quote:
quote:
quote:'PSV dreigt Alex te verliezen aan Internazionale'
De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat Internazionale haar pijlen heeft gericht op de Chileen David Marcelo Pizarro van Udinese en Alex Rodrigo Dias da Costa van PSV. Internazionale is al geruime tijd op zoek naar defensieve versterking, maar de komst van Walter Samuel (Real Madrid) of Cristian Chivu (AS Roma) lijkt van de baan. De Nerazzurri zijn al in onderhandeling met de feitelijke eigenaar van de Braziliaanse centrumverdediger, het Engelse Chelsea.
Alex maakte vorig seizoen indruk, tijdens zijn eerste seizoen bij de Eindhovenaren. Bij Chelsea komt de verdediger nog niet in aanmerking voor een plaats in de selectie, waardoor de Engelse club zal luisteren naar een goede aanbieding voor het talent. Internazionale probeert haar elftal deze zomer zodanig te versterken, dat het komend seizoen weer mee kan doen voor de scudetto. De club heeft deze titel al ruim vijftien jaar niet weten te winnen.
De 25-jarige Chileense spelmaker David Marcelo Pizarro komt al sinds 1999 voor Udinese en wordt de laatste seizoenen in verband gebracht met grote clubs. Lang leek hij op weg naar AS Roma, maar door het transfer-verbod zal deze overgang niet doorgaan en lijkt de weg vrij naar Internazionale.
Chelsea krijgt het geld denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:25 schreef JaWi het volgende:
Alex weg, dat zou mooi zijn.
Maar hoe zit het dan met zijn vermeende constructie met Chelsea dan?
Alex gaat niet weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Stapel centen is natuurlijk altijd leuk, maar in deze fase Alex misschien kwijtraken...
Dan is aderlating een understatement.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb ze voor erger zien blijven, he CM
Mineminiminquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef Zapper het volgende:
Zal niet gebeurenBovendien is de zooi bij jullie altijd groter.
Neuh, 1 is voorlopig genoegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex gaat niet weg.
Kratje bier op zetten?
Kost je dan al 2 kratjes he?
Bang, neuh. Maar ik zou er niet rouwig om zijn als een van de beste spelers van de concurrent zou vertekken. Lijkt me logischquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
alle ajax en feyenoord fans zijn wel bang voor alax zeg, we hebben dat nieuws hier zelf al een weeke geleden besproken en gepost en nu komen ze oko ff kijken
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het Maasgebouw gaat plat.
En we komen wel even langs op een zaterdagavond.
Oh nee, uitwedstrijd is woensdag. Dinsdagavond dus.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mineminimin.
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg het alleen.
[..]
Neuh, 1 is voorlopig genoeg.
Vorige keer Zondagochtend was gezellig he?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
En we komen wel even langs op een zaterdagavond.
Oh nee, uitwedstrijd is woensdag. Dinsdagavond dus.![]()
Mwah, bij de geruchten alleen al zit je te rukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Mineminimin.
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg het alleen.
quote:PSV wint arbitragezaak Leandro
PSV heeft de zaak over Leandro gewonnen bij de arbitragecommissie van de KNVB. De Braziliaan meende dat zijn contract tot 2007 niet rechtsgeldig was en zodoende transfervrij te kunnen vertrekken naar FC Porto. Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
Idd, Zonneveld is nooit goed genoeg om Lee op te volgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen B spelers graag, haal die maar naar Rotterdam
*cynisch*quote:Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
Ik dacht die gaat Heracles Almelo zeggen, valt dat ff tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
Er is maar 1 partij die PSV het kampioenschap van 2005/2006 nog kan beletten en dat is de RVC.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
Er is maar 1 partij die PSV het kampioenschap van 2005/2006 nog kan beletten en dat is de RVC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |