PESquote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik w8 wel op PES5, enigste leuke aan Fifa waren hoe je de corners en vrije trappen kon nemen, voor de rest vond ik het te sloom gaan
Precies....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:19 schreef edje34 het volgende:
Betere scheidsrechters,Overtredingen op de keeper,een keeper die een overtreding kan maken of hands buiten de 16.
Dit gaat niet bij fifa 2005(psx2)
Ah, je hebt na '98 geen Fifa meer gespeeld, maar je weet wel dat er in de latere delen geen sfeer is.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef Tali-banaan het volgende:
sinds '98 heb ik fifa niet meer gespeeld. 98 vond ik wel erg tof, die hele france98 sfeer was top. Als ze die nou eens zouden terughalen
Ja dat je de wisselspelers warm ziet lopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:23 schreef Rekkie het volgende:
Precies....
En wat ik na alle jaren ook wel eens graag wil zien, is beter publiek (niet altijd platte poppetjes en altijd volle stadions), beter geanimeerde wissels (meer actie van wisselspelers om het veld).
Yep! en dan niet de hele wedstijd door, maar zodra ik aangeef dat ik wil wisselen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja dat je de wisselspelers warm ziet lopen.
het spijt me van het gebruik van het woord "terughalen". het was een verkeerde keuze. zo beter?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, je hebt na '98 geen Fifa meer gespeeld, maar je weet wel dat er in de latere delen geen sfeer is.
Knap.
Deze zit ook in 2005 volgens mijquote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef edje34 het volgende:
Je haald me de woorden uit de mond
Carriere optie moet er weer bij zitten!
Nederlands elftal erbij
Mooiere stadions
Samenvatting die je kunt kijken van je gespeelden wedstrijd
Bal keuze optie
Teneu keuze van de teams (dat je bv. niet wit tegen wit speeld dat is irri)
Veld keuze
Eigen stadion bouwen
Van eigen team naar pro
Eigen spelers maken (niet dat je kunt instellen dat ze bij Feyenoord ofzo zitten en dat ze altijd op een laag niveau zitten)
Jeugdopleiding bij elk team
Spelers uit de jeugd halen
Dat is niet de discussie.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef febster het volgende:
Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is?
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraagquote:Op maandag 11 juli 2005 13:52 schreef truSteh het volgende:
Omdat ik PES kut vind spelen? Ga die fifa-pes kut discussie ff ergens anders houden..
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef febster het volgende:
[..]
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraag
Hij geef toch normaal antwoord. Hij vindt het kut spelen. Klaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef febster het volgende:
[..]
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraag
Ik reageerde op Trusteh, maar je mag het best een kut spel vinden hoor geen probleem, dan heb ik namelijk met Fifa in vergelijking met PESquote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!
ja zegt iequote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!
Is daar geen ander topic voor om deze vergelijkingen te treffen?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef febster het volgende:
[..]
Ik reageerde op Trusteh, maar je mag het best een kut spel vinden hoor geen probleem, dan heb ik namelijk met Fifa in vergelijking met PESmaar wat vind je er dan kut aan? Ik vind juist de besturing en gameplay veel realistischer en daarmee moeilijker dan Fifa..
Hij vindt het een kut discussie, en dat was helemaal niet mijn insteek of zijn bedoeling, schelden doet hij maar in onzinquote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij geef toch normaal antwoord. Hij vindt het kut spelen. Klaar.
Jou zegt gevoel en eigen mening helemaal niets?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja zegt ie![]()
Echt niemand die mij wijs kan maken dat Fifa 2005 beter/fijner speelt dan PES 4 hoor![]()
En ja, ik heb ze beide gehad (Fifa niet meer)
Sjah. Het is ook een beetje flauw om over PES te beginnen als er gevraagd wordt naar verbeteringen voor Fifa 2006. Olie en vuur en zo.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Hij vindt het een kut discussie, en dat was helemaal niet mijn insteek of zijn bedoeling, schelden doet hij maar in onzin
Die Kia kan ik je wel vertellen, die is relatief goedkoop voor het gebodene. Maar nu ontopic iddquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jou zegt gevoel en eigen mening helemaal niets?
Waarom rijden er mensen in een KIA? Daar wil ik nog niet dood in gezien worden.
Maar zoals al gezegd.... niet het topic om dat te gaan bepspreken lijkt me!
