zelfde vorm van gezichtquote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik op me ma lijk?
Je neus, dat bekkie, dat haar.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef brechtje het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik op me ma lijk?
Ik zie z'n slang niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef brechtje het volgende:
Dit is onze lekkere brandweerman:P
[afbeelding]
Neukt ie een beetje goed?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef brechtje het volgende:
Dit is onze lekkere brandweerman:P
[afbeelding]
Nee, JIJ zou een goede vader zijn wou je zeggen. Eén keer Nel Veerkamp, en je kinderen zijn weg hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Als jij mijn dochter was, dan ging je achter slot en grendel.
Niks geen piercing, geverfd haar, en zeker geen strakke heup spijkerbroeken en korte shirts.
yvonne, je raakt haar kwijt.
I knowquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Als jij mijn dochter was, dan ging je achter slot en grendel.
Niks geen piercing, geverfd haar, en zeker geen strakke heup spijkerbroeken en korte shirts.
yvonne, je raakt haar kwijt.
Dan sluit ik haar op in haar eigen woonwagen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee, JIJ zou een goede vader zijn wou je zeggen. Eén keer Nel Veerkamp, en je kinderen zijn weg hoor
Ik ga morgen sloten halen!quote:
Die rode is van de Break Out!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:47 schreef Bob-B het volgende:
Waarom heeft rosalie en een rood en een oranje armbandje
Ik ging denken, daar ging het mis.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had even moeten melden dat je ging denken, want daar ging het al mis.
Neequote:
Het is vast omdat je zus 't koud had...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef brechtje het volgende:
iell die poll..
ik verlies, maar da's omda ik geverfd haar ben, dus niet *naturel* (A) mja bOeie
Maar die armbandjes heb ze gekocht bij Albert hein ofoz, staat respect 2 all op.
maar we gaan dOuche en slape, doei
Als je daar nou foto's van maakt en aan mij geeft dan zorg ik dat die poll wel goed komt.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef brechtje het volgende:
iell die poll..
ik verlies, maar da's omda ik geverfd haar ben, dus niet *naturel* (A) mja bOeie
Maar die armbandjes heb ze gekocht bij Albert hein ofoz, staat respect 2 all op.
Samen?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef brechtje het volgende:
iell die poll..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |