rockquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Welke muziek houd jij?(oei, IK durf!
)
En dat beslis jij zomaar even?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
das ontopicdaar doen we niet meer aan hier
Cool man! Straks krijg je nog een date met 'rquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:41 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Welke muziek houd jij?(oei, IK durf!
)
Jump !quote:
Gij respectloze minderjarigequote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
zie je toch? en wat maakt t uit? er werd niks meer gezegd
![]()
Mên... Tis al 10 voor 10 bijna..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:46 schreef vbmot het volgende:
[..]
Cool man! Straks krijg je nog een date met 'r
Kinderbedtijdquote:
Laatste blikje Kindercola naar binnen en de wol opzoeken!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Wat liev. Elk minderwaardig persoon kan nu zijn heil vinden in het bashen van een willekeurig tienertje. Ik vind het echt compleet schattig hoe vrouwen van boven de 20 en een horde "Was ik maar zo ad-rem als Beau" studenten volledig uit hun bol gaan xD.
Het is duidelijk dat er een overschot aan populatie in Nederland is en de gaskraantjes maar weer opengedraaid moeten worden. Teringtyfus zeg.
quote:
Mijn bed staat gewoon hier thuis, maar waar mijn bedje is weet ik niet. In Geleen misschien?quote:
dûdëquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mijn bed staat gewoon hier thuis, maar waar mijn bedje is weet ik niet. In Geleen misschien?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mijn bed staat gewoon hier thuis, maar waar mijn bedje is weet ik niet. In Geleen misschien?
De resultaten van een botsing met een trein die zich voortbeweegt met een snelheid van 150 km/h zijn natuurlijk onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK CITEER ONDER ZIJN USERNAME Mooie jongen >^_^<
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij begon eroverquote:
Spreek me niet tegenquote:
Trustquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:01 schreef Kippetje3 het volgende:
On-topic weer...
Welk merk kopieermachine hadden ze in jouw Edah staan ook alweer?![]()
Geen flauw idee wat ze hier hebben, ik heb iig een H&P printer (zonder inkt)quote:
Dat is verreweg het voordeligstquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ze hier hebben, ik heb iig een H&P printer (zonder inkt)![]()
Jup, echter werkte het niet zo goed mee voor mijn puntentelling (leesverslag)quote:
ik ben btw 1.52 of 1.53, weet ik al niet meer en ik heb me toenstraks gewogen en ik weeg nu 40 en dat is wel gezondquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
Geweldig dit, ik dacht al dat ik me ging vervelen vandaag, maar ik vermaak me prima zoZo nog maar wat bier aanslepen
Btw, 1.55 en 39 kilo is echt niet gezond muts
Ik ben 1. 56, weeg 60 kilo en heb dus een BMI van 24.65. Dat is een gezond gewicht
Weet je zeker dat je geen anorexia hebt? Of ben je stiekem toch een lilliputter?
Bier Breezahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
Geweldig dit, ik dacht al dat ik me ging vervelen vandaag, maar ik vermaak me prima zoZo nog maar wat bier aanslepen
Tsjah, als ik de foto van het meiske ziet.. Ach, valt toch wel mee?quote:Btw, 1.55 en 39 kilo is echt niet gezond muts
Ik ben 1. 56, weeg 60 kilo en heb dus een BMI van 24.65. Dat is een gezond gewicht
Ja, wat is het nou, 1.52, 1.53 of 1.55quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben btw 1.52 of 1.53, weet ik al niet meer en ik heb me toenstraks gewogen en ik weeg nu 40 en dat is wel gezond![]()
en nee, ik heb geen anorexia en ben ook geen lilliputter![]()
1.52 danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, 1.52, 1.53 of 1.55
Maargoed, wat jij wil
Breezahquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Bier Breezah![]()
[..]
Tsjah, als ik de foto van het meiske ziet.. Ach, valt toch wel mee?![]()
![]()
60 kilo en 1.56 ... Hmm, even je fotoboek bekeken... Ziet prima uit, toch? Tsjah.. Ikzelf ben ook licht gebouwd, misschien iets te maken met de botten ofzo![]()
![]()
Veiligste antwoordquote:
Na 3 bier is bierquote:
quote:Ja nou ik hoef niet zonodig maatje 34/36 te hebben, vind dit ook best. heb tenminste geen anorexia
Ja, dat komt natuurlijk het beste uit hequote:
quote:Wij zijn de Ferry's
Wij zijn de Ferry's
Als wij dat willen kunnen wij stukken groter zijn
Zing door zing doorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef BaggerUser het volgende:
doet me denken aan dat liedje van bassie en adriaan
[..]
Je hebt toch wel door dat je de nieuwe Sara Raats bent hoop ik?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat je de nieuwe Sara Raats bent hoop ik?![]()
Ik ken haar nog nietquote:Raats, Sara
gemeld door Lilian op 09 mei 2005.
Motivatie: Ge-wel-dig Belgische meid, opent mooie topics, heel FOK! is dol op haar!
Wees blij.quote:
waarom dat dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat je de nieuwe Sara Raats bent hoop ik?![]()
neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, dat komt natuurlijk het beste uit he
Er moet altijd een Sara Raats zijn.quote:
ja nou, ik ben niet belgischquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Er moet altijd een Sara Raats zijn.![]()
Owja, even vergeten, de ontkenningsfase!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |