Nee, maar 3 opeenvolgende topics over jouw persoontje + een niet al te serieuze benadering van de posters = een Sararaatsje.quote:
Zeg, jij bent ook nog niet zó oud toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Owja, even vergeten, de ontkenningsfase!
Neuh, over 4 maanden word ik 19. Maar wat heeft dat met ontkenningsfase te maken?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:26 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Zeg, jij bent ook nog niet zó oud toch?Over ontkenningsfase's gesproken..
Ach, wat stom... 1986 ja.. 18 ben je dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Neuh, over 4 maanden word ik 19. Maar wat heeft dat met ontkenningsfase te maken?
Whehe, vandaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ach, wat stom... 1986 ja.. 18 ben je dusdacht aan 16.. Nja, ik 7 Augustus "big party"
(19 ja)
Thanx, alvast ja..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Whehe, vandaar
Nou, alvast gefeliciteerd dan maar he
Die zoekt op wie/wat Sara Raats is...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Waar is Imberr trouwens gebleven? Durf je niet meer kind?
Ownee wacht, stom, die moest natuurlijk naar bed van mamie!
Het is ook alweer 20 voor 11...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Waar is Imberr trouwens gebleven? Durf je niet meer kind?
Ownee wacht, stom, die moest natuurlijk naar bed van mamie!
*Kippetje krijgt al hele foute ideënquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ze durft denk ik niet meer
Jammer hoor, wat moet ik nu gaan doen de rest van de avond
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
ik ben er nog hoor
en ik heb niet gevraagd om 3 topics over mijn persoontje
Dat is waarschijnlijk het enige waar ik toe in staat ben. Ben door mijn rug gegaan en zit dus noodgedwongen achter de pc....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:57 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
*Kippetje krijgt al hele foute ideën*
Uhm, kaartspel ?![]()
Ze is er nog!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
ik ben er nog hoor
en ik heb niet gevraagd om 3 topics over mijn persoontje
Haha, bah.. rotspel..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het enige waar ik toe in staat ben. Ben door mijn rug gegaan en zit dus noodgedwongen achter de pc....
Maar ok, ik heb patience al een stuk of 6x uitgespeelt, wat nu?
rot toch op met je breezer gezeik man vrouwquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ze is er nog!!!
Je hebt er niet om gevraagd... Als je zo'n topic opent kan je dit toch verwachten he, dit is fok, geen cu2 of sugababesmeuk
Maarja, van een BrEeZaH moeten natuurlijk ook niet teveel verwachten.
Nou, ik heb toch al snel last van mijn rug, sowieso niet erg fijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Haha, bah.. rotspel..
En ai, door je rug?... Ikzelf pas wel op... Zoals je ziet in 't fotoboek doe ik dus drive-in show'sslepen met zware kisten/luidsprekers... Gelukkig nog niet door de rug gegaan, hoe is het gekomen bij jou... Vooral op die best jonge leeftijd (voor door de rug tegaan iig..) ?
Het woord breezer heb ik nergens gezegd hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
rot toch op met je breezer gezeik man vrouw
Ja nouja zolang het dinsdag over is vind ik het prima. Dan moet ik weer werken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef Kippetje3 het volgende:
HEEL gek genoeg heb ik dát nog nooit gehad, niet om op te scheppen ofzo, maar ik ben vrij smal gebouwd.. En sleep volgens mij té zwaar... Goed, boeit ook niet.. Iig sterkte, ik hoop het ook niet te krijgen, en let tegenwoordig ook een stuk beter op ermee..
Mijn houding hoe ik dagelijks zit is overigens ook erg fout, daar durf ik wel op te wedden
Ja, ze drinkt "drinken"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het woord breezer heb ik nergens gezegd hoor
Wat ik mij nog afvroeg trouwens.. Je drinkt dus geen dingen met prik, en geen breezah. Drink je überhaupt wel andere dingen dan water
quote:Imberr - zaterdag 9 juli 2005 @ 14:30
en ik drink alleen spa blauw als het superwarm is en ik niks anders te drinken heb
voor de rest drink ik gewoon drinken en op feestjes meestal eristoff blue
en ik kan eten wat ik wil, ik kom niks aan
ik drink 7-up/sprite, is hetzelfde.. en water drink ik ook niet veel. ken je dat ACE spul? dat drink ik best veel en uuh..melk en chocomelk en dat spul allemaal en qua drank drink ik eristoff blue, bier en nog ander spul waarvan ik de naam even niet weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het woord breezer heb ik nergens gezegd hoor
Wat ik mij nog afvroeg trouwens.. Je drinkt dus geen dingen met prik, en geen breezah. Drink je überhaupt wel andere dingen dan water
aan het kopieren?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:13 schreef KopieerMachine het volgende:
PrpPRpRpRpRpRprRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik drink 7-up/sprite, is hetzelfde.. en water drink ik ook niet veel. ken je dat ACE spul? dat drink ik best veel en uuh..melk en chocomelk en dat spul allemaal en qua drank drink ik eristoff blue, bier en nog ander spul waarvan ik de naam even niet weet.
genoeg info?
Das natuurlijk ook tofquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan het mijnenvegen
m'n maar me?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja.. m'n maar me papierlader loopt stroef![]()
Aiii... Bekend probleem, even olieën ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja.. m'n maar me papierlader loopt stroef![]()
oh omgekeerd gezetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
m'n maar me?
maar sterkte met je papierlader dan![]()
Juistquote:
Ik moet toch wat hequote:
Ja, ze heeft al een vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
accepteer mijn toevoeging eens op je msn ik moet iets belangrijks vertellen![]()
Oh wacht, die msn in mn profiel is oud. Vervang catwoman maar door jannekequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
accepteer mijn toevoeging eens op je msn ik moet iets belangrijks vertellen![]()
quote:
Ali natuurlijk!quote:
je hebt me geblokkeerd toen ik je uitlegde wat jou probleem was ( BrEeZaH )quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik veel!heb ik jou btw niet op msn??
bedtijdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Kippetje3 het volgende:
Bij mij is ze ook niet online, ook geblockt zeker![]()
DAT kan natuurlijk ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |