En nu moet ik zeker blij zijn met beperkte censuur he?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:19 schreef Sidekick het volgende:
Leuk he, die slachtofferrol. Wees gerust, normale kritiek blijft gewoon staan zoals vele post in dit topic laat zien, waaronder ook diverse van jou. Je kan het wel, maar soms wil je gewoon trollen zoals je fabrieksopmerking bijvoorbeeld. Ook leuk, maar dat is helaas off-policy.
Relbait.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:52 schreef Monidique het volgende:
Nu heb ik trouwens nog niet gezien waar Sidekick pietverdriet met Hitler vergeleek.
Ach goed, wat de opmerking van Sidekick ook was, ik zou toch wel willen weten waar Sidekick pietverdriet met Hitler vergeleek, zoals pietverdriet zegt.quote:
Wat denk je dat er met die post gebeurd is?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Monidique het volgende:
Ach goed, wat de opmerking van Sidekick ook was, ik zou toch wel willen weten waar Sidekick pietverdriet met Hitler vergeleek, zoals pietverdriet zegt.
Raar trouwens om als moderator je eigen posts weg te halen, maar ik kan dus concluderen dat die post waarin Sidekick pietverdriet met Hitler vergelijkt niet bestaat en zo wel, dan moeten we, of eerder moet ik, degenen die het hebben gelezen op hun woord geloven?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met die post gebeurd is?
Wees ik je niet al eerder op de convenience van Sidekicks methoden?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Raar trouwens om als moderator je eigen posts weg te halen, maar ik kan dus concluderen dat die post waarin Sidekick pietverdriet met Hitler vergelijkt niet bestaat en zo wel, dan moeten we, of eerder moet ik, degenen die het hebben gelezen op hun woord geloven?
Daar wees jij mij op.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wees ik je niet al eerder op de convenience van Sidekicks methoden?
Dan moet je nu toch zeker wel begrijpen wat ik daarmee bedoelde.quote:
Nou ja, ik weet niet wat er gebeurd is, dus: nee.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan moet je nu toch zeker wel begrijpen wat ik daarmee bedoelde.
'Kameraad' Bluesdude doet ook een duit in het zakje.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Ach, ach... rechtse baggeraars willen graag onderdrukt "zijn' door links...dan hebben ze een excuus om linkse modjes wegtreiteren.
Maar er wel mee vergeleken, met een in Sidekicks ogen positief resultaat. Je kunt toch niet anders concluderen uit de link die jij hier geeft.quote:http://forum.fok.nl/topic/721813/2/50/28423060#28423060
Dit was die posting. dacht ik
En Pietverdriet werd niet gelijkgesteld aan Hitler.
Blijkbaar... blijkbaar... bewijs?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Ach, ach... rechtse baggeraars willen graag onderdrukt "zijn' door links...dan hebben ze een excuus om linkse modjes wegtreiteren.
Extreem linkse meerderheid: heb jij een emergency plan ?
Piet reageerde blijkbaar verzuurd in flamemodus en dát werd gedeleted
Ja, maar, wacht eens! Dat is van vorige week zaterdag, terwijl pietverdriet net zei dat Sidekick weer eens flamebait heeft neergegooid om daarna de reacties te verwijderen. Natuurlijk betreft dit hier een flamebait die pietverdriet vandaag, net, heeft gezien. Die zogenaamde vergelijking met Hitler, waar pietverdriet overigens helemaal niet mee wordt vergeleken, heeft er dus niets mee te maken. Dan staat mijn vraag nog steeds: Waar is die flamebait van Sidekick?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Extreem linkse meerderheid: heb jij een emergency plan ?
Piet reageerde blijkbaar verzuurd in flamemodus en dát werd gedeleted
Tsjaquote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat er gebeurd is, dus: nee.
Och, och... Ik heb trouwens nog gevraagd of je uitleg kon geven. Dit bedoel ik niet dwingend, hoor, hoewel het zo snel gelezen kan worden. Inderdaad, ik snap niet waar je het over hebt, dus vraag ik uitleg...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja
'Waarom doe ik eigenlijk nog moeite?', vraag je je dan vertwijfeld af.
Dat zegt toch meer dan genoeg?quote:Jullie pleiten nu gewoon voor een herhaling van 1933.
Waarom dat '' kameraad" ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:15 schreef Lemmeb het volgende:
'Kameraad' Bluesdude doet ook een duit in het zakje.
SK heeft Piet niet gelijkgesteld aan Hitler.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:15 schreef Lemmeb het volgende:
Maar er wel mee vergeleken, met een in Sidekicks ogen positief resultaat. Je kunt toch niet anders concluderen uit de link die jij hier geeft.
Ja, dat zegt dat Sidekick van mening was dat zij een herhaling van '33 pleiten. Die mening deel ik trouwens met Sidekick, want een staatsgreep plegen omdat je zo bang bent voor een extreem-linkse regering, is natuurlijk goed vergelijkbaar met '33. Ik zie nog steeds niet waar pietverdriet vergeleken wordt met Hitler.quote:
jaja ..dat werd inderdaad gepleit...democratie vermoorden uit angst voor links.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 10 juli 2005 20:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och, och... Ik heb trouwens nog gevraagd of je uitleg kon geven. Dit bedoel ik niet dwingend, hoor
Man, de Nazi's waren links. Ongeveer net zo links als hun fanboy Allende.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
jaja ..dat werd inderdaad gepleit...democratie vermoorden uit angst voor links.
Deden de nazi's toch ook ?
Hem er niet mee gelijkgesteld, maar hem er wel mee vergeleken, met een in Sidekicks ogen positief resultaat.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
SK heeft Piet niet gelijkgesteld aan Hitler.
Nee hoor.. dat liegen radicaalrechtsen graag.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:24 schreef PJORourke het volgende:
Man, de Nazi's waren links. Ongeveer net zo links als hun fanboy Allende.
Niet door PV.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
jaja ..dat werd inderdaad gepleit...democratie vermoorden uit angst voor links.
Deden de nazi's toch ook ?
Goed lezen... de methoden van 1933 worden genoemd...niet de persoon Hitler.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef Lemmeb het volgende:
Hem er niet mee gelijkgesteld, maar hem er wel mee vergeleken, met een in Sidekicks ogen positief resultaat.
'Creatief met kurk' noemen ze dat.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed lezen... de methoden van 1933 worden genoemd...niet de persoon Hitler.
Klopt...PV reageert zuur maar hij is echt wel een democraat.quote:
Precies.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef Lemmeb het volgende:
'Creatief met kurk' noemen ze dat.
Dus je vindt een semifascistische beweging om de democratie om zeep te helpen zoals CMT predikte niet vergelijkbaar met de methoden van 1933 ?quote:
Het gaat er om wat PV in de mond werd gelegd. Niet mijn visie op linkse dictaturen uit de jaren '30.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef Bluesdude het volgende:
Dus je vindt een semifascistische beweging om de democratie om zeep te helpen zoals CMT predikte niet vergelijkbaar met de methoden van 1933 ?
En nu krijgt hij opeens het voordeel van de twijfel, na heel wat gejank? Waar slaat dit op?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:30 schreef Bluesdude het volgende:
Klopt...PV reageert zuur maar hij is echt wel een democraat.
Maar op dat moment maakte hij de indruk aanhanger te zijn van een rechtse dictatuur.
PV kennende verder zal hij niet meelopen met zo'n semi-fascistische beweging
Wie jankte over PV ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:36 schreef PJORourke het volgende:
En nu krijgt hij opeens het voordeel van de twijfel, na heel wat gejank? Waar slaat dit op?
Man, je geeft zelf toe dat hij onterecht behandeld is.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
Wie jankte over PV ?
Ik niet hoor..
Ik zie jou wel janken..hoe zeer onterecht hij behandeld is... etc..
Nee hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, je geeft zelf toe dat hij onterecht behandeld is.
Kleine historische correctie: Hitler greep de macht niet met een staatsgreep in 1933, doch kreeg dit in de schoot geworpen door de rest van Duits rechts, met het idee dat zij hem wel 'onder de duim zouden houden.' De nazi's deden wel een poging tot staatsgreep, doch dat was in Munchen en in 1923.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dat Sidekick van mening was dat zij een herhaling van '33 pleiten. Die mening deel ik trouwens met Sidekick, want een staatsgreep plegen omdat je zo bang bent voor een extreem-linkse regering, is natuurlijk goed vergelijkbaar met '33. Ik zie nog steeds niet waar pietverdriet vergeleken wordt met Hitler.
Het wordt een welles-nietes spelletje, waarbij ik nog moet opmerken dat jouw riedel erg sleets is geworden.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor...
Achja, wat maakt het allemaal ook uit? De kameraden hebben zich in elk geval weer eens van hun beste kant laten zien, en dat is het enige dat telt.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef Monidique het volgende:
Bluesdude geeft inderdaad niet toe dat pietverdriet onterecht is behandeld. Ik zie het in ieder geval nergens staan... Maar goed, wat maakt het ook uit?
Waarom dat woord 'kameraden' ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Achja, wat maakt het allemaal ook uit? De kameraden hebben zich in elk geval weer eens van hun beste kant laten zien, en dat is het enige dat telt.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 10 juli 2005 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom dat woord 'kameraden' ?
Je wilt je "vijanden" stigmatiseren tot communistisch ofzo ?
Maar nog steeds geen sticky.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef kLowJow het volgende:
Goedlopend Feedbacktopic.
Verdwijnende topics? Ik kan me er maar 1 voor de geest halen, namelijk het slowchattopic waar OllieA los ging en waar Dagonet oordeelde dat het verwijderen van dat topic even noodzakelijk was om hem te beteugelen, gevolgd door een ban voor OllieA. Misschien moet je dan even aan Dagonet aankloppen voor verdere vragen over het waarom en weetikveelwat. Maar welke topics heb je nog meer zien verdwijnen?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:29 schreef PJORourke het volgende:
Ondertussen verdwijnen er aan alle kanten inhoudelijke posts en topics, wordt alles wat jou niet aanstaat als een echte bureaucraat tot off-policy betempelt en verwijderd.
Een flame is altijd een zwaktebod. Misschien zit er wel een kern van waarheid in zo'n post, maar dat is makkelijk te uiten binnen de policy. Maar het is uiterst ongeloofwaardig dat je gaat verklaren dat je zakelijke kritiek uitte op mij in dat moslim-topic, terwijl nog zichtbaar is dat je de lach-PostIcon gebruikte. En ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen, en wanneer jij ergens vermeld dat je "nog niet klaar bent met die lafbak", en ik zie dat je elke mogelijkheid aangrijpt om "zakelijke kritiek" te uiten (zoals je een normale reactie van mij als user beoordeelde), dan trap ik daar niet in.quote:Dat is niet het teken van sterke moderatie; immers een flame van mijn kant zegt mogelijk meer over mij dan over jou.
POL zit in haar jaarlijkse zomer-dip. In zo'n tijd overheerst de SC wel wat, maar ik geloof niet dat dat nu hinderlijk is. Zeker als er toch een duidelijke politieke rode draad door die reeks blijft te zien. Ik zie POL overigens wel weer aantrekken, dus ik maak me geen zorgen.quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus vind dat POL er beter van wordt, dit gedrag? Er is geen uitdaging meer, er is zeker geen niveau meer, er is alleen nog maar een soort slappe SC met veel semi-bloot. Je gaat me toch niet vertellen dat je dit voor ogen had?
Ik geloof niet zo in complottheorieën.quote:
Digitale paranoia dus. Duidelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Een flame is altijd een zwaktebod. Misschien zit er wel een kern van waarheid in zo'n post, maar dat is makkelijk te uiten binnen de policy. Maar het is uiterst ongeloofwaardig dat je gaat verklaren dat je zakelijke kritiek uitte op mij in dat moslim-topic, terwijl nog zichtbaar is dat je de lach-PostIcon gebruikte. En ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen, en wanneer jij ergens vermeld dat je "nog niet klaar bent met die lafbak", en ik zie dat je elke mogelijkheid aangrijpt om "zakelijke kritiek" te uiten (zoals je een normale reactie van mij als user beoordeelde), dan trap ik daar niet in.
Zomerdip is mogelijk, maar laten we niet vergeten dat dit subforum van de nodige kleurrijkheid is ontdaan.quote:POL zit in haar jaarlijkse zomer-dip. In zo'n tijd overheerst de SC wel wat, maar ik geloof niet dat dat nu hinderlijk is. Zeker als er toch een duidelijke politieke rode draad door die reeks blijft te zien. Ik zie POL overigens wel weer aantrekken, dus ik maak me geen zorgen.
Mjah, bruin en zwart zijn nu eenmaal geen zomerse kleurtjesquote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef PJORourke het volgende:
Zomerdip is mogelijk, maar laten we niet vergeten dat dit subforum van de nodige kleurrijkheid is ontdaan.
Is nu op slot in afwachting van een POL-modquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
Kan dit topic naar ONZ veplaatst worden?
Kiesrecht van Mohammed B. ontnemen
Geschopt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:10 schreef Drugshond het volgende:
Kan mijn topic De honger naar olie. naar [POL] ?!... om de discussie verder uit te bouwen.
Mjah, ik snap het niet zo, maar veel plezier en tot ziens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
Mensen, veel plezier nog hier. Maar ik heb het hier (voorlopig in elk geval) eventjes ontzettend gehad.
Ohja, en doe gelly de groeten van me, de grafhond.
Voer je nu 2 feedbacks?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah, ik snap het niet zo, maar veel plezier en tot ziens..
alsof je er maar een beetje bijhangtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds een POL-user hè!
De groeten terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
sizzler heeft al een Sidekick.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
alsof je er maar een beetje bijhangt
Kom op, wees Sizzlers oponent!
lekker sfeertje hangt hier, grafhonden die elkaar de groeten doen, sizzler's hulpjes en jij met je duale houding. Het is voor ons ook vrijdagavond, weet jequote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds een POL-user hè!
Daarom is deze spellingsfaut zo leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan de topictitel niet aangepast worden; politiek modervreten.Als ik het zie wil ik het steeds op 2 manieren verbeteren.
Done.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan de topictitel niet aangepast worden; politiek modervreten.Als ik het zie wil ik het steeds op 2 manieren verbeteren.
Joh, even een biertje drinken op een terrasje en zeker FOK relativeren. Het is maar een digitaal forum.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
Mensen, veel plezier nog hier. Maar ik heb het hier (voorlopig in elk geval) eventjes ontzettend gehad.
Zonde lemmeb, pak een biertje, rook een blowtje, zet een shotje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
Hij is al opgefokt genoeg zonder geestverruimende middelenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Zonde lemmeb, pak een biertje, rook een blowtje, zet een shotje.
Koel ff af, en probeer het nog eens een keer.
Hij wordt wel begrepen hoor, maar niet door iedereen (je kunt ook niet iedereen 100 % tevreden houden). Zo onzinnig waren zijn postings niet.... ik kon er prima mee leven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
Hij is al opgefokt genoeg zonder geestverruimende middelen![]()
Ja, sorry, maar wat een huillie verhaal, hij loopt zichzelf helemaal door het lint te FOKken en 'houdt het voor gezien want hij wordt niet begrepen'...gooi gewoon je browser dicht en get a life.
Ik geef er niet eens een mening over (dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:31 schreef Drugshond het volgende:
Hij wordt wel begrepen hoor, maar niet door iedereen (je kunt ook niet iedereen 100 % tevreden houden). Zo onzinnig waren zijn postings niet.... ik kon er prima mee leven.
Ach wat leuk onze wizzkid is ook weer hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef gelly het volgende:
De groeten terug.
Topic is dicht. Mag ik je verzoeken het opnieuw te proberen maar dan met iets meer moeite voor de openingspost? Iets meer info (quote van de nova-website over dit onderwerp) en een eigen mening / stelling om over te discussieren helpt meestal ook goed tegen offtopic gebagger van andere users.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:05 schreef Tatie het volgende:
Dat kastanova figuur zit mijn topic te verzieken. "De Nederlandse economie zal krimpen", ben klaar met dit grens verleggende figuur. Was met iets bezig dat meneer verziekt. Wat ik helemaal niet begrijp is , dat dit figuur als mod is aangesteld.
Dit is de feedback,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:32 schreef pberends het volgende:
beetje laat; tvp
Ja, en sizzler is Fransisco van Jole.quote:
Ben nog laterquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:32 schreef pberends het volgende:
beetje laat; tvp
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
Wordt dat een trend denk je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]Tot ziens veel plezier met je log vrindjes met elkaar op fok kankeren is vast veel gezelliger
.
Als jij gewoon ontopic post.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg pepermuntkoning, als je mijn posts eens laat staan.
Denk dat de trend alweer over het hoogtepunt heen isquote:
Voor zover de dieptragische Pavlov-reactie van een stel sufkutten het predikaat 'trend' dan wel 'hoogtepunt' waardig is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat de trend alweer over het hoogtepunt heen is.
Ik hoop het van ganser harte.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:35 schreef du_ke het volgende:
Denk dat de trend alweer over het hoogtepunt heen is.
NS*-er.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/730266/1/50/29026026
Deze persoon gaat mij wat te ver.
Probeer eens normaal te discussieren dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:39 schreef typtypo het volgende:
NS*-er.
Schijnheilig figuur. Met mij een discussie gaan en ondertussen mij proberen te naaien.
Man man man. Dit zegt meer over jou dan over mij hoor. De klasse druipt er van af.
Zou je ook normaal kunnen posten, zonder op de man te spelen? Zowel hier als in het andere topic. Insinueren dat iemand wel blij is met 6 miljoen Joodse doden, alsmede termen als NSB'er en dergelijke zijn gewoon niet gewenst hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:39 schreef typtypo het volgende:
[..]
NS*-er.
Schijnheilig figuur. Met mij een discussie gaan en ondertussen mij proberen te naaien.
Man man man. Dit zegt meer over jou dan over mij hoor. De klasse druipt er van af.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |