'Ik had die softies nog veel meer kunnen flikken'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:18 schreef kLowJow het volgende:
Ik denk eerder dat hij iets dacht als... "Wauw, dat hebben ze mooi verzonnen".
Dat probeerde hij ook alleen hij was niet zo'n goed schutter en miste meer dan hij raaktequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
'Ik had die softies nog veel meer kunnen flikken'.
Nu maar hopen dat het geknoopt is door een Urkse Ouderlingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat heeftie voor visnet op z'n knar?
Daar staat het tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
En dit kon niet in Proces Mohammed Bouyeri ??
Dat zal vies tegenvallen. Een zetel zal hij niet halen, maar het zullen er wel ietsjes meer zijn denk ik. En 11.000 is niet zoveel, een telefoontje richting Midden-Oosten is zo gepleegd..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Sidekick het volgende:
En mocht ie het doen, dan kan hij nog steeds geen kwaad, want meer dan een handjevol aanhangers kan hij niet krijgen, mocht hij al iemand vinden die 11.000 euro wil financieren om uberhaupt aan de verkiezingen te mogen deelnemen.
Het is best wel een geruststelling dat jij niet tot de rechterlijke macht behoort.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Sidekick het volgende:
imho
Mocht er in die toekomst signalen zijn dat hij daadwerkelijk voor problemen kan zorgen via actief kiesrecht, dan kan je dan alsnog zzijn kiesrecht ontnemen. Nu is dat helemaal niet aan de orde dus is het een beetje onzinnig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal vies tegenvallen. Een zetel zal hij niet halen, maar het zullen er wel ietsjes meer zijn denk ik. En 11.000 is niet zoveel, een telefoontje richting Midden-Oosten is zo gepleegd..
Ik hoop het voor Mohammed B.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:18 schreef Nihil het volgende:
(of heb je hier ook last van kontneukers zoals in USA)
Kort en lang gestraften worden niet gemengt. En ik denk niet dat hij een lievertje zal zijn in de nor, isolatiecel wordt toegepast in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Loedertje het volgende:
![]()
En vervolgens stapt hij verheugd zijn celgang in , wetende dat er weer nieuwe kortgestrafte labiele jongens binnenkomen die hij kan hersenspoelen . Moord plannen kan ook een missie zijn
Hij schijnt nog tegen z'n broer gezegd te hebben: " ... ik hoop dat ze me de doodstraf geven ... zolang ze mn actief en passief kiesrecht maar niet afnemen ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef pberends het volgende:
Ze willen hem namelijk het passief en actief kiesrecht ontnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |