Die zijn engquote:
Tada -> hier stond een linkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:15 schreef Koenz0r het volgende:
Imber is lief
Dat geluid van ratelende botten
(iemand een linkje waar je BMI kan laten meten? ^^)
ik ben nog steeds geen breezah, nooit geweest en zal het ook nooit wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef boyv het volgende:
imberr, is dat de nieuwe Fok!-breezah?
mits meer piccasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
moet ik nou ook weer meedoen in dit topic?
jij weet duidelijk niet wat leuk isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
ik durf tenminste leuke foto's neer te zetten![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Wat liev. Elk minderwaardig persoon kan nu zijn heil vinden in het bashen van een willekeurig tienertje. Ik vind het echt compleet schattig hoe vrouwen van boven de 20 en een horde "Was ik maar zo ad-rem als Beau" studenten volledig uit hun bol gaan xD.
Het is duidelijk dat er een overschot aan populatie in Nederland is en de gaskraantjes maar weer opengedraaid moeten worden. Teringtyfus zeg.
Praten gaat zo moeilijk als ik iedere keer de popcorn uit m'n mond drop wanneer ik weer in een deuk lig van het werkelijk denigrerende niveau van sommige reacties.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat is jouw probleem? wil je erover praten?
t zal wel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:51 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Praten gaat zo moeilijk als ik iedere keer de popcorn uit m'n mond drop wanneer ik weer in een deuk lig van het werkelijk denigrerende niveau van sommige reacties.
Maar verder amuseer je mij wel, dus voel je geroepen en ga vooral verder![]()
mmm.. effectieve manier om dit topic dood te laten bloeden, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:51 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Praten gaat zo moeilijk als ik iedere keer de popcorn uit m'n mond drop wanneer ik weer in een deuk lig van het werkelijk denigrerende niveau van sommige reacties.
Maar verder amuseer je mij wel, dus voel je geroepen en ga vooral verder![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:56 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
Iig zat ik op gewicht (om ontopic te blijven ?)
Dat bepaal ik altijd nog zelf. Dank u.quote:
Nouja, tever offtopic gaan kan/mag niet hebben we al gemerkt..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
en toen werd t stil...
ja, kan best..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:16 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Nouja, tever offtopic gaan kan/mag niet hebben we al gemerkt..Misschien is na tig pagina's en 2 topic's ook het hoognodige gezegt?
![]()
Mja, verzin eens wat leuks.. !![]()
Niets om niet offtopic te rakenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, kan best..
maar iets leuks dus..uuh...ik zou t niet weten..![]()
weet jij niks?
Bij jou, of mij thuisquote:
Haha, komt vast door de kindercola..quote:
das ontopicquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:39 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Haha, komt vast door de kindercola..Uhm, het uhh... ideale gewicht?
(geen flauw idee..)
Welke muziek houd jij?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
das ontopicdaar doen we niet meer aan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |