idd, bovendien vind k gewoond at je 18 volwaardige basisspelers nodig hebt, liever nog 22. Daar valt ten opzichte van vorig jaar winst te halen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
Lameyquote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
Op links is er ook niemand meer (ik ga er vanuit dat Lee weggaat), alleen die Goessens maar ik denk niet dat Hiddink die jongen elke wedstrijd op zal stellen in de competitie en de CL.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, bovendien vind k gewoond at je 18 volwaardige basisspelers nodig hebt, liever nog 22. Daar valt ten opzichte van vorig jaar winst te halen.
quote:
erg zat jaquote:Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op links is er ook niemand meer (ik ga er vanuit dat Lee weggaat), alleen die Goessens maar ik denk niet dat Hiddink die jongen elke wedstrijd op zal stellen in de competitie en de CL.
Vergeet ook niet dat Lee er altijd stond en nooit geschorst of geblesseerd was. Of de nieuwe linksback er ook altijd staat is nog maar afwachten, dus moet je een kwalitatief sterk alternatief achter de hand hebben. Dat lijkt Goessens me niet.
Als je vooruit wilt dan zal er echt een goede links- en rechtsback bij moeten komen. Dan is Lamey geen optie.quote:
Snoyl lijkt me een goede voor PSV. Verdedigend is hij sterk en aanvallend is hij ook sterk. Niet vaak geblesseerd, pakt nog wel veel onnodige gele kaarten. Aanvallend is hij gevaarlijk, dat was Lee ook. Verder zie ik in Nederland weinig alternatieven. Het zegt genoeg dat in Oranje een voormalige middenvelder linksback moet spelen en dat Ajax voor die positie een speler als Lindenbergh haalt.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
erg zat jamaar vind maar eens ergens een goede lniksbakc
in Nederland zie ik geen vervagner rondlopen
Als mij nog een jeugdspeler oid van ajax of Feyenoord te binnen schiet, hoor je het uiteraard meteen.....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Het moet wel aan een bepaald niveau voldoen/fit* zijn...
* doorstrepen wat niet van toepassing is...
Wel bedankt voor jullie constructieve bijdragen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als mij nog een jeugdspeler oid van ajax of Feyenoord te binnen schiet, hoor je het uiteraard meteen.....
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat als Lee vertrekt, Bouma de vaste linksback gaat worden. Dan kan Theo op de rechtsback positie gaan spelen en Ooijer centraal met Alex. Eventueel kan Simons ook centraal spelen met Alex, maar Cocu is te belangrijk op het middenveld om een linie te zakken.
Nee hoor, Osmar Ferreyra is er ook nog. Robin Faber uit de jeugd door laten stromen (zéér talentvolle linksback met een schitterende pass die ik zelf heb gezien)quote:Op maandag 11 juli 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Cultheld weer unbanned
maarja als je t zxo doet moet je nog 3 verdedigers erbij kopen voor de breedte
goesens is al uit de jeugd doorgestroomd en met alle respect heb ik er graag toch een beetje ervaren bewezen spelers bhij achterin. Na de basis 4 zou je toch wel een aantal spelers moeten hebben die er direct staan!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, Osmar Ferreyra is er ook nog. Robin Faber uit de jeugd door laten stromen (zéér talentvolle linksback met een schitterende pass die ik zelf heb gezien)
Basis 4: Alex, Bouma, Theo, Ooijer.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goesens is al uit de jeugd doorgestroomd en met alle respect heb ik er graag toch een beetje ervaren bewezen spelers bhij achterin. Na de basis 4 zou je toch wel een aantal spelers moeten hebben die er direct staan!
Guus doet, wat onze jeugd betreft, wel meer vreemde dingen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef JustJunior het volgende:
Als Faber (waar ik ook wel eens wat over heb gehoord idd) zo goed is, waarom neemt Guus dan Goessens in de selectie opToch vreemd.
Feher, Lamey en Addo kunnen het niveau niet aan. En je hebt gewoon breedte nodig, je zag tegen Milan toen Cocu naar achteren moest dat er een schakel miste op het veld en Milan wat meer grip kreeg op het middenveld, dat is gewoon een stukje breedte waar nog de winst van PSV in zat. Je zou Addo bijvoorbeeld nooit in de CL in kunnen zettenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Basis 4: Alex, Bouma, Theo, Ooijer.
Ferreyra, Cocu, Simons, Fehér, Lamey, Goessens en Addo kunnen ook achterin spelen.
Lamey en Addo kunnen het niveau zéker niet aan. Fehér twijfel ik nog over, wie weet heeft ie wat geleerd bij Ujpest. Ik hoop dat Marcellis en Faber een kans krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feher, Lamey en Addo kunnen het niveau niet aan. En je hebt gewoon breedte nodig, je zag tegen Milan toen Cocu naar achteren moest dat er een schakel miste op het veld en Milan wat meer grip kreeg op het middenveld, dat is gewoon een stukje breedte waar nog de winst van PSV in zat. Je zou Addo bijvoorbeeld nooit in de CL in kunnen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |