abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 11:17:05 #1
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_28701711

quote:

Uitzendschema Peace Cup:

15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES

16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2

19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES

17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2

14.00 PSV - Once Caldas ES2

18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2

14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES

19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2

20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES

12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2

21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES

12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2

24 juli 12.00 Finale ES2

18.45 Finale ES

ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 11 juli 2005 @ 11:18:15 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28701737
en hier weer verder
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28701837
Gelukkig heb ik zeer binnenkort ES2. Boca tegen de Spurs en Sociedad en Once Caldas kijken is ook altijd leuk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 11 juli 2005 @ 11:23:25 #4
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28701863
Ja lekker, al die wedstrijden van PSV zijn op werkdagen. Wordt het later nog herhaald?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 11 juli 2005 @ 11:29:24 #5
67161 modartje
Ik ben LieV
pi_28702003
waarschijnlijk wel eurosport zend wel eens wedstrijden van tijd geleden uit hehe
Ik ben Lievig :P
  maandag 11 juli 2005 @ 12:06:18 #6
90464 R4V3
Forza PSV
pi_28703003
quote:
Telegraaf: Lee heeft besloten te willen vertrekken
Volgens De Telegraaf heeft de Koreaan Lee definitief besloten te willen vertrekken. De linksback heeft nog een contract tot 2006 met een optie voor PSV op nog een seizoen. Hij zou de aanbieding voor contractverlenging hebben afgewezen. Morgen zou Hiddink hem volgens De Telegraaf in een onderhoud nog op een andere gedachten willen brengen.
Das niet zo mooi. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ie weg zou willen.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:22:31 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_28703367
Ach ja, dat kon je verwachten na een goed seizoen ( ook europees ).
Alle ogen zijn natuurlijk op de spelers gericht en dan kun je er donder op zeggen dat ze vertrekken.
Hopelijk krijgen ze er nog aardig wat geld voor om andere goeie spelers te kopen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_28703902
Lijkt wel of die zaakwaarnemer van Lee liever heeft dat ie weggaat dan Lee zelf

Enkele quotes van meneer Dong-kook Kim:
quote:
'De situatie is glashelder. Young-pyo wil PSV verlaten, dat heeft hij me duidelijk gezegd'
'In eeste instantie waren we erg blij met de kans om een nieuw contract voor PSV te tekenen. [...] Toen de financiële voorwaarden ter sprake kwamen, bleek echter dat er een onoverbrugbare kloof tussen vraag en aanbod bestaat.'
Nog wat feiten:

PSV mag vragen wat ze willen.
Serieus geïnteresseerde clubs: Newcastle / Everton / Aston Villa + 2 clubs v/h vaste land.
Vraagprijs: ¤5 miljoen
Hiddink weigert een gesprek met de zaakwaarnemer.

pi_28704101
quote:
Hiddink neemt drie jeugdspelers mee

Roy Beerens, Guy Dufour en Ismaïl Aisatti maken deel uit van de PSV-selectie die vertrekt voor een oefentrip door Zuid-Korea.
Beerens (17), Dufour (18) en Aisatti (16) krijgen van trainer Guus Hiddink de kans te ruiken aan het grote werk. Het drietal speelde afgelopen seizoen bij de beloftes van PSV. De Eindhovense club werkt in Korea drie oefenduels af.

Naast de drie jeugdspelers is Myrie Madrano een onbekend gezicht in de PSV-selectie voor de oefentrip in Azië. De rechtsback uit Costa Rica krijgt twee weken de kans zich te bewijzen.

Hiddink heeft ook een plaats ingeruimd voor Ibrahim Afellay. De middenvelder is voldoende hersteld van een enkelblessure die hij opliep tijdens het WK onder 20. Theo Lucius is daarentegen nog niet van de partij. De neo-international werkt nog aan zijn herstel na zijn beenbreuk in de interland tegen Finland.

Csaba Féher en Michael Lamey behoren wel tot de 24-koppige selectie. In tegenstelling tot Jasar Takak, die eveneens mag vertrekken bij de Brabantse club, krijgt het tweetal de kans een plaats in de a-selectie te heroveren.
Goed nieuws dat Hiddink de jeugd een kans geeft
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:56:30 #10
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28704256
* Jajong maakt geluid van leeglopende ballon
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 11 juli 2005 @ 13:06:11 #11
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28704505
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28704568
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
Bosschaart? Maxwell?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 11 juli 2005 @ 13:08:57 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28704575
Snoyl?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28704775
Het moet wel aan een bepaald niveau voldoen/fit* zijn...

* doorstrepen wat niet van toepassing is...

Wel bedankt voor jullie constructieve bijdragen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 11 juli 2005 @ 13:41:13 #15
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_28705285
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Lucius
pi_28705685
Ooijer is met Lucius nog wel te vervangen. Daarachter dan een jeugdspeler of een goedkope aankoop. Lee daarentegen zal lastiger zijn. Goessens is nu tweede linksback, dus dan moet er nog een aankoop komen.

Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
quote:
Hey jongens .. goed nieuws.. ik weet niets ervan of het morgen in de telegraaf staat enzo.. maar psv heeft vanochtend gesprekken gehad met feyenoord.. maar de insiders bij psv mochtten zelfs niets tegen mijn bron zeggen maar ze zeiden het zo op een manier van.. jah het is rond.. haha dus ik hoop dat het morgen officieel bekend word gemaakt! het kon ook niet mis gaan eigenlijk.. gelukkig komt kalou.. nu benk alleen benieuwd voor hoeveel en welke constructie enzo..
maar morgen lijkt me nog te vroeg.. psv zal (denk ik)ook nog eerst met kalou zelf moeten praten maarjah da weet ik niet..
  maandag 11 juli 2005 @ 13:58:56 #17
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28705722
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef The_M het volgende:

[..]

Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Lucius
Alsjeblieft niet zeg. Geef mij maar opkomende backs en een verdediging die staat.

En voor de grapjassen DG en Aldo: Wat DD zegt.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:03:19 #18
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28705825
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:

Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
[..]

Yeah right alsof iemand dat gelooft....
pi_28705922
Trouwens, in wat voor opstelling zal PSV gaan spelen in Korea? De selectie is nog niet erg uitgebalanceerd (gebrek aan vleugelspelers m.n.). De selectie volgens psv.nl:
quote:
Gomes, Zoetebier, Coe, Alex, Ooijer, Bouma, Addo, Cocu, De Jong, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Robert, Sibon, Fehér, Ferreyra, Vaÿrynen, Lee, Simons, Lamey, Beerens, Dufour, Aisatii en Myrie Medrano.
Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?

Mijn gok:

-------Gomes-----------
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert

Misschien Beerens voor Robert. En later kan Afellay of Aisatii misschien speeltijd krijgen voor Cocu of Vaÿrinnen. Ferreyra, de Jong en Medrano zullen ook wel speeltijd krijgen denk ik
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yeah right alsof iemand dat gelooft....
Vandaar ook de " "
  maandag 11 juli 2005 @ 14:19:28 #20
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28706263
ik begreep het JJ

Maar dat die gast door blijft gaan mijn z'n 'bronnen'
  maandag 11 juli 2005 @ 14:20:24 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28706291
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
ik begreep het JJ

Maar dat die gast door blijft gaan mijn z'n 'bronnen'
die gast is zelfs erger dan cult
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 11 juli 2005 @ 14:32:32 #22
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28706636
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

die gast is zelfs erger dan cult
ja idd... en ik dacht dat cult al erg was...
pi_28706765
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens, in wat voor opstelling zal PSV gaan spelen in Korea? De selectie is nog niet erg uitgebalanceerd (gebrek aan vleugelspelers m.n.). De selectie volgens psv.nl:
[..]

Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?

Mijn gok:

-------Gomes-----------
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert

Misschien Beerens voor Robert. En later kan Afellay of Aisatii misschien speeltijd krijgen voor Cocu of Vaÿrinnen. Ferreyra, de Jong en Medrano zullen ook wel speeltijd krijgen denk ik
[..]

Vandaar ook de " "
Die Beerens mag blij zijn als hij dit seizoen een keer 5 minuten mag invallen. Ze zijn mee als opvulsel. Guus haalt nog wel wat versterkingen binnen, daar kan je wel vanuit gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 14:52:32 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28707149
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:
Ooijer is met Lucius nog wel te vervangen. Daarachter dan een jeugdspeler of een goedkope aankoop. Lee daarentegen zal lastiger zijn. Goessens is nu tweede linksback, dus dan moet er nog een aankoop komen.

[..]

daarachter een goedkope vervanger krijg je net zoiets als Bogelund waar je in Europa nix aan hebt

k krijg een beetje het idee dat er met de contract verlengingen te lang is gewacht. als je contracten verlengt in een transferperiode is dat te laat vind ik. Deze speler hadden allemaal in de winterstop al langer vastgelegd moeten worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28707207
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 15:06:36 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28707548
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
idd, bovendien vind k gewoond at je 18 volwaardige basisspelers nodig hebt, liever nog 22. Daar valt ten opzichte van vorig jaar winst te halen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28707632
Hoop inderdaad dat er niemand meer weggaat en er nog 1 - 2 man bijkomen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28707697
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lamey
pi_28707717
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd, bovendien vind k gewoond at je 18 volwaardige basisspelers nodig hebt, liever nog 22. Daar valt ten opzichte van vorig jaar winst te halen.
Op links is er ook niemand meer (ik ga er vanuit dat Lee weggaat), alleen die Goessens maar ik denk niet dat Hiddink die jongen elke wedstrijd op zal stellen in de competitie en de CL.

Vergeet ook niet dat Lee er altijd stond en nooit geschorst of geblesseerd was. Of de nieuwe linksback er ook altijd staat is nog maar afwachten, dus moet je een kwalitatief sterk alternatief achter de hand hebben. Dat lijkt Goessens me niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 15:13:21 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28707759
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Lamey
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op links is er ook niemand meer (ik ga er vanuit dat Lee weggaat), alleen die Goessens maar ik denk niet dat Hiddink die jongen elke wedstrijd op zal stellen in de competitie en de CL.

Vergeet ook niet dat Lee er altijd stond en nooit geschorst of geblesseerd was. Of de nieuwe linksback er ook altijd staat is nog maar afwachten, dus moet je een kwalitatief sterk alternatief achter de hand hebben. Dat lijkt Goessens me niet.
erg zat ja maar vind maar eens ergens een goede lniksbakc in Nederland zie ik geen vervagner rondlopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28707802
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Lamey
Als je vooruit wilt dan zal er echt een goede links- en rechtsback bij moeten komen. Dan is Lamey geen optie.
pi_28707834
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

erg zat ja maar vind maar eens ergens een goede lniksbakc in Nederland zie ik geen vervagner rondlopen
Snoyl lijkt me een goede voor PSV. Verdedigend is hij sterk en aanvallend is hij ook sterk. Niet vaak geblesseerd, pakt nog wel veel onnodige gele kaarten. Aanvallend is hij gevaarlijk, dat was Lee ook. Verder zie ik in Nederland weinig alternatieven. Het zegt genoeg dat in Oranje een voormalige middenvelder linksback moet spelen en dat Ajax voor die positie een speler als Lindenbergh haalt.
pi_28708041
nou leuk Lee gaat ook weg dus
pi_28708105
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Het moet wel aan een bepaald niveau voldoen/fit* zijn...

* doorstrepen wat niet van toepassing is...

Wel bedankt voor jullie constructieve bijdragen.
Als mij nog een jeugdspeler oid van ajax of Feyenoord te binnen schiet, hoor je het uiteraard meteen.....
pi_28708200
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als mij nog een jeugdspeler oid van ajax of Feyenoord te binnen schiet, hoor je het uiteraard meteen.....
Op jou kan ik bouwen!
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 15:31:57 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28708292
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Op jou kan ik bouwen!

aldostuta PSV scout
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28708692
Ik denk dat als Lee vertrekt, Bouma de vaste linksback gaat worden. Dan kan Theo op de rechtsback positie gaan spelen en Ooijer centraal met Alex. Eventueel kan Simons ook centraal spelen met Alex, maar Cocu is te belangrijk op het middenveld om een linie te zakken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:55:05 #38
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28708891
hij is er weer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 15:59:22 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28709022
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat als Lee vertrekt, Bouma de vaste linksback gaat worden. Dan kan Theo op de rechtsback positie gaan spelen en Ooijer centraal met Alex. Eventueel kan Simons ook centraal spelen met Alex, maar Cocu is te belangrijk op het middenveld om een linie te zakken.
Cultheld weer unbanned

maarja als je t zxo doet moet je nog 3 verdedigers erbij kopen voor de breedte
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28709049
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Cultheld weer unbanned

maarja als je t zxo doet moet je nog 3 verdedigers erbij kopen voor de breedte
Nee hoor, Osmar Ferreyra is er ook nog. Robin Faber uit de jeugd door laten stromen (zéér talentvolle linksback met een schitterende pass die ik zelf heb gezien)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:02:00 #41
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28709081
Die Marcelis uit de eigen jeugd schijnt toch ook zeer talentvol te zijn?
pi_28709086
Marcellis is geen linksback, maar wel zeer talentvol ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:03:48 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28709127
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, Osmar Ferreyra is er ook nog. Robin Faber uit de jeugd door laten stromen (zéér talentvolle linksback met een schitterende pass die ik zelf heb gezien)
goesens is al uit de jeugd doorgestroomd en met alle respect heb ik er graag toch een beetje ervaren bewezen spelers bhij achterin. Na de basis 4 zou je toch wel een aantal spelers moeten hebben die er direct staan!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28709129
Als Faber (waar ik ook wel eens wat over heb gehoord idd) zo goed is, waarom neemt Guus dan Goessens in de selectie op Toch vreemd.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:04:03 #45
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28709136
dat wist ik, maar dan heb je centraal weer een optie meer bedoel ik
pi_28709179
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

goesens is al uit de jeugd doorgestroomd en met alle respect heb ik er graag toch een beetje ervaren bewezen spelers bhij achterin. Na de basis 4 zou je toch wel een aantal spelers moeten hebben die er direct staan!
Basis 4: Alex, Bouma, Theo, Ooijer.
Ferreyra, Cocu, Simons, Fehér, Lamey, Goessens en Addo kunnen ook achterin spelen.
pi_28709200
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef JustJunior het volgende:
Als Faber (waar ik ook wel eens wat over heb gehoord idd) zo goed is, waarom neemt Guus dan Goessens in de selectie op Toch vreemd.
Guus doet, wat onze jeugd betreft, wel meer vreemde dingen.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:06:39 #48
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28709206
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Op jou kan ik bouwen!
Van den Boogaard, linksback, linkermiddenvelder. Groeibriljantje.
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:07:39 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28709226
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Basis 4: Alex, Bouma, Theo, Ooijer.
Ferreyra, Cocu, Simons, Fehér, Lamey, Goessens en Addo kunnen ook achterin spelen.
Feher, Lamey en Addo kunnen het niveau niet aan. En je hebt gewoon breedte nodig, je zag tegen Milan toen Cocu naar achteren moest dat er een schakel miste op het veld en Milan wat meer grip kreeg op het middenveld, dat is gewoon een stukje breedte waar nog de winst van PSV in zat. Je zou Addo bijvoorbeeld nooit in de CL in kunnen zetten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28709288
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Feher, Lamey en Addo kunnen het niveau niet aan. En je hebt gewoon breedte nodig, je zag tegen Milan toen Cocu naar achteren moest dat er een schakel miste op het veld en Milan wat meer grip kreeg op het middenveld, dat is gewoon een stukje breedte waar nog de winst van PSV in zat. Je zou Addo bijvoorbeeld nooit in de CL in kunnen zetten
Lamey en Addo kunnen het niveau zéker niet aan. Fehér twijfel ik nog over, wie weet heeft ie wat geleerd bij Ujpest. Ik hoop dat Marcellis en Faber een kans krijgen.
pi_28709784
Ik denk eerder dat Feher wat aan die jongens van Ujpest heeft geleerd. Ik denk dat Guus hem tekort vindt komen voor PSV en er geen tweede kans zal komen.
That's all folks!
pi_28709886
Takak, Smit en v/d Schaaf krijgen geen tweede kans. Lamey, Fehér en Addo in ieder geval wel.
pi_28709953
Lamey en Addo ook? Vreemd.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:32:56 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28709974
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
Takak, Smit en v/d Schaaf krijgen geen tweede kans. Lamey, Fehér en Addo in ieder geval wel.
omdat daar geen andere club voor te vinden is tot nu toe
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28710012
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omdat daar geen andere club voor te vinden is tot nu toe
AZ wil Fehér. Meerdere clubs willen Lamey en Takak.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:35:43 #56
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28710051
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk eerder dat Feher wat aan die jongens van Ujpest heeft geleerd. Ik denk dat Guus hem tekort vindt komen voor PSV en er geen tweede kans zal komen.
Denk het wel, waarom zou hij Csaba anders meenemen naar Korea?
Takak laat hij wel thuis in ieder geval.

Wat mij betreft mogen Addo en van der Schaaf per direct opstappen.
Vind van der Schaaf echt een voetballer voor feyenoord eigenlijk.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:37:26 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28710109
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

AZ wil Fehér. Meerdere clubs willen Lamey en Takak.
jamaar die 2 willen niet naar Sparta
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk het wel, waarom zou hij Csaba anders meenemen naar Korea?
Takak laat hij wel thuis in ieder geval.

Wat mij betreft mogen Addo en van der Schaaf per direct opstappen.
Vind van der Schaaf echt een voetballer voor feyenoord eigenlijk.
zelfs voor feyenoord is Schaaf niet goed genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28710297
Ook al vertrekt Lee, ik verwacht wel dat we kampioen zullen worden, simpelweg omdat de concurrentie nog steeds te zwak is.
pi_28710398
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ook al vertrekt Lee, ik verwacht wel dat we kampioen zullen worden, simpelweg omdat de concurrentie nog steeds te zwak is.
Dream on.
pi_28710422
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dream on.
Dat zei men vorig jaar ook tegen mij. Dat wordt weer lekker quoten in april/mei 2006.
pi_28710451
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zei men vorig jaar ook tegen mij. Dat wordt weer lekker quoten in april/mei 2006.
Cultheld, het Orakel van Eindhoven
  maandag 11 juli 2005 @ 16:49:36 #62
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28710465
Als Lee en Ooijer ook nog vertrekken en er verder geen passende vervangers kunnen worden aangetrokken zal het een moeilijk jaar worden voor PSV denk ik.

PSV moet ook nog minimaal 2 tot 3 goede aankopen moet doen voor aanvang van het seizoen.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:49:48 #63
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28710470
Die turk nog steeds niet tegen gekomen?
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:52:17 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28710561
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef PyTh het volgende:
Als Lee en Ooijer ook nog vertrekken en er verder geen passende vervangers kunnen worden aangetrokken zal het een moeilijk jaar worden voor PSV denk ik.

PSV moet ook nog minimaal 2 tot 3 goede aankopen moet doen voor aanvang van het seizoen.
idd, dit elftal kan kampioen worden maar als we ook nog de beste linksback in Nederland en garantie voor veel assists verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28710605
Gomes
Theo - Ooijer - Alex - Bouma
Väyrynen - Simons - Cocu
Afellay - VOH - Farfán

bank: Goessens, Zoetebier, Ferreyra, Robert, Beasley, De Jong

PSV Kampioenen
pi_28710613
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd, dit elftal kan kampioen worden maar als we ook nog de beste linksback in Nederland en garantie voor veel assists verkopen
En jullie hebben nog steeds geen topspits. Wij 2
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 16:55:07 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28710650
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

nog wel ja

maargoed zonder die topspits stonden wij bij de beste 4 van Europa
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juli 2005 @ 16:55:57 #68
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28710682
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:53 schreef cultheld het volgende:
Gomes
Theo - Ooijer - Alex - Bouma
Väyrynen - Simons - Cocu
Afellay - VOH - Farfán

bank: Goessens, Zoetebier, Ferreyra, Robert, Beasley, De Jong

PSV Kampioenen
ajax zou een betere ploeg voor je zijn.
A.M.A.B
pi_28710871
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

ajax zou een betere ploeg voor je zijn.
Waarom?
pi_28710885
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je een arrogante lul bent
  maandag 11 juli 2005 @ 17:06:21 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28710992
quote:

[..]

Nog wel
Verwacht dat er zeker 1 van de 2 dit seizoen nog bij jullie zal vertrekken.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:06:28 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28710996
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je vergeet een woord
A.M.A.B
  maandag 11 juli 2005 @ 17:07:09 #73
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28711015
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nog wel
Verwacht dat er zeker 1 van de 2 dit seizoen nog bij jullie zal vertrekken.
We mogen Kalou dus kapot trappen, de eerstvolgende wedstrijd Feijenoord - psv
A.M.A.B
  maandag 11 juli 2005 @ 17:08:27 #74
81576 The_M
pi_28711051
Ik denk dat er nog minimaal 2 spelers bij komen.....Tot nu toe zou de opstelling er ook zo uit kunnen gaan zien:

Gomes
Ooijer Alex Cocu Bouma
Lucius Simons Vayrinnen
Farfan Vennegoor Beasley

Met Cocu als doorschuivende verdediger, Alex kan zeker 1 op 1 spelen.....
pi_28711083
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet zo zeer arrogant, maar meer realistisch. Of ben je ook arrogant als je beweert dat Vitesse of Heerenveen geen landskampioen zal worden dit jaar?
  maandag 11 juli 2005 @ 17:12:02 #76
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28711153
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

We mogen Kalou dus kapot trappen, de eerstvolgende wedstrijd Feijenoord - psv
Ben jij er zelf van overtuigd dat ie bij feyenoord blijft dan?

Punt blijft wel dat Kalou tot 2008 in Nederland moet blijven om de Nederlandse identiteit te krijgen die hij zo graag wil.

Contract bij feyenoord loopt tot de zomer van 2007.....
Of zie je hem liever gratis vertrekken over 2 jaar?
pi_28711797
quote:

[..]

4e plek was het toch ?
  maandag 11 juli 2005 @ 17:45:39 #78
83238 s0d
no fear..
pi_28711981
Zou Hiddink nog wat frisse koreanen mee terug nemen ?
face your fears.. live your dreams..
  maandag 11 juli 2005 @ 17:56:27 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28712261
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben jij er zelf van overtuigd dat ie bij feyenoord blijft dan?
Nee...

Ik vind dat hij maar lekker bij Feijenoord moet blijven en anders een terminale ziekte in zijn kop moet krijgen, ondankbaar stuk vreten.
A.M.A.B
  maandag 11 juli 2005 @ 18:06:56 #80
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28712521
1
2
3
4
5
6
7
8
9
------Kalou---------VoH----------Farfán-------
----------------------------------------------
----------Cocu--------------Vayrynen----------
-------------------Simons---------------------
--******---------------------------Ooijer-----
-------------Bouma--------Alex----------------
-------------------Gomes----------------------

Ik vind dit een kampioenswaardig elftal, mits:

- Kalou komt;
- Er een fatsoenlijke opkomende linksback wordt teruggekocht;
- Vayrynen niet door de mand zakt.

Pluspunten zijn de middenvelders, mocht Vayrynen er niet gelijk staan dan hebben
we nog altijd Afellay of Feyrrera.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 18:13:27 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28712670
nou namen graag als linksback, k sta ff droog.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28713134
Lee gaat alleen weg omdat Park ook weg ging.
pi_28713169
Zonneveld als opvolger ?

Anders Bouma linksback en dan Cocu naar achter door schuiven.
Of kan onze Argentijn ook linksback spelen ?
pi_28713178
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef johannes1986 het volgende:
hij is er weer
Jij kunt weer weg dus.
pi_28713244
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Spideyman het volgende:

[ code verwijderd ]

Ik vind dit een kampioenswaardig elftal, mits:

- Kalou komt;
- Er een fatsoenlijke opkomende linksback wordt teruggekocht;
- Vayrynen niet door de mand zakt.

Pluspunten zijn de middenvelders, mocht Vayrynen er niet gelijk staan dan hebben
we nog altijd Afellay of Feyrrera.
Snoyl halen. Vayrynen zakt wel door het ijs bij PSV, maar Hiddink heeft dat al ingedekt door Feyrrera erbij te halen. Die is echt wel beter dan Vayrynen. Affelay ook trouwens.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:38:58 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28713258
Kalou komt wel

zeg nou zelf, zo'n zin is toch beter dan "tvp"?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28713292
Ik heb mijn twijfel bij de komst van kalou
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 18:41:44 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28713328
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Zapper het volgende:
Kalou komt wel

zeg nou zelf, zo'n zin is toch beter dan "tvp"?
dat zeker, is dit trouwens het eerste PSV topic wat geopend wordt door een niet-PSVer?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juli 2005 @ 18:49:44 #89
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28713568
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
dat zeker, is dit trouwens het eerste PSV topic wat geopend wordt door een niet-PSVer?
Nee het is wel eens eerder gedaan, begrijp die mensen niet zo goed
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28713876
Gaat die Sibon nou nog naar Heracles?
pi_28713898
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef PyTh het volgende:

Waar gaat Ooijer heen dan?
lollig
pi_28714031
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het voor hem want daar spelen zij wel zijn niveau.
lollig
pi_28714240
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Waar gaat Ooijer heen dan?
Lees je dan in
  maandag 11 juli 2005 @ 19:24:14 #94
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28714578
Pfff, in het ED staat een stuk van die zaakwaarnemer van Lee. PSV vraagt 5 miljoen, maar meneer vindt dat 4 miljoen een veel reëlere prijs is en dat niemand 5 gaat betalen. Ook schijnt meneer echt ontzettend veel salaris te vragen voor zijn cliënt, waar PSV niet aan kan voldoen.

Ik word er moe van
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  maandag 11 juli 2005 @ 19:26:45 #95
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28714659
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Sinds vandaag gaan weer geruchten dat ze weer praten, nadat het eerder was gestaakt.
pi_28715060
Zijn er geen goede Zuid-Amerikaanse backs op de markt??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28715182
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Djekko het volgende:

Ik word er moe van
Je bent niet de enige

Dit is gewoon niet leuk meer.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 11 juli 2005 @ 19:43:30 #98
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28715188
Ff een PSV Netwerk-redenering ertegenaan flikkeren

Feyenoord heeft een miljoennebod uitgebracht op Landzaat .. zouden die miljoenen van de verkoop van Kalou aan PSV komen?

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28715310
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Lees je dan in
EDIT

[ Bericht 5% gewijzigd door DutchGooner op 12-07-2005 01:05:08 ]
lollig
pi_28715322
Van Bommel, Vogel, Park en Lee zijn (zo goed als) weg. PSV heeft genoeg miljoenen om adequate vervangers te halen, maar de vraag is of de RVC wel mee wil werken...
  maandag 11 juli 2005 @ 19:48:33 #101
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28715346
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:47 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

EDIT
Niet op reageren

[ Bericht 19% gewijzigd door DutchGooner op 12-07-2005 01:05:29 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 20:39:07 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28716854
quote:

[..]

EDIT
Niet op reageren

[ Bericht 19% gewijzigd door DutchGooner op 12-07-2005 01:05:52 (E) ]
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28716868
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

anders doe normaal
Niet op reageren
pi_28718085
quote:

[..]

EDIT
en een one way ticket out of here...

nu gaan we de sfeer niet verpesten, het was al ee ntijdje goed en we moeten iemand als jij hier niet hebben, dus

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchGooner op 12-07-2005 01:06:15 ]
pi_28718414
Ik zie Bouma op linksback echt niet zitten. Evenals Afellay op "rechtsbuiten" trouwens. Haal voor Lee en Park maar gewoon vervangers. Voor Park het liefst Kalou, en voor Lee een speler uit de hoge hoed van Guus Dan hoef je tenminste niet met Ooijer en Bouma te schuiven.
  maandag 11 juli 2005 @ 21:32:31 #106
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28718773
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik zie Bouma op linksback echt niet zitten. Evenals Afellay op "rechtsbuiten" trouwens. Haal voor Lee en Park maar gewoon vervangers. Voor Park het liefst Kalou, en voor Lee een speler uit de hoge hoed van Guus Dan hoef je tenminste niet met Ooijer en Bouma te schuiven.
Wijze woorden JJ.
pi_28718937
quote:

[..]

EDIT
Niet op reageren

[ Bericht 32% gewijzigd door DutchGooner op 12-07-2005 01:06:33 ]
pi_28719623
Waarom proberen we die Taiwo van Nigeria niet gewoon? (owkee, hij zal inmiddels wel onbetaalbaar zijn...)
  maandag 11 juli 2005 @ 21:56:51 #109
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28719628
Daarnaast lijkt me dat Bouma ook niet echt meer trek heeft in de linksback positie. Dus laat maar gewoon staan waar ie uiteindelijk het best bleek...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 11 juli 2005 @ 22:23:42 #110
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28720686
Hmmm leegloop van PSV... volgende keer maar niet verder komen dan de 1e ronde dan houden we tenminste ons team bij elkaar...
  maandag 11 juli 2005 @ 22:25:16 #111
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28720751
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
  maandag 11 juli 2005 @ 22:26:18 #112
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28720794
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
ja idd... dan gaat iedereen weg denk ik...
  maandag 11 juli 2005 @ 22:29:26 #113
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28720904
Zie dan nog maar eens kampioen te worden!
pi_28721147
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:

Op het netwerk-forum gaat de soap Kalou maar door en door. Er is nu een verhaal dat de nicht van een Feijenoord-supporter z'n buurvrouw de kapper van Kalou's schoonmaker is, en die heeft gehoord dat blablabla
  maandag 11 juli 2005 @ 22:41:15 #115
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28721347
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Op het netwerk-forum gaat de soap Kalou maar door en door. Er is nu een verhaal dat de nicht van een Feijenoord-supporter z'n buurvrouw de kapper van Kalou's schoonmaker is, en die heeft gehoord dat blablabla
Sommige mensen moeten serieus een boek gaan schrijven... zoveel fantasie...
  maandag 11 juli 2005 @ 22:45:29 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28721513
Ik vind het trouwens helemaal niet leuk dat jullie zo om mijn opmerking moeten lachen
pi_28722554
PSV grijpt naar Sezer Özturk
quote:
Heeft het Kiel er een publiekslieveling
bij? De 19-jarige Sezer Öztürk wacht
alvast de lastige taak Daniel Cruz te
doen vergeten bij Germinal Beerschot.

"Toen ik hier woensdag op bezoek kwam,
had ik meteen een goed gevoel", vertelt
de Turkse -20-international aan GvA.
"En van Hans-Peter Lehnhoff had ik niks
dan goeds gehoord over Antwerpen."

Öztürk kon ook naar PSV en een reeks
Turkse eersteklassers. "Maar ik wilde
naar een club waar ik kan spelen. Dat
GB Europees speelt, is mooi meegenomen.
De club wil stap voor stap groeien en
daar wil ik graag een meewerken."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 23:25:45 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28722829

Schaaf terug naar vitas
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juli 2005 @ 23:27:10 #119
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28722874
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:

Schaaf terug naar vitas
Verdulleme.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:30:31 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28722969
Kom kom beetje respect voor Remco.
pi_28723000
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 23:31:32 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28723004
quote:
veel plezier in arnhem
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juli 2005 @ 23:32:15 #123
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28723025
quote:
Ik ben uitermate blij voor Remco dat hij naar Vitesse vertrekt. Kan hij weer lekker ballen ipv op de bank te zitten. Helaas voor PSV en de supporter, maar het zij zo.

Beter zo?
  maandag 11 juli 2005 @ 23:32:40 #124
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28723037
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
Jij bent niet lief!
  maandag 11 juli 2005 @ 23:33:18 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28723052
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef Djekko het volgende:
Ik ben uitermate blij voor Remco dat hij naar Vitesse vertrekt. Kan hij weer lekker ballen ipv op de bank te zitten. Helaas voor PSV en de supporter, maar het zij zo.

Beter zo?
Inderdaad
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 23:33:25 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28723057
quote:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 23:34:20 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28723083
quote:

[..]

quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niet op reageren
oja dat moest k doen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28723108
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Sibon, Schaaf, Bruggink etc.
pi_28723757
PSV
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28723761
cult is terug!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:22:47 #131
81576 The_M
pi_28724185
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:

Schaaf terug naar vitas
Leuk voor hem......Alleen nu moet PSV iemand anders vinden die in dat Phoxy-pak wil lopen....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:23:26 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28725374
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
cult is terug!
Ja.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28725504
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja.
pi_28726313
psv topics gaan echt hard.
Nothing to see here, carry on
pi_28726395
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 02:30 schreef RijstNatie het volgende:
psv topics gaan echt hard.
PSV zal de titel handhaven
pi_28727645
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet dat je anders zou zeggen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 12 juli 2005 @ 07:57:16 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28727666
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

De turk nog niet ontmoet?
A.M.A.B
  dinsdag 12 juli 2005 @ 08:24:33 #138
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28727828
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 07:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet dat je anders zou zeggen.
het zal pas ernstig worden als hij anders gaat beweren...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 08:57:07 #139
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28728180
Volgens mij is mijn doemopstelling van vorige week met

Gomes
Lucius - Alex - Bouma - Goessens (Ferreyra)
Väyrynen - Cocu - Simons
Farfán - Vennegoor - Beasley

helemaal zo slecht nog niet. Nu valt het nog mee, straks gaan plotseling ook Alex, Gomes en Lucius weg, je weet nooit...
Wat een vrouw!
spits!
pi_28728698
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....

Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:39:23 #141
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28728758
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ooijer is 31 en de Italiaanse Serie A is een van de sterkste competities van de wereld. Ik denk dat je zeker als verdediger dat wel als een mooi avontuur ziet. Plus Genoa is een geweldig mooie club in een schitterende stad en een dito stadion.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28728821
Ik denk dat een eventueel topsalaris toch ook behoorlijk meespeelt.
pi_28728843
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Waar haal je dat vandaan?

Ik hoop niet dat hij dat gaat doen. Dat is toch een stap achteruit?
pi_28728893
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:47:41 #145
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28728923
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.
Ach dat doen we ook in de CL ... en dat lijkt me toch leuker... want dat kijkt een groot gedeelte van Europa mee...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:48:16 #146
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28728941
quote:

[..]

Ik zou het doen...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:49:49 #147
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28728975

Wat een vrouw!
spits!
pi_28729042
quote:

[..]

PSV.netwerk...

Stap vooruit in salaris waarschijnlijk.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:52:52 #149
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28729046
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Zo wel een mooi stadion!
pi_28729727
Mên, ik dacht eerst dat de leegloop dit jaar wel mee zou vallen

Waarom zegt PSV niet gewoon dat Lee niet te koop is Of vraag er 10 miljoen voor. Een goede linksback kost klauwen met geld, en haalt het niveau van Lee toch niet. Je kan toch gewoon "nee" zeggen? Ik vind PSV vaak erg makkelijk met het verkopen van belangrijke spelers.
pi_28729781
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef JustJunior het volgende:
Mên, ik dacht eerst dat de leegloop dit jaar wel mee zou vallen

Waarom zegt PSV niet gewoon dat Lee niet te koop is Of vraag er 10 miljoen voor. Een goede linksback kost klauwen met geld, en haalt het niveau van Lee toch niet. Je kan toch gewoon "nee" zeggen? Ik vind PSV vaak erg makkelijk met het verkopen van belangrijke spelers.
En dan zit je met een ontevreden speler die liever weg zou zijn gegaan.....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:28:51 #152
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28729836
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En dan zit je met een ontevreden speler die liever weg zou zijn gegaan.....
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.

Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:31:09 #153
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28729875
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.

Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
Maar we zijn dan wel uit de schulden....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:31:36 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28729881
quote:

[..]

PSV heeft al een keer een bod van 5 miljoen op Lee afgeslagen.
Die zaakwaarnemen van Lee kan zeggen wat hij wil maar PSV zal hem niet voor minder laten vertrekken.

Ik denk wel dat Ooijer verkocht zal worden, en ik gun het hem ook wel na alles wat hij voor PSV betekent heeft.
pi_28729979
PSV ziet ook wel in dat Lee niet te behouden is. Als een speler eenmaal weg wil, dan kun je als club moeilijk doen, maar de gevolgen zijn dan dat de speler niet gemotiveerd zal zijn. Ik ben ook benieuwd hoe Kromkamp dit jaar zal gaan functioneren. Als hij naar een grote cub wil, moet hij zich bewijzen, maar de motivatie om dat voor AZ te doen zal wel een heel eind verdwenen zijn. Als PSV te veel voor Lee vraagt, waardoor hij moet blijven, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:35:44 #156
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_28729985
PSV kan nog altijd een optie in het contract van Lee lichten voor een extra seizoen. Dat zou betekenen dat Lee dus eigenlijk nog 2 jaar onder contract staat ipv 1 jaar. Dus kunnen ze een aardig bedrag vragen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:40:53 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28730117
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Neoktheone het volgende:
PSV ziet ook wel in dat Lee niet te behouden is. Als een speler eenmaal weg wil, dan kun je als club moeilijk doen, maar de gevolgen zijn dan dat de speler niet gemotiveerd zal zijn. Ik ben ook benieuwd hoe Kromkamp dit jaar zal gaan functioneren. Als hij naar een grote cub wil, moet hij zich bewijzen, maar de motivatie om dat voor AZ te doen zal wel een heel eind verdwenen zijn. Als PSV te veel voor Lee vraagt, waardoor hij moet blijven, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken...
Nou ja Mark wilde ook weg... die ging uiteindelijk niet en heeft een mega seizoen gedraait... dus tja.. we moeten gewoon af wachten wat het allemaal gaat worden.
pi_28730708
quote:

[..]

Ooijer kan ik heel goed begrijpen.
quote:
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:15:08 #159
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28731095
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
PSV kan nog altijd een optie in het contract van Lee lichten voor een extra seizoen. Dat zou betekenen dat Lee dus eigenlijk nog 2 jaar onder contract staat ipv 1 jaar. Dus kunnen ze een aardig bedrag vragen.
Precies
pi_28731139
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Precies
Daar zullen ze bij PSV toch al rekening mee houden neem ik aan.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:27:59 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28731462
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Daar zullen ze bij PSV toch al rekening mee houden neem ik aan.
Denk ik wel ja.
Daarom is er ook al een bod van 5 miljoen afgewezen een tijdje terug
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:39:10 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28731789
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk ik wel ja.
Daarom is er ook al een bod van 5 miljoen afgewezen een tijdje terug
En als PSV consequent is laten ze Lee dus ook niet weg voor een bedrag van 5 miljoen. Ik denk dat dat ook prima in een rechtszaak is te verdedigen. Toen Monaco Lee wilde is er geen bezwaar gemaakt tegen de transfersom door speler of makelaar, en nu bij een andere club is dezelfde transfersom ineens wel te hoog.
pi_28731857
Ik denk dat Lee niet eerder weggaat als er een passende oplossing gevonden wordt. Tot deze tijd zal hij zich 100% inzetten. Dit heeft denk ik te maken met het respect wat Lee voor Hiddink heeft en met name de Koreaanse mentaliteit.
..insanity runs in the family
pi_28732127
Uit het Transfergeruchten-topic
quote:
PSV dreigt Alex kwijt te raken aan Internazionale.

Volgens de Gazzetta dello Sport heeft een delegatie van Inter afgelopen zondag met Chelsea onderhandeld over een transfer van de Braziliaan. De Londenaren hebben de transferrechten op de 23-jarige verdediger, die afgelopen seizoen indruk maakte bij PSV.

Alex werd al eerder in verband gebracht met Inter. De nerazzurri zijn naarstig op zoek naar een centrale verdediger, waarbij Walter Samuel (Real Madrid) de eerste keus is. Omdat de onderhandelingen met Real over de komst van de Argentijn dreigen te mislukken, richt Inter zijn pijlen op Alex. Volgens de Gazzetta geven de Italianen zich nog een week de tijd om Samuel aan te kunnen trekken.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:53:39 #165
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_28732163
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zomaar kan...
Hoop ik....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:56:50 #166
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28732261
quote:
[..]

Oke als hij ook weg gaat... dan zie ik het helemaal niet zitten voor dit seizoen...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:57:56 #167
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28732289
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Oke als hij ook weg gaat... dan zie ik het helemaal niet zitten voor dit seizoen...
Die klap wordt dan groter dan eind vorig seizoen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:58:36 #168
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28732313
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:57 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Die klap wordt dan groter dan eind vorig seizoen.
Ja idd.. eigenlijk is hij dat al met een geheel nieuw middenveld.. maar dit slaat werkelijk alles.. zometeen ook een nieuwe verdediging ....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:00:03 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28732363
Dat kan dus wel: Chelsea heeft de transferrechten van Alex, dus dat bepaalt wat er met Alex gebeurt. PSV en Chelsea zijn een periode van 2 jaar overeengekomen, dus voor dat ene jaar zal er wel een compensatiesom komen. Zal niet hoger zijn dan een miljoen of anderhalf denk ik, als er al een vergoeding komt.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:06:10 #170
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28732547
Als en Alex en Ooijer en Lee vertrekken voorzie ik grote problemen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Guus dat zal laten gebeuren.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:11:43 #171
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28732713
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
Als en Alex en Ooijer en Lee vertrekken voorzie ik grote problemen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Guus dat zal laten gebeuren.
Daar kan Guus niet veel aan veranderen. Voor Ooijer en Lee kun je de prijs nog wat opdrijven (zeg samen 10 miljoen als je heel veel geluk hebt) maar als ze willen, dan gaan ze.

Alex' vertrek is onvermijdelijk, maar daar moet men bij PSV nu niet over gaan piepen. Had Van Raaij maar niet zo'n eenzijdige constructie moeten opnemen.

Plus, de RvC ziet geld om het tekort op te vullen en zien de financiële situatie als primair belang. Sportief is voor hun natuurlijk ondergeschikt aan de 'gezondheid' van de club.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28732727
Dit gaat niet de goede kant op...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:20:35 #173
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28732974
Van Raaij zei dus in de PSV Inside dat Alex economisch van Chelsea is en juridisch van PSV.

Eigenlijk laat dat nog veel ruimte open voor interpretatie.....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:50:02 #174
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28733784
quote:
[..]
Straks wordt mijn vermoeden toch waar. Inter krijgt een zak geld + Alex (+ Crespo). Met het geld kunnen ze Gilardino kopen. Chelsea krijgt met Adriano de zo gewenste topspits
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:52:25 #175
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28733841
A.M.A.B
pi_28733979
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij zei dus in de PSV Inside dat Alex economisch van Chelsea is en juridisch van PSV.

Chelsea mag em verkopen, maar pas na twee jaar. Mocht Chelsea em nu willen, dan zou PSV dat op gerechtelijke gronden kunnen voorkomen, omdat ze waarschijnlijk een contract hebben dat ze em 2 jaar mogen hebben

zoiets lijkt mij
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:12:58 #177
81576 The_M
pi_28734579
Maar dit gaat toch echt helamaal de verkeerde kant op Waarom willen al die spelers nou ineens weg??? Ze hebben toch een top seizoen gehad, waarom laten ze psv nu allemaal in de steek?

Maar goed, het zal wel een geld kwestie zijn, zoals altijd.....Maar kom eens op, waarom zou Lee naar Newcastle of Everton of Villa willen, en Ooijer naar Genoa, terwijl je volgend jaar bij psv iig weer CL speelt en weer voor de titel kan gaan.....En Alex naar Inter, pfff, ga dan naar een mooie club en niet naar zo'n club die alleen namen koopt

Zo, beetje agressie moest eruit....Maar ik zie het echt somber in als al deze geruchten kloppen. Ik zou als ik Hiddink was Lee en Ooijer en zover mogelijk Alex gewoon aan hun contract houden. Dit zijn echt geen spelers die dan met tegenzin gaan spelen, daar hebben ze een veel te goede instelling voor toch?
pi_28734706
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef The_M het volgende:
Maar dit gaat toch echt helamaal de verkeerde kant op Waarom willen al die spelers nou ineens weg??? Ze hebben toch een top seizoen gehad, waarom laten ze psv nu allemaal in de steek?
Geld
quote:
Maar goed, het zal wel een geld kwestie zijn, zoals altijd.....Maar kom eens op, waarom zou Lee naar Newcastle of Everton of Villa willen, en Ooijer naar Genoa, terwijl je volgend jaar bij psv iig weer CL speelt en weer voor de titel kan gaan.....En Alex naar Inter, pfff, ga dan naar een mooie club en niet naar zo'n club die alleen namen koopt
De Engelse en Italiaanse competitie zijn natuurlijk veel mooier en van een hoger niveau dan de Nederlandse. Je bent er zeker van dat je wedstrijden speelt tegen grote clubs als Man. United, AC Milan etc. Ongeacht of je Europees voetbal speelt.
quote:
Zo, beetje agressie moest eruit....Maar ik zie het echt somber in als al deze geruchten kloppen. Ik zou als ik Hiddink was Lee en Ooijer en zover mogelijk Alex gewoon aan hun contract houden. Dit zijn echt geen spelers die dan met tegenzin gaan spelen, daar hebben ze een veel te goede instelling voor toch?
Ik hoop het
pi_28736611
WTH, nu plots ook al geruchten over Alex
pi_28737738

quote:
De PSV All Time DVD (vanaf 1913) verschijnt medio oktober en op deze DVD staan alle hoogtepunten uit de roemrijke historie van de Eindhovense voetbalclub te staan. De speciale band met de Braziliaanse topvoetballer Romario, alle kampioenschappen als speler en trainer in Eindhoven, zijn vriendschappelijke relatie met oud-PSV-voorzitter Harry van Raaij en uiteraard zijn heldhaftige optreden in de Europa Cup-wedstrijd tegen 1.FC Kaiserslautern passeerden de revue.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:55:11 #181
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28738244
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef ASSpirine het volgende:
WTH, nu plots ook al geruchten over Alex
Die waren er al eerder voglens mij..

Maar PSV moet gewoon zijn poot stijf houden.. net zoals AZ dat doet. Je kunt niet iedereen 'een mooie club gunnen omdat hij dat verdient' maar je moet aan PSV zelf denken. Anders blijft er echt helemaal niks meer over.. spelers moeten daar ook begrip voor hebben.
pi_28738980
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:

Strikt genomen betekent dit dat dat PSV nu bepaalt wat er met Alex gebeurt en dat Chelsea de opbrengesten krijgt bij transfer. Als PSV dus juridisch eigenaar is en er een overeenkomst ligt van 2 jaar, hebben jullie volgens mij niet bijzonder veel te vrezen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 15:20:13 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28739116
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
dat stadion
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 15:26:35 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28739330
we moeten nu al de hazenwind Vlaar het hoofd op hol brengen, topcontract aanbieden zodat hij neit verlengd in Alkmaar en we zn jeugdcontract zo kunnen afkopen! Als we Alex nu niet kwijtraken is het volgendseizoen. één vand e wenige Nederlandse talenten die echt potentie voor de top heeft moeten we naar eindhoven zien te halen!
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:33:17 #185
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28739545
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
we moeten nu al de hazenwind Vlaar het hoofd op hol brengen, topcontract aanbieden zodat hij neit verlengd in Alkmaar en we zn jeugdcontract zo kunnen afkopen! Als we Alex nu niet kwijtraken is het volgendseizoen. één vand e wenige Nederlandse talenten die echt potentie voor de top heeft moeten we naar eindhoven zien te halen!
Las gisteren dat AZ absoluut Vlaar niet wil verkopen..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 15:35:20 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28739607
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef Djekko het volgende:

[..]

Las gisteren dat AZ absoluut Vlaar niet wil verkopen..
hij heeft een jeugdcontract die schijnen vrij makkelijk af te kopen te zijn, daarbij is het altijd nog via de rechter af te dwingen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28740284
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij heeft een jeugdcontract die schijnen vrij makkelijk af te kopen te zijn, daarbij is het altijd nog via de rechter af te dwingen
Net zoals bij Leandr*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 16:00:04 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28740353
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef WooZ het volgende:

[..]

Net zoals bij Leandr*
k wil die naam hier niet meer lezen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:18:14 #189
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28740887
Vlaar uit je hoofd zetten. Net als Barreto
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:26:28 #190
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28741159
Tering gek..dit is echt niet meer leuk...opeens lijkt bijna het complete elftal weg te gaan en vervangers zijn nauwelijks beschikbaar. Hopelijk gaat er niet meer dan 1 weg, anders ga ik het ook erg somber inzien. Zonder hulp met een nieuwe constructie met bijvoorbeeld Abramovich kunnen we dat nóóit opvangen.

Ik wou dat we Kromkamp konden halen..dan zit je op die positie in ieder geval voorlopig supergoed. Dan moet het maar een keer vreselijk veel geld kosten...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:02:16 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28742425
Zonneveld is een gegadigde om Lee op te volgen. Wordt ook gevolgd door Feijenoord...
A.M.A.B
pi_28742664
Hopelijk gaat PSV bij eventuele vertrekken geen paniekaankopen doen. Ik wil geen Jürgen Dirkx en Robert Fuchs hebben rondlopen
pi_28743412
Misschien kunnen we Gladstone krijgen via Chelsea, wanneer zij Alex persé aan Inter willen verkopen, als vergoeding voor een gemist jaartje Alex.
pi_28743491
quote:
Vooral Engelse interesse voor Lee

LONDEN, 12 juli 2005 13:45 - Na de overgang van zijn maatje Park Ji-sung naar Manchester United lijkt de aandacht van clubs uit de Premier League zich te concentreren op Lee. Clubs als Newcastle United, Everton en Aston Villa worden in verband gebracht met een mogelijke transfer van de PSV-verdediger. Maar de vraagprijs die de landskampioen voor de Zuid-Koreaanse international in het hoofd heeft, zal het enthousiasme wel wat dempen. PSV zal zeker een transfersom vragen van rond de ¤ 5 miljoen. www.voetbalonline.nl
pi_28743662
lekker oud nieuws thomas
Nothing to see here, carry on
pi_28743718
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef RijstNatie het volgende:
lekker oud nieuws thomas
Het is 4 uur oud, ik heb weleens oudere nieuwsberichten voorbij zien komen
pi_28743825
het wordt met de dag erger, hebben we 13 augustus nog wel spelers om de wedstrijd mee te beginnen ?
pi_28744055
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
het wordt met de dag erger, hebben we 13 augustus nog wel spelers om de wedstrijd mee te beginnen ?
Ben blij dat jullie de selectie van Feyenoord niet hebben

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2005 17:51:00 ]
pi_28744094
Ik vertrouw wel op Guus
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:52:57 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28744115
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ben blij dat jullie de selectie van Feyenoord niet hebben

Ben benieuwd wat er uit de gesprekken tussen feyenoord en (de zaakwaarnemer van) Kalou gekomen is vandaag.

Als Kalou niet wil bijtekenen wordt hij waarschijnlijk nog dit jaar verkocht.
pi_28744170
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Kalou niet wil bijtekenen wordt hij waarschijnlijk nog dit jaar verkocht.
Niet aan PSV, want het bestuur weet heel goed dat het Maasgebouw dan tegen de vlakte gaat.
pi_28744230
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet aan PSV, want het bestuur weet heel goed dat het Maasgebouw dan tegen de vlakte gaat.
Daar hebben die supporters alleen zichzelf mee.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:57:43 #203
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_28744242
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef The_M het volgende:

Ik zou als ik Hiddink was Lee en Ooijer en zover mogelijk Alex gewoon aan hun contract houden.
Huh huh. Spelers verkoop je eigenlijk liever dan dat je ze hun contract laat uitdienen. Gaan ze gratis weg. Voor de vorm roep je als club natuurlijk wel dat ze moeten blijven en onmisbaar zijn anders kan je niet veel vragen als afkoopsom.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:25 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28744282
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Let jij maar eens op dan.
Als Kalou zijn contract niet verlengt dan wordt hij verkocht aan PSV.

Is het niet dit jaar dan is het volgend jaar.
pi_28744569
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Let jij maar eens op dan.
Als Kalou zijn contract niet verlengt dan wordt hij verkocht aan PSV.

Is het niet dit jaar dan is het volgend jaar.
Als Wotte z'n pensioen wil halen niet hoor
pi_28744770
Die 7ronaldo7 gast zei toch dat hij van zjin 'bronnen'had vernomen dat Kalou waarschijnlijk vandaag gepresenteerd zou worden?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:22:22 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28744798
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als Wotte z'n pensioen wil halen niet hoor
Dat zal hij of Kalou nou verkocht wordt of niet toch niet halen

Maar denk wel dat Wotte het kan maken om Kalou dit of anders volgend jaar te verkopen als Kalou niet wil verlengen.

Beter nog wat geld vangen dan dat hij dadelijk gratis wegloopt.
pi_28744841
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zal hij of Kalou nou verkocht wordt of niet toch niet halen
Ik heb 't niet over zijn pensioen bij Feyenoord, maar zijn pensioen in 't algemeen
quote:
Maar denk wel dat Wotte het kan maken om Kalou dit of anders volgend jaar te verkopen als Kalou niet wil verlengen.
Nee hoor.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:25:19 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28744868
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb 't niet over zijn pensioen bij Feyenoord, maar zijn pensioen in 't algemeen
[..]

Nee hoor.
Ik ook niet

Let maar eens op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 18:38:30 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28745167
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Cart_man het volgende:
Zonneveld is een gegadigde om Lee op te volgen. Wordt ook gevolgd door Feijenoord...
geen B spelers graag, haal die maar naar Rotterdam
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:16:12 #211
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28746141
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik ook niet

Let maar eens op
Het Maasgebouw gaat plat.

En we komen wel even langs op een zaterdagavond.

Oh nee, uitwedstrijd is woensdag. Dinsdagavond dus.
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 19:19:02 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28746235
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

klinkt spannend, geef je veel rondjes?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:28:29 #213
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28746496
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

klinkt spannend, geef je veel rondjes?
Nee, ik krijg altijd.
A.M.A.B
pi_28746877
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Neoktheone het volgende:
Waarom proberen we die Taiwo van Nigeria niet gewoon? (owkee, hij zal inmiddels wel onbetaalbaar zijn...)
Die laat Marseille niet gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:44:28 #215
55651 JaWi
Shalom.
pi_28746904
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, ik krijg altijd.
Incasseren .
slettebak [@] gmail.com
pi_28747231
quote:
Hiddink: geen concreet bod op Lee; Koreaan sluit zich aan bij selectie

Guus Hiddink heeft in Zuid-Korea bij aankomst laten weten dat PSV geen concreet bod heeft ontvangen van clubs betreffende een transfer van Young-pyo Lee. Hiddink liet weten er daarom vooralsnog vanuit te gaan dat de Koreaan bij PSV blijft. Daarnaast liet hij weten met Lee te gaan praten in een poging hem te overtuigen bij PSV te blijven.
Young-pyo Lee sloot zich bij aankomst van de selectie in Zuid-Korea aan bij de selectie. vanwege interlandverplichtingen kreeg hij langer vrijaf.
Niet dat dit iets zegt
pi_28747782
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Niet dat dit iets zegt
Volgens mij speelt die zaakwaarnemer ook een spelletje om er zoveel mogelijk geld uit te kunnen slepen...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:16:06 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28747823
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Niet dat dit iets zegt
Inderdaad zo'n overgang kan heel snel rondkomen, laten we hopen dat er dus echt geen concreet bod komt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 21:07:21 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28749279
quote:

[..]

EDIT

Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?

DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:08:22 #220
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28749308
Alex naar Inter?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28749484
quote:
Ik heb ze voor erger zien blijven, he CM
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:17:12 #222
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28749540
quote:
PSV wint arbitragezaak Leandro
PSV heeft de zaak over Leandro gewonnen bij de arbitragecommissie van de KNVB. De Braziliaan meende dat zijn contract tot 2007 niet rechtsgeldig was en zodoende transfervrij te kunnen vertrekken naar FC Porto. Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 21:17:48 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28749551
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Alex naar Inter?
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:18:09 #224
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28749563
Gerechtigheid verdomme, kut L.!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:18:50 #225
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28749581
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:17 schreef PyTh het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn, nu maar afwachten.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 21:18:52 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28749584
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

weer goed nieuws, kassa, aangezien hij al speelde bij Porto
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:23:02 #227
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28749706
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
quote:
'PSV dreigt Alex te verliezen aan Internazionale'

De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat Internazionale haar pijlen heeft gericht op de Chileen David Marcelo Pizarro van Udinese en Alex Rodrigo Dias da Costa van PSV. Internazionale is al geruime tijd op zoek naar defensieve versterking, maar de komst van Walter Samuel (Real Madrid) of Cristian Chivu (AS Roma) lijkt van de baan. De Nerazzurri zijn al in onderhandeling met de feitelijke eigenaar van de Braziliaanse centrumverdediger, het Engelse Chelsea.

Alex maakte vorig seizoen indruk, tijdens zijn eerste seizoen bij de Eindhovenaren. Bij Chelsea komt de verdediger nog niet in aanmerking voor een plaats in de selectie, waardoor de Engelse club zal luisteren naar een goede aanbieding voor het talent. Internazionale probeert haar elftal deze zomer zodanig te versterken, dat het komend seizoen weer mee kan doen voor de scudetto. De club heeft deze titel al ruim vijftien jaar niet weten te winnen.

De 25-jarige Chileense spelmaker David Marcelo Pizarro komt al sinds 1999 voor Udinese en wordt de laatste seizoenen in verband gebracht met grote clubs. Lang leek hij op weg naar AS Roma, maar door het transfer-verbod zal deze overgang niet doorgaan en lijkt de weg vrij naar Internazionale.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:25:55 #228
55651 JaWi
Shalom.
pi_28749805
Alex weg, dat zou mooi zijn .

Maar hoe zit het dan met zijn vermeende constructie met Chelsea dan?
slettebak [@] gmail.com
pi_28749867
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:25 schreef JaWi het volgende:
Alex weg, dat zou mooi zijn .

Maar hoe zit het dan met zijn vermeende constructie met Chelsea dan?
Chelsea krijgt het geld denk ik.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:28:13 #230
55651 JaWi
Shalom.
pi_28749889
Lekker zooitje dan als Alex en misschien ook Lee dan gaan .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:30:39 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28749951
Alex gaat niet of Chelsea moet flink veel gaan betalen.
PSV is juridisch eigenaar
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:31:07 #232
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28749970
Zal niet gebeuren Bovendien is de zooi bij jullie altijd groter.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:31:44 #233
55651 JaWi
Shalom.
pi_28749996
Stapel centen is natuurlijk altijd leuk, maar in deze fase Alex misschien kwijtraken...
Dan is aderlating een understatement .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:32:37 #234
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28750027
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Stapel centen is natuurlijk altijd leuk, maar in deze fase Alex misschien kwijtraken...
Dan is aderlating een understatement .
Alex gaat niet weg.
Kratje bier op zetten?

Kost je dan al 2 kratjes he?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:32:57 #235
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28750040
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik heb ze voor erger zien blijven, he CM
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 21:33:48 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28750079
alle ajax en feyenoord fans zijn wel bang voor alax zeg, we hebben dat nieuws hier zelf al een weeke geleden besproken en gepost en nu komen ze oko ff kijken
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:34:31 #237
55651 JaWi
Shalom.
pi_28750101
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef Zapper het volgende:
Zal niet gebeuren Bovendien is de zooi bij jullie altijd groter.
Mineminimin .
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg het alleen .
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Alex gaat niet weg.
Kratje bier op zetten?

Kost je dan al 2 kratjes he?
Neuh, 1 is voorlopig genoeg .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:35:25 #238
55651 JaWi
Shalom.
pi_28750140
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
alle ajax en feyenoord fans zijn wel bang voor alax zeg, we hebben dat nieuws hier zelf al een weeke geleden besproken en gepost en nu komen ze oko ff kijken
Bang, neuh. Maar ik zou er niet rouwig om zijn als een van de beste spelers van de concurrent zou vertekken. Lijkt me logisch .
slettebak [@] gmail.com
pi_28750164
quote:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 21:37:01 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28750197
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:

[..]

Mineminimin .
[..]

Neuh, 1 is voorlopig genoeg .
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:39:01 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28750252
quote:

Vorige keer Zondagochtend was gezellig he?!

Doen we nog eens over hoor CM
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:39:42 #242
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28750277
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Mineminimin .
Mwah, bij de geruchten alleen al zit je te rukken.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:40:03 #243
55651 JaWi
Shalom.
pi_28750284
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Copy that !
slettebak [@] gmail.com
pi_28750415
quote:
PSV wint arbitragezaak Leandro
PSV heeft de zaak over Leandro gewonnen bij de arbitragecommissie van de KNVB. De Braziliaan meende dat zijn contract tot 2007 niet rechtsgeldig was en zodoende transfervrij te kunnen vertrekken naar FC Porto. Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
pi_28750419
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geen B spelers graag, haal die maar naar Rotterdam
Idd, Zonneveld is nooit goed genoeg om Lee op te volgen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:45:22 #246
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28750444
quote:
Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
*cynisch*
Dit klinkt in ieder geval bemoedigend.......
*/cynisch*
pi_28750586
PyTH, kom je naar Ajax-PSV voor de fruitschaal om je kratje te halen?
pi_28750599
Er is maar 1 partij die PSV het kampioenschap van 2005/2006 nog kan beletten en dat is de RVC.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:51:48 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28750649
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
Er is maar 1 partij die PSV het kampioenschap van 2005/2006 nog kan beletten en dat is de RVC.
Ik dacht die gaat Heracles Almelo zeggen, valt dat ff tegen
pi_28750651
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:56:24 #251
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28750788
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:49 schreef F1Bas het volgende:
PyTH, kom je naar Ajax-PSV voor de fruitschaal om je kratje te halen?
Waarschijnlijk ben ik dan op vakantie anders ben ik die dag wel in amsterdam te vinden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 22:01:59 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28750963
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:51 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik dacht die gaat Heracles Almelo zeggen, valt dat ff tegen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:12:32 #253
81576 The_M
pi_28751312
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:57 schreef Furby het volgende:

[..]

Huh huh. Spelers verkoop je eigenlijk liever dan dat je ze hun contract laat uitdienen. Gaan ze gratis weg. Voor de vorm roep je als club natuurlijk wel dat ze moeten blijven en onmisbaar zijn anders kan je niet veel vragen als afkoopsom.
Is met van Bommel ook gebeurd, daar hebben ze toch nog flink profijt van gehad in de CL.....En aangezien ze voor Ooijer en Alex toch niet zoveel kunnen vragen, lijkt het me handig hen te houden
pi_28751674
Is Messi op huurbasis niks voor PSV in plaats van die Kalou ?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:24:13 #255
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28751760
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef cultheld het volgende:
Geloof je het zelf
Doe toch niet zo ridicuul man
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:25:44 #256
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28751827
Messi Nee man, die is te slecht.
pi_28751831
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Geloof je het zelf
Doe toch niet zo ridicuul man
Waarom niet dan? Enig idee hoeveel aanvallers Barca heeft, die de voorkeur boven Messi krijgen? De Rangers willen hem ook al huren.
pi_28751887
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Enig idee hoeveel aanvallers Barca heeft, die de voorkeur boven Messi krijgen? De Rangers willen hem ook al huren.
Als ze 'm al verhuren gaat 'ie gewoon naar een Spaanse club. Het cultuurverschil is veel te groot voor een 18-jarige.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:28:28 #259
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28751942
quote:
Guus Hiddink heeft in Zuid-Korea bij aankomst laten weten dat PSV geen concreet bod heeft ontvangen van clubs betreffende een transfer van Young-pyo Lee. Hiddink liet weten er daarom vooralsnog vanuit te gaan dat de Koreaan bij PSV blijft. Daarnaast liet hij weten met Lee te gaan praten in een poging hem te overtuigen bij PSV te blijven.
PSV Netwerk
Young-pyo Lee sloot zich bij aankomst van de selectie in Zuid-Korea aan bij de selectie. vanwege interlandverplichtingen kreeg hij langer vrijaf.
Mooi zo goed nieuws... en nu blijven!!
pi_28751947
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als ze 'm al verhuren gaat 'ie gewoon naar een Spaanse club. Het cultuurverschil is veel te groot voor een 18-jarige.
Gattuso werd toch ook al heel erg jong in Schotland gedropt?
pi_28751989
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Mooi zo goed nieuws... en nu blijven!!
Zo'n bericht zegt me niet zoveel. Ik vind dat bericht een hoog "al-Sahaf gehalte" hebben.
pi_28752000
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geloof jij maar als enige verder in je sprookje.
pi_28752031
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gattuso is een heel andere speler dan Messi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 22:30:49 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28752036
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:12 schreef The_M het volgende:

[..]

Is met van Bommel ook gebeurd, daar hebben ze toch nog flink profijt van gehad in de CL.....En aangezien ze voor Ooijer en Alex toch niet zoveel kunnen vragen, lijkt het me handig hen te houden
ja weet je ik heb bij Ooijer ook zoiets van we kunnn hem het ook gunnen, als die jongen nou nog graag eens in het buitenland wil voetballen dan zouden we ook kunnen zeggen ebdankt voor al je bewezen diensten en trouwe houding in de voorafgaande jaren. Vangen we een aardig bedrag en Theo kan in de basis. bovendien maken we met Ooijer de deal dat hij terugkomt om de jeugd te gaan trainen ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:32:26 #265
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28752114
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zo'n bericht zegt me niet zoveel. Ik vind dat bericht een hoog "al-Sahaf gehalte" hebben.
Ach hoop doet leven toch ?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:35:14 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28752233
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vorige keer Zondagochtend was gezellig he?!

Doen we nog eens over hoor CM
Komt goed. Drinken we daarna wel een biertje hè.
A.M.A.B
pi_28752238
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ach hoop doet leven toch ?
Ik ben vooralsnog niet onder de indruk van al die transfergeruchten en ze waren te verwachten.
pi_28752370
Zelfs met deze opstelling worden we landskampioen, dus ik maak me niet zo'n zorgen :

---------------Gomes-----------------
Lucius---Alex---Bouma---Ferreyra
Väyrynen/Afellay---Simons---Cocu
Robert--------VOH-------------Farfán
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:42:00 #269
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28752522
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Komt goed. Drinken we daarna wel een biertje hè.
Sgoed CM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 22:43:13 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28752571
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef cultheld het volgende:
Zelfs met deze opstelling worden we landskampioen, dus ik maak me niet zo'n zorgen :

---------------Gomes-----------------
Lucius---Alex---Bouma---Ferreyra
Väyrynen/Afellay---Simons---Cocu
Robert--------VOH-------------Farfán
inderdaad die 11 zijn goed...... maar wat staat daar achter, jongens als Lamey en Addo die leuk zijn voor de middenmoot
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28752606
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef cultheld het volgende:
Neen
pi_28752705
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad die 11 zijn goed...... maar wat staat daar achter, jongens als Lamey en Addo die leuk zijn voor de middenmoot
Beasley, Zoetebier/Coe, De Jong, Beerens, Aisatti, Dufour, Goessens. Eventueel Robin Faber er nog bij en je hebt een mix van talenten en ervaren krachten. Daar komt dan natuurlijk nog een aantal aankopen bij, dus ik heb er volop vertrouwen in.
pi_28752792
Mwha ik zou eerst Lee zijn contract zien verlengen en nog 1 speler erbij halen.

Dan moet het wel lukken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 22:48:28 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28752801
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beasley, Zoetebier/Coe, De Jong, Beerens, Aisatti, Dufour, Goessens. Eventueel Robin Faber er nog bij en je hebt een mix van talenten en ervaren krachten. Daar komt dan natuurlijk nog een aantal aankopen bij, dus ik heb er volop vertrouwen in.
nu je namen zo noemt wordt ik helemaal niet vrolijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28752887
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beasley, Zoetebier/Coe, De Jong, Beerens, Aisatti, Dufour, Goessens. Eventueel Robin Faber er nog bij en je hebt een mix van talenten en ervaren krachten.
Wie?

Lekkere mix dan, met 1 'ervaren' veldspeler
pi_28752889
Ik verwacht nog 3 aankopen.
pi_28752926
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wie?

Lekkere mix dan, met 1 'ervaren' veldspeler
Beasley, De Jong en verder moet Hiddink gewoon eens lef hebben en jeugd de kans geven.
pi_28752936
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht nog 3 aankopen.
Namen willen we horen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:51:51 #279
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28752942
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
nu je namen zo noemt wordt ik helemaal niet vrolijk
Hij vergeet dan ook Sibon te noemen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:52:28 #280
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28752973
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef Radegast het volgende:
Namen willen we horen
Kalou.
pi_28752988
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beasley, De Jong en verder moet Hiddink gewoon eens lef hebben en jeugd de kans geven.
Beasley ervaren
pi_28753070
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef Zapper het volgende:

[..]

Kalou.
Wanneer wordt ie gepresenteerd?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 22:54:28 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28753084
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hij vergeet dan ook Sibon te noemen.
nee want die moet naar Almelo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28753116
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Of naar AZ of Feyenoord, als ie maar weg gaat uit Eindhoven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 22:55:30 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28753124
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wanneer wordt ie gepresenteerd?
doen we niet we stellen hem als volkomen verrassing ineens op tijdens de JC schaal
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:58:00 #286
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28753217
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:

Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.
pi_28753245
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.

Vrees of hoop je dat?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:58:57 #288
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28753258
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef cultheld het volgende:
Of naar AZ of Feyenoord, als ie maar weg gaat uit Eindhoven.
Misschien komt ie ooit wel terug, jij bent het ideale voorbeeld dat rommel na een week of 2 al terugkomt.
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef cultheld het volgende:

Vrees of hoop je dat?
Voor jou hoop ik het
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 23:01:01 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28753352
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

neuh na de eerste wedstrijd van het seizoen zit t iig met t doelsalde van PSV goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28753371
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

doen we niet we stellen hem als volkomen verrassing ineens op tijdens de JC schaal
Dat zou wat zijn
pi_28753415
Sibon is een hele goede voetballer, Ajax en PSV zijn lomp geweest dat ze hem geen tijd, vertrouwen en kansen hebben gegeven.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:03:32 #292
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28753455
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
neuh na de eerste wedstrijd van het seizoen zit t iig met t doelsalde van PSV goed
Ok even serieus maar weer dan.

Verwacht geen walk-over, Heracles heeft nu al een goed team, en er komt nog wat bij.
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef Radegast het volgende:
Sibon is een hele goede voetballer, Ajax en PSV zijn lomp geweest dat ze hem geen tijd, vertrouwen en kansen hebben gegeven.
Zou bijna van je gaan houden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juli 2005 @ 23:04:51 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28753514
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ok even serieus maar weer dan.

Verwacht geen walk-over, Heracles heeft nu al een goed team, en er komt nog wat bij.
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag in
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28753559
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag in
Dat doe je

Maar 't zal wel weer zo'n PSV-achtige 2-0 worden.
pi_28753570
quote:

[..]

Ze hebben toch redelijk wat ervaren krachten gehaald, dus makkelijk zal het niet worden. Ik denk een kleine overwinning.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:07:58 #296
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28753627
quote:
Ja dat doe je absoluut. Er staat straks echt een goed team. Bovendien, PSV in eerste wedstrijden...
pi_28753635
Vennegoor komt er natuurlijk niet aan te pas tegen Nico-Jan Hoogma
pi_28753969
Morgen naar NEC - Porto, ik neem l**nd* wel mee terug naar Eindhoven, kunnen we em daar vogelvrij verklaren
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:19:58 #299
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28754065
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Radegast het volgende:
Vennegoor komt er natuurlijk niet aan te pas tegen Nico-Jan Hoogma
Vergeet Jan Wuytens niet
pi_28754154
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ja dat doe je absoluut. Er staat straks echt een goed team. Bovendien, PSV in eerste wedstrijden...
Heracles wordt gewoon landskampioen!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:24:47 #301
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28754263
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef cultheld het volgende:
Heracles wordt gewoon landskampioen!
Heracles gaat verrassen PSV wordt de logische landskampioen natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')