Die zijn engquote:
Tada -> hier stond een linkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:15 schreef Koenz0r het volgende:
Imber is lief
Dat geluid van ratelende botten
(iemand een linkje waar je BMI kan laten meten? ^^)
ik ben nog steeds geen breezah, nooit geweest en zal het ook nooit wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef boyv het volgende:
imberr, is dat de nieuwe Fok!-breezah?
mits meer piccasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
moet ik nou ook weer meedoen in dit topic?
jij weet duidelijk niet wat leuk isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
ik durf tenminste leuke foto's neer te zetten![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Wat liev. Elk minderwaardig persoon kan nu zijn heil vinden in het bashen van een willekeurig tienertje. Ik vind het echt compleet schattig hoe vrouwen van boven de 20 en een horde "Was ik maar zo ad-rem als Beau" studenten volledig uit hun bol gaan xD.
Het is duidelijk dat er een overschot aan populatie in Nederland is en de gaskraantjes maar weer opengedraaid moeten worden. Teringtyfus zeg.
Praten gaat zo moeilijk als ik iedere keer de popcorn uit m'n mond drop wanneer ik weer in een deuk lig van het werkelijk denigrerende niveau van sommige reacties.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is jouw probleem? wil je erover praten?
t zal wel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:51 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Praten gaat zo moeilijk als ik iedere keer de popcorn uit m'n mond drop wanneer ik weer in een deuk lig van het werkelijk denigrerende niveau van sommige reacties.
Maar verder amuseer je mij wel, dus voel je geroepen en ga vooral verder![]()
mmm.. effectieve manier om dit topic dood te laten bloeden, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:51 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Praten gaat zo moeilijk als ik iedere keer de popcorn uit m'n mond drop wanneer ik weer in een deuk lig van het werkelijk denigrerende niveau van sommige reacties.
Maar verder amuseer je mij wel, dus voel je geroepen en ga vooral verder![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:56 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
Iig zat ik op gewicht (om ontopic te blijven ?)
Dat bepaal ik altijd nog zelf. Dank u.quote:
Nouja, tever offtopic gaan kan/mag niet hebben we al gemerkt..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
en toen werd t stil...
ja, kan best..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:16 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Nouja, tever offtopic gaan kan/mag niet hebben we al gemerkt..Misschien is na tig pagina's en 2 topic's ook het hoognodige gezegt?
![]()
Mja, verzin eens wat leuks.. !![]()
Niets om niet offtopic te rakenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, kan best..
maar iets leuks dus..uuh...ik zou t niet weten..![]()
weet jij niks?
Bij jou, of mij thuisquote:
Haha, komt vast door de kindercola..quote:
das ontopicquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:39 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Haha, komt vast door de kindercola..Uhm, het uhh... ideale gewicht?
(geen flauw idee..)
Welke muziek houd jij?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
das ontopicdaar doen we niet meer aan hier
rockquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Welke muziek houd jij?(oei, IK durf!
)
En dat beslis jij zomaar even?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
das ontopicdaar doen we niet meer aan hier
Cool man! Straks krijg je nog een date met 'rquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Welke muziek houd jij?(oei, IK durf!
)
Jump !quote:
Gij respectloze minderjarigequote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
zie je toch? en wat maakt t uit? er werd niks meer gezegd
![]()
Mên... Tis al 10 voor 10 bijna..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:46 schreef vbmot het volgende:
[..]
Cool man! Straks krijg je nog een date met 'r
Kinderbedtijdquote:
Laatste blikje Kindercola naar binnen en de wol opzoeken!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Wat liev. Elk minderwaardig persoon kan nu zijn heil vinden in het bashen van een willekeurig tienertje. Ik vind het echt compleet schattig hoe vrouwen van boven de 20 en een horde "Was ik maar zo ad-rem als Beau" studenten volledig uit hun bol gaan xD.
Het is duidelijk dat er een overschot aan populatie in Nederland is en de gaskraantjes maar weer opengedraaid moeten worden. Teringtyfus zeg.
quote:
Mijn bed staat gewoon hier thuis, maar waar mijn bedje is weet ik niet. In Geleen misschien?quote:
dûdëquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mijn bed staat gewoon hier thuis, maar waar mijn bedje is weet ik niet. In Geleen misschien?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mijn bed staat gewoon hier thuis, maar waar mijn bedje is weet ik niet. In Geleen misschien?
De resultaten van een botsing met een trein die zich voortbeweegt met een snelheid van 150 km/h zijn natuurlijk onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK CITEER ONDER ZIJN USERNAME Mooie jongen >^_^<
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij begon eroverquote:
Spreek me niet tegenquote:
Trustquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:01 schreef Kippetje3 het volgende:
On-topic weer...
Welk merk kopieermachine hadden ze in jouw Edah staan ook alweer?![]()
Geen flauw idee wat ze hier hebben, ik heb iig een H&P printer (zonder inkt)quote:
Dat is verreweg het voordeligstquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ze hier hebben, ik heb iig een H&P printer (zonder inkt)![]()
Jup, echter werkte het niet zo goed mee voor mijn puntentelling (leesverslag)quote:
ik ben btw 1.52 of 1.53, weet ik al niet meer en ik heb me toenstraks gewogen en ik weeg nu 40 en dat is wel gezondquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
Geweldig dit, ik dacht al dat ik me ging vervelen vandaag, maar ik vermaak me prima zoZo nog maar wat bier aanslepen
Btw, 1.55 en 39 kilo is echt niet gezond muts
Ik ben 1. 56, weeg 60 kilo en heb dus een BMI van 24.65. Dat is een gezond gewicht
Weet je zeker dat je geen anorexia hebt? Of ben je stiekem toch een lilliputter?
Bier Breezahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
Geweldig dit, ik dacht al dat ik me ging vervelen vandaag, maar ik vermaak me prima zoZo nog maar wat bier aanslepen
Tsjah, als ik de foto van het meiske ziet.. Ach, valt toch wel mee?quote:Btw, 1.55 en 39 kilo is echt niet gezond muts
Ik ben 1. 56, weeg 60 kilo en heb dus een BMI van 24.65. Dat is een gezond gewicht
Ja, wat is het nou, 1.52, 1.53 of 1.55quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben btw 1.52 of 1.53, weet ik al niet meer en ik heb me toenstraks gewogen en ik weeg nu 40 en dat is wel gezond![]()
en nee, ik heb geen anorexia en ben ook geen lilliputter![]()
1.52 danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, 1.52, 1.53 of 1.55
Maargoed, wat jij wil
Breezahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Bier Breezah![]()
[..]
Tsjah, als ik de foto van het meiske ziet.. Ach, valt toch wel mee?![]()
![]()
60 kilo en 1.56 ... Hmm, even je fotoboek bekeken... Ziet prima uit, toch? Tsjah.. Ikzelf ben ook licht gebouwd, misschien iets te maken met de botten ofzo![]()
![]()
Veiligste antwoordquote:
Na 3 bier is bierquote:
quote:Ja nou ik hoef niet zonodig maatje 34/36 te hebben, vind dit ook best. heb tenminste geen anorexia
Ja, dat komt natuurlijk het beste uit hequote:
quote:Wij zijn de Ferry's
Wij zijn de Ferry's
Als wij dat willen kunnen wij stukken groter zijn
Zing door zing doorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef BaggerUser het volgende:
doet me denken aan dat liedje van bassie en adriaan
[..]
Je hebt toch wel door dat je de nieuwe Sara Raats bent hoop ik?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat je de nieuwe Sara Raats bent hoop ik?![]()
Ik ken haar nog nietquote:Raats, Sara
gemeld door Lilian op 09 mei 2005.
Motivatie: Ge-wel-dig Belgische meid, opent mooie topics, heel FOK! is dol op haar!
Wees blij.quote:
waarom dat dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat je de nieuwe Sara Raats bent hoop ik?![]()
neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, dat komt natuurlijk het beste uit he
Er moet altijd een Sara Raats zijn.quote:
ja nou, ik ben niet belgischquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Er moet altijd een Sara Raats zijn.![]()
Owja, even vergeten, de ontkenningsfase!quote:
Nee, maar 3 opeenvolgende topics over jouw persoontje + een niet al te serieuze benadering van de posters = een Sararaatsje.quote:
Zeg, jij bent ook nog niet zó oud toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Owja, even vergeten, de ontkenningsfase!
Neuh, over 4 maanden word ik 19. Maar wat heeft dat met ontkenningsfase te maken?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:26 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zeg, jij bent ook nog niet zó oud toch?Over ontkenningsfase's gesproken..
Ach, wat stom... 1986 ja.. 18 ben je dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Neuh, over 4 maanden word ik 19. Maar wat heeft dat met ontkenningsfase te maken?
Whehe, vandaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ach, wat stom... 1986 ja.. 18 ben je dusdacht aan 16.. Nja, ik 7 Augustus "big party"
(19 ja)
Thanx, alvast ja..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Whehe, vandaar
Nou, alvast gefeliciteerd dan maar he
Die zoekt op wie/wat Sara Raats is...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Waar is Imberr trouwens gebleven? Durf je niet meer kind?
Ownee wacht, stom, die moest natuurlijk naar bed van mamie!
Het is ook alweer 20 voor 11...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Waar is Imberr trouwens gebleven? Durf je niet meer kind?
Ownee wacht, stom, die moest natuurlijk naar bed van mamie!
*Kippetje krijgt al hele foute ideënquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ze durft denk ik niet meer
Jammer hoor, wat moet ik nu gaan doen de rest van de avond
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
ik ben er nog hoor
en ik heb niet gevraagd om 3 topics over mijn persoontje
Dat is waarschijnlijk het enige waar ik toe in staat ben. Ben door mijn rug gegaan en zit dus noodgedwongen achter de pc....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:57 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
*Kippetje krijgt al hele foute ideën*
Uhm, kaartspel ?![]()
Ze is er nog!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
ik ben er nog hoor
en ik heb niet gevraagd om 3 topics over mijn persoontje
Haha, bah.. rotspel..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het enige waar ik toe in staat ben. Ben door mijn rug gegaan en zit dus noodgedwongen achter de pc....
Maar ok, ik heb patience al een stuk of 6x uitgespeelt, wat nu?
rot toch op met je breezer gezeik man vrouwquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ze is er nog!!!
Je hebt er niet om gevraagd... Als je zo'n topic opent kan je dit toch verwachten he, dit is fok, geen cu2 of sugababesmeuk
Maarja, van een BrEeZaH moeten natuurlijk ook niet teveel verwachten.
Nou, ik heb toch al snel last van mijn rug, sowieso niet erg fijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Haha, bah.. rotspel..
En ai, door je rug?... Ikzelf pas wel op... Zoals je ziet in 't fotoboek doe ik dus drive-in show'sslepen met zware kisten/luidsprekers... Gelukkig nog niet door de rug gegaan, hoe is het gekomen bij jou... Vooral op die best jonge leeftijd (voor door de rug tegaan iig..) ?
Het woord breezer heb ik nergens gezegd hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
rot toch op met je breezer gezeik man vrouw
Ja nouja zolang het dinsdag over is vind ik het prima. Dan moet ik weer werken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef Kippetje3 het volgende:
HEEL gek genoeg heb ik dát nog nooit gehad, niet om op te scheppen ofzo, maar ik ben vrij smal gebouwd.. En sleep volgens mij té zwaar... Goed, boeit ook niet.. Iig sterkte, ik hoop het ook niet te krijgen, en let tegenwoordig ook een stuk beter op ermee..
Mijn houding hoe ik dagelijks zit is overigens ook erg fout, daar durf ik wel op te wedden
Ja, ze drinkt "drinken"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het woord breezer heb ik nergens gezegd hoor
Wat ik mij nog afvroeg trouwens.. Je drinkt dus geen dingen met prik, en geen breezah. Drink je überhaupt wel andere dingen dan water
quote:Imberr - zaterdag 9 juli 2005 @ 14:30
en ik drink alleen spa blauw als het superwarm is en ik niks anders te drinken heb
voor de rest drink ik gewoon drinken en op feestjes meestal eristoff blue
en ik kan eten wat ik wil, ik kom niks aan
ik drink 7-up/sprite, is hetzelfde.. en water drink ik ook niet veel. ken je dat ACE spul? dat drink ik best veel en uuh..melk en chocomelk en dat spul allemaal en qua drank drink ik eristoff blue, bier en nog ander spul waarvan ik de naam even niet weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het woord breezer heb ik nergens gezegd hoor
Wat ik mij nog afvroeg trouwens.. Je drinkt dus geen dingen met prik, en geen breezah. Drink je überhaupt wel andere dingen dan water
aan het kopieren?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:13 schreef KopieerMachine het volgende:
PrpPRpRpRpRpRprRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik drink 7-up/sprite, is hetzelfde.. en water drink ik ook niet veel. ken je dat ACE spul? dat drink ik best veel en uuh..melk en chocomelk en dat spul allemaal en qua drank drink ik eristoff blue, bier en nog ander spul waarvan ik de naam even niet weet.
genoeg info?
Das natuurlijk ook tofquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan het mijnenvegen
m'n maar me?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja.. m'n maar me papierlader loopt stroef![]()
Aiii... Bekend probleem, even olieën ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja.. m'n maar me papierlader loopt stroef![]()
oh omgekeerd gezetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
m'n maar me?
maar sterkte met je papierlader dan![]()
Juistquote:
Ik moet toch wat hequote:
Ja, ze heeft al een vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
accepteer mijn toevoeging eens op je msn ik moet iets belangrijks vertellen![]()
Oh wacht, die msn in mn profiel is oud. Vervang catwoman maar door jannekequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
accepteer mijn toevoeging eens op je msn ik moet iets belangrijks vertellen![]()
quote:
Ali natuurlijk!quote:
je hebt me geblokkeerd toen ik je uitlegde wat jou probleem was ( BrEeZaH )quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik veel!heb ik jou btw niet op msn??
bedtijdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Kippetje3 het volgende:
Bij mij is ze ook niet online, ook geblockt zeker![]()
DAT kan natuurlijk ook..quote:
ze heeft jou ook geblockqueerd denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Kippetje3 het volgende:
Bij mij is ze ook niet online, ook geblockt zeker![]()
De vraag is natuurlijk waarom zou ze mij geblockqueerd hebben ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ze heeft jou ook geblockqueerd denk ik
Jij mij ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
wie heeft iemand geblockt?
ooh, was jij dat! vandaar..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
je hebt me geblokkeerd toen ik je uitlegde wat jou probleem was ( BrEeZaH )
Ediequote:
jijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
wie heeft iemand geblockt?
Snif, ik kon al bijna niet slapen meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja :S ja sorry, ik weet niet meer wie wie is van fok in mijn lijst![]()
De mensen zonder breezah namen denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja :S ja sorry, ik weet niet meer wie wie is van fok in mijn lijst![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
De mensen zonder breezah namen denk ik
ja, maar bij hen onderling weet ik niet meer wie wie is..snap je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
De mensen zonder breezah namen denk ik
me profielquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
en kopieerding, ik ga jou weer even toevoegenmag wel he?
uuhm..wat is je emailadres ook alweer?
ja dan wordt het lastig hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, maar bij hen onderling weet ik niet meer wie wie is..snap je?
Ja vriendlief zie ik gvd een maand niet en ik kan niet lopen vanwege mijn rugquote:
Stand-in nodig?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja vriendlief zie ik gvd een maand niet en ik kan niet lopen vanwege mijn rug![]()
Ben je topzwaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja vriendlief zie ik gvd een maand niet en ik kan niet lopen vanwege mijn rug![]()
Ik gelukkig niet. Moest eerst wel maar dat is nu zo goed als onmogelijk. Gelukkig hebben ze me niet nodigquote:
Topzwaar?quote:
quote:
Al 2 jaar in de schoonmaak, ooit begonnen als vakantiebaantje.. Ach, tis werk en absoluut geen vies/zwaar werk.. Kantoortjes poetsen dus.. Over 't algemeen nette mensen in pakjes..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:52 schreef BaggerUser het volgende:
waar werk je dan ?
Ook leuk... Wij gingen een dagje uiteten, lekker wel... Mja, stelde niet heel veel voor, wel leuk verder..quote:
Of je dikke tieten hebt.quote:
Volgens mijn nieuwste bh ben ik al gepromoveerd tot 75Dquote:
Misschien heb je daarom last van je rug?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Volgens mijn nieuwste bh ben ik al gepromoveerd tot 75D
Lijkt me sterk maar ok, het staat echt op het kaartje....
Zou goedkunnen, daarom is té groot ook helemaal niet leuk/mooi.. Al zijn sommige mannen het vast niet met mij eens daarover.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom last van je rug?
Nee, heb iets verrekt ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom last van je rug?
Gelukkigquote:
Mja, ik vind ze er dus ook kleiner uitzien dan de maat doet vermoeden...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zou goedkunnen, daarom is té groot ook helemaal niet leuk/mooi.. Al zijn sommige mannen het vast niet met mij eens daarover.
Ook maar nét hé Troelaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik post ook nog even mijn dingetje:
[afbeelding]
Ha !
net nog goed..quote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik post ook nog even mijn dingetje:
[afbeelding]
Ha !
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
net nog goed..als je nou ook maar 1 kilo afvalt ben je te licht..
Ach ja, zo voelt het niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef Kippetje3 het volgende:
In feite is ze te licht.
Bij mij moet er ook wat af, maar dan nog sta ik netjes in het groen.. Ben ik toch goed hé ?![]()
Scharminkelquote:Op zondag 10 juli 2005 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk weeg ik zelfs 44 á 45 kg. hihi
Wat dacht je van een proteine shake?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geef mij dan potdomme eens wat te eten!
een frikandel kan je krijgenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geef mij dan potdomme eens wat te eten!
Ach meid, i know... Tis ook maar toevallig bij mij... Mja, wel handig eten wat je wilt, en vrijwel niet aankomenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, zo voelt het niet.
En ik wil best 5 kilo ofzo aankomen. Maar het lukt me gewoon (nog) niet.
En ik voel me er best okay ben en vind het ook niet echt lelijk ofzo.
'T is maar net wat je mooi vindt.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:11 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ach meid, i know... Tis ook maar toevallig bij mij... Mja, wel handig eten wat je wilt, en vrijwel niet aankomen(altijd positief blijven)..
Dit doen we niet met opzet hoor.. En mooi, ik lijk niet zo als Christian Bale hoorquote:
Ik las laatst over een onderzoekje.quote:
Bedoel je die film waar ie 30 kilo voor was afgevallen ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:18 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Dit doen we niet met opzet hoor.. En mooi, ik lijk niet zo als Christian Bale hoor![]()
Ja... Zo dus niet, das lelijk (mijn mening) ja.. En wat spek mag gerust ook, niet té maargoed.. Vind het zó lelijk zo'n vetkwabje over een vrouw's (spijker)broek ofzo.. bah.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bedoel je die film waar ie 30 kilo voor was afgevallen ofzo?
Dan nog... wat is dun? Ik vind voor 1.70 m 60 a 65 kilo het mooist. Veel modellen van 1.80 zijn <60kg; het lijkt misschien beter op een foto of TV, maar irl zijn het gewoon latten op stelten.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las laatst over een onderzoekje.
Iets van 40% van de mannen heeft liever dun.
En iets van 25% (maar!) slank/wat spek op de botten.
Ik vind mezelf irl juist minder dun lijken dan op een fotoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan nog... wat is dun? Ik vind voor 1.70 m 60 a 65 kilo het mooist. Veel modellen van 1.80 zijn <60kg; het lijkt misschien beter op een foto of TV, maar irl zijn het gewoon latten op stelten.
Dat kun je zelf dus niet beoordelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind mezelf irl juist minder dun lijken dan op een foto.
Ja en dan ligt het er bij wat 'dikkere' mensen ook nog aan hoe iemand gebouwd is. Sommigen hebben juist meer vet op hun heupen en gewoon een platte buik en anderen hebben dat juist weer andersom. Dat maakt ook veel verschil.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan nog... wat is dun? Ik vind voor 1.70 m 60 a 65 kilo het mooist. Veel modellen van 1.80 zijn <60kg; het lijkt misschien beter op een foto of TV, maar irl zijn het gewoon latten op stelten.
Waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat kun je zelf dus niet beoordelen.![]()
Waarschijnlijk omdat je vaak anders naar jezelf kijkt dan dat anderen naar jou kijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom niet?
Een spiegel? of laat deze niet geheel de realiteit zien?![]()
Nee, een spiegel past zich aan aan wat je 'verwacht' te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom niet?
Een spiegel? of laat deze niet geheel de realiteit zien?![]()
Wat als ik jou zou zeggen dat ik 1.90 ben en 94 kilo weeg? Wat voor beeld zou jij daar bij hebben?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja en dan ligt het er bij wat 'dikkere' mensen ook nog aan hoe iemand gebouwd is. Sommigen hebben juist meer vet op hun heupen en gewoon een platte buik en anderen hebben dat juist weer andersom. Dat maakt ook veel verschil.
iemand die iets dikker is (vol slankquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat als ik jou zou zeggen dat ik 1.90 ben en 94 kilo weeg? Wat voor beeld zou jij daar bij hebben?![]()
Lang, dat sowiesoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat als ik jou zou zeggen dat ik 1.90 ben en 94 kilo weeg? Wat voor beeld zou jij daar bij hebben?![]()
dan zou ik denken aan mijn verzorgings-leraarquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De 2e, ik heb veel aan vechtsport gedaan (nog steeds, min of meer).quote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
iemand die iets dikker is (vol slank) of meer spiermassa heeft, geen magere lat
vechten in de kroeg telt niet hèquote:Op zondag 10 juli 2005 00:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De 2e, ik heb veel aan vechtsport gedaan (nog steeds, min of meer).
Ik doe juist aan vechtsport om in de kroeg minder agressief te zijn.quote:
foto's?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:45 schreef Kippetje3 het volgende:
Doe wel natuurlijk thuis wat oefeningetjes... Helpt wel, resultaten zie je ook erg snel vind ik... Mja, boeiend..![]()
ja trouwens, nu je het zegt, we wachten nog op foto's van jequote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
foto's?
zo, nu heb ik dat ook eens gezegd ipv het te horen te krijgen
*Ligt serieus in een deuk*quote:Op zondag 10 juli 2005 00:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ja trouwens, nu je het zegt, we wachten nog op foto's van je![]()
Imberr wil ze vast wel van je komen makenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
*Ligt serieus in een deuk*![]()
![]()
![]()
En nee, heb nu geen fotos ff, als ik iets dom vind is het foto's van mezelf maken![]()
ja bikini foto's etcquote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
foto's?
zo, nu heb ik dat ook eens gezegd ipv het te horen te krijgen
ze durft nietquote:Op zondag 10 juli 2005 00:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nou, waar blijven de bikini/ tieten feauteaux?
Dan is het primaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Imberr wil ze vast wel van je komen maken
Iets met 19 Augustus ofzo?..quote:Op zondag 10 juli 2005 00:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nou, waar blijven de bikini/ tieten feauteaux?
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja, dan komen de bikini foto's. Maar voor die tijd kandie tietenjesfoto al lang gemaakt en gepost zijn![]()
iddquote:Op zondag 10 juli 2005 01:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja, dan komen de bikini foto's. Maar voor die tijd kandie tietenfoto al lang gemaakt en gepost zijn![]()
goed recht liggen anders gaat dat van je rug noooit overquote:Op zondag 10 juli 2005 01:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ga nu slapen, morgen verwacht ik uiteraard de foto's![]()
Daag
Alleen als we jouw 75D mogen zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ga nu slapen, morgen verwacht ik uiteraard de foto's![]()
Daag
Jij gaat maar rukken op zoiets;quote:Op zondag 10 juli 2005 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alleen als we jouw 75D mogen zien.![]()
Wie is dat nu in je avater? Tis bijna kwart over 1.. Dus tijd voor een ruk koffiepauzequote:
Dat 'ding' heeft geen tieten.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:11 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Jij gaat maar rukken op zoiets;
http://www.coloring.ws/pokemon/sclefairy.gif
![]()
Wat is het verschil met je eerste plaatje?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:15 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Wat jij wilt... Deze dan?![]()
http://www.midrealm.org/m(...)n%20and%20friend.jpg
Ahhquote:Op zondag 10 juli 2005 01:15 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
http://images.google.nl/images?q=katie+holmes&svnum=10&hl=nl&lr=&sa=N&imgsz=
Deze is wél lekker.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat is het verschil met je eerste plaatje?
Indat geval heb je nog héél wat door te lezen.. Tenzij het woord Breezah-girl al voldoende zegtquote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je hebt je wel ingelezen mag ik hopen ?
neen. ik ga echt niet 3 topiques doorlezenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je hebt je wel ingelezen mag ik hopen ?
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen. ik ga echt niet 3 topiques doorlezen [afbeelding]
Speciaal voor jou dan het verhaal;quote:Op zondag 10 juli 2005 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen. ik ga echt niet 3 topiques doorlezen [afbeelding]
foto'smakenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:21 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan het verhaal;
Meisje heeft een vriendje gehad zonder haar op de balzakjes enzo, dat jongetje heeft het uitgemaakt per SMS.. Zei vond het niet leuk en pakte een Breezah, vervolgens is er een pagina of 10 volgeklad over gewicht enzo... En uhm, oja, toen kreeg ze een relatie met kopieermachinemaar niet voor lang
en waar ze nu is, geen idee.
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:21 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan het verhaal;
Meisje heeft een vriendje gehad zonder haar op de balzakjes enzo, dat jongetje heeft het uitgemaakt per SMS.. Zei Zij vond het niet leuk en pakte een Breezah, vervolgens is er een pagina of 10 volgeklad over gewicht enzo... En uhm, oja, toen kreeg ze een relatie met kopieermachinemaar niet voor lang
en waar ze nu is, geen idee.
Dat mogen we wel hopen ja...quote:
quote:
Waarom hebben veel meiden trouwens in hun onderschrift staan dat ze een bi@tch, kutwijf etc. zijn?quote:
quote:
iets met pms enzo denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom hebben veel meiden trouwens in hun onderschrift staan dat ze een bi@tch, kutwijf etc. zijn?![]()
ze geloven ook alles wat ik ze vertelquote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom hebben veel meiden trouwens in hun onderschrift staan dat ze een bi@tch, kutwijf etc. zijn?![]()
Vaak klopt het toch, dusja.. Ik hou wel van eerlijke mensenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je altijd pms dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |