Ik durfde het niet te zeggen. (serieus...)quote:Op zondag 10 juli 2005 23:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik herken yvonne in je.. Je bent eng!
Ja... zoveel knipselalbums met ponyplaatjes heeft ze in d'r nachtkastje...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef mvdlubbe het volgende:
23?
Kut.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... zoveel knipselalbums met ponyplaatjes heeft ze in d'r nachtkastje...
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Geven jullie nou met je vingers jullie IQ-scores aan?
Had je dan totale stilte verwacht??quote:Op zondag 10 juli 2005 23:27 schreef brechtje het volgende:
OMG
we zitten hier allebei....
Oppeens zoveel reacties
Niet die linkse.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat is rechts ook alweer?
Oyquote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef brechtje het volgende:
WTF lul jij Jordy, get a life, je bent echt in IEDERE topic van mij
OY!!!!!quote:
Ga dan niet 'n beetje zitten posten als ik net even op Fok! rondhang, mutsquote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef brechtje het volgende:
WTF lul jij Jordy, get a life, je bent echt in IEDERE topic van mij
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik herken yvonne in je.. Je bent eng!
Op de een of andere wijze wordt dit jouw topic he?quote:
ik geef je een breezah, jij pijpt me, leuke ruilhandel toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
wij zijn 14 btw
foute lippenstiftquote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik op me ma lijk?
Jaquote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Op de een of andere wijze wordt dit jouw topic he?.
Het gezicht, de mond, álles. Je bent gewoon een kloon van haar met roodgeverft haar.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
zelfde vorm van gezichtquote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
Je neus, dat bekkie, dat haar.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
Ik zie z'n slang niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef brechtje het volgende:
Dit is onze lekkere brandweerman:P
[afbeelding]
Neukt ie een beetje goed?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef brechtje het volgende:
Dit is onze lekkere brandweerman:P
[afbeelding]
Nee, JIJ zou een goede vader zijn wou je zeggen. Eén keer Nel Veerkamp, en je kinderen zijn weg hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Als jij mijn dochter was, dan ging je achter slot en grendel.
Niks geen piercing, geverfd haar, en zeker geen strakke heup spijkerbroeken en korte shirts.
yvonne, je raakt haar kwijt.
I knowquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Niks geen piercing, geverfd haar, en zeker geen strakke heup spijkerbroeken en korte shirts.
Dan sluit ik haar op in haar eigen woonwagen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee, JIJ zou een goede vader zijn wou je zeggen. Eén keer Nel Veerkamp, en je kinderen zijn weg hoor
Ik ga morgen sloten halen!quote:
Die rode is van de Break Out!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:47 schreef Bob-B het volgende:
Waarom heeft rosalie en een rood en een oranje armbandje
Ik ging denken, daar ging het mis.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had even moeten melden dat je ging denken, want daar ging het al mis.
Neequote:
Het is vast omdat je zus 't koud had...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef brechtje het volgende:
iell die poll..
ik verlies, maar da's omda ik geverfd haar ben, dus niet *naturel* (A) mja bOeie
Maar die armbandjes heb ze gekocht bij Albert hein ofoz, staat respect 2 all op.
maar we gaan dOuche en slape, doei
Als je daar nou foto's van maakt en aan mij geeft dan zorg ik dat die poll wel goed komt.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef brechtje het volgende:
iell die poll..
ik verlies, maar da's omda ik geverfd haar ben, dus niet *naturel* (A) mja bOeie
Maar die armbandjes heb ze gekocht bij Albert hein ofoz, staat respect 2 all op.
Samen?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef brechtje het volgende:
iell die poll..
Log even onder je eigen naam in yvonne.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OI, als jij je vrouw uit laat kleden, heb je wel acht van zulke meisjes in één.
Ga is een trein koppen en laat die meiden is rustig foto's posten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Kleine_Jelle het volgende:
bagger, slotje.
Whehehe, neh.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Log even onder je eigen naam in yvonne.![]()
Zie je nu wat een zware taak ik heb?!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef mvdlubbe het volgende:
'Heb ze' ?
yvonne? Je taak als opvoeder, wat doe je!
ik zie hier niks interessants.... als jij fotos wilt zien ga je maar naar sugababes ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga is een trein koppen en laat die meiden is rustig foto's posten. [afbeelding]
BFFL?quote:Op maandag 11 juli 2005 08:24 schreef tonks het volgende:
Ge most eens weten hoeveel van zulke foto's er van mijn zusje op mijn computer staan.
"Mii FT *breezah naam*"
"BFFL FoH liFe".
Ik denk dat haar moeder haar maar eens de juiste betekenis van dat woord uit moet gaan leggenquote:
Misschien ook wel een beetje een kwestie van 'de appel valt niet ver van de boom'...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ow, das normaal hoor tegenwoordig
ehm.. dus jij bent de broer van Brechtje? Dus Yvonne is jouw moeder? Hmmz.. oke..quote:Op maandag 11 juli 2005 08:24 schreef tonks het volgende:
Ge most eens weten hoeveel van zulke foto's er van mijn zusje op mijn computer staan.
"Mii FT *breezah naam*"
"BFFL FoH liFe".
Neuhquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. dus jij bent de broer van Brechtje? Dus Yvonne is jouw moeder? Hmmz.. oke..![]()
slet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op maandag 11 juli 2005 09:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder haar maar eens de juiste betekenis van dat woord uit moet gaan leggen
ze is ook nog losbandig dus jah... makkie!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Linker is welthough..die lopen dus in Dordt rond? Eens ff goed opletten als ik weer naar school moet
![]()
Whahaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
ze is ook nog losbandig dus jah... makkie!
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien ook wel een beetje een kwestie van 'de appel valt niet ver van de boom'...![]()
Nederlands?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef DarkManta het volgende:
Brechtje word je nou niet schijtziek van je moeder die in ieder topic dat jij maakt ook je moeders sporen in terug te vinden zijn?
Fuck off kut taalpurist, dat was geen vraag voor jou. In nederlandse taal ben ik een luie flikker, dus opzouten nu.quote:
Maar je bent toch een Nederlander?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Fuck off kut taalpurist, dat was geen vraag voor jou. In nederlandse taal ben ik een luie flikker, dus opzouten nu.
Allang, en nu?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef clearscreen het volgende:
Ehrrr ik kom hier pas een jaartje dus ik vraag het nog maar ff:
Brechtje heb je mama's nude pics al gezien?
quote:
Nou, geweldig!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu heb je antwoord gegeven. Voelt goed heh!
Inkoppertjes beginnen onpopulair te raken.quote:
Naakte foto`s nog wel, geef mij maar naakt foto`s.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:21 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik voel een aandrang tot het benuttigen van naakte foto's
Tis komkommertijd!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef SolidArt het volgende:
lol, wat een humor zeg, 't gaat ook helemaal nergens over
En daar hebben ze dus dit topic voor en eventueel ONZ.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef SolidArt het volgende:
lol, wat een humor zeg, 't gaat ook helemaal nergens over
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die zijn zo waterig, ik wacht liever op de pruimen tijd!
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inkoppertjes beginnen onpopulair te raken.
En nu..?
Nu schenk ik me even wat te zuipen inquote:
het aantal hersencellen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Geven jullie nou met je vingers jullie IQ-scores aan?
okequote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef brechtje het volgende:
[afbeelding]
Rosalie en ikrosalie links, ik rechts.
mijn rechts of jouw rechts?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef brechtje het volgende:
[afbeelding]
Rosalie en ik rosalie links, ik rechts.
enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef brechtje het volgende:
[afbeelding]
Rosalie en ikrosalie links, ik rechts.
Zeer matigquote:Op maandag 11 juli 2005 21:57 schreef Macchia_Nera het volgende:
Tis jammer....
grapje zeker?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
brechtje je bent wel supah lekkah !!!! 11111 !!!111
en ik een leuk filmpjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef JasperE het volgende:
[..]
ik heb wel wat Hongkong / Singapore foto's van haar
wat was je mail oawquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
hou ik lekker voor mezelf
en ik ben ook wel zo netjes, want dat had ik beloofd
gmailquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben mezelf bij gmail.com
of fsotuk bij hotmail
die account heb je aan mij te dankenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef sannydude het volgende:
[..]
stuur door aan mij he![]()
sannyspoky @ gmail . com
oh wacht!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef sannydude het volgende:
[..]
stuur door aan mij he![]()
sannyspoky @ gmail . com
is dat dude in m'n naam dan niet duidelijk genoegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
oh wacht!
jij bent een vent!
laat dan maar
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
oh wacht!
jij bent een vent!
laat dan maar
dude!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
is dat dude in m'n naam dan niet duidelijk genoeg![]()
je hebt toch tietenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef JasperE het volgende:
wat een anticlimax mên
Hihi.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
oh wacht!
jij bent een vent!
laat dan maar
Of dat positief is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Je begint op Yvonne te lijken.
ik dacht al..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Aan mijn typgedrag te zien wel.
Met het kleine verschil dat zelfs Yvonne niet zo dom is om een neuspiercing te nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Je begint op Yvonne te lijken.
oh, je wilt dat hele filmpie hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef JasperE het volgende:
moet ik al die topics van je zusje doorspitten...en dat met de google search
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, je wilt dat hele filmpie hebben?
mmntje. ff zoeken
Ja...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Met het kleine verschil dat zelfs Yvonne niet zo dom is om een neuspiercing te nemen.
Yvonne moest r opsluiten volgens jou, en nu wil je dat ze een goed woordje doetquote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels de legale leeftijd bereikt?
Yvonne, doe eens een goed woordje voor me.
Ik zei: Als het mijn dochter was. Maar dat is ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Yvonne moest r opsluiten volgens jou, en nu wil je dat ze een goed woordje doet?
Toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zei: Als het mijn dochter was. Maar dat is ze niet.
KMquote:
Wie?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jammer dat die foto van HarigeKerel niet meer werkt..
Gaat ze nu ook met een prins trouwen?quote:
Chocoprinsquote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook met een prins trouwen?
Ik ben een prins ja, maar trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook met een prins trouwen?
Klaplul!quote:
Dat was er een in deze variant, maar door de tand des tijds is die helaas overledenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef SiemeN het volgende:
Je lijkt echt op je mam.
Ik mis de link compleet?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Dus jij neukt moddervette wijfen.
ah dat ik het even weet
Dus ik moet van jou aannemen dat ik moddervette wijven neuk? Neu, thanks.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Neem maar van mij aan dat het zo is.![]()
SiemeN waarom ben je zo eigenwijs en naïef? Het doet mij pijn als je zo doetquote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dus ik moet van jou aannemen dat ik moddervette wijven neuk? Neu, thanks..
Het is een werkdag en het is vroeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
SiemeN waarom ben je zo eigenwijs en naïef? Het doet mij pijn als je zo doet![]()
smoesjes, als postbode en tevens pimp moddervreter hoor je 100% fit te zijn ongeacht het weerquote:
Brechtje, wanneer gaan we nu eens daten?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Brechtje het volgende:
Oh god wat erg..
Rood haar, neuspiercing.
Die foto is al 2 jaar oud! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Mag ik je vanavond zoenen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Brechtje het volgende:
Oh god wat erg..
Rood haar, neuspiercing.
Die foto is al 2 jaar oud! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Heet jij Brechtje?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:08 schreef KopieerMachine het volgende:
Nee.
Je was nog jong zullen we maar zeggenquote:
Je sistah mag er ook bij zijn als we zoenen hoorquote:
Ik ga die foto ff aan me zus sturenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was nog jong zullen we maar zeggen.
Ik vraag 'm meteen aan!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
hehe
Brechtje,
waarom ben jij de mascotte?
Zeker omdat je moeder Mascotte vloei rookt![]()
Matige garp![]()
Ik verdien hiervoor een ban.
Maar geef hem toch maar niet
yvonne rookt niet, dat is pruimtabakquote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
hehe
Brechtje,
waarom ben jij de mascotte?
Zeker omdat je moeder Mascotte vloei rookt![]()
Matige garp![]()
Ik verdien hiervoor een ban.
Maar geef hem toch maar niet
Hoelaat spreken we af, dan buiken we hemquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zoek je weer ruzzie SiemeN?
Hou daar nou eens mee op!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We openen wel een nieuwe, toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef Brechtje het volgende:
oh topic zit bijna vol, gegroet alvast
tegen mij of?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |