ze heeft jou ook geblockqueerd denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Kippetje3 het volgende:
Bij mij is ze ook niet online, ook geblockt zeker![]()
De vraag is natuurlijk waarom zou ze mij geblockqueerd hebben ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ze heeft jou ook geblockqueerd denk ik
Jij mij ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
wie heeft iemand geblockt?
ooh, was jij dat! vandaar..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
je hebt me geblokkeerd toen ik je uitlegde wat jou probleem was ( BrEeZaH )
Ediequote:
jijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
wie heeft iemand geblockt?
Snif, ik kon al bijna niet slapen meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja :S ja sorry, ik weet niet meer wie wie is van fok in mijn lijst![]()
De mensen zonder breezah namen denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja :S ja sorry, ik weet niet meer wie wie is van fok in mijn lijst![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
De mensen zonder breezah namen denk ik
ja, maar bij hen onderling weet ik niet meer wie wie is..snap je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
De mensen zonder breezah namen denk ik
me profielquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
en kopieerding, ik ga jou weer even toevoegenmag wel he?
uuhm..wat is je emailadres ook alweer?
ja dan wordt het lastig hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, maar bij hen onderling weet ik niet meer wie wie is..snap je?
Ja vriendlief zie ik gvd een maand niet en ik kan niet lopen vanwege mijn rugquote:
Stand-in nodig?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja vriendlief zie ik gvd een maand niet en ik kan niet lopen vanwege mijn rug![]()
Ben je topzwaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja vriendlief zie ik gvd een maand niet en ik kan niet lopen vanwege mijn rug![]()
Ik gelukkig niet. Moest eerst wel maar dat is nu zo goed als onmogelijk. Gelukkig hebben ze me niet nodigquote:
Topzwaar?quote:
quote:
Al 2 jaar in de schoonmaak, ooit begonnen als vakantiebaantje.. Ach, tis werk en absoluut geen vies/zwaar werk.. Kantoortjes poetsen dus.. Over 't algemeen nette mensen in pakjes..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:52 schreef BaggerUser het volgende:
waar werk je dan ?
Ook leuk... Wij gingen een dagje uiteten, lekker wel... Mja, stelde niet heel veel voor, wel leuk verder..quote:
Of je dikke tieten hebt.quote:
Volgens mijn nieuwste bh ben ik al gepromoveerd tot 75Dquote:
Misschien heb je daarom last van je rug?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Volgens mijn nieuwste bh ben ik al gepromoveerd tot 75D
Lijkt me sterk maar ok, het staat echt op het kaartje....
Zou goedkunnen, daarom is té groot ook helemaal niet leuk/mooi.. Al zijn sommige mannen het vast niet met mij eens daarover.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom last van je rug?
Nee, heb iets verrekt ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom last van je rug?
Gelukkigquote:
Mja, ik vind ze er dus ook kleiner uitzien dan de maat doet vermoeden...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zou goedkunnen, daarom is té groot ook helemaal niet leuk/mooi.. Al zijn sommige mannen het vast niet met mij eens daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |