wilen zijn hier een link te posten waar ik FIFA 2006 kan downloaden?
Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik heb een code, niet doorvertellen heBedankt he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik heb een code, niet doorvertellen hehoezo heb je een code?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De nieuwe naam voor Total Club manager.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is FIFA 06 Manager?
Dus baggerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De nieuwe naam voor Total Club manager.
zeker niet, ik vond het altijd een goede game.quote:
Is daar al een topic over eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zeker niet, ik vond het altijd een goede game.
dit jaar gaan ze alleen revolutionair veranderen. FIFA manager ziet er gelikt uit.
Ga naar: www.velpzuid.nl en klik op (thuis/startpagina en dan bij updates) of via downloads/othersquote:Heej mensen,
Alvast bedankt
Welke patch is dat ?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Misschien moet je een patch downloaden om resolutie aan te passen.
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb de demo, nu nog een xbox ( onlangs verkocht)
Volgens mij weer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef realist_ik het volgende:
hebben ze nou eigenlijk eindelijk fuckin' oranje erbij zitten of hoe zit dat??!
Ik durf daar niet eerlijk op te antwoorden, want ik zie wel de Eredivisie logo in het beginscherm van het spelquote:
ja, maar de eredivisie zat er vorige keer ook bij, en oranje niet ...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik durf daar niet eerlijk op te antwoorden, want ik zie wel de Eredivisie logo in het beginscherm van het spel
Dat zal wel weer inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:59 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ja, maar de eredivisie zat er vorige keer ook bij, en oranje niet ...
ik bedoelde ook eigenlijk specifiek nationaal elftal.
De rest zuigt ook kont.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef truSteh het volgende:
Interesseert mij dat kut publiek nouZie ik toch niet tijdens een wedstrijd.
Ik ga hem zeker kopen. Als FIFA-hooliganquote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die deze fifa gaan kopen in de winkel? Die moeten wel compleet seniel zijn.
Beter kon ik het niet verwoorden, beste man.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die deze fifa gaan kopen in de winkel? Die moeten wel compleet seniel zijn.
Jezuschristus, leef jij nog?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
wanneer is de release?
Als je echt een FIFA-hooligan was liet je juist deze liggen. Wordt tijd dat EA 1 keer in de 4 jaar een FIFA uitbrengt ipv elk jaar een 100kb-patchachtige update in vorm van een cd/dvdtje van 45 euro.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker kopen. Als FIFA-hooligan
Ik kan namelijk beter met FIFA overweg dan met PES.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je echt een FIFA-hooligan was liet je juist deze liggen. Wordt tijd dat EA 1 keer in de 4 jaar een FIFA uitbrengt ipv elk jaar een 100kb-patchachtige update in vorm van een cd/dvdtje van 45 euro.
En ondanks dat gewoon mee doen aan FIFA-competities hè ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, het is al sinds 2001 kut, maar 2004, 2005 en dan misschien 2006 zijn dan wel het dieptepunt. Maarja, gelukkig hebben we ook iets anders van die splee... Japanners, en dat voetbalt toch echt wel een stukje beter dan die FIFA crap.
Ja nog echt ook...... echt geldklopperij van EA.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
De graphics alleen al. Die zijn sinds '99 ongeveer hetzelfde gebleven, ze eisen alleen tien keer hogere systeemeisen.
Gelukkig komt de de Pro Evolution Soccer serie elk jaar met geweldige verbeteringenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je echt een FIFA-hooligan was liet je juist deze liggen. Wordt tijd dat EA 1 keer in de 4 jaar een FIFA uitbrengt ipv elk jaar een 100kb-patchachtige update in vorm van een cd/dvdtje van 45 euro.
Ik ken PES helemaal niet, maar het lijkt me nauwelijks beter dan FIFA. FIFA is gewoon alleen maar slechter geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig komt de de Pro Evolution Soccer serie elk jaar met geweldige verbeteringen
De meeste vinden PES geweldig, maar dat begrijp ik dus niet.
Wat is er zo geweldig aan PES?
Ik ben verrast door de demo van Fifa06, het is beter dan ik had verwacht.
ALLES is beter aan PES.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig komt de de Pro Evolution Soccer serie elk jaar met geweldige verbeteringen
Probeer anders even de demo ff/quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:13 schreef pmponer het volgende:
Jammer om te horen dat het zo zwaar K*T is ...
Ik had gehoopt op een verbeterde Fifa... maar als ik dit zo hoor laat ik hem maar weer links liggen.
Helemaal met je eens. Wat zijn de nieuwe features die PES vorig jaar niet had? Ik had niets gezien hoor. (graphics, zijn precies hetzelfde gebleven)_quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het commentaar is precíes hetzelfde als vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Kaap het volgende:
Zolang Youri Mulder geen commentaar geeft vink alles best.
In het echte spel, Reiziger en Ball zitten dus inderdaad níet bij psv, en Lee dus nog wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef DrDentz het volgende:
in de demo of in het echte spel?
dus reiziger en ball zitten niet bij psv![]()
Ik vind PES veeeeel beter dan FIFA en dat terwijl ik altijd fanatiek aanhanger was van FIFA.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken PES helemaal niet, maar het lijkt me nauwelijks beter dan FIFA. FIFA is gewoon alleen maar slechter geworden.
Hoop weer op de engelsen zoals de demoquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Kaap het volgende:
Zolang Youri Mulder geen commentaar geeft vink alles best.
ehmmm daar heb je een pc voor nodigquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Probeer anders even de demo ff/
[..]
Uhm dat heeft hij toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
ehmmm daar heb je een pc voor nodig![]()
Ik heb wel een pc maar die is niet uitgerust om een demo te spelenquote:
Ow i c. Sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb wel een pc maar die is niet uitgerust om een demo te spelen
Ik vind FIFA 2006 (demo) vele malen beter dan de FIFA 2005 (demo). Speelt veel sneller, betere bewegingen, je kan eindelijk beter een mannetje uitspelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:03 schreef pmponer het volgende:
np maar wat vind jij van de game, ik had fifa 2004 als laatste maar die heb ik verkocht omdat ik het niet heel erg leuk vond.
Fifa 2005 heb ik maar overgeslagen dus ik dacht misschien is deze het wel waard.
ben benieuwd, verwacht ook zoiets.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:32 schreef Komakie het volgende:
Heb vandaag een volledige review gelezen van Fifa2006 en die zeggen dat hij erg goed is. Pro Evo niveau zeg maar. Het is net iets anders dan PES maar komt in de buurt....
En gelijk hebben ze. Waar is het preview te lezen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:32 schreef Komakie het volgende:
Heb vandaag een volledige review gelezen van Fifa2006 en die zeggen dat hij erg goed is. Pro Evo niveau zeg maar. Het is net iets anders dan PES maar komt in de buurt....
hmmhmmm jij hebt duidelijk niet opgelet...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat Fifa 2006 goed is? Dat kan eigenlijk niet, want dan moeten de vorige 3 delen miserabel zijn geweest. Aangezien er geen kont verschil in zit.
Opmerking van het jaarquote:Op zondag 25 september 2005 13:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmhmmm jij hebt duidelijk niet opgelet...
2005 en 2004 waren echt wel erg verschillend. Allebij ruk, maar wel totaal verschillend ruk.
2003 vond ik wel ok trouwens maar goed.
Ga jij eerst maar eens fijn de demo spelen voordat je met loze opmerkingen komt he...
Je loopt echt de hele tijd al te zeiken over dingen waar je volgens mij nog helemaal niets over weet. Als een kip zonder kop noemen we dat
Prima als je op en aanmerkingen hebt, maar kom dan wel met een onderbouwt verhaal en loop niet 10 posts lang te zeiken dat het toch ruk is en het nooit zal veranderen.
Kun je dat in de demo ook instellen dan?quote:Op zondag 25 september 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu een paar potjesop beginner gespeeld en de ballen vliegen er nu wel aardig in.
Begin het een beetje onder de knie te krijgen zonder Z, aangezien ik daar veel meespeelde in '05.
Download de razor patch, kun je alles instellen, ook welk niveau en je kan gewoon achter elkaar doorspelen ipv de menu's elke keer te krijgen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dat in de demo ook instellen dan?
Waar kan ik die downloaden?quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Download de razor patch, kun je alles instellen, ook welk niveau en je kan gewoon achter elkaar doorspelen ipv de menu's elke keer te krijgen.![]()
![]()
![]()
Ik kreeg een vrije trap voor handsLeuk
Verder vrije trap ook weten te scoren, voorzetten van de zijkant en met een lobje. Gaat steeds beter dus.
De 2 belangrijkste dingen zijn beter aan PES:quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
mja dat blijkt ook wel uit je reacties....quote:Op zondag 25 september 2005 14:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Opmerking van het jaar.
Ik heb de demo gespeeld, anders ging ik ook niet lopen zeiken.
Misschien is er wel iets mis met je pc waardoor die demo het niet doet?quote:Op zondag 25 september 2005 17:38 schreef Sickert het volgende:
demo doet het hier niet ....
zou wel moeten!
p4 2,6
1024
256 geforce 6600
bagger demo dus...
ik huur m wel een keer voor de ps2 ofzo... dat speelt ook leuker
Ik ga het nieteens proberen denk ik. Ik heb een AMD 1400, 512 mb geheugen, Geforce 3 Ti500 (oc'ed). Pes 4 draait hier heerlijk op! Fifa 2005 is net aan...eigenlijk is het net iets te traag maar het is net te doen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja dat blijkt ook wel uit je reacties....
Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt man
[..]
Misschien is er wel iets mis met je pc waardoor die demo het niet doet?
Btje makkelijk om de demo gelijk de schuld te geven als jij je pc niet goed onderhoud.
bij mij en een heleboel anderen doet hij het namelijk wel...
staat dat niet in t boekje?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn spel begint er steeds meer op te lijken. Bayern nu twee keer met Milan volledig onder druk weten te krijgen.
Wat betekenen eigenlijk 2,4,6 en 8? CO, DV, IN en VL? VL zal vleugels wel zijn, die andere 3? En 5 zal wel aanvallen/neutraal/verdedigen zijn.
Ik heb een AMD Athlon 1,33Ghz, 768MB geheugen en een ATI Radeon 9700 Pro, en daarmee gaat het goedquote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga het nieteens proberen denk ik. Ik heb een AMD 1400, 512 mb geheugen, Geforce 3 Ti500 (oc'ed). Pes 4 draait hier heerlijk op! Fifa 2005 is net aan...eigenlijk is het net iets te traag maar het is net te doen.
Dan zal 2006 het wel niet doen, denken jullie wel?
ja maar er zit wel een verschil tussen een 9700 Pro en een Geforce 3 Ti500...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een AMD Athlon 1,33Ghz, 768MB geheugen en een ATI Radeon 9700 Pro, en daarmee gaat het goed
ja, dat kloptquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja maar er zit wel een verschil tussen een 9700 Pro en een Geforce 3 Ti500...
'Verbeterd'.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:07 schreef edje34 het volgende:
veel mensen zien weer uit naar de release van fifa 2006 maar mensen wat moet er eigenlijk verbetert worden in FIFA 2006?
www.voetbalzone.nlquote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef Ash het volgende:
Iemand misschien een goeie Transfer site.
gezien de transfers in het spel maar geupdate zijn t/m 24 augustus.
Ik gebruikte eerst zelf http://www.footballtransfers.net/transfers/index.html maar hun History optie is er niet meer zoals eerst, toen kon je nog naar oudere datums kijken.
Waar moet ik dan precies op die site wezen voor die transferlist?quote:
het is eigenlijk alleen maar voetbal nieuws maar toen de transfers bezig waren stond het helemaal vol van transfersquote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Ash het volgende:
[..]
Waar moet ik dan precies op die site wezen voor die transferlist?
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
PC versie is ehm "uit"
welke winkel?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Badabingea het volgende:
Ik ga hem zometeen halen voor de ps2.
Hier is die al te koop (Veenendaal)
Toppunt van een gefrustreerde Ajax-fan.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/212/301ez.th.jpg]afbeelding][/URL] De 3-0 in de 47' minuut tegen Feyenoord
Ik heb Engels commentaarquote:Op woensdag 28 september 2005 18:09 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker hè, commentaar van evertten
napel
Ik heb em op de xbox weer lekker op engels staan
Kan ik wat aan doen dat ik gelijk tegen Feyenoord moestquote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef dady het volgende:
[..]
Toppunt van een gefrustreerde Ajax-fan.![]()
Wat ziet het er verschrikkelijk lelijk uit zegquote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb Engels commentaar
[[url=http://img159.imageshack.us/img159/2347/307nm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sneijder, Sneijder0-1 tegen AZ. Een beauty
PCquote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ziet het er verschrikkelijk lelijk uit zegPS2 zeker?
Ik snap je niet... maar goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef SpeedyRich het volgende:
dat is goed nieuws
Tijdens het spelen is FIFA veel beter hoor, in de herhaling gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:15 schreef Saekerhett het volgende:
Ok gelijk maar even duidelijk maken wie de beste graphics heeft, en over gameplay hoeven we het al helemaal niet te hebben:
FIFA 06
[afbeelding]
Pro Evolution Soccer 5
[afbeelding]
"Ja, PES speelt misschien iets beter, maar voor de graphics moet je bij FIFA zijn..."
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tijdens het spelen is FIFA veel beter hoor, in de herhaling gelijk.
En waarom niet? Wat praat jij voor een poep? Zit je soms te vissen naar een ban?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dit meen je toch niet serieus he?
Fifa speelt in mijn optiek echt niet beter dan PES.... verre van dat zelfs.... FIFA speelt dramatisch slecht vergeleken bij PES.... (en dat zegt een ex-die-hard FIFA fan)quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En waarom niet? Wat praat jij voor een poep? Zit je soms te vissen naar een ban?
De graphics van FIFA zijn tijdens het spelen echt velemalen beter dan PES.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dit meen je toch niet serieus he?
Dat zou ik ook zeggen. FIFA speelt vele malen beter. (en dat zegt een ex-die-hard PES fan)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fifa speelt in mijn optiek echt niet beter dan PES.... verre van dat zelfs.... FIFA speelt dramatisch slecht vergeleken bij PES.... (en dat zegt een ex-die-hard FIFA fan)
Oh dan ga ik gelijk Fifa halen morgenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De graphics van FIFA zijn tijdens het spelen echt velemalen beter dan PES.
ik moet zeggen Babel heeft mooie EA-Sports schoenen...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap je niet... maar goed.
[[url=http://img349.imageshack.us/img349/5849/308fw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi. AZ - Ajax 0-7 geëindigd en hier een feestje na een prachtige omhaal van Babel.
ja! hij teminste wel! kun jij niet zeggen jij vlegel!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik moet zeggen Babel heeft mooie EA-Sports schoenen...
Dat is inderdaad Jammer, dat overal weer EA sports op moet komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik moet zeggen Babel heeft mooie EA-Sports schoenen...
Dat is niet helemaal waar, ze noemen wel dingen uit Fifa, maar ze hebben er nieuwe dingen ingestopt, zoals Van the man maakt het weer waar voor zijn club enz.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat mij opvalt. Heb even geluisterd naar het NLse commentaar. Het is 100% van FIFA 2005 afkomstig
ik hoop dat dit sarcasme is...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ze noemen wel dingen uit Fifa, maar ze hebben er nieuwe dingen ingestopt, zoals Van the man maakt het weer waar voor zijn club enz.
De uitdagingen en de Nike-ballen zijn erg gaaf.
Het is echt een hele vooruitgang van het hele fifa, dat merk je meteen.
Inderdaad. Maar wat jij net opnoemde heb ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ze noemen wel dingen uit Fifa, maar ze hebben er nieuwe dingen ingestopt, zoals Van the man maakt het weer waar voor zijn club enz.
De uitdagingen en de Nike-ballen zijn erg gaaf.
Het is echt een hele vooruitgang van het hele fifa, dat merk je meteen.
Welke taal gebruik jij dan als je hem opstart?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb eht spel gisteren ook gekocht en wat mij het eerste opviel is dat alleen de gameplay best wel verandert is het commentaar dat vind ik nu al iritant en het spel is in ieder geval minder scripted maar de besturing is echt zo iritant eerst kon je nog lopen met de L3 en nu met de pijltjes dat is echt wel wennen maar voor de rest heb ik er heel veel plezier mee![]()
in het nederlandsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wat jij net opnoemde heb ik nog niet gehoord
[..]
Welke taal gebruik jij dan als je hem opstart?
Dan zet je gewoon je taalinstelling op Engels. Dan heb je Engels commentaar. En dat vind ik toch brillianter!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
in het nederlands
ik weet al wat je wil zeggen want engels commentaar is beter ja maar ik vind nederlands wat coolet klinken
haha klopt inderdaad voor geen hout.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:59 schreef Burning_Eye het volgende:
ik zat gisteren te spelen ik was ajax en stond 3-0 voor tegen sparta toen zijden ze dat die keeper is achter zijn oor moest krabben en nadenken of ie zijn cariere wou voortzetten (ofzo iets) en vlak daarna dan zeggen ze weer: ze hebben een ijzersterke verdediging en dat hebben ze mede te danken aan hun ijzersterke doelman
![]()
als je niks te zeggen hebt houd dan gewoon je smoel dicht topicverneukerquote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef DrDentz het volgende:
zit niet zo te zijken
Wel eens van sarcasme gehoord? Tip: check je spelling!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
als je niks te zeggen hebt houd dan gewoon je smoel dicht topicverneuker
over topicverneuker gesproken.... hou het wel een beetje netjes he.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
als je niks te zeggen hebt houd dan gewoon je smoel dicht topicverneuker
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef Burning_Eye het volgende:
net scoorde ik een doelpunt en wat voor commentaar kreeg ik?? ja hoor, kut commentaar.
het was dus een intikkertje en het eerste wat die commentator roept is: wat een GOAL!!!! dit is het hoogtepunt van de wedstrijd.
terwijl ik diezelfde wedstrijdnog van dertig meter in de kruising schoot:S
Ik vind de nieuwe Fifa er toch echt wel anders uitzien. Spelers zijn wat gedetailleerder en bewegen vloeiender. Misschien dat het minder opvalt bij de pc versie, maar de xbox versie vind ik toch wat mooier.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef Apekoek het volgende:
wat ik wel jammer vindt dat geen van de voetbal spellen Fifa en PEs vooruitgang hebben geboekt op het grafisch aspect. nog steeds meer van hetzelfde.
Zijn de (spelers) graphics van de XBOX mooier dan op de PC?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Fifa er toch echt wel anders uitzien. Spelers zijn wat gedetailleerder en bewegen vloeiender. Misschien dat het minder opvalt bij de pc versie, maar de xbox versie vind ik toch wat mooier.
PES ziet er helaas nog steeds uit als een spel van 3 jaar geleden ja.![]()
ligt er maar net aan welke videokaart er in je PC zitquote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zijn de (spelers) graphics van de XBOX mooier dan op de PC?
Ik heb nu een Nvidia 6600GTquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
ligt er maar net aan welke videokaart er in je PC zit![]()
beeldquote:Op donderdag 29 september 2005 18:13 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb wel verstand van computers maar die types van die viedeokaart enz. snap ik niet want ik heb hem op de PS2 dus kan em geen reet schelen:D
maar soms hapert het beelt:S zou dat kunnen doordat de mijne is omgebouwd?
hij heeft dus een omgebouwde ps2 zegt ie dusquote:Op donderdag 29 september 2005 18:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
beeld
Ik heb geen problemen met mijn spel. Hij loopt heerlijk. Wat zijn jouw specificaties?
Yup. Hij is officieel vandaag uitgekomenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:27 schreef twetwe het volgende:
[..]
hij heeft dus een omgebouwde ps2 zegt ie dus
Ontopic: is het waar dat fifa2006 idd vandaag al in de winkels ligt?
Waar vind jij de Razor patch . site ?quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Download de razor patch, kun je alles instellen, ook welk niveau en je kan gewoon achter elkaar doorspelen ipv de menu's elke keer te krijgen.![]()
![]()
![]()
Ik kreeg een vrije trap voor handsLeuk
Verder vrije trap ook weten te scoren, voorzetten van de zijkant en met een lobje. Gaat steeds beter dus.
Ik kan hem ook helaas niet vindenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Waar vind jij de Razor patch . site ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef livetothegoal het volgende:
[..]
Waar vind jij de Razor patch . site ?
100% zuivere doelpunt inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding]
Doelpunt, of geen doelpunt? Volgens de scheids was het geen doelpunt.
Ja wat is je punt nu?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. FIFA speelt vele malen beter. (en dat zegt een ex-die-hard PES fan)
Nee het spel heeft last van framedrops. Dat gaf ik al eerder aan. Beetje suf geprogrammeerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:13 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb wel verstand van computers maar die types van die viedeokaart enz. snap ik niet want ik heb hem op de PS2 dus kan em geen reet schelen:D
maar soms hapert het beelt:S zou dat kunnen doordat de mijne is omgebouwd?
inderdaad ik wil ook meer ingame informatie hebben, nu ff niet meer over de gameplay hebben. wat zijn inderdaad de nieuwe features en teams in het spel?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Dixidito het volgende:
Wat zijn nu de grootste verschillen met FIFA2005? Ik hoor al wat over dat er nu scheidsrechters rond hobbelen en dat ze doelpunten afkeuren. Verder nog leuke nieuwtjes? Nieuwe stadions? Eerste divisie toegevoegd? Ik hoop het... lijkt me wel lachen om met Go Ahead Eagles Champions League te spelen
You're welcomequote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:En diegene met de tip 'commentaar uit, muziek op achtergrond aan?'![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |