"Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is"quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Quote uit dit topic dan 1 fanboy reactie van mij? Waar hemel ik PES helemaal op, waar zeg ik dat ik Fifa zo ongelovelijk kut vind etc? Niet dus, dus gewoon je mond dicht houden als je niet weet waar je over praat.
Ik zit er al vanaf het 1e uur, dus helaas voor jouquote:Op maandag 11 juli 2005 14:33 schreef truSteh het volgende:
[..]
"Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is"
Fanboy genoeg voor mij.. ga nou maar weg jij
Dat vraag ik me dus ook serieus af !quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef febster het volgende:
Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is?
Ik speel geen PES omdat ik het niet lekker vind spelen.quote:
Passen gaat idd gewoon soms bagger, lijkt wel of er random naar spelers gepassed word. En als je bijv. in je eentje voor een keeper staat, maar naar een speler rechts van je wilt passen word er toch altijd naar de keeper gepassed, daar heb ik iig last vanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:58 schreef ViPeRII het volgende:
Wat iig moet verbeteren is het overspelen, dat gaat soms zo verschrikkelijk kut! en verder vind ik dat de scheids wel iets consequenter mag zijn, en dat je af een toe een bal van ver er ook in kan trappen... ze gmaar dat de kepper wat meer foutjes maakt, zoals te ver voor zijn doel staan
hehe ik mag het niet zeggen maar doe het tochquote:Op maandag 11 juli 2005 15:02 schreef Kaap het volgende:
Wat ik nou graag eens zou willen zien is dat de opstellingen dynamisch zijn. Dat wil zeggen dat je templates van opstellingen kan kiezen maar dat je de icoontjes voor spelers ook kan verschuiven en zo bijvoorbeeld een hele vreemde opstelling creeert.
En tevens mogen ze wel eens wat doen aan de beoordeling van spelers in Nederland. Kuijt 2 sterren, Kalou 1 ster, zelfde geldt voor spelers van andere NL teams. IVM andere landen zijn we echt zwaar underrated.
fifa 2005 op de Xbox is helemaal klote spelenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik speel geen PES omdat ik het niet lekker vind spelen.
En ik vraag me serieus af waarom deze discussie hier wordt gevoerd.
Gebruik je toch L2quote:Op maandag 11 juli 2005 13:58 schreef Wepeel2 het volgende:
Spelers moeten soms makkelijker geactiveerd kunnen worden. Bij het verdedigen kun je nu vrij makkelijk scoren via de flanken. Als je een 'diepere' speler wilt selecteren (dus niet de speler die het dichtst bij de bal is) om zo een speler in het strafschopgebied te dekken dan gaat dat erg moeizaam en vaak te laat.
Zal oktober/november worden wsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gebruik je toch L2
Ik kan nergens vinden wanneer Fifa 2006 uitkomt,weet iemand dat toevallig??
Dan pas??quote:
Ik had begrepen dat fifa 2006 al in Aug kwamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:51 schreef Rekkie het volgende:
Das elk jaar nog zo geweest, zal dit jaar niet veel anders zijn
me 2, en ook nog laat pas, want ik mot eerst zelf voetballen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:46 schreef kL0j00h het volgende:
Is het niets nee? ik zit nog op het werkdus kan het thuis pas proberen.
Nou..... ik wacht wel even voordat ik het complete spel heb voordat ik met een oordeel kom.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Bjoro het volgende:
al met al, niet veel nieuws dus
gewoon een mooi verkooppraatje om iets dat alleen een ander hoesje heeft![]()
Zal ook voor PES gelden. Toch maken beide spellen elk jaar een kleine vooruit gang. Als je voor PES bent moet je dat vooral spelen. Als je voor FIFA bent moet je dat spelen, waarom dat gezeik toch altijd over het beste spel?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Bjoro het volgende:
al met al, niet veel nieuws dus
gewoon een mooi verkooppraatje om iets dat alleen een ander hoesje heeft![]()
Ben al Fifa speler sinds fifa 95. Heb ze allemaal gehad en helemaal platgespeeld. Tot rtwc was het super. Daarna ging het beg afwaard, met als diepteputn toch wel 2004...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zal ook voor PES gelden. Toch maken beide spellen elk jaar een kleine vooruit gang. Als je voor PES bent moet je dat vooral spelen. Als je voor FIFA bent moet je dat spelen, waarom dat gezeik toch altijd over het beste spel?
Beide spellen zijn goed! Ze hebben allebij eigen plus punten en min punten.
Stoppen jullie nu met het PES vs Fifa gezeik nou eindelijk?
hmm, Kijk zolang de kwaliteit van het spel afhangt van speler animatie (waardoor het lijkt of het spel zich vertraagd afspeeld) en de licentie, dan ben je inderdaad een FIFA-gamer. Intussen maak ik mij mee druk over mijn Master League aankoop; of die linksback de wel genoeg opkomt als de linksbuiten naar binnensnijd en dat soort dingen. oftwel voetbal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:02 schreef DrDentz het volgende:dus ik heb het maar eens een paar potjes gespeeld maar wat een prutspel.. iedereen loopt houtering en ze hebben ook maar een paar teams
Dat is ook zoquote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef Apekoek het volgende:
soms krijg ik het idee dat iedereen fifa een kut spel vind behalve ik.
Ik vind fifa geen kut spel...quote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef Apekoek het volgende:
soms krijg ik het idee dat iedereen fifa een kut spel vind behalve ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |