wat was je mail oawquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
hou ik lekker voor mezelf
en ik ben ook wel zo netjes, want dat had ik beloofd
gmailquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben mezelf bij gmail.com
of fsotuk bij hotmail
die account heb je aan mij te dankenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef sannydude het volgende:
[..]
stuur door aan mij he![]()
sannyspoky @ gmail . com
oh wacht!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef sannydude het volgende:
[..]
stuur door aan mij he![]()
sannyspoky @ gmail . com
is dat dude in m'n naam dan niet duidelijk genoegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
oh wacht!
jij bent een vent!
laat dan maar
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
oh wacht!
jij bent een vent!
laat dan maar
dude!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
is dat dude in m'n naam dan niet duidelijk genoeg![]()
je hebt toch tietenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef JasperE het volgende:
wat een anticlimax mên
Hihi.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
[..]
oh wacht!
jij bent een vent!
laat dan maar
Of dat positief is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Je begint op Yvonne te lijken.
ik dacht al..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Aan mijn typgedrag te zien wel.
Met het kleine verschil dat zelfs Yvonne niet zo dom is om een neuspiercing te nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Je begint op Yvonne te lijken.
oh, je wilt dat hele filmpie hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef JasperE het volgende:
moet ik al die topics van je zusje doorspitten...en dat met de google search
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, je wilt dat hele filmpie hebben?
mmntje. ff zoeken
Ja...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Met het kleine verschil dat zelfs Yvonne niet zo dom is om een neuspiercing te nemen.
Yvonne moest r opsluiten volgens jou, en nu wil je dat ze een goed woordje doetquote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels de legale leeftijd bereikt?
Yvonne, doe eens een goed woordje voor me.
Ik zei: Als het mijn dochter was. Maar dat is ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Yvonne moest r opsluiten volgens jou, en nu wil je dat ze een goed woordje doet?
Toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zei: Als het mijn dochter was. Maar dat is ze niet.
KMquote:
Wie?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jammer dat die foto van HarigeKerel niet meer werkt..
Gaat ze nu ook met een prins trouwen?quote:
Chocoprinsquote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook met een prins trouwen?
Ik ben een prins ja, maar trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat ze nu ook met een prins trouwen?
Klaplul!quote:
Dat was er een in deze variant, maar door de tand des tijds is die helaas overledenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef SiemeN het volgende:
Je lijkt echt op je mam.
Ik mis de link compleet?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Dus jij neukt moddervette wijfen.
ah dat ik het even weet
Dus ik moet van jou aannemen dat ik moddervette wijven neuk? Neu, thanks.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Neem maar van mij aan dat het zo is.![]()
SiemeN waarom ben je zo eigenwijs en naïef? Het doet mij pijn als je zo doetquote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dus ik moet van jou aannemen dat ik moddervette wijven neuk? Neu, thanks..
Het is een werkdag en het is vroeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
SiemeN waarom ben je zo eigenwijs en naïef? Het doet mij pijn als je zo doet![]()
smoesjes, als postbode en tevens pimp moddervreter hoor je 100% fit te zijn ongeacht het weerquote:
Brechtje, wanneer gaan we nu eens daten?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Brechtje het volgende:
Oh god wat erg..
Rood haar, neuspiercing.
Die foto is al 2 jaar oud! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Mag ik je vanavond zoenen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Brechtje het volgende:
Oh god wat erg..
Rood haar, neuspiercing.
Die foto is al 2 jaar oud! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Heet jij Brechtje?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:08 schreef KopieerMachine het volgende:
Nee.
Je was nog jong zullen we maar zeggenquote:
Je sistah mag er ook bij zijn als we zoenen hoorquote:
Ik ga die foto ff aan me zus sturenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was nog jong zullen we maar zeggen.
Ik vraag 'm meteen aan!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
hehe
Brechtje,
waarom ben jij de mascotte?
Zeker omdat je moeder Mascotte vloei rookt![]()
Matige garp![]()
Ik verdien hiervoor een ban.
Maar geef hem toch maar niet
yvonne rookt niet, dat is pruimtabakquote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
hehe
Brechtje,
waarom ben jij de mascotte?
Zeker omdat je moeder Mascotte vloei rookt![]()
Matige garp![]()
Ik verdien hiervoor een ban.
Maar geef hem toch maar niet
Hoelaat spreken we af, dan buiken we hemquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zoek je weer ruzzie SiemeN?
Hou daar nou eens mee op!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We openen wel een nieuwe, toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef Brechtje het volgende:
oh topic zit bijna vol, gegroet alvast
tegen mij of?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |