Log even onder je eigen naam in yvonne.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OI, als jij je vrouw uit laat kleden, heb je wel acht van zulke meisjes in één.
Ga is een trein koppen en laat die meiden is rustig foto's posten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Kleine_Jelle het volgende:
bagger, slotje.
Whehehe, neh.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Log even onder je eigen naam in yvonne.![]()
Zie je nu wat een zware taak ik heb?!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef mvdlubbe het volgende:
'Heb ze' ?
yvonne? Je taak als opvoeder, wat doe je!
ik zie hier niks interessants.... als jij fotos wilt zien ga je maar naar sugababes ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga is een trein koppen en laat die meiden is rustig foto's posten. [afbeelding]
BFFL?quote:Op maandag 11 juli 2005 08:24 schreef tonks het volgende:
Ge most eens weten hoeveel van zulke foto's er van mijn zusje op mijn computer staan.
"Mii FT *breezah naam*"
"BFFL FoH liFe".
Ik denk dat haar moeder haar maar eens de juiste betekenis van dat woord uit moet gaan leggenquote:
Misschien ook wel een beetje een kwestie van 'de appel valt niet ver van de boom'...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ow, das normaal hoor tegenwoordig
ehm.. dus jij bent de broer van Brechtje? Dus Yvonne is jouw moeder? Hmmz.. oke..quote:Op maandag 11 juli 2005 08:24 schreef tonks het volgende:
Ge most eens weten hoeveel van zulke foto's er van mijn zusje op mijn computer staan.
"Mii FT *breezah naam*"
"BFFL FoH liFe".
Neuhquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. dus jij bent de broer van Brechtje? Dus Yvonne is jouw moeder? Hmmz.. oke..![]()
slet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op maandag 11 juli 2005 09:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder haar maar eens de juiste betekenis van dat woord uit moet gaan leggen
ze is ook nog losbandig dus jah... makkie!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Linker is welthough..die lopen dus in Dordt rond? Eens ff goed opletten als ik weer naar school moet
![]()
Whahaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
ze is ook nog losbandig dus jah... makkie!
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien ook wel een beetje een kwestie van 'de appel valt niet ver van de boom'...![]()
Nederlands?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef DarkManta het volgende:
Brechtje word je nou niet schijtziek van je moeder die in ieder topic dat jij maakt ook je moeders sporen in terug te vinden zijn?
Fuck off kut taalpurist, dat was geen vraag voor jou. In nederlandse taal ben ik een luie flikker, dus opzouten nu.quote:
Maar je bent toch een Nederlander?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Fuck off kut taalpurist, dat was geen vraag voor jou. In nederlandse taal ben ik een luie flikker, dus opzouten nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |