ehhhmmm tja juistem.quote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
De leipste FIFA was gewoon RTWC 98. World Cup 98 en FIFA 2000 waren ook oke, maar daarna werd het steeds slechter, en leek het wel alsof de graphics steeds slechter werden...
Nou niet echt. Zaalvoetbal hebben ze eruit gehaald, veel minder teams, geen edit mode, trage kutmenu's etc etc.quote:Op maandag 5 september 2005 13:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ehhhmmm tja juistem.
dat leek toen zo omdat het totaal vernieuwend was. tegenwoordig wordt dat steeds moeilijker. ook pes zal lijken op zijn voorganger. zo is het nu eenmaal. en als je alle delen uit voorgaande jaren gaat vergelijken zie je duidelijk vooruitgang/verschil.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou niet echt. Zaalvoetbal hebben ze eruit gehaald, veel minder teams, geen edit mode, trage kutmenu's etc etc.
Ik speel liever een potje FIFA 98 dan 2005.
wat jij wil.quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou niet echt. Zaalvoetbal hebben ze eruit gehaald, veel minder teams, geen edit mode, trage kutmenu's etc etc.
Ik speel liever een potje FIFA 98 dan 2005.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef Burning_Eye het volgende:
Heej mensen,
zou iemand zo vriendelijk wilen zijn hier een link te posten waar ik FIFA 2006 kan downloaden?
Alvast bedankt
ik heb een code, niet doorvertellen hequote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef Burning_Eye het volgende:
Heej mensen,
zou iemand zo vriendelijk wilen zijn hier een link te posten waar ik FIFA 2006 kan downloaden?
Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik heb een code, niet doorvertellen heBedankt he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik heb een code, niet doorvertellen hehoezo heb je een code?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De nieuwe naam voor Total Club manager.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is FIFA 06 Manager?
Dus baggerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De nieuwe naam voor Total Club manager.
zeker niet, ik vond het altijd een goede game.quote:
Is daar al een topic over eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zeker niet, ik vond het altijd een goede game.
dit jaar gaan ze alleen revolutionair veranderen. FIFA manager ziet er gelikt uit.
Ga naar: www.velpzuid.nl en klik op (thuis/startpagina en dan bij updates) of via downloads/othersquote:Heej mensen,
Alvast bedankt
Welke patch is dat ?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Misschien moet je een patch downloaden om resolutie aan te passen.
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb de demo, nu nog een xbox ( onlangs verkocht)
Volgens mij weer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef realist_ik het volgende:
hebben ze nou eigenlijk eindelijk fuckin' oranje erbij zitten of hoe zit dat??!
Ik durf daar niet eerlijk op te antwoorden, want ik zie wel de Eredivisie logo in het beginscherm van het spelquote:
ja, maar de eredivisie zat er vorige keer ook bij, en oranje niet ...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik durf daar niet eerlijk op te antwoorden, want ik zie wel de Eredivisie logo in het beginscherm van het spel
Dat zal wel weer inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:59 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ja, maar de eredivisie zat er vorige keer ook bij, en oranje niet ...
ik bedoelde ook eigenlijk specifiek nationaal elftal.
De rest zuigt ook kont.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef truSteh het volgende:
Interesseert mij dat kut publiek nouZie ik toch niet tijdens een wedstrijd.
Ik ga hem zeker kopen. Als FIFA-hooliganquote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die deze fifa gaan kopen in de winkel? Die moeten wel compleet seniel zijn.
Beter kon ik het niet verwoorden, beste man.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die deze fifa gaan kopen in de winkel? Die moeten wel compleet seniel zijn.
Jezuschristus, leef jij nog?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
wanneer is de release?
Als je echt een FIFA-hooligan was liet je juist deze liggen. Wordt tijd dat EA 1 keer in de 4 jaar een FIFA uitbrengt ipv elk jaar een 100kb-patchachtige update in vorm van een cd/dvdtje van 45 euro.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker kopen. Als FIFA-hooligan
Ik kan namelijk beter met FIFA overweg dan met PES.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je echt een FIFA-hooligan was liet je juist deze liggen. Wordt tijd dat EA 1 keer in de 4 jaar een FIFA uitbrengt ipv elk jaar een 100kb-patchachtige update in vorm van een cd/dvdtje van 45 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |