tja..we smsen toch al veel dus dat kan welquote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef nozem het volgende:
Stuur een smsje, net zo makkelijk.
Je ziet hem toch af en toe neem ik aan, dan doe je het dan.
Als je het serieus door middel van een smsje uit zou maken zou ik je een zeer slap meisje vinden.Om het nog maar even subtiel uit te drukken..quote:Op zondag 3 juli 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja..we smsen toch al veel dus dat kan wel
nee daarom vraag ik ook om hulp.. omdat ik t niet wil uitmaken via sms enzo.. en ik zie hem echt nooitquote:Op zondag 3 juli 2005 22:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je het serieus door middel van een smsje uit zou maken zou ik je een zeer slap meisje vinden.Om het nog maar even subtiel uit te drukken..
![]()
Nooit? Wanneer heb je hem voor het laatst gezien dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee daarom vraag ik ook om hulp.. omdat ik t niet wil uitmaken via sms enzo.. en ik zie hem echt nooit![]()
hahahaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
Tijdens de seks is wel een uniek moment om het uit te maken.
uuuh...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Nooit? Wanneer heb je hem voor het laatst gezien dan?
check me leeftijd evenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:02 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Je ziet hem bijna nooit, jullie hebben geen seks.
Hebben jullie eigenlijk wel een relatie
Nee man, ze gaat het uitmaken met een of ander willekeurig persoon die ze 1x in het winkelcentrum zag 3.5 maand geleden.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:02 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Je ziet hem bijna nooit, jullie hebben geen seks.
Hebben jullie eigenlijk wel een relatie
Ok, je bent nog jong.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
check me leeftijd even![]()
en niet echt, daarom wil ik het dus ook uitmaken..
* mighty_myte checkt foto: ah, zeer ok.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
check me leeftijd even![]()
en niet echt, daarom wil ik het dus ook uitmaken..
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nee man, ze gaat het uitmaken met een of ander willekeurig persoon die ze 1x in het winkelcentrum zag 3.5 maand geleden.
hahahaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heb je hem al wel eens gezien?
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heb je hem al wel eens gezien?
da's wel een goed idee jaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Bel hem gewoon op en vraag hem wat hij er van vindt. Breng gewoon een hoop twijfel
bij hem naar boven door argumenten te noemen die de relatie in de weg staan.
Hij zal het met je eens zijn dat de relatie geen succes is en dus maken jullie het 'samen' uit.
Smsen is mega lullig.. erger kan niet.. en zeg al helemaal niet dat je vrienden zult blijven.. dat is het zelfde als ik vind je zo'n gore lul in ik haat je voor altijd en wil je nooit meer zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef nozem het volgende:
Stuur een smsje, net zo makkelijk.
Je ziet hem toch af en toe neem ik aan, dan doe je het dan.
ja, smsen is ook lullig...vriendinnen van me zijn zo gedumpt en die voelden zich echt klote toenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef Giem het volgende:
[..]
Smsen is mega lullig.. erger kan niet.. en zeg al helemaal niet dat je vrienden zult blijven.. dat is het zelfde als ik vind je zo'n gore lul in ik haat je voor altijd en wil je nooit meer zien.
Ja, 3 dagen geleden "ik heb al een vriendjequote:
welnee, zo'n geweldige relatie hebben ze toch niet dus zo dramatisch hoeft het echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een doos ben je ook.
Koop een treinkaartje of whatever en ga eens met je luie reet naar hem toe.
Niks geen andere oplossing. Dit is dé oplossing.
Namelijk irl, face to face het gewoon vertellen en uitmaken.
ik heb nooit gezegd 'k wil alleen hem'quote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen geleden "ik heb al een vriendjeblabla. Ik wil alleen hem
blabla."
Je hebt je snel bedacht. Oh wacht. Het ligt natuurlijk aan je leeftijd.
Op jouw leeftijd maakt het eigenlijk niet eens uit hoe je het uitmaakt.
Over een weekje heeft je liefje toch weer een nieuw liefje.
ja leuk, word ik meteen ontmaagd door een jongen die ik niet meer leuk vindquote:Op zondag 3 juli 2005 23:11 schreef MacVincent het volgende:
Geen originele, maar is een afscheidswip een suggestie?
Het kan idd leuk zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja leuk, word ik meteen ontmaagd door een jongen die ik niet meer leuk vind![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een doos ben je ook.
Koop een treinkaartje of whatever en ga eens met je luie reet naar hem toe.
Niks geen andere oplossing. Dit is dé oplossing.
Namelijk irl, face to face het gewoon vertellen en uitmaken.
Zo van een post zegel was nog te duur.. en koste te veel moeite dus maar een sms van 9 cent kon er nog net van af.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, smsen is ook lullig...vriendinnen van me zijn zo gedumpt en die voelden zich echt klote toen![]()
Arme wijquote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]Wat ben je hard tegen de TS
Ze zit in een fase waarbij ze nog ligt te twijfelen hoe ze het moet uitmaken. Straks opent ze weer een topic: Verliefd op een jongen weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
En dadelijk maakt ze het uit en krijgt ze toch weer spijt en dan moeten wij dat weer aanhoren
Toen had ik een vriendje. En na 2 en half jaar was ie nog steeds mijn vriendjequote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hoe was jij op die leeftijd?
Ik neukte er op los en als een meid er dan achter kwam dat ik vreemd was gegaan maakte ze het vanzelf uit.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hoe was jij op die leeftijd?
Je hebt smaak. Maar dat is offtopicquote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toen had ik een vriendje. En na 2 en half jaar was ie nog steeds mijn vriendje!
ps. wat een toeval http://forum.fok.nl/topic/721980/5/50#28460394
Dat bespaart je wel weer een SMSje of een postzegel.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik neukte er op los en als een meid er dan achter kwam dat ik vreemd was gegaan maakte ze het vanzelf uit.
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:03 schreef YebCar het volgende:
smsje kost je paar centen
doe het cheap
verander je voicemail boodschap in dat je het wil uitmaken.
zoals beste xxxx . je bent heel lief en aardig , maar helaas ben je niks voor mij. beter dat we uit elkaar gaan etc etc.
laat zijn mobieltje nu een keer overgaan en hang op.
je eigen mobieltje uitzetten
na 24 uur weer aan zetten en voila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |