neee, nieuwe jongen zoeken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:29 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Eenzaam vingeren vanaf nu dus
quote:Relatie:
yep
Wat wil je dat jou nooit overkomt?
dat k me vriende kwijtraak ofso
Godver, lul.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas je CU2 dan ff aan, bij 'relatie'
hey ! je moet eventjes alinea's gebruiken enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:27 schreef Imberr het volgende:
gisteravond was k op een feestje van wat vriendinnen van me, en mijn vriendje was daar ook. Heeft ie me de hele avond lopen negeren!! heb k naderhand gesmst om te vragen wat er nou was, kreeg k een smsje terug dat ie niet meer verliefd was en t uitmaakte!! gvd! die stomme idioot heeft er gisterochtend de tijd voor gehad en gisteravond en wat doet ie?! uitmaken via sms!! lafaard dat ie is!!!
maar k ben wel blij dat het uit is want k wou t ook al uitmaken, maar dan gisterochtend (face to face). maar toen had een vriendin mijn hulp nodig en toen heb k hem niet meer gezien. en gisteravond dacht k: nou, k wil de feeststemming niet verpesten dus laat nog maar even. en k ben ook niet boos dat het uit is, maar dat hij t per sms uitgemaakt heeft!! sukkel!!
maar dus: HET IS UIT!!![]()
![]()
k wilde het niet via sms uitmakenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Jij wilde het anders misschien ook wel via sms uit maken.
Dus ik geef die jongen groot gelijk.
ik had het wel gedaan hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
k wilde het niet via sms uitmakendoe normaal
Bewijs dat maar eensquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
alsof jij zo lief en onschuldig bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik quote uit dit topic:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarop jij antwoorde:quote:Stuur een smsje, net zo makkelijk.
Je ziet hem toch af en toe neem ik aan, dan doe je het dan.
quote:tja..we smsen toch al veel dus dat kan wel
ik zit in de 3equote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:35 schreef Imberr het volgende:
en k ga naar de 3e mensen![]()
en k hoor eigenlijk naar de 4e te gaan dus hou op met zeuren over de brugklas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |