op een paar kapitale blunders na ben ik best tevreden over je hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ha! Je zegt dat ik kwaliteiten heb. Een groter compliment kan je mij niet geven.
Je moest je schamen Sidekick, je nam het te letterlijk op. McCarthy was nochtans zoals altijd de duidelijkheid zelve.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
omdat ik het eens een keer aan jou vroeg en jij meteen met die bron/dat artikel kwam.
je hebt bookmark misschien iets te letterlijk opgevat
maar goed, je doet je best als mod, je kwaliteiten laten te wensen over
Zijn daar trouwens topics over, ik ben daar niet echt in thuis...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef Tup het volgende:
Ik ben overigens op zoek naar een bron over het non-zero-sum zijn van de economie.
Daar]http://forum.fok.nl/topic/62157[/quote]Daar[/url] heb je dan weer wel een bron vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:33 schreef McCarthy het volgende:
op jullie wenke bedient:
[url=http://forum.fok.nl/topic/62157
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer wel een bron van
V.
Ik vroeg een bron, geen quasi-filosofische epistels van libertarische lobby-groeperingen als Heritage.quote:
zat fokkers die jouw het uitleggen in dat topicquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik vroeg een bron, geen quasi-filosofische epistels van libertarische lobby-groeperingen als Heritage.
*zuig* *zuur* *zuig*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn sjuuun en luuucida nog geband btw?.
(Just checking)
jes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
(Just checking)
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
(Just checking)
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
*zuig* *zuur* *zuig*
Hoe oud ben je nou?
wat hadden ze ook al weer gedaan, gedreigt FOK voor de rechter te dagenquote:
Dat is iets tussen hun en de FA's. Laten we het daar bij houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:20 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat hadden ze ook al weer gedaan, gedreigt FOK voor de rechter te dagen
Hoe denken ze in hemelsnaam enige kans te maken?
Mafkezen.quote:
Uhm, racisme is nog altijd bij wet verboden. Moeilijker is het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkezen.
Wat is er mis met segregatie?
Hij zei enkel de waarheid zoals hij dat beleefde wat is daar mis mee? Ik snap zijn standpunt heel goed, en het zou me niet verbazen als dat standpunt bij de meerderheid van de Nederlanders leefde. Gaan we weer terug naar het dogmatische pre-Fortuynperiode onder leiding van een moderator die ook nog eens Wilders-adept is?
De waarheid mag gezegd worden. Mits in normale bewoordingen. Dat is nooit anders geweest.quote:
zo'nm topic is er een tijdje geleden al geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Mafkezen.
Wat is er mis met segregatie?
Hij zei enkel de waarheid zoals hij dat beleefde wat is daar mis mee? Ik snap zijn standpunt heel goed, en het zou me niet verbazen als dat standpunt bij de meerderheid van de Nederlanders leefde. Gaan we weer terug naar het dogmatische pre-Fortuynperiode onder leiding van een moderator die ook nog eens Wilders-adept is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |