abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31015470
'k heb hem al zien liggen vandaag bij de Free Record Shop op station Zwolle ! voor 44,95
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_31016193
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik snap je niet... maar goed.

[[url=http://img349.imageshack.us/img349/5849/308fw.th.jpg]afbeelding][/URL]

Mooi. AZ - Ajax 0-7 geëindigd en hier een feestje na een prachtige omhaal van Babel.
ik moet zeggen Babel heeft mooie EA-Sports schoenen...
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_31016297
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

ja! hij teminste wel! kun jij niet zeggen jij vlegel!
pi_31016653
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:20 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat is inderdaad Jammer, dat overal weer EA sports op moet komen.

pi_31020086
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat mij opvalt. Heb even geluisterd naar het NLse commentaar. Het is 100% van FIFA 2005 afkomstig
Dat is niet helemaal waar, ze noemen wel dingen uit Fifa, maar ze hebben er nieuwe dingen ingestopt, zoals Van the man maakt het weer waar voor zijn club enz.

De uitdagingen en de Nike-ballen zijn erg gaaf.

Het is echt een hele vooruitgang van het hele fifa, dat merk je meteen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31020126
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, ze noemen wel dingen uit Fifa, maar ze hebben er nieuwe dingen ingestopt, zoals Van the man maakt het weer waar voor zijn club enz.

ik hoop dat dit sarcasme is...
pi_31021976
Ik heb eht spel gisteren ook gekocht en wat mij het eerste opviel is dat alleen de gameplay best wel verandert is het commentaar dat vind ik nu al iritant en het spel is in ieder geval minder scripted maar de besturing is echt zo iritant eerst kon je nog lopen met de L3 en nu met de pijltjes dat is echt wel wennen maar voor de rest heb ik er heel veel plezier mee
pi_31023062
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar wat jij net opnoemde heb ik nog niet gehoord
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb eht spel gisteren ook gekocht en wat mij het eerste opviel is dat alleen de gameplay best wel verandert is het commentaar dat vind ik nu al iritant en het spel is in ieder geval minder scripted maar de besturing is echt zo iritant eerst kon je nog lopen met de L3 en nu met de pijltjes dat is echt wel wennen maar voor de rest heb ik er heel veel plezier mee
Welke taal gebruik jij dan als je hem opstart?
pi_31023652
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar wat jij net opnoemde heb ik nog niet gehoord
[..]

Welke taal gebruik jij dan als je hem opstart?
in het nederlands

ik weet al wat je wil zeggen want engels commentaar is beter ja maar ik vind nederlands wat coolet klinken
pi_31023943
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef Burning_Eye het volgende:

[..]

in het nederlands

ik weet al wat je wil zeggen want engels commentaar is beter ja maar ik vind nederlands wat coolet klinken
Dan zet je gewoon je taalinstelling op Engels. Dan heb je Engels commentaar. En dat vind ik toch brillianter! Vooral die acties. Mooi ingestudeerd
pi_31027604
ik zat gisteren te spelen ik was ajax en stond 3-0 voor tegen sparta toen zijden ze dat die keeper is achter zijn oor moest krabben en nadenken of ie zijn cariere wou voortzetten (ofzo iets) en vlak daarna dan zeggen ze weer: ze hebben een ijzersterke verdediging en dat hebben ze mede te danken aan hun ijzersterke doelman

pi_31028537
zit niet zo te zijken
pi_31028652
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:59 schreef Burning_Eye het volgende:
ik zat gisteren te spelen ik was ajax en stond 3-0 voor tegen sparta toen zijden ze dat die keeper is achter zijn oor moest krabben en nadenken of ie zijn cariere wou voortzetten (ofzo iets) en vlak daarna dan zeggen ze weer: ze hebben een ijzersterke verdediging en dat hebben ze mede te danken aan hun ijzersterke doelman

haha klopt inderdaad voor geen hout.
pi_31028807
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef DrDentz het volgende:
zit niet zo te zijken
als je niks te zeggen hebt houd dan gewoon je smoel dicht topicverneuker
pi_31028901
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:

[..]

Wel eens van sarcasme gehoord? Tip: check je spelling!
We sure are cute for two ugly people.
pi_31029624
  donderdag 29 september 2005 @ 16:16:50 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31029874
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Burning_Eye het volgende:

[..]

over topicverneuker gesproken.... hou het wel een beetje netjes he.
ik snap trouwens niet waarom de discussie over fifa (en PES) altijd zo verhit zijn. Mensen worden er soms zelf beledigend van.

je hebt trouwens wel een punt hoor. maar zoals ik al zei, ik zet het commentaar uit en een muziekje op de achtergrond aan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31030183
wat ik wel jammer vindt dat geen van de voetbal spellen Fifa en PEs vooruitgang hebben geboekt op het grafisch aspect. nog steeds meer van hetzelfde.
pi_31030295
net scoorde ik een doelpunt en wat voor commentaar kreeg ik?? ja hoor, kut commentaar.
het was dus een intikkertje en het eerste wat die commentator roept is: wat een GOAL!!!! dit is het hoogtepunt van de wedstrijd.

terwijl ik diezelfde wedstrijdnog van dertig meter in de kruising schoot:S
pi_31030469
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef Burning_Eye het volgende:
net scoorde ik een doelpunt en wat voor commentaar kreeg ik?? ja hoor, kut commentaar.
het was dus een intikkertje en het eerste wat die commentator roept is: wat een GOAL!!!! dit is het hoogtepunt van de wedstrijd.

terwijl ik diezelfde wedstrijdnog van dertig meter in de kruising schoot:S
. Ga dan over na het Engelse commentaar
pi_31031151
daar zit ik nu ook eindelijk is over na te denken ja want dat nederlandse kut commentaar wordt ik gek van
pi_31031705
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef Apekoek het volgende:
wat ik wel jammer vindt dat geen van de voetbal spellen Fifa en PEs vooruitgang hebben geboekt op het grafisch aspect. nog steeds meer van hetzelfde.
Ik vind de nieuwe Fifa er toch echt wel anders uitzien. Spelers zijn wat gedetailleerder en bewegen vloeiender. Misschien dat het minder opvalt bij de pc versie, maar de xbox versie vind ik toch wat mooier.
PES ziet er helaas nog steeds uit als een spel van 3 jaar geleden ja.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_31031780
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik vind de nieuwe Fifa er toch echt wel anders uitzien. Spelers zijn wat gedetailleerder en bewegen vloeiender. Misschien dat het minder opvalt bij de pc versie, maar de xbox versie vind ik toch wat mooier.
PES ziet er helaas nog steeds uit als een spel van 3 jaar geleden ja.
Zijn de (spelers) graphics van de XBOX mooier dan op de PC?
pi_31032100
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Zijn de (spelers) graphics van de XBOX mooier dan op de PC?
ligt er maar net aan welke videokaart er in je PC zit
pi_31032640
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Burning_Eye het volgende:

[..]

ligt er maar net aan welke videokaart er in je PC zit
Ik heb nu een Nvidia 6600GT
pi_31033245
ik heb wel verstand van computers maar die types van die viedeokaart enz. snap ik niet want ik heb hem op de PS2 dus kan em geen reet schelen:D
maar soms hapert het beelt:S zou dat kunnen doordat de mijne is omgebouwd?
pi_31033293
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:13 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb wel verstand van computers maar die types van die viedeokaart enz. snap ik niet want ik heb hem op de PS2 dus kan em geen reet schelen:D
beeld

Ik heb geen problemen met mijn spel. Hij loopt heerlijk. Wat zijn jouw specificaties?
pi_31039461
wtf bedoel je metcspecificaties?
pi_31040057
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:16 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

beeld

Ik heb geen problemen met mijn spel. Hij loopt heerlijk. Wat zijn jouw specificaties?
hij heeft dus een omgebouwde ps2 zegt ie dus

Ontopic: is het waar dat fifa2006 idd vandaag al in de winkels ligt?
:-)
pi_31040691
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:27 schreef twetwe het volgende:

[..]

hij heeft dus een omgebouwde ps2 zegt ie dus

Ontopic: is het waar dat fifa2006 idd vandaag al in de winkels ligt?
Yup. Hij is officieel vandaag uitgekomen
pi_31041041
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Download de razor patch, kun je alles instellen, ook welk niveau en je kan gewoon achter elkaar doorspelen ipv de menu's elke keer te krijgen.

Ik kreeg een vrije trap voor hands Leuk Verder vrije trap ook weten te scoren, voorzetten van de zijkant en met een lobje. Gaat steeds beter dus.
Waar vind jij de Razor patch . site ?
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_31041119
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef livetothegoal het volgende:

[..]

Ik kan hem ook helaas niet vinden
pi_31042880

Doelpunt, of geen doelpunt? Volgens de scheids was het geen doelpunt.
pi_31042939
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef livetothegoal het volgende:

[..]

Dat was een typo.

Raptor patch is het.
pi_31043530
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding]

Doelpunt, of geen doelpunt? Volgens de scheids was het geen doelpunt.
100% zuivere doelpunt inderdaad

En diegene met de tip 'commentaar uit, muziek op achtergrond aan?'

Mooi screenshotje

[ Bericht 10% gewijzigd door _moder8or_ op 29-09-2005 23:10:57 ]
pi_31045033
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen. FIFA speelt vele malen beter. (en dat zegt een ex-die-hard PES fan)
Ja wat is je punt nu?
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:29:54 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31050763
Heb het spel gisteren even geprobeert. Sorry maar het blijft een drama.

Ik speelde met Feyenoord tegen Ajax. Meerdere Ajax verdedigers gingen zeker een stuk of 5x blije rondjes draaien in hun verdediging en allemaal rare trucjes doen. Wat is het nu daarvan? De grens en scheidsrechter zijn ook echt compleet nutteloos en kijken nooit naar de bal.
Ik heb alweer de meest onmogelijke doelpunten gescoord...

Mooie vergelijking: de scheids en grensrechters in PES5 doen ook echt mee aan het spel. Als je een vrije trap of ingooi krijgt wijst de scheids en grensrechter ook echt die kant op....bij FIFA doet ie helemaal niks. Alleen beetje dom rondlopen.

Dit is 1 voorbeeld van een klein detail, zo zijn er nog veel meer overigens.

Nee, ik vind het wederom een boutspel. Dan maar wachten op PES5...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_31052412
dat is wel fokking iritant ja dat die gasten omvallen en ze liggen dubbel en dwars in het doel en dan zegt die scheids dat het geen doelpunt is
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:09:11 #289
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31054999
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:13 schreef Burning_Eye het volgende:
Nee het spel heeft last van framedrops. Dat gaf ik al eerder aan. Beetje suf geprogrammeerd.

En pc versie heeft uiteraard scherpste graphics, mits je over krachtige videokaart beschikt om alles in hoge resolutie te spelen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_31056218
Wat zijn nu de grootste verschillen met FIFA2005? Ik hoor al wat over dat er nu scheidsrechters rond hobbelen en dat ze doelpunten afkeuren. Verder nog leuke nieuwtjes? Nieuwe stadions? Eerste divisie toegevoegd? Ik hoop het... lijkt me wel lachen om met Go Ahead Eagles Champions League te spelen
pi_31056938
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Dixidito het volgende:
Wat zijn nu de grootste verschillen met FIFA2005? Ik hoor al wat over dat er nu scheidsrechters rond hobbelen en dat ze doelpunten afkeuren. Verder nog leuke nieuwtjes? Nieuwe stadions? Eerste divisie toegevoegd? Ik hoop het... lijkt me wel lachen om met Go Ahead Eagles Champions League te spelen
inderdaad ik wil ook meer ingame informatie hebben, nu ff niet meer over de gameplay hebben. wat zijn inderdaad de nieuwe features en teams in het spel?
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:28:23 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31057575
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:En diegene met de tip 'commentaar uit, muziek op achtergrond aan?'
You're welcome

Doe ik al jaren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31061777
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

You're welcome

Doe ik al jaren

Ik heb daar geen spijt van. Ik maak altijd zelf geluid bij het gamen
pi_31065441
Ik vind het spel een grote vooruitgang, met de gameplay zijn niet veel dingen veranderd, wel iets, maar je kan er niet wakker van liggen. Grafisch vind ik het spel een grote vooruitgang heeft. Ik heb 2 vragen Waar kan je spelers maken? En hoe kan je zegmaar met dat football lolgedoel met die truukjes enzo, hoe kan je die dan toepassen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:38:09 #295
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31065999
Het spel owned echt

Ik speel dus met HSV, echt, dat is me een goed team

1e wedstrijd ff wennen enzo.. 1-0 winnen
2e wedstrijd al beter : 3-0 winnen, allemaal van die mindere teams.
3e wedstrijd: Bayern Munchen: 6-1 Winst
4e wedstrijd: BVD.. 2-2 gelijk

Hij speelt veel realistischer! echt uber
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:44:14 #296
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31066164
Ik vind 't echt kut dat je 9 van de 10 keer als je schiet de bal naar de 1e paal gaat. Verder vind ik de spelers als gehandycapten lopen, stom dat de verschillende linies niet aansluiten en dat je nauwlijks wat kan veranderen aan de formatie

Voor de rest wel grappig spelletje
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31066352
Als ik het spel opstart en ik wil m'n profiel maken en dus m'n club kiezen, lukt dat niet, omdat de computer denkt dat ik de hele tijd naar rechts ga ofzo.. Heel raar!

Weet iemand hier een oplossing voor?
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:11:03 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31066924
Ik kan er gewoon echt niet bij, hoe mensen dit spel leuk kunnen vinden. Ik bedoel, ik ben echt met het isometrische FIFA 95 opgegroeid en dat was een van de meest fantastische en innovatieve voetbalgames ooit. Verder toch tot FIFA 2003 doorgegaan die voor mij ook nog steeds erg leuk was. 2004 overgeslagen en 2005 niet veel gedaan. Nu is 2006 uit en ik vind er werkelijk waar geen ene klap aan. Spelers die geen wereldtoppers zijn lijken gewoon voor geen ene meter, het onrealisme druipt ervanaf en de vrijheid die je hebt om acties uit te voeren is gewoon schrikbarend klein.

Ik blijf het nog een tijdje proberen om te kijken of het wat beter wordt, maar hoe dan ook vind ik het echt een regelrechte miskleun en snak ik naar Pro Evo 5.
pi_31067102
Waar kun je het commentaar van Nederlands naar Engels zetten? Ik word gek van dat domme gelul van Evert Ten Napel
pi_31067151
In het begin op Engels zetten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')