Ik dacht dat we het fanboy gebeuren wel gehad hadden hier, schijnbaar niet, jammerquote:Op maandag 11 juli 2005 14:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Sjah. Het is ook een beetje flauw om over PES te beginnen als er gevraagd wordt naar verbeteringen voor Fifa 2006. Olie en vuur en zo.
Ik denk inderdaad dat je die discussie beter ergens anders kunt voeren.
Nogmaals...... het topic gaat over fifa 2006.... niet over fifa 2005 vs PES 5.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het fanboy gebeuren wel gehad hadden hier, schijnbaar niet, jammer
En dat zeg jij? Daar moet ik wel even om lachenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het fanboy gebeuren wel gehad hadden hier, schijnbaar niet, jammer
Oke ontopic dan;quote:Op maandag 11 juli 2005 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nogmaals...... het topic gaat over fifa 2006.... niet over fifa 2005 vs PES 5.
Die discussie wil ik overigens best aangaan! Geen probleem maar niet hier
Commentaar mag ook wel wat gevarieerder wat mij betreft!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:12 schreef Goldboy het volgende:
Verbeterpunten:
- Meer stadion acties (spandoeken, waves etc.)
- Andere opzet vrije trappen op eigen helft
- Eigen team creeren en in competitie importeren
- 1e divisie toevoegen
- Meer stadions
- Verbetering scheidsrechters (incl. eventuele fouten)
- Andere spelers comanderen via 2e scherm (DS)
Fifa 2006 staat volgens mijn voor augustus/september/oktober op de planning!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Oke ontopic dan;
Ik ben dan wel een PES fan dus wellicht heb ik er overheen gekeken qua E3 nieuws, maar was Fifa 2006 er wel en zo ja wat waren de spectaculaire vernieuwingen?
Quote uit dit topic dan 1 fanboy reactie van mij? Waar hemel ik PES helemaal op, waar zeg ik dat ik Fifa zo ongelovelijk kut vind etc? Niet dus, dus gewoon je mond dicht houden als je niet weet waar je over praat.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:13 schreef truSteh het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Daar moet ik wel even om lachen
Als je zo graag wilt overtuigen dat pes beter is open je lekker een pes vs. fifa topic ofzo, dit is toch duidelijk het fifa topic.. alleen voor fifa dus ja.
Das wel lichtelijk vreemd aangezien EA meestal vrij vroeg is met nieuwe info over haar toptitels, maar goed zal wel in september ofzo een of andere pressconference komen in het stadion van Barcelona ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fifa 2006 staat volgens mijn voor augustus/september/oktober op de planning!
E3 kan ik niets over zeggen.
Inhoudelijk zijn er nog maar weinig details beschikbaar.....
Tada FIFA 2006 vs PES 5quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Quote uit dit topic dan 1 fanboy reactie van mij? Waar hemel ik PES helemaal op, waar zeg ik dat ik Fifa zo ongelovelijk kut vind etc? Niet dus, dus gewoon je mond dicht houden als je niet weet waar je over praat.
Ja..... daar zou ik inderdaad wel blij van worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef no3big het volgende:
ze moeten het weer integreren met total club manager zodat je naast het voetballen alleen ook echt de club kan managen.
daarmee bedoel ik stadion kunnen uitbreiden, jeugd elftallen, als je met voetballers goed speelt ze ook duurder laten worden trainingen die invloed hebben op de spelers enz enz enz.
Dat doet geen 1 bedrijf alleen al niet vanwege de commerciele redenenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja..... daar zou ik inderdaad wel blij van worden.
Maar wel de goede online mogelijkheden houden....
Helaas heb je helemaal gelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef febster het volgende:
[..]
Dat doet geen 1 bedrijf alleen al niet vanwege de commerciele redenen
Om voor zulke dingen nou weer 50 euries neer te leggenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep! en dan niet de hele wedstijd door, maar zodra ik aangeef dat ik wil wisselen.
Eigenlijk moet er een optie komen om bijvoorbeeld 4 spelers warm te laten lopen. En een aparte optie dat je wilt wisselen.
Zodra je gaat wisselen dat je dan ook daadwerkelijk alle rituelen zoals noppen controleren, vierde man die de nummer omhoog houdt enz enz......
dat hadden ze bij 2004 wel als je allebei de spellen had kon je in Total vlub manager gewoon spelen met de fifa 2004 engine ahd je geen fifa dan kon het niet dus het kan wel maar ze hebben bij 2005 het er weer uit gehaaldquote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef febster het volgende:
[..]
Dat doet geen 1 bedrijf alleen al niet vanwege de commerciele redenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |