quote:
Uitzendschema Peace Cup:
15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES
16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2
19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES
17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2
14.00 PSV - Once Caldas ES2
18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2
14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES
19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2
20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES
12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2
21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES
12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2
24 juli 12.00 Finale ES2
18.45 Finale ES
ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
Das niet zo mooi. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ie weg zou willen.quote:Telegraaf: Lee heeft besloten te willen vertrekken
Volgens De Telegraaf heeft de Koreaan Lee definitief besloten te willen vertrekken. De linksback heeft nog een contract tot 2006 met een optie voor PSV op nog een seizoen. Hij zou de aanbieding voor contractverlenging hebben afgewezen. Morgen zou Hiddink hem volgens De Telegraaf in een onderhoud nog op een andere gedachten willen brengen.
Nog wat feiten:quote:'De situatie is glashelder. Young-pyo wil PSV verlaten, dat heeft hij me duidelijk gezegd'
'In eeste instantie waren we erg blij met de kans om een nieuw contract voor PSV te tekenen. [...] Toen de financiële voorwaarden ter sprake kwamen, bleek echter dat er een onoverbrugbare kloof tussen vraag en aanbod bestaat.'
Goed nieuws dat Hiddink de jeugd een kans geeftquote:Hiddink neemt drie jeugdspelers mee
Roy Beerens, Guy Dufour en Ismaïl Aisatti maken deel uit van de PSV-selectie die vertrekt voor een oefentrip door Zuid-Korea.
Beerens (17), Dufour (18) en Aisatti (16) krijgen van trainer Guus Hiddink de kans te ruiken aan het grote werk. Het drietal speelde afgelopen seizoen bij de beloftes van PSV. De Eindhovense club werkt in Korea drie oefenduels af.
Naast de drie jeugdspelers is Myrie Madrano een onbekend gezicht in de PSV-selectie voor de oefentrip in Azië. De rechtsback uit Costa Rica krijgt twee weken de kans zich te bewijzen.
Hiddink heeft ook een plaats ingeruimd voor Ibrahim Afellay. De middenvelder is voldoende hersteld van een enkelblessure die hij opliep tijdens het WK onder 20. Theo Lucius is daarentegen nog niet van de partij. De neo-international werkt nog aan zijn herstel na zijn beenbreuk in de interland tegen Finland.
Csaba Féher en Michael Lamey behoren wel tot de 24-koppige selectie. In tegenstelling tot Jasar Takak, die eveneens mag vertrekken bij de Brabantse club, krijgt het tweetal de kans een plaats in de a-selectie te heroveren.
Bosschaart? Maxwell?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Luciusquote:Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
quote:Hey jongens .. goed nieuws.. ik weet niets ervan of het morgen in de telegraaf staat enzo.. maar psv heeft vanochtend gesprekken gehad met feyenoord.. maar de insiders bij psv mochtten zelfs niets tegen mijn bron zeggen maar ze zeiden het zo op een manier van.. jah het is rond.. haha dus ik hoop dat het morgen officieel bekend word gemaakt! het kon ook niet mis gaan eigenlijk.. gelukkig komt kalou.. nu benk alleen benieuwd voor hoeveel en welke constructie enzo..
maar morgen lijkt me nog te vroeg.. psv zal (denk ik)ook nog eerst met kalou zelf moeten praten maarjah da weet ik niet..
Alsjeblieft niet zeg. Geef mij maar opkomende backs en een verdediging die staat.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef The_M het volgende:
[..]
Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Lucius![]()
Yeah right alsof iemand dat gelooft....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
[..]
![]()
Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?quote:Gomes, Zoetebier, Coe, Alex, Ooijer, Bouma, Addo, Cocu, De Jong, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Robert, Sibon, Fehér, Ferreyra, Vaÿrynen, Lee, Simons, Lamey, Beerens, Dufour, Aisatii en Myrie Medrano.
Vandaar ook de "quote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeah right alsof iemand dat gelooft....
die gast is zelfs erger dan cultquote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
ik begreep het JJ
Maar dat die gast door blijft gaan mijn z'n 'bronnen'
ja idd... en ik dacht dat cult al erg was...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die gast is zelfs erger dan cult
Die Beerens mag blij zijn als hij dit seizoen een keer 5 minuten mag invallen. Ze zijn mee als opvulsel. Guus haalt nog wel wat versterkingen binnen, daar kan je wel vanuit gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens, in wat voor opstelling zal PSV gaan spelen in Korea? De selectie is nog niet erg uitgebalanceerd (gebrek aan vleugelspelers m.n.). De selectie volgens psv.nl:
[..]
Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?
Mijn gok:
-------Gomes-----------
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert
Misschien Beerens voor Robert. En later kan Afellay of Aisatii misschien speeltijd krijgen voor Cocu of Vaÿrinnen. Ferreyra, de Jong en Medrano zullen ook wel speeltijd krijgen denk ik
[..]
Vandaar ook de ""
daarachter een goedkope vervangerquote:Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:
Ooijer is met Lucius nog wel te vervangen. Daarachter dan een jeugdspeler of een goedkope aankoop. Lee daarentegen zal lastiger zijn. Goessens is nu tweede linksback, dus dan moet er nog een aankoop komen.
Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
[..]
![]()
idd, bovendien vind k gewoond at je 18 volwaardige basisspelers nodig hebt, liever nog 22. Daar valt ten opzichte van vorig jaar winst te halen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
Lameyquote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
Op links is er ook niemand meer (ik ga er vanuit dat Lee weggaat), alleen die Goessens maar ik denk niet dat Hiddink die jongen elke wedstrijd op zal stellen in de competitie en de CL.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, bovendien vind k gewoond at je 18 volwaardige basisspelers nodig hebt, liever nog 22. Daar valt ten opzichte van vorig jaar winst te halen.
quote:
erg zat jaquote:Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op links is er ook niemand meer (ik ga er vanuit dat Lee weggaat), alleen die Goessens maar ik denk niet dat Hiddink die jongen elke wedstrijd op zal stellen in de competitie en de CL.
Vergeet ook niet dat Lee er altijd stond en nooit geschorst of geblesseerd was. Of de nieuwe linksback er ook altijd staat is nog maar afwachten, dus moet je een kwalitatief sterk alternatief achter de hand hebben. Dat lijkt Goessens me niet.
Als je vooruit wilt dan zal er echt een goede links- en rechtsback bij moeten komen. Dan is Lamey geen optie.quote:
Snoyl lijkt me een goede voor PSV. Verdedigend is hij sterk en aanvallend is hij ook sterk. Niet vaak geblesseerd, pakt nog wel veel onnodige gele kaarten. Aanvallend is hij gevaarlijk, dat was Lee ook. Verder zie ik in Nederland weinig alternatieven. Het zegt genoeg dat in Oranje een voormalige middenvelder linksback moet spelen en dat Ajax voor die positie een speler als Lindenbergh haalt.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
erg zat jamaar vind maar eens ergens een goede lniksbakc
in Nederland zie ik geen vervagner rondlopen
Als mij nog een jeugdspeler oid van ajax of Feyenoord te binnen schiet, hoor je het uiteraard meteen.....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Het moet wel aan een bepaald niveau voldoen/fit* zijn...
* doorstrepen wat niet van toepassing is...
Wel bedankt voor jullie constructieve bijdragen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als mij nog een jeugdspeler oid van ajax of Feyenoord te binnen schiet, hoor je het uiteraard meteen.....
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat als Lee vertrekt, Bouma de vaste linksback gaat worden. Dan kan Theo op de rechtsback positie gaan spelen en Ooijer centraal met Alex. Eventueel kan Simons ook centraal spelen met Alex, maar Cocu is te belangrijk op het middenveld om een linie te zakken.
Nee hoor, Osmar Ferreyra is er ook nog. Robin Faber uit de jeugd door laten stromen (zéér talentvolle linksback met een schitterende pass die ik zelf heb gezien)quote:Op maandag 11 juli 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Cultheld weer unbanned
maarja als je t zxo doet moet je nog 3 verdedigers erbij kopen voor de breedte
goesens is al uit de jeugd doorgestroomd en met alle respect heb ik er graag toch een beetje ervaren bewezen spelers bhij achterin. Na de basis 4 zou je toch wel een aantal spelers moeten hebben die er direct staan!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, Osmar Ferreyra is er ook nog. Robin Faber uit de jeugd door laten stromen (zéér talentvolle linksback met een schitterende pass die ik zelf heb gezien)
Basis 4: Alex, Bouma, Theo, Ooijer.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goesens is al uit de jeugd doorgestroomd en met alle respect heb ik er graag toch een beetje ervaren bewezen spelers bhij achterin. Na de basis 4 zou je toch wel een aantal spelers moeten hebben die er direct staan!
Guus doet, wat onze jeugd betreft, wel meer vreemde dingen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef JustJunior het volgende:
Als Faber (waar ik ook wel eens wat over heb gehoord idd) zo goed is, waarom neemt Guus dan Goessens in de selectie opToch vreemd.
Feher, Lamey en Addo kunnen het niveau niet aan. En je hebt gewoon breedte nodig, je zag tegen Milan toen Cocu naar achteren moest dat er een schakel miste op het veld en Milan wat meer grip kreeg op het middenveld, dat is gewoon een stukje breedte waar nog de winst van PSV in zat. Je zou Addo bijvoorbeeld nooit in de CL in kunnen zettenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Basis 4: Alex, Bouma, Theo, Ooijer.
Ferreyra, Cocu, Simons, Fehér, Lamey, Goessens en Addo kunnen ook achterin spelen.
Lamey en Addo kunnen het niveau zéker niet aan. Fehér twijfel ik nog over, wie weet heeft ie wat geleerd bij Ujpest. Ik hoop dat Marcellis en Faber een kans krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feher, Lamey en Addo kunnen het niveau niet aan. En je hebt gewoon breedte nodig, je zag tegen Milan toen Cocu naar achteren moest dat er een schakel miste op het veld en Milan wat meer grip kreeg op het middenveld, dat is gewoon een stukje breedte waar nog de winst van PSV in zat. Je zou Addo bijvoorbeeld nooit in de CL in kunnen zetten
omdat daar geen andere club voor te vinden is tot nu toequote:Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
Takak, Smit en v/d Schaaf krijgen geen tweede kans. Lamey, Fehér en Addo in ieder geval wel.
AZ wil Fehér. Meerdere clubs willen Lamey en Takak.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat daar geen andere club voor te vinden is tot nu toe
Denk het wel, waarom zou hij Csaba anders meenemen naar Korea?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk eerder dat Feher wat aan die jongens van Ujpest heeft geleerd. Ik denk dat Guus hem tekort vindt komen voor PSV en er geen tweede kans zal komen.
jamaar die 2 willen niet naar Spartaquote:Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
AZ wil Fehér. Meerdere clubs willen Lamey en Takak.
zelfs voor feyenoord is Schaaf niet goed genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 16:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk het wel, waarom zou hij Csaba anders meenemen naar Korea?
Takak laat hij wel thuis in ieder geval.
Wat mij betreft mogen Addo en van der Schaaf per direct opstappen.
Vind van der Schaaf echt een voetballer voor feyenoord eigenlijk.
Dream on.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ook al vertrekt Lee, ik verwacht wel dat we kampioen zullen worden, simpelweg omdat de concurrentie nog steeds te zwak is.
Dat zei men vorig jaar ook tegen mij. Dat wordt weer lekker quoten in april/mei 2006.quote:
Cultheld, het Orakel van Eindhovenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook tegen mij. Dat wordt weer lekker quoten in april/mei 2006.
idd, dit elftal kan kampioen worden maar als we ook nog de beste linksback in Nederland en garantie voor veel assists verkopenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef PyTh het volgende:
Als Lee en Ooijer ook nog vertrekken en er verder geen passende vervangers kunnen worden aangetrokken zal het een moeilijk jaar worden voor PSV denk ik.
PSV moet ook nog minimaal 2 tot 3 goede aankopen moet doen voor aanvang van het seizoen.
En jullie hebben nog steeds geen topspits. Wij 2quote:Op maandag 11 juli 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, dit elftal kan kampioen worden maar als we ook nog de beste linksback in Nederland en garantie voor veel assists verkopen
nog wel jaquote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En jullie hebben nog steeds geen topspits. Wij 2
ajax zou een betere ploeg voor je zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:53 schreef cultheld het volgende:
Gomes
Theo - Ooijer - Alex - Bouma
Väyrynen - Simons - Cocu
Afellay - VOH - Farfán
bank: Goessens, Zoetebier, Ferreyra, Robert, Beasley, De Jong
PSV Kampioenen
Waarom?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
ajax zou een betere ploeg voor je zijn.
Nog welquote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We mogen Kalou dus kapot trappen, de eerstvolgende wedstrijd Feijenoord - psvquote:Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog wel
Verwacht dat er zeker 1 van de 2 dit seizoen nog bij jullie zal vertrekken.
Niet zo zeer arrogant, maar meer realistisch. Of ben je ook arrogant als je beweert dat Vitesse of Heerenveen geen landskampioen zal worden dit jaar?quote:
Ben jij er zelf van overtuigd dat ie bij feyenoord blijft dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We mogen Kalou dus kapot trappen, de eerstvolgende wedstrijd Feijenoord - psv
4e plek was het toch ?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij er zelf van overtuigd dat ie bij feyenoord blijft dan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ------Kalou---------VoH----------Farfán------- ---------------------------------------------- ----------Cocu--------------Vayrynen---------- -------------------Simons--------------------- ---------------------------------------------- --******---------------------------Ooijer----- -------------Bouma--------Alex---------------- ---------------------------------------------- -------------------Gomes---------------------- |
Jij kunt weer weg dus.quote:
Snoyl halen. Vayrynen zakt wel door het ijs bij PSV, maar Hiddink heeft dat al ingedekt door Feyrrera erbij te halen. Die is echt wel beter dan Vayrynen. Affelay ook trouwens.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik vind dit een kampioenswaardig elftal, mits:
- Kalou komt;
- Er een fatsoenlijke opkomende linksback wordt teruggekocht;
- Vayrynen niet door de mand zakt.
Pluspunten zijn de middenvelders, mocht Vayrynen er niet gelijk staan dan hebben
we nog altijd Afellay of Feyrrera.
dat zeker, is dit trouwens het eerste PSV topic wat geopend wordt door een niet-PSVer?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Zapper het volgende:
Kalou komt wel
zeg nou zelf, zo'n zin is toch beter dan "tvp"?
Nee het is wel eens eerder gedaan, begrijp die mensen niet zo goedquote:Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
dat zeker, is dit trouwens het eerste PSV topic wat geopend wordt door een niet-PSVer?
Waar gaat Ooijer heen dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef PyTh het volgende:
Als Lee en Ooijer ook nog vertrekken en er verder geen passende vervangers kunnen worden aangetrokken zal het een moeilijk jaar worden voor PSV denk ik.
PSV moet ook nog minimaal 2 tot 3 goede aankopen moet doen voor aanvang van het seizoen.
Ik hoop het voor hem want daar spelen zij wel zijn niveau.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Gaat die Sibon nou nog naar Heracles?
Sinds vandaag gaan weer geruchten dat ze weer praten, nadat het eerder was gestaakt.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Gaat die Sibon nou nog naar Heracles?
Je bent niet de enigequote:
Niet op reagerenquote:
Niet op reagerenquote:
Niet op reagerenquote:
en een one way ticket out of here...quote:
Wijze woorden JJ.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik zie Bouma op linksback echt niet zitten. Evenals Afellay op "rechtsbuiten" trouwens. Haal voor Lee en Park maar gewoon vervangers. Voor Park het liefst Kalou, en voor Lee een speler uit de hoge hoed van GuusDan hoef je tenminste niet met Ooijer en Bouma te schuiven.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
Sommige mensen moeten serieus een boek gaan schrijven... zoveel fantasie...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op het netwerk-forum gaat de soap Kalou maar door en door. Er is nu een verhaal dat de nicht van een Feijenoord-supporter z'n buurvrouw de kapper van Kalou's schoonmaker is, en die heeft gehoord dat blablabla
quote:Heeft het Kiel er een publiekslieveling
bij? De 19-jarige Sezer Öztürk wacht
alvast de lastige taak Daniel Cruz te
doen vergeten bij Germinal Beerschot.
"Toen ik hier woensdag op bezoek kwam,
had ik meteen een goed gevoel", vertelt
de Turkse -20-international aan GvA.
"En van Hans-Peter Lehnhoff had ik niks
dan goeds gehoord over Antwerpen."
Öztürk kon ook naar PSV en een reeks
Turkse eersteklassers. "Maar ik wilde
naar een club waar ik kan spelen. Dat
GB Europees speelt, is mooi meegenomen.
De club wil stap voor stap groeien en
daar wil ik graag een meewerken."
Verdulleme.quote:
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Kom kom beetje respect voor Remco.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Ik ben uitermate blij voor Remco dat hij naar Vitesse vertrekt. Kan hij weer lekker ballen ipv op de bank te zitten. Helaas voor PSV en de supporter, maar het zij zo.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Jij bent niet lief!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef Djekko het volgende:
Ik ben uitermate blij voor Remco dat hij naar Vitesse vertrekt. Kan hij weer lekker ballen ipv op de bank te zitten. Helaas voor PSV en de supporter, maar het zij zo.
Beter zo?
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
oja dat moest k doenquote:
Sibon, Schaaf, Bruggink etc.quote:
Leuk voor hem......Alleen nu moet PSV iemand anders vinden die in dat Phoxy-pak wil lopen....quote:
Ja.quote:
PSV zal de titel handhavenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:30 schreef RijstNatie het volgende:
psv topics gaan echt hard.
het zal pas ernstig worden als hij anders gaat beweren...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je anders zou zeggen.
Ooijer is 31 en de Italiaanse Serie A is een van de sterkste competities van de wereld. Ik denk dat je zeker als verdediger dat wel als een mooi avontuur ziet. Plus Genoa is een geweldig mooie club in een schitterende stad en een dito stadion.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....![]()
Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....![]()
Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ik hoop niet dat hij dat gaat doen. Dat is toch een stap achteruit?![]()
Ach dat doen we ook in de CL ... en dat lijkt me toch leuker... want dat kijkt een groot gedeelte van Europa mee...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.
Ik zou het doen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PSV.netwerk...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dan zit je met een ontevreden speler die liever weg zou zijn gegaan.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef JustJunior het volgende:
Mên, ik dacht eerst dat de leegloop dit jaar wel mee zou vallen![]()
Waarom zegt PSV niet gewoon dat Lee niet te koop isOf vraag er 10 miljoen voor. Een goede linksback kost klauwen met geld, en haalt het niveau van Lee toch niet. Je kan toch gewoon "nee" zeggen? Ik vind PSV vaak erg makkelijk met het verkopen van belangrijke spelers.
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dan zit je met een ontevreden speler die liever weg zou zijn gegaan.....
Maar we zijn dan wel uit de schulden....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.
Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
PSV heeft al een keer een bod van 5 miljoen op Lee afgeslagen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.
Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
Nou ja Mark wilde ook weg... die ging uiteindelijk niet en heeft een mega seizoen gedraait... dus tja.. we moeten gewoon af wachten wat het allemaal gaat worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Neoktheone het volgende:
PSV ziet ook wel in dat Lee niet te behouden is. Als een speler eenmaal weg wil, dan kun je als club moeilijk doen, maar de gevolgen zijn dan dat de speler niet gemotiveerd zal zijn. Ik ben ook benieuwd hoe Kromkamp dit jaar zal gaan functioneren. Als hij naar een grote cub wil, moet hij zich bewijzen, maar de motivatie om dat voor AZ te doen zal wel een heel eind verdwenen zijn. Als PSV te veel voor Lee vraagt, waardoor hij moet blijven, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken...
Ooijer kan ik heel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
Preciesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
PSV kan nog altijd een optie in het contract van Lee lichten voor een extra seizoen. Dat zou betekenen dat Lee dus eigenlijk nog 2 jaar onder contract staat ipv 1 jaar. Dus kunnen ze een aardig bedrag vragen.
Daar zullen ze bij PSV toch al rekening mee houden neem ik aan.quote:
Denk ik wel ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij PSV toch al rekening mee houden neem ik aan.
En als PSV consequent is laten ze Lee dus ook niet weg voor een bedrag van 5 miljoen. Ik denk dat dat ook prima in een rechtszaak is te verdedigen. Toen Monaco Lee wilde is er geen bezwaar gemaakt tegen de transfersom door speler of makelaar, en nu bij een andere club is dezelfde transfersom ineens wel te hoog.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk ik wel ja.
Daarom is er ook al een bod van 5 miljoen afgewezen een tijdje terug
quote:PSV dreigt Alex kwijt te raken aan Internazionale.
Volgens de Gazzetta dello Sport heeft een delegatie van Inter afgelopen zondag met Chelsea onderhandeld over een transfer van de Braziliaan. De Londenaren hebben de transferrechten op de 23-jarige verdediger, die afgelopen seizoen indruk maakte bij PSV.
Alex werd al eerder in verband gebracht met Inter. De nerazzurri zijn naarstig op zoek naar een centrale verdediger, waarbij Walter Samuel (Real Madrid) de eerste keus is. Omdat de onderhandelingen met Real over de komst van de Argentijn dreigen te mislukken, richt Inter zijn pijlen op Alex. Volgens de Gazzetta geven de Italianen zich nog een week de tijd om Samuel aan te kunnen trekken.
Oke als hij ook weg gaat... dan zie ik het helemaal niet zitten voor dit seizoen...quote:
Die klap wordt dan groter dan eind vorig seizoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke als hij ook weg gaat... dan zie ik het helemaal niet zitten voor dit seizoen...![]()
![]()
Ja idd.. eigenlijk is hij dat al met een geheel nieuw middenveld.. maar dit slaat werkelijk alles.. zometeen ook een nieuwe verdediging ....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die klap wordt dan groter dan eind vorig seizoen.
Daar kan Guus niet veel aan veranderen. Voor Ooijer en Lee kun je de prijs nog wat opdrijven (zeg samen 10 miljoen als je heel veel geluk hebt) maar als ze willen, dan gaan ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
Als en Alex en Ooijer en Lee vertrekken voorzie ik grote problemen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Guus dat zal laten gebeuren.
Straks wordt mijn vermoeden toch waar. Inter krijgt een zak geld + Alex (+ Crespo). Met het geld kunnen ze Gilardino kopen. Chelsea krijgt met Adriano de zo gewenste topspitsquote:
Chelsea mag em verkopen, maar pas na twee jaar. Mocht Chelsea em nu willen, dan zou PSV dat op gerechtelijke gronden kunnen voorkomen, omdat ze waarschijnlijk een contract hebben dat ze em 2 jaar mogen hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij zei dus in de PSV Inside dat Alex economisch van Chelsea is en juridisch van PSV.
Eigenlijk laat dat nog veel ruimte open voor interpretatie.....
Geldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef The_M het volgende:
Maar dit gaat toch echt helamaal de verkeerde kant opWaarom willen al die spelers nou ineens weg??? Ze hebben toch een top seizoen gehad, waarom laten ze psv nu allemaal in de steek?
De Engelse en Italiaanse competitie zijn natuurlijk veel mooier en van een hoger niveau dan de Nederlandse. Je bent er zeker van dat je wedstrijden speelt tegen grote clubs als Man. United, AC Milan etc. Ongeacht of je Europees voetbal speelt.quote:Maar goed, het zal wel een geld kwestie zijn, zoals altijd.....Maar kom eens op, waarom zou Lee naar Newcastle of Everton of Villa willen, en Ooijer naar Genoa, terwijl je volgend jaar bij psv iig weer CL speelt en weer voor de titel kan gaan.....En Alex naar Inter, pfff, ga dan naar een mooie club en niet naar zo'n club die alleen namen koopt![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Zo, beetje agressie moest eruit....Maar ik zie het echt somber in als al deze geruchten kloppen. Ik zou als ik Hiddink was Lee en Ooijer en zover mogelijk Alex gewoon aan hun contract houden. Dit zijn echt geen spelers die dan met tegenzin gaan spelen, daar hebben ze een veel te goede instelling voor toch?
quote:De PSV All Time DVD (vanaf 1913) verschijnt medio oktober en op deze DVD staan alle hoogtepunten uit de roemrijke historie van de Eindhovense voetbalclub te staan. De speciale band met de Braziliaanse topvoetballer Romario, alle kampioenschappen als speler en trainer in Eindhoven, zijn vriendschappelijke relatie met oud-PSV-voorzitter Harry van Raaij en uiteraard zijn heldhaftige optreden in de Europa Cup-wedstrijd tegen 1.FC Kaiserslautern passeerden de revue.
Die waren er al eerder voglens mij..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef ASSpirine het volgende:
WTH, nu plots ook al geruchten over Alex
Strikt genomen betekent dit dat dat PSV nu bepaalt wat er met Alex gebeurt en dat Chelsea de opbrengesten krijgt bij transfer. Als PSV dus juridisch eigenaar is en er een overeenkomst ligt van 2 jaar, hebben jullie volgens mij niet bijzonder veel te vrezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij zei dus in de PSV Inside dat Alex economisch van Chelsea is en juridisch van PSV.
Eigenlijk laat dat nog veel ruimte open voor interpretatie.....
quote:
Las gisteren dat AZ absoluut Vlaar niet wil verkopen..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
we moeten nu al de hazenwind Vlaar het hoofd op hol brengen, topcontract aanbieden zodat hij neit verlengd in Alkmaar en we zn jeugdcontract zo kunnen afkopen! Als we Alex nu niet kwijtraken is het volgendseizoen. één vand e wenige Nederlandse talenten die echt potentie voor de top heeft moeten we naar eindhoven zien te halen!
hij heeft een jeugdcontract die schijnen vrij makkelijk af te kopen te zijn, daarbij is het altijd nog via de rechter af te dwingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
Las gisteren dat AZ absoluut Vlaar niet wil verkopen..
Net zoals bij Leandr*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft een jeugdcontract die schijnen vrij makkelijk af te kopen te zijn, daarbij is het altijd nog via de rechter af te dwingen
k wil die naam hier niet meer lezenquote:
quote:Vooral Engelse interesse voor Lee
LONDEN, 12 juli 2005 13:45 - Na de overgang van zijn maatje Park Ji-sung naar Manchester United lijkt de aandacht van clubs uit de Premier League zich te concentreren op Lee. Clubs als Newcastle United, Everton en Aston Villa worden in verband gebracht met een mogelijke transfer van de PSV-verdediger. Maar de vraagprijs die de landskampioen voor de Zuid-Koreaanse international in het hoofd heeft, zal het enthousiasme wel wat dempen. PSV zal zeker een transfersom vragen van rond de ¤ 5 miljoen. www.voetbalonline.nl
Het is 4 uur oud, ik heb weleens oudere nieuwsberichten voorbij zien komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef RijstNatie het volgende:
lekker oud nieuws thomas
Ben blij dat jullie de selectie van Feyenoord niet hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
het wordt met de dag erger, hebben we 13 augustus nog wel spelers om de wedstrijd mee te beginnen ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie de selectie van Feyenoord niet hebben
Niet aan PSV, want het bestuur weet heel goed dat het Maasgebouw dan tegen de vlakte gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kalou niet wil bijtekenen wordt hij waarschijnlijk nog dit jaar verkocht.
Daar hebben die supporters alleen zichzelf mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet aan PSV, want het bestuur weet heel goed dat het Maasgebouw dan tegen de vlakte gaat.
Huh huh. Spelers verkoop je eigenlijk liever dan dat je ze hun contract laat uitdienen. Gaan ze gratis weg. Voor de vorm roep je als club natuurlijk wel dat ze moeten blijven en onmisbaar zijn anders kan je niet veel vragen als afkoopsom.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef The_M het volgende:
Ik zou als ik Hiddink was Lee en Ooijer en zover mogelijk Alex gewoon aan hun contract houden.
Let jij maar eens op dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet aan PSV, want het bestuur weet heel goed dat het Maasgebouw dan tegen de vlakte gaat.
Als Wotte z'n pensioen wil halen niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Let jij maar eens op dan.
Als Kalou zijn contract niet verlengt dan wordt hij verkocht aan PSV.
Is het niet dit jaar dan is het volgend jaar.
Dat zal hij of Kalou nou verkocht wordt of niet toch niet halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Wotte z'n pensioen wil halen niet hoor
Ik heb 't niet over zijn pensioen bij Feyenoord, maar zijn pensioen in 't algemeenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zal hij of Kalou nou verkocht wordt of niet toch niet halen
Nee hoor.quote:Maar denk wel dat Wotte het kan maken om Kalou dit of anders volgend jaar te verkopen als Kalou niet wil verlengen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over zijn pensioen bij Feyenoord, maar zijn pensioen in 't algemeen
[..]
Nee hoor.
geen B spelers graag, haal die maar naar Rotterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Cart_man het volgende:
Zonneveld is een gegadigde om Lee op te volgen. Wordt ook gevolgd door Feijenoord...
Het Maasgebouw gaat plat.quote:
klinkt spannend, geef je veel rondjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het Maasgebouw gaat plat.
En we komen wel even langs op een zaterdagavond.
Oh nee, uitwedstrijd is woensdag. Dinsdagavond dus.![]()
Nee, ik krijg altijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt spannend, geef je veel rondjes?
Die laat Marseille niet gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Neoktheone het volgende:
Waarom proberen we die Taiwo van Nigeria niet gewoon? (owkee, hij zal inmiddels wel onbetaalbaar zijn...)
Niet dat dit iets zegtquote:Hiddink: geen concreet bod op Lee; Koreaan sluit zich aan bij selectie
Guus Hiddink heeft in Zuid-Korea bij aankomst laten weten dat PSV geen concreet bod heeft ontvangen van clubs betreffende een transfer van Young-pyo Lee. Hiddink liet weten er daarom vooralsnog vanuit te gaan dat de Koreaan bij PSV blijft. Daarnaast liet hij weten met Lee te gaan praten in een poging hem te overtuigen bij PSV te blijven.
Young-pyo Lee sloot zich bij aankomst van de selectie in Zuid-Korea aan bij de selectie. vanwege interlandverplichtingen kreeg hij langer vrijaf.
Volgens mij speelt die zaakwaarnemer ook een spelletje om er zoveel mogelijk geld uit te kunnen slepen...quote:
Inderdaad zo'n overgang kan heel snel rondkomen, laten we hopen dat er dus echt geen concreet bod komt.quote:
Ik heb ze voor erger zien blijven, he CMquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
quote:PSV wint arbitragezaak Leandro
PSV heeft de zaak over Leandro gewonnen bij de arbitragecommissie van de KNVB. De Braziliaan meende dat zijn contract tot 2007 niet rechtsgeldig was en zodoende transfervrij te kunnen vertrekken naar FC Porto. Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
quote:
Dat zou mooi zijn, nu maar afwachten.....quote:
quote:
quote:
quote:'PSV dreigt Alex te verliezen aan Internazionale'
De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat Internazionale haar pijlen heeft gericht op de Chileen David Marcelo Pizarro van Udinese en Alex Rodrigo Dias da Costa van PSV. Internazionale is al geruime tijd op zoek naar defensieve versterking, maar de komst van Walter Samuel (Real Madrid) of Cristian Chivu (AS Roma) lijkt van de baan. De Nerazzurri zijn al in onderhandeling met de feitelijke eigenaar van de Braziliaanse centrumverdediger, het Engelse Chelsea.
Alex maakte vorig seizoen indruk, tijdens zijn eerste seizoen bij de Eindhovenaren. Bij Chelsea komt de verdediger nog niet in aanmerking voor een plaats in de selectie, waardoor de Engelse club zal luisteren naar een goede aanbieding voor het talent. Internazionale probeert haar elftal deze zomer zodanig te versterken, dat het komend seizoen weer mee kan doen voor de scudetto. De club heeft deze titel al ruim vijftien jaar niet weten te winnen.
De 25-jarige Chileense spelmaker David Marcelo Pizarro komt al sinds 1999 voor Udinese en wordt de laatste seizoenen in verband gebracht met grote clubs. Lang leek hij op weg naar AS Roma, maar door het transfer-verbod zal deze overgang niet doorgaan en lijkt de weg vrij naar Internazionale.
Chelsea krijgt het geld denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:25 schreef JaWi het volgende:
Alex weg, dat zou mooi zijn.
Maar hoe zit het dan met zijn vermeende constructie met Chelsea dan?
Alex gaat niet weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Stapel centen is natuurlijk altijd leuk, maar in deze fase Alex misschien kwijtraken...
Dan is aderlating een understatement.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb ze voor erger zien blijven, he CM
Mineminiminquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef Zapper het volgende:
Zal niet gebeurenBovendien is de zooi bij jullie altijd groter.
Neuh, 1 is voorlopig genoegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex gaat niet weg.
Kratje bier op zetten?
Kost je dan al 2 kratjes he?
Bang, neuh. Maar ik zou er niet rouwig om zijn als een van de beste spelers van de concurrent zou vertekken. Lijkt me logischquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
alle ajax en feyenoord fans zijn wel bang voor alax zeg, we hebben dat nieuws hier zelf al een weeke geleden besproken en gepost en nu komen ze oko ff kijken
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het Maasgebouw gaat plat.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mineminimin.
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg het alleen.
[..]
Neuh, 1 is voorlopig genoeg.
Vorige keer Zondagochtend was gezellig he?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
Mwah, bij de geruchten alleen al zit je te rukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Mineminimin.
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg het alleen.
quote:PSV wint arbitragezaak Leandro
PSV heeft de zaak over Leandro gewonnen bij de arbitragecommissie van de KNVB. De Braziliaan meende dat zijn contract tot 2007 niet rechtsgeldig was en zodoende transfervrij te kunnen vertrekken naar FC Porto. Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
Idd, Zonneveld is nooit goed genoeg om Lee op te volgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen B spelers graag, haal die maar naar Rotterdam
*cynisch*quote:Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
Ik dacht die gaat Heracles Almelo zeggen, valt dat ff tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
Er is maar 1 partij die PSV het kampioenschap van 2005/2006 nog kan beletten en dat is de RVC.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
Er is maar 1 partij die PSV het kampioenschap van 2005/2006 nog kan beletten en dat is de RVC.
Waarschijnlijk ben ik dan op vakantie anders ben ik die dag wel in amsterdam te vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:49 schreef F1Bas het volgende:
PyTH, kom je naar Ajax-PSV voor de fruitschaal om je kratje te halen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik dacht die gaat Heracles Almelo zeggen, valt dat ff tegen
Is met van Bommel ook gebeurd, daar hebben ze toch nog flink profijt van gehad in de CL.....En aangezien ze voor Ooijer en Alex toch niet zoveel kunnen vragen, lijkt het me handig hen te houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:57 schreef Furby het volgende:
[..]
Huh huh. Spelers verkoop je eigenlijk liever dan dat je ze hun contract laat uitdienen. Gaan ze gratis weg. Voor de vorm roep je als club natuurlijk wel dat ze moeten blijven en onmisbaar zijn anders kan je niet veel vragen als afkoopsom.
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef cultheld het volgende:
Is Messi op huurbasis niks voor PSV in plaats van die Kalou ?
Waarom niet dan? Enig idee hoeveel aanvallers Barca heeft, die de voorkeur boven Messi krijgen? De Rangers willen hem ook al huren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Doe toch niet zo ridicuul man
Als ze 'm al verhuren gaat 'ie gewoon naar een Spaanse club. Het cultuurverschil is veel te groot voor een 18-jarige.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Enig idee hoeveel aanvallers Barca heeft, die de voorkeur boven Messi krijgen? De Rangers willen hem ook al huren.
Mooi zo goed nieuws... en nu blijven!!quote:Guus Hiddink heeft in Zuid-Korea bij aankomst laten weten dat PSV geen concreet bod heeft ontvangen van clubs betreffende een transfer van Young-pyo Lee. Hiddink liet weten er daarom vooralsnog vanuit te gaan dat de Koreaan bij PSV blijft. Daarnaast liet hij weten met Lee te gaan praten in een poging hem te overtuigen bij PSV te blijven.
PSV Netwerk
Young-pyo Lee sloot zich bij aankomst van de selectie in Zuid-Korea aan bij de selectie. vanwege interlandverplichtingen kreeg hij langer vrijaf.
Gattuso werd toch ook al heel erg jong in Schotland gedropt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als ze 'm al verhuren gaat 'ie gewoon naar een Spaanse club. Het cultuurverschil is veel te groot voor een 18-jarige.
Zo'n bericht zegt me niet zoveel. Ik vind dat bericht een hoog "al-Sahaf gehalte" hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi zo goed nieuws... en nu blijven!!
Geloof jij maar als enige verder in je sprookje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gattuso werd toch ook al heel erg jong in Schotland gedropt?
Gattuso is een heel andere speler dan Messiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gattuso werd toch ook al heel erg jong in Schotland gedropt?
ja weet je ik heb bij Ooijer ook zoiets van we kunnn hem het ook gunnen, als die jongen nou nog graag eens in het buitenland wil voetballen dan zouden we ook kunnen zeggen ebdankt voor al je bewezen diensten en trouwe houding in de voorafgaande jaren. Vangen we een aardig bedrag en Theo kan in de basis. bovendien maken we met Ooijer de deal dat hij terugkomt om de jeugd te gaan trainen ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:12 schreef The_M het volgende:
[..]
Is met van Bommel ook gebeurd, daar hebben ze toch nog flink profijt van gehad in de CL.....En aangezien ze voor Ooijer en Alex toch niet zoveel kunnen vragen, lijkt het me handig hen te houden![]()
Ach hoop doet leven toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo'n bericht zegt me niet zoveel. Ik vind dat bericht een hoog "al-Sahaf gehalte" hebben.
Komt goed. Drinken we daarna wel een biertje hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vorige keer Zondagochtend was gezellig he?!
Doen we nog eens over hoor CM
Ik ben vooralsnog niet onder de indruk van al die transfergeruchten en ze waren te verwachten.quote:
Sgoed CMquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komt goed. Drinken we daarna wel een biertje hè.![]()
inderdaad die 11 zijn goed...... maar wat staat daar achter, jongens als Lamey en Addo die leuk zijn voor de middenmootquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef cultheld het volgende:
Zelfs met deze opstelling worden we landskampioen, dus ik maak me niet zo'n zorgen:
---------------Gomes-----------------
Lucius---Alex---Bouma---Ferreyra
Väyrynen/Afellay---Simons---Cocu
Robert--------VOH-------------Farfán
Neenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef cultheld het volgende:
Is Messi op huurbasis niks voor PSV in plaats van die Kalou ?
Beasley, Zoetebier/Coe, De Jong, Beerens, Aisatti, Dufour, Goessens. Eventueel Robin Faber er nog bij en je hebt een mix van talenten en ervaren krachten. Daar komt dan natuurlijk nog een aantal aankopen bij, dus ik heb er volop vertrouwen in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad die 11 zijn goed...... maar wat staat daar achter, jongens als Lamey en Addo die leuk zijn voor de middenmoot
nu je namen zo noemt wordt ik helemaal niet vrolijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beasley, Zoetebier/Coe, De Jong, Beerens, Aisatti, Dufour, Goessens. Eventueel Robin Faber er nog bij en je hebt een mix van talenten en ervaren krachten. Daar komt dan natuurlijk nog een aantal aankopen bij, dus ik heb er volop vertrouwen in.
Wie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beasley, Zoetebier/Coe, De Jong, Beerens, Aisatti, Dufour, Goessens. Eventueel Robin Faber er nog bij en je hebt een mix van talenten en ervaren krachten.
Beasley, De Jong en verder moet Hiddink gewoon eens lef hebben en jeugd de kans geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie?
Lekkere mix dan, met 1 'ervaren' veldspeler
Hij vergeet dan ook Sibon te noemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
nu je namen zo noemt wordt ik helemaal niet vrolijk
Kalou.quote:
Beasley ervarenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beasley, De Jong en verder moet Hiddink gewoon eens lef hebben en jeugd de kans geven.
nee want die moet naar Almeloquote:
Of naar AZ of Feyenoord, als ie maar weg gaat uit Eindhoven.quote:
doen we niet we stellen hem als volkomen verrassing ineens op tijdens de JC schaalquote:
Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.
Misschien komt ie ooit wel terug, jij bent het ideale voorbeeld dat rommel na een week of 2 al terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef cultheld het volgende:
Of naar AZ of Feyenoord, als ie maar weg gaat uit Eindhoven.
Voor jou hoop ik hetquote:
neuh na de eerste wedstrijd van het seizoen zit t iig met t doelsalde van PSV goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we niet we stellen hem als volkomen verrassing ineens op tijdens de JC schaal
Ok even serieus maar weer dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
neuh na de eerste wedstrijd van het seizoen zit t iig met t doelsalde van PSV goed
Zou bijna van je gaan houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef Radegast het volgende:
Sibon is een hele goede voetballer, Ajax en PSV zijn lomp geweest dat ze hem geen tijd, vertrouwen en kansen hebben gegeven.
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ok even serieus maar weer dan.
Verwacht geen walk-over, Heracles heeft nu al een goed team, en er komt nog wat bij.
Dat doe jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag in
Ze hebben toch redelijk wat ervaren krachten gehaald, dus makkelijk zal het niet worden. Ik denk een kleine overwinning.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag in
Ja dat doe je absoluut. Er staat straks echt een goed team. Bovendien, PSV in eerste wedstrijden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
Vergeet Jan Wuytens nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Radegast het volgende:
Vennegoor komt er natuurlijk niet aan te pas tegen Nico-Jan Hoogma![]()
Heracles wordt gewoon landskampioen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja dat doe je absoluut. Er staat straks echt een goed team. Bovendien, PSV in eerste wedstrijden...
Heracles gaat verrassenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef cultheld het volgende:
Heracles wordt gewoon landskampioen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |