Jij kunt weer weg dus.quote:
Snoyl halen. Vayrynen zakt wel door het ijs bij PSV, maar Hiddink heeft dat al ingedekt door Feyrrera erbij te halen. Die is echt wel beter dan Vayrynen. Affelay ook trouwens.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik vind dit een kampioenswaardig elftal, mits:
- Kalou komt;
- Er een fatsoenlijke opkomende linksback wordt teruggekocht;
- Vayrynen niet door de mand zakt.
Pluspunten zijn de middenvelders, mocht Vayrynen er niet gelijk staan dan hebben
we nog altijd Afellay of Feyrrera.
dat zeker, is dit trouwens het eerste PSV topic wat geopend wordt door een niet-PSVer?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Zapper het volgende:
Kalou komt wel
zeg nou zelf, zo'n zin is toch beter dan "tvp"?
Nee het is wel eens eerder gedaan, begrijp die mensen niet zo goedquote:Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
dat zeker, is dit trouwens het eerste PSV topic wat geopend wordt door een niet-PSVer?
Waar gaat Ooijer heen dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef PyTh het volgende:
Als Lee en Ooijer ook nog vertrekken en er verder geen passende vervangers kunnen worden aangetrokken zal het een moeilijk jaar worden voor PSV denk ik.
PSV moet ook nog minimaal 2 tot 3 goede aankopen moet doen voor aanvang van het seizoen.
Ik hoop het voor hem want daar spelen zij wel zijn niveau.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Gaat die Sibon nou nog naar Heracles?
Sinds vandaag gaan weer geruchten dat ze weer praten, nadat het eerder was gestaakt.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Gaat die Sibon nou nog naar Heracles?
Je bent niet de enigequote:
Niet op reagerenquote:
Niet op reagerenquote:
Niet op reagerenquote:
en een one way ticket out of here...quote:
Wijze woorden JJ.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik zie Bouma op linksback echt niet zitten. Evenals Afellay op "rechtsbuiten" trouwens. Haal voor Lee en Park maar gewoon vervangers. Voor Park het liefst Kalou, en voor Lee een speler uit de hoge hoed van GuusDan hoef je tenminste niet met Ooijer en Bouma te schuiven.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
Sommige mensen moeten serieus een boek gaan schrijven... zoveel fantasie...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op het netwerk-forum gaat de soap Kalou maar door en door. Er is nu een verhaal dat de nicht van een Feijenoord-supporter z'n buurvrouw de kapper van Kalou's schoonmaker is, en die heeft gehoord dat blablabla
quote:Heeft het Kiel er een publiekslieveling
bij? De 19-jarige Sezer Öztürk wacht
alvast de lastige taak Daniel Cruz te
doen vergeten bij Germinal Beerschot.
"Toen ik hier woensdag op bezoek kwam,
had ik meteen een goed gevoel", vertelt
de Turkse -20-international aan GvA.
"En van Hans-Peter Lehnhoff had ik niks
dan goeds gehoord over Antwerpen."
Öztürk kon ook naar PSV en een reeks
Turkse eersteklassers. "Maar ik wilde
naar een club waar ik kan spelen. Dat