Ik denk dat haar moeder haar maar eens de juiste betekenis van dat woord uit moet gaan leggenquote:
Misschien ook wel een beetje een kwestie van 'de appel valt niet ver van de boom'...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ow, das normaal hoor tegenwoordig
ehm.. dus jij bent de broer van Brechtje? Dus Yvonne is jouw moeder? Hmmz.. oke..quote:Op maandag 11 juli 2005 08:24 schreef tonks het volgende:
Ge most eens weten hoeveel van zulke foto's er van mijn zusje op mijn computer staan.
"Mii FT *breezah naam*"
"BFFL FoH liFe".
Neuhquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. dus jij bent de broer van Brechtje? Dus Yvonne is jouw moeder? Hmmz.. oke..![]()
slet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op maandag 11 juli 2005 09:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder haar maar eens de juiste betekenis van dat woord uit moet gaan leggen
ze is ook nog losbandig dus jah... makkie!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Linker is welthough..die lopen dus in Dordt rond? Eens ff goed opletten als ik weer naar school moet
![]()
Whahaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
ze is ook nog losbandig dus jah... makkie!
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien ook wel een beetje een kwestie van 'de appel valt niet ver van de boom'...![]()
Nederlands?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef DarkManta het volgende:
Brechtje word je nou niet schijtziek van je moeder die in ieder topic dat jij maakt ook je moeders sporen in terug te vinden zijn?
Fuck off kut taalpurist, dat was geen vraag voor jou. In nederlandse taal ben ik een luie flikker, dus opzouten nu.quote:
Maar je bent toch een Nederlander?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Fuck off kut taalpurist, dat was geen vraag voor jou. In nederlandse taal ben ik een luie flikker, dus opzouten nu.
Allang, en nu?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef clearscreen het volgende:
Ehrrr ik kom hier pas een jaartje dus ik vraag het nog maar ff:
Brechtje heb je mama's nude pics al gezien?
quote:
Nou, geweldig!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu heb je antwoord gegeven. Voelt goed heh!
Inkoppertjes beginnen onpopulair te raken.quote:
Naakte foto`s nog wel, geef mij maar naakt foto`s.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:21 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik voel een aandrang tot het benuttigen van naakte foto's
Tis komkommertijd!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef SolidArt het volgende:
lol, wat een humor zeg, 't gaat ook helemaal nergens over
En daar hebben ze dus dit topic voor en eventueel ONZ.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef SolidArt het volgende:
lol, wat een humor zeg, 't gaat ook helemaal nergens over
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die zijn zo waterig, ik wacht liever op de pruimen tijd!
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inkoppertjes beginnen onpopulair te raken.
En nu..?
Nu schenk ik me even wat te zuipen inquote:
het aantal hersencellen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Geven jullie nou met je vingers jullie IQ-scores aan?
okequote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef brechtje het volgende:
[afbeelding]
Rosalie en ikrosalie links, ik rechts.
mijn rechts of jouw rechts?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef brechtje het volgende:
[afbeelding]
Rosalie en ik rosalie links, ik rechts.
enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Als jij mijn dochter was, dan ging je achter slot en grendel.
Niks geen piercing, geverfd haar, en zeker geen strakke heup spijkerbroeken en korte shirts.
yvonne, je raakt haar kwijt.
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef brechtje het volgende:
[afbeelding]
Rosalie en ikrosalie links, ik rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |