Niet op reagerenquote:
Niet op reagerenquote:
Niet op reagerenquote:
en een one way ticket out of here...quote:
Wijze woorden JJ.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik zie Bouma op linksback echt niet zitten. Evenals Afellay op "rechtsbuiten" trouwens. Haal voor Lee en Park maar gewoon vervangers. Voor Park het liefst Kalou, en voor Lee een speler uit de hoge hoed van GuusDan hoef je tenminste niet met Ooijer en Bouma te schuiven.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef Zapper het volgende:
En als straks Sibon ook nog vertrekt breekt helemaal de pleuris uit in Eindhoven.
Sommige mensen moeten serieus een boek gaan schrijven... zoveel fantasie...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef JustJunior het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op het netwerk-forum gaat de soap Kalou maar door en door. Er is nu een verhaal dat de nicht van een Feijenoord-supporter z'n buurvrouw de kapper van Kalou's schoonmaker is, en die heeft gehoord dat blablabla
quote:Heeft het Kiel er een publiekslieveling
bij? De 19-jarige Sezer Öztürk wacht
alvast de lastige taak Daniel Cruz te
doen vergeten bij Germinal Beerschot.
"Toen ik hier woensdag op bezoek kwam,
had ik meteen een goed gevoel", vertelt
de Turkse -20-international aan GvA.
"En van Hans-Peter Lehnhoff had ik niks
dan goeds gehoord over Antwerpen."
Öztürk kon ook naar PSV en een reeks
Turkse eersteklassers. "Maar ik wilde
naar een club waar ik kan spelen. Dat
GB Europees speelt, is mooi meegenomen.
De club wil stap voor stap groeien en
daar wil ik graag een meewerken."
Verdulleme.quote:
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Kom kom beetje respect voor Remco.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Ik ben uitermate blij voor Remco dat hij naar Vitesse vertrekt. Kan hij weer lekker ballen ipv op de bank te zitten. Helaas voor PSV en de supporter, maar het zij zo.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Zapper het volgende:
Jij bent niet lief!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef Djekko het volgende:
Ik ben uitermate blij voor Remco dat hij naar Vitesse vertrekt. Kan hij weer lekker ballen ipv op de bank te zitten. Helaas voor PSV en de supporter, maar het zij zo.
Beter zo?
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
oja dat moest k doenquote:
Sibon, Schaaf, Bruggink etc.quote:
Leuk voor hem......Alleen nu moet PSV iemand anders vinden die in dat Phoxy-pak wil lopen....quote:
Ja.quote:
PSV zal de titel handhavenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:30 schreef RijstNatie het volgende:
psv topics gaan echt hard.
het zal pas ernstig worden als hij anders gaat beweren...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je anders zou zeggen.
Ooijer is 31 en de Italiaanse Serie A is een van de sterkste competities van de wereld. Ik denk dat je zeker als verdediger dat wel als een mooi avontuur ziet. Plus Genoa is een geweldig mooie club in een schitterende stad en een dito stadion.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....![]()
Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....![]()
Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ik hoop niet dat hij dat gaat doen. Dat is toch een stap achteruit?![]()
Ach dat doen we ook in de CL ... en dat lijkt me toch leuker... want dat kijkt een groot gedeelte van Europa mee...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.
Ik zou het doen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PSV.netwerk...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dan zit je met een ontevreden speler die liever weg zou zijn gegaan.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef JustJunior het volgende:
Mên, ik dacht eerst dat de leegloop dit jaar wel mee zou vallen![]()
Waarom zegt PSV niet gewoon dat Lee niet te koop isOf vraag er 10 miljoen voor. Een goede linksback kost klauwen met geld, en haalt het niveau van Lee toch niet. Je kan toch gewoon "nee" zeggen? Ik vind PSV vaak erg makkelijk met het verkopen van belangrijke spelers.
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dan zit je met een ontevreden speler die liever weg zou zijn gegaan.....
Maar we zijn dan wel uit de schulden....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.
Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
PSV heeft al een keer een bod van 5 miljoen op Lee afgeslagen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zal dus ook niet gebeuren. Lee gaat weg, zal ongeveer 3.5 miljoen opleveren. Ooijer's vertrekkans schat ik op 40%, als ie gaat zal hij rond de 2 miljoen opleveren vermoed ik.
Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
Nou ja Mark wilde ook weg... die ging uiteindelijk niet en heeft een mega seizoen gedraait... dus tja.. we moeten gewoon af wachten wat het allemaal gaat worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Neoktheone het volgende:
PSV ziet ook wel in dat Lee niet te behouden is. Als een speler eenmaal weg wil, dan kun je als club moeilijk doen, maar de gevolgen zijn dan dat de speler niet gemotiveerd zal zijn. Ik ben ook benieuwd hoe Kromkamp dit jaar zal gaan functioneren. Als hij naar een grote cub wil, moet hij zich bewijzen, maar de motivatie om dat voor AZ te doen zal wel een heel eind verdwenen zijn. Als PSV te veel voor Lee vraagt, waardoor hij moet blijven, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken...
Ooijer kan ik heel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Dan heb je meteen twee verdedigers minder en te weinig geld om fatsoenlijke vervangers te vinden.
Preciesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
PSV kan nog altijd een optie in het contract van Lee lichten voor een extra seizoen. Dat zou betekenen dat Lee dus eigenlijk nog 2 jaar onder contract staat ipv 1 jaar. Dus kunnen ze een aardig bedrag vragen.
Daar zullen ze bij PSV toch al rekening mee houden neem ik aan.quote:
Denk ik wel ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij PSV toch al rekening mee houden neem ik aan.
En als PSV consequent is laten ze Lee dus ook niet weg voor een bedrag van 5 miljoen. Ik denk dat dat ook prima in een rechtszaak is te verdedigen. Toen Monaco Lee wilde is er geen bezwaar gemaakt tegen de transfersom door speler of makelaar, en nu bij een andere club is dezelfde transfersom ineens wel te hoog.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk ik wel ja.
Daarom is er ook al een bod van 5 miljoen afgewezen een tijdje terug
quote:PSV dreigt Alex kwijt te raken aan Internazionale.
Volgens de Gazzetta dello Sport heeft een delegatie van Inter afgelopen zondag met Chelsea onderhandeld over een transfer van de Braziliaan. De Londenaren hebben de transferrechten op de 23-jarige verdediger, die afgelopen seizoen indruk maakte bij PSV.
Alex werd al eerder in verband gebracht met Inter. De nerazzurri zijn naarstig op zoek naar een centrale verdediger, waarbij Walter Samuel (Real Madrid) de eerste keus is. Omdat de onderhandelingen met Real over de komst van de Argentijn dreigen te mislukken, richt Inter zijn pijlen op Alex. Volgens de Gazzetta geven de Italianen zich nog een week de tijd om Samuel aan te kunnen trekken.
Oke als hij ook weg gaat... dan zie ik het helemaal niet zitten voor dit seizoen...quote:
Die klap wordt dan groter dan eind vorig seizoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke als hij ook weg gaat... dan zie ik het helemaal niet zitten voor dit seizoen...![]()
![]()
Ja idd.. eigenlijk is hij dat al met een geheel nieuw middenveld.. maar dit slaat werkelijk alles.. zometeen ook een nieuwe verdediging ....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die klap wordt dan groter dan eind vorig seizoen.
Daar kan Guus niet veel aan veranderen. Voor Ooijer en Lee kun je de prijs nog wat opdrijven (zeg samen 10 miljoen als je heel veel geluk hebt) maar als ze willen, dan gaan ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
Als en Alex en Ooijer en Lee vertrekken voorzie ik grote problemen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Guus dat zal laten gebeuren.
Straks wordt mijn vermoeden toch waar. Inter krijgt een zak geld + Alex (+ Crespo). Met het geld kunnen ze Gilardino kopen. Chelsea krijgt met Adriano de zo gewenste topspitsquote:
Chelsea mag em verkopen, maar pas na twee jaar. Mocht Chelsea em nu willen, dan zou PSV dat op gerechtelijke gronden kunnen voorkomen, omdat ze waarschijnlijk een contract hebben dat ze em 2 jaar mogen hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij zei dus in de PSV Inside dat Alex economisch van Chelsea is en juridisch van PSV.
Eigenlijk laat dat nog veel ruimte open voor interpretatie.....
Geldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef The_M het volgende:
Maar dit gaat toch echt helamaal de verkeerde kant opWaarom willen al die spelers nou ineens weg??? Ze hebben toch een top seizoen gehad, waarom laten ze psv nu allemaal in de steek?
De Engelse en Italiaanse competitie zijn natuurlijk veel mooier en van een hoger niveau dan de Nederlandse. Je bent er zeker van dat je wedstrijden speelt tegen grote clubs als Man. United, AC Milan etc. Ongeacht of je Europees voetbal speelt.quote:Maar goed, het zal wel een geld kwestie zijn, zoals altijd.....Maar kom eens op, waarom zou Lee naar Newcastle of Everton of Villa willen, en Ooijer naar Genoa, terwijl je volgend jaar bij psv iig weer CL speelt en weer voor de titel kan gaan.....En Alex naar Inter, pfff, ga dan naar een mooie club en niet naar zo'n club die alleen namen koopt![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Zo, beetje agressie moest eruit....Maar ik zie het echt somber in als al deze geruchten kloppen. Ik zou als ik Hiddink was Lee en Ooijer en zover mogelijk Alex gewoon aan hun contract houden. Dit zijn echt geen spelers die dan met tegenzin gaan spelen, daar hebben ze een veel te goede instelling voor toch?
quote:De PSV All Time DVD (vanaf 1913) verschijnt medio oktober en op deze DVD staan alle hoogtepunten uit de roemrijke historie van de Eindhovense voetbalclub te staan. De speciale band met de Braziliaanse topvoetballer Romario, alle kampioenschappen als speler en trainer in Eindhoven, zijn vriendschappelijke relatie met oud-PSV-voorzitter Harry van Raaij en uiteraard zijn heldhaftige optreden in de Europa Cup-wedstrijd tegen 1.FC Kaiserslautern passeerden de revue.
Die waren er al eerder voglens mij..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef ASSpirine het volgende:
WTH, nu plots ook al geruchten over Alex
Strikt genomen betekent dit dat dat PSV nu bepaalt wat er met Alex gebeurt en dat Chelsea de opbrengesten krijgt bij transfer. Als PSV dus juridisch eigenaar is en er een overeenkomst ligt van 2 jaar, hebben jullie volgens mij niet bijzonder veel te vrezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij zei dus in de PSV Inside dat Alex economisch van Chelsea is en juridisch van PSV.
Eigenlijk laat dat nog veel ruimte open voor interpretatie.....
quote:
Las gisteren dat AZ absoluut Vlaar niet wil verkopen..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
we moeten nu al de hazenwind Vlaar het hoofd op hol brengen, topcontract aanbieden zodat hij neit verlengd in Alkmaar en we zn jeugdcontract zo kunnen afkopen! Als we Alex nu niet kwijtraken is het volgendseizoen. één vand e wenige Nederlandse talenten die echt potentie voor de top heeft moeten we naar eindhoven zien te halen!
hij heeft een jeugdcontract die schijnen vrij makkelijk af te kopen te zijn, daarbij is het altijd nog via de rechter af te dwingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
Las gisteren dat AZ absoluut Vlaar niet wil verkopen..
Net zoals bij Leandr*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft een jeugdcontract die schijnen vrij makkelijk af te kopen te zijn, daarbij is het altijd nog via de rechter af te dwingen
k wil die naam hier niet meer lezenquote:
quote:Vooral Engelse interesse voor Lee
LONDEN, 12 juli 2005 13:45 - Na de overgang van zijn maatje Park Ji-sung naar Manchester United lijkt de aandacht van clubs uit de Premier League zich te concentreren op Lee. Clubs als Newcastle United, Everton en Aston Villa worden in verband gebracht met een mogelijke transfer van de PSV-verdediger. Maar de vraagprijs die de landskampioen voor de Zuid-Koreaanse international in het hoofd heeft, zal het enthousiasme wel wat dempen. PSV zal zeker een transfersom vragen van rond de ¤ 5 miljoen. www.voetbalonline.nl
Het is 4 uur oud, ik heb weleens oudere nieuwsberichten voorbij zien komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef RijstNatie het volgende:
lekker oud nieuws thomas
Ben blij dat jullie de selectie van Feyenoord niet hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
het wordt met de dag erger, hebben we 13 augustus nog wel spelers om de wedstrijd mee te beginnen ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie de selectie van Feyenoord niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |