neee, nieuwe jongen zoeken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:29 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Eenzaam vingeren vanaf nu dus
quote:Relatie:
yep
Wat wil je dat jou nooit overkomt?
dat k me vriende kwijtraak ofso
Godver, lul.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas je CU2 dan ff aan, bij 'relatie'
hey ! je moet eventjes alinea's gebruiken enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:27 schreef Imberr het volgende:
gisteravond was k op een feestje van wat vriendinnen van me, en mijn vriendje was daar ook. Heeft ie me de hele avond lopen negeren!! heb k naderhand gesmst om te vragen wat er nou was, kreeg k een smsje terug dat ie niet meer verliefd was en t uitmaakte!! gvd! die stomme idioot heeft er gisterochtend de tijd voor gehad en gisteravond en wat doet ie?! uitmaken via sms!! lafaard dat ie is!!!
maar k ben wel blij dat het uit is want k wou t ook al uitmaken, maar dan gisterochtend (face to face). maar toen had een vriendin mijn hulp nodig en toen heb k hem niet meer gezien. en gisteravond dacht k: nou, k wil de feeststemming niet verpesten dus laat nog maar even. en k ben ook niet boos dat het uit is, maar dat hij t per sms uitgemaakt heeft!! sukkel!!
maar dus: HET IS UIT!!![]()
![]()
k wilde het niet via sms uitmakenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
Jij wilde het anders misschien ook wel via sms uit maken.
Dus ik geef die jongen groot gelijk.
ik had het wel gedaan hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
k wilde het niet via sms uitmakendoe normaal
Bewijs dat maar eensquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
alsof jij zo lief en onschuldig bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik quote uit dit topic:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarop jij antwoorde:quote:Stuur een smsje, net zo makkelijk.
Je ziet hem toch af en toe neem ik aan, dan doe je het dan.
quote:tja..we smsen toch al veel dus dat kan wel
ik zit in de 3equote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:35 schreef Imberr het volgende:
en k ga naar de 3e mensen![]()
en k hoor eigenlijk naar de 4e te gaan dus hou op met zeuren over de brugklas![]()
Dus je mag eindelijk bij de kleuters weg?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:35 schreef Imberr het volgende:
en k hoor eigenlijk naar de 4e te gaan dus hou op met zeuren over de brugklas![]()
en daarna zei ik: maar dat doe ik toch niet want dat is laf (ofzoiets)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik quote uit dit topic:
[..]
Waarop jij antwoorde:
[..]
Hihihiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:35 schreef Imberr het volgende:
frikandel hebben ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hihihi.
Wat was de middelbare school eigenlijk tof.
Dan is het toch net iets voor jouquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
en daarna zei ik: maar dat doe ik toch niet want dat is laf (ofzoiets)
ben jij nog zo jong dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik zit in de 3eik ga naar de 4e
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hihihi.
Misschien komt dat door zijn typgedrag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ben jij nog zo jong dan?k dacht dat je ouder was!
![]()
Die opmerkingen moest je niet letterlijk nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:35 schreef Imberr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mits je me dan geen friet geeft, graag.
quote:
Yeah! En toen was het nog 'verkering'.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef RDC het volgende:
[..]
Yeah! toen kon je nog gewoon een smsje sturen als je het uit wou maken....![]()
ik hou van jouquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien komt dat door zijn typgedrag.
Hij kan namelijk wél normaal typen.
Bij ons op school had niemand een mobiele telefoon, ja in de laatste 2 jaar begon het een beetje te komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef RDC het volgende:
[..]
Yeah! toen kon je nog gewoon een smsje sturen als je het uit wou maken....![]()
Neenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik herinder me jou topic nog goed
maar je had de friet niet terug gebracht of wel ?
![]()
* RDC wil terug naar die goede oude tijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah! En toen was het nog 'verkering'.
haaaaallloooo ijsmeisje !!!11!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien komt dat door zijn typgedrag.
Hij kan namelijk wél normaal typen.
Ik had er een toen ik in groep 8 (quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij ons op school had niemand een mobiele telefoon, ja in de laatste 2 jaar begon het een beetje te komen.
neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
...
die is leukquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef 2dope het volgende:
Oh Inge, oh Inge,
wat zijn dat toch voor dinge?
mag ik daar over zinge?
oh Inge uit Geleeheen.
Ja HALLOOOO!!! Sugababes is een deurtje verder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had er een toen ik in groep 8 () zat.
Maar ik mocht hem nooit ergens mee naartoe nemen, omdat mijn ouders bang waren dat ik hem zou verliezen.
Veel nut had het toen nog.
Kloptquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
De friet was meer waard dan de frikandel. En aangezien ik toch wel een Hollandse ben heb ik de friet uiteraard gehouden en met 5 man opgegeten.
Rooie Rinus en Pe Daalemmerquote:
patserquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had er een toen ik in groep 8 () zat.
quote:Maar ik mocht hem nooit ergens mee naartoe nemen, omdat mijn ouders bang waren dat ik hem zou verliezen.
Veel nut had het toen nog.
Jao, ich hob ein supersjtömmingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
haaaaallloooo ijsmeisje !!!11!!!!
Alles gouwd keind ?
Wtf is your problemquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja HALLOOOO!!! Sugababes is een deurtje verder.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lachwekkend dat diegenen met de grootste mond tegen TS zelf ook nog maar net de luiers ontgroeit zijn.![]()
prutserquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lachwekkend dat diegenen met de grootste mond tegen TS zelf ook nog maar net de luiers ontgroeit zijn.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah! En toen was het nog 'verkering'.
Snap ik ...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
1. Kinderen met mobieltjesquote:
want jij bent?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach wij jou ook niet maar je bezorgt ons in ieder geval een vermakelijke middag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:45 schreef Imberr het volgende:
en trouwens, k typ normaal ijsmeis
had k al gezegd dat k jou niet moet btw?![]()
k typ ook normaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:45 schreef Imberr het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:27 schreef Imberr het volgende:
gisteravond was k op een feestje van wat vriendinnen van me, en mijn vriendje was daar ook. Heeft ie me de hele avond lopen negeren!! heb k naderhand gesmst om te vragen wat er nou was, kreeg k een smsje terug dat ie niet meer verliefd was en t uitmaakte!! gvd! die stomme idioot heeft er gisterochtend de tijd voor gehad en gisteravond en wat doet ie?! uitmaken via sms!! lafaard dat ie is!!!
maar k ben wel blij dat het uit is want k wou t ook al uitmaken, maar dan gisterochtend (face to face). maar toen had een vriendin mijn hulp nodig en toen heb k hem niet meer gezien. en gisteravond dacht k: nou, k wil de feeststemming niet verpesten dus laat nog maar even. en k ben ook niet boos dat het uit is, maar dat hij t per sms uitgemaakt heeft!! sukkel!!
maar dus: HET IS UIT!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:45 schreef Imberr het volgende:
ja, daar doe k het voor he..andere mensen vermakenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:46 schreef RDC het volgende:
[..]
Ach wij jou ook niet maar je bezorgt ons in ieder geval een vermakelijke middag.![]()
is wel een beetje dom, andere mensen vermaken met je eigen leedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, daar doe k het voor he..andere mensen vermaken
ja hallo, IK was toen even boos bezig en dan typ IK niet meer normaal en er zitten volgens mij geen typfouten in en zo wel, dan mag jij die lekker gaan verbeteren als het je zo dwarszitquote:
Nou nou, dat is toch minimaal al 13 jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor hén wel ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het trieste is dat dit inderdaad nog vrij normaal is voor tegenwoordig...
Dat is altied gouwd hequote:
erger dan dat. Zeer kritieke opmaakfoutenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, IK was toen even boos bezig en dan typ IK niet meer normaal en er zitten volgens mij geen typfouten in en zo wel, dan mag jij die lekker gaan verbeteren als het je zo dwarszit
Hen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het trieste is dat dit inderdaad nog vrij normaal is voor tegenwoordig...
Sjoene daag nog!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is altied gouwd he
Ich mot noe wirken. Lekker gratis beer drinkenen wat lui helpen op de koffie toafel.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:50 schreef Kippetje3 het volgende:
En jullie denken dat Imber (1315) al sex gehad heeft?![]()
Handje vasthouden en kusje op de wang... Hoe dan ook, rot voor je MAAR lekker vrij zijn is toch ook beter?![]()
Chicks?quote:
In mijn tijd (fokkin' hell wat word ik oud...) begonnen we toen net met tongen...quote:
Ook goed, maar 't blijft hetzelfde...quote:
Ik deed het toen allemaal in 1 keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
In mijn tijd (fokkin' hell wat word ik oud...) begonnen we toen net met tongen...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja HALLOOOO!!! Sugababes is een deurtje verder.![]()
het is vakantie, ik heb geen zin om na te denken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
erger dan dat. Zeer kritieke opmaakfouten
Geen alinea's en een klein aantal leestekens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |