PESquote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik w8 wel op PES5, enigste leuke aan Fifa waren hoe je de corners en vrije trappen kon nemen, voor de rest vond ik het te sloom gaan
Precies....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:19 schreef edje34 het volgende:
Betere scheidsrechters,Overtredingen op de keeper,een keeper die een overtreding kan maken of hands buiten de 16.
Dit gaat niet bij fifa 2005(psx2)
Ah, je hebt na '98 geen Fifa meer gespeeld, maar je weet wel dat er in de latere delen geen sfeer is.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef Tali-banaan het volgende:
sinds '98 heb ik fifa niet meer gespeeld. 98 vond ik wel erg tof, die hele france98 sfeer was top. Als ze die nou eens zouden terughalen
Ja dat je de wisselspelers warm ziet lopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:23 schreef Rekkie het volgende:
Precies....
En wat ik na alle jaren ook wel eens graag wil zien, is beter publiek (niet altijd platte poppetjes en altijd volle stadions), beter geanimeerde wissels (meer actie van wisselspelers om het veld).
Yep! en dan niet de hele wedstijd door, maar zodra ik aangeef dat ik wil wisselen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja dat je de wisselspelers warm ziet lopen.
het spijt me van het gebruik van het woord "terughalen". het was een verkeerde keuze. zo beter?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, je hebt na '98 geen Fifa meer gespeeld, maar je weet wel dat er in de latere delen geen sfeer is.
Knap.
Deze zit ook in 2005 volgens mijquote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef edje34 het volgende:
Je haald me de woorden uit de mond
Carriere optie moet er weer bij zitten!
Nederlands elftal erbij
Mooiere stadions
Samenvatting die je kunt kijken van je gespeelden wedstrijd
Bal keuze optie
Teneu keuze van de teams (dat je bv. niet wit tegen wit speeld dat is irri)
Veld keuze
Eigen stadion bouwen
Van eigen team naar pro
Eigen spelers maken (niet dat je kunt instellen dat ze bij Feyenoord ofzo zitten en dat ze altijd op een laag niveau zitten)
Jeugdopleiding bij elk team
Spelers uit de jeugd halen
Dat is niet de discussie.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef febster het volgende:
Maar waarom zou je nog Fifa gamen als er PES is?
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraagquote:Op maandag 11 juli 2005 13:52 schreef truSteh het volgende:
Omdat ik PES kut vind spelen? Ga die fifa-pes kut discussie ff ergens anders houden..
Ik vind PES echt een k*t-spel hoor.... ontzettende dramatische gameplay!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef febster het volgende:
[..]
Anders geef je even gewoon normaal antwoord op een normale vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |