het is te makkelijk om nu een opmerking hierover te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Fugie het volgende:
de opel gaat komende week of de week erna voor een grote beurt en apk weg, hopelijk komen er geen ernstige gebreken boven
waarschijnlijk zijn er geen problemen, dus mijn trouwe opelmotor met 220k+ op te teller zal nog een jaar tekeer gaan op de zuidelijke snelwegenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is te makkelijk om nu een opmerking hierover te maken
Top Gear nu![]()
En toch stond je 2 weken geleden te kijken naar al die mooie Alfa'squote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef ook_gek het volgende:
kut bakken die alfa,s
Ik nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch stond je 2 weken geleden te kijken naar al die mooie Alfa's![]()
Jij kan in de Herkansing, ik heb kaarten besteld voor de Clubspecials van eind Septemberquote:
dan heb jij niet goed opgeletquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch stond je 2 weken geleden te kijken naar al die mooie Alfa's![]()
Eind September?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan in de Herkansing, ik heb kaarten besteld voor de Clubspecials van eind September![]()
Dit soort dingen zijn altijd in het weekendquote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eind September?
Zit ik dan niet weer al op school?![]()
.
En wat is het dan precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn altijd in het weekend![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
school is goed. Want school houd die kut kunderen voor een groot gedeelte van de dag vast
Juist nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
school is goed. Want school houd die kut kunderen voor een groot gedeelte van de dag vast
quote:Bo says:
kijk eens wat ik nu vind voor in duitsland
Bo says:
Ueber 5 Stunden Schlager !!
Robbie - Vakantie: nog 4 dagen!!! says:
Bo says:
Deutsche Schlager !!
Bo says:
Robbie - Vakantie: nog 4 dagen!!! says:
echt, dan praat ik 3 weken niet tegen ja
Bob L'pongequote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
ja maar ik heb er overdag weinig last van. In tegen stelling tot nu. Ze rennen als ADHD kinderen met 5XTC pillen op door de straat. Als er school is doen ze dat niet. Dan zitten ze sponge bob te kijken om zo de volgende dag mee te kunnen praten op school
Pleasequote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
vind het wel briljant eigelijk die spons.
Zeker met die slak die denkt dat het een kat is![]()
bij jou moet je dan wel heel laag gaan...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ja maar wat is nou leuker dan kijken naar iets waar je niet bij hoefd na te denken. GEWELDIG
Weet je hoe goed het is om je hersens te gebruiken?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ja maar wat is nou leuker dan kijken naar iets waar je niet bij hoefd na te denken. GEWELDIG
Die aflevering dat hij god was vond ik geweldig. Hele volgen op zijn buik die oorlog gingen voerenquote:
Ah, waarbij er een komeet aan zijn buik zat vol met mannetjes die idd dachten dat ie God wasquote:Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die aflevering dat hij god was vond ik geweldig. Hele volgen op zijn buik die oorlog gingen voeren
ja en hij zwierf door de ruimte volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, waarbij er een komeet aan zijn buik zat vol met mannetjes die idd dachten dat ie God was.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als je op ijsmeis zoekt bij Google afbeeldingen, krijg je dit:
[afbeelding]
deze vind ik ergerquote:Op zondag 3 juli 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als je op ijsmeis zoekt bij Google afbeeldingen, krijg je dit:
[afbeelding]
Ik had hem eerst in Flash gedumpt met daarbij het geluid "KWAAK" !quote:Op zondag 3 juli 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
deze vind ik erger
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had hem eerst in Flash gedumpt met daarbij het geluid "KWAAK" !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |