En ondanks dat gewoon mee doen aan FIFA-competities hè ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, het is al sinds 2001 kut, maar 2004, 2005 en dan misschien 2006 zijn dan wel het dieptepunt. Maarja, gelukkig hebben we ook iets anders van die splee... Japanners, en dat voetbalt toch echt wel een stukje beter dan die FIFA crap.
Ja nog echt ook...... echt geldklopperij van EA.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef pberends het volgende:
De graphics alleen al. Die zijn sinds '99 ongeveer hetzelfde gebleven, ze eisen alleen tien keer hogere systeemeisen.
Gelukkig komt de de Pro Evolution Soccer serie elk jaar met geweldige verbeteringenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je echt een FIFA-hooligan was liet je juist deze liggen. Wordt tijd dat EA 1 keer in de 4 jaar een FIFA uitbrengt ipv elk jaar een 100kb-patchachtige update in vorm van een cd/dvdtje van 45 euro.
Ik ken PES helemaal niet, maar het lijkt me nauwelijks beter dan FIFA. FIFA is gewoon alleen maar slechter geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig komt de de Pro Evolution Soccer serie elk jaar met geweldige verbeteringen
De meeste vinden PES geweldig, maar dat begrijp ik dus niet.
Wat is er zo geweldig aan PES?
Ik ben verrast door de demo van Fifa06, het is beter dan ik had verwacht.
ALLES is beter aan PES.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig komt de de Pro Evolution Soccer serie elk jaar met geweldige verbeteringen
Probeer anders even de demo ff/quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:13 schreef pmponer het volgende:
Jammer om te horen dat het zo zwaar K*T is ...
Ik had gehoopt op een verbeterde Fifa... maar als ik dit zo hoor laat ik hem maar weer links liggen.
Helemaal met je eens. Wat zijn de nieuwe features die PES vorig jaar niet had? Ik had niets gezien hoor. (graphics, zijn precies hetzelfde gebleven)_quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het commentaar is precíes hetzelfde als vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Kaap het volgende:
Zolang Youri Mulder geen commentaar geeft vink alles best.
In het echte spel, Reiziger en Ball zitten dus inderdaad níet bij psv, en Lee dus nog wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef DrDentz het volgende:
in de demo of in het echte spel?
dus reiziger en ball zitten niet bij psv![]()
Ik vind PES veeeeel beter dan FIFA en dat terwijl ik altijd fanatiek aanhanger was van FIFA.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken PES helemaal niet, maar het lijkt me nauwelijks beter dan FIFA. FIFA is gewoon alleen maar slechter geworden.
Hoop weer op de engelsen zoals de demoquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Kaap het volgende:
Zolang Youri Mulder geen commentaar geeft vink alles best.
ehmmm daar heb je een pc voor nodigquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Probeer anders even de demo ff/
[..]
Uhm dat heeft hij toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
ehmmm daar heb je een pc voor nodig![]()
Ik heb wel een pc maar die is niet uitgerust om een demo te spelenquote:
Ow i c. Sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb wel een pc maar die is niet uitgerust om een demo te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |