quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb je de mascotte van de PSV-tribunezitters ook weer.
oja dat moest k doenquote:
Sibon, Schaaf, Bruggink etc.quote:
Leuk voor hem......Alleen nu moet PSV iemand anders vinden die in dat Phoxy-pak wil lopen....quote:
Ja.quote:
PSV zal de titel handhavenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:30 schreef RijstNatie het volgende:
psv topics gaan echt hard.
het zal pas ernstig worden als hij anders gaat beweren...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je anders zou zeggen.
Ooijer is 31 en de Italiaanse Serie A is een van de sterkste competities van de wereld. Ik denk dat je zeker als verdediger dat wel als een mooi avontuur ziet. Plus Genoa is een geweldig mooie club in een schitterende stad en een dito stadion.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....![]()
Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OMG, Ooijer zegt open te staan voor een transfer naar Genoa....![]()
Wtf moet je nou bij een club die net gepromoveerd is?
Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ik hoop niet dat hij dat gaat doen. Dat is toch een stap achteruit?![]()
Ach dat doen we ook in de CL ... en dat lijkt me toch leuker... want dat kijkt een groot gedeelte van Europa mee...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Qua salaris waarschijnlijk niet, en is natuurlijk nog wel leuk als je in de nadagen van je voetbalcarriere nog tegen grote clubs als AC Milan, Juve en Inter mag spelen.
Ik zou het doen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PSV.netwerk...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |