Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
omdat de groei van china van 7 a 9 % een algemeen bekend veronderstelt iets is
daarom, iig voor de gemiddelde POL bezoeker
nee dat is mijn meningquote:
Aan jou dan de taak om je niet op de kast te laten jagen.quote:
heb je gelijk in maar als dat de enige user(s) is/zijn waarmee je aan het praten bent dan houdt het op hequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Aan jou dan de taak om je niet op de kast te laten jagen.![]()
Zeg dat hij het er maar mee moet doen omdat het bizaken zijn en concentreer je op de hoofdzaak.
true maar die econ groei van china is wel heel erg triviaalquote:Niet iedereen heeft alle feiten even paraat
recent? zo ja heb je een link?quote:Ik kan me nog herinneren dat jou in een andere discussie om een bron werd gevraagd - door mij, omdat jouw bewering volgens mij bezijden de waarheid was- en na aandringen kreeg ik iets te horen van 'dat weet toch iedereen'.
weer helemaal waar, ik doe het zelf ook regelmatig, vooral omdat er nogal wat fabeltjes in de wereld zijn (arme amerikanen bv) maar die groei van C vond ik gewoon te stomquote:En op deze manier is het vragen om een bron ook wel eens gezond om iemand die een boude uitspraak doet zelf even moeite te laten doen om de juistheid ervan te controleren, en wellicht tot nieuwe inzichten te komen
Ja. En een linkje... och, het was in de Publieke Omroep-discussie over jouw bewering dat de PO zelf ook zegt dat 'ie links is. En die discussie verzandde daarna in een beetje vervelend offtopic-gepost (waaraan ik mijzelf overigens ook erg schuldig maakte)... maar een directe, betrouwbare bron is er nog steeds nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:29 schreef McCarthy het volgende:
recent? zo ja heb je een link?
Zoals ik al zei ben ik klaar met de discussie. Ik heb geen zin om tegen muren te gaan ouwehoeren. Dat jij als een Don Quichotte kastelen wil zien daar waar windmolens staan is jou zaak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hmm
klinkt toch interresant.
Mag ik ook begrippen als x% WAO meenemen in mijn analyse?
misschien
[..]
je ridiculiseert dusdanig dat ik weet dat het toch nooit gaat gebeuren
denk toch dat ik maar niet kom
oh diequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En een linkje... och, het was in de Publieke Omroep-discussie over jouw bewering dat de PO zelf ook zegt dat 'ie links is. En die discussie verzandde daarna in een beetje vervelend offtopic-gepost (waaraan ik mijzelf overigens ook erg schuldig maakte)... maar een directe, betrouwbare bron is er nog steeds niet
V.
kan zo 3 kastelen aanwijzen in mijn directe omgevingquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik klaar met de discussie. Ik heb geen zin om tegen muren te gaan ouwehoeren. Dat jij als een Don Quichotte kastelen wil zien daar waar windmolens staan is jou zaak.
allemaal? waar heb ik dat gezegd dan, er zullen best wel wat mensen terecht WAO zijn maar bij minimaal 50% zet ik mijn vraagtekensquote:Het enige wat nog staat is de uitnodiging. En dan mag jij exact hetzelfde gaan vertellen wat je hier vertelt. En dan heb je het dus niet over percentages, maar over allemaal, bijna allemaal of de overgrote meerderheid. Verder spreek je iedereen die geen baan heeft aan als "zielig mens" of "uitvreter" natuurlijk.
ach blunder? Parasieten zin parasieten nietwaar?quote:En je grootste blunder blijft nog steeds dat je het verschil tussen werklozen en WAO-ers niet kent, en niet wil toegeven dat dat vrij dom is. Ik hoop niet dat je zelf in de praktijk mag meemaken wat een werkloze is als je dalijk bent afgestudeert en niet aan het werk komt. Of dat je dalijk 40 bent en aan de kant wordt geschroven.
en daar hebben al die 900 000 WAOers ook last vanquote:En ik hoop dat je niet in de WAO beland als je droomwereld dalijk zover doorzet dat je in een psychose raakt. Ik hoop dat je geen kanker krijgt. Dat je geen hernia krijgt. Dat je geen auto-ongeluk krijgt. Dat het condoom niet scheurt als je een AIDS-hoertje ligt te neuken. Dat je geen reuma krijgt. Geen suikerziekte. Geen MS. Geen hersenbloeding. Ik hoop dat je dat allemaal nooit mag meemaken.
stoere praatjes zijn gewoon conrete voorbeelden uit mijn omgeving en uit de media en wat ik van andere fokkers hoorquote:Maar de discussie ga ik niet meer met je aan. Ik ben klaar met windmolens.
E-mail staat in m'n profiel als je langs wil komen. Stoere praatjes en afwimpelingen met nonargumenten mag je achterwege laten.![]()
ik vind hem niet meer aardigquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef Maerycke het volgende:
Maar ondertussen heb je nog steeds niet zijn uitnodiging aangenomen om te gaan vertellen aan de WAO'ers in in S_B's omgeving wat ze kunnen doen om aan het werk te komen?
og er zullen best wel terechte gevallen tussen zitten maar bij een aanzienlijk deel zet ik mijn twijfelquote:Als je zo vreselijk overtuigd bent van je mening moet dat toch geen probleem zijn?
Die kinderen op je basisschool die Super Nintendo's kregen en Nike Airs? O nee, dat was een andere representatieve groep die uit een statistisch onderbouwd onderzoek kwam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef McCarthy het volgende:
daarin woprdt ik gesteund door een aantal voorbeelden in mijn directe omgeving. Skeeleren, kanoen zwart bij klussen, het kan niet op
Nou... in alle eerlijkheid... hoewel ik het niet met McC eens ben, zou ik me ook niet heel erg geroepen voelen om met mensen irl te bomen over zaken op het forum. Daar is het forum toch voor?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef Maerycke het volgende:
Maar ondertussen heb je nog steeds niet zijn uitnodiging aangenomen
dat waren mensen die toen als arm bekend stondenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die kinderen op je basisschool die Super Nintendo's kregen en Nike Airs? O nee, dat was een andere representatieve groep die uit een statistisch onderbouwen onderzoek kwam.
Ik heb ook geen seconde gedacht dat ie echt zou komen hoor. En dat verwacht ik nog steeds niet. Maar hij is welkom. Ik denk dat ie een hoop mensen uit de shit kan helpen hier, hij schijnt de oplossing te weten voor hun problemen. 't Is puur eigen belang van mijn kant.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... in alle eerlijkheid... hoewel ik het niet met McC eens ben, zou ik me ook niet heel erg geroepen voelen om met mensen irl te bomen over zaken op het forum. Daar is het forum toch voor?
V.
Er is een groot verschil tussen:quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:17 schreef McCarthy het volgende:
@ sizzler:
het is gewoon een poging tot frustratie van de discussie, niks meer niks minder
Ik zei nl dat je het gewoon in de krant kon lezen maar dat was meteen weer een aangrijpingspunt om de boel extra te stangen
studenten horen niet te werken, laat die WAOers maar eens![]()
ik welquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb ook geen seconde gedacht dat ie echt zou komen hoor.
Je bent welkom, je kunt een hoop mensen helpen denk ik. Maar ik geloof dat andere mensen dan jezelf helpen jou niet echt veel interesseert, niet?quote:
Bron? Waar heb je het in hemelsnaam over? Geen wonder dat users jou om een onderbouwing vragen, want je maakt constant vreemde beweringen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef McCarthy het volgende:
ik verwees naar sidekick ja, die heeft dat geloof ik in zijn bookmarkts
weet jij waar het over gaat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bron? Waar heb je het in hemelsnaam over? Geen wonder dat users jou om een onderbouwing vragen, want je maakt constant vreemde beweringen.
Ja:quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Verbal het volgende:
och, het was in de Publieke Omroep-discussie over jouw bewering dat de PO zelf ook zegt dat 'ie links is.
Ik heb al mijn bookmarks doorgekeken, maar nergens zie ik daar iets over de publieke omroep.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
oh die
ik verwees naar sidekick ja, die heeft dat geloof ik in zijn bookmarkts
ik niet
omdat ik het eens een keer aan jou vroeg en jij meteen met die bron/dat artikel kwam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja:
[..]
[..]
Ik heb al mijn bookmarks doorgekeken, maar nergens zie ik daar iets over de publieke omroep.
Daarom mijn vraag hoe je bij die bewering kan komen. Niet dat het erg belangrijk is ofzo, maar voor iemand die zegt dat zijn beweringen trivialiteiten zijn en dat het vragen om een onderbouwing zorgt voor een slechte sfeer is het nou niet echt begrijpelijk.
Ha! Je zegt dat ik kwaliteiten heb. Een groter compliment kan je mij niet geven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef McCarthy het volgende:
maar goed, je doet je best als mod, je kwaliteiten laten te wensen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |