Ook maar nét hé Troelaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik post ook nog even mijn dingetje:
[afbeelding]
Ha !
net nog goed..quote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik post ook nog even mijn dingetje:
[afbeelding]
Ha !
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
net nog goed..als je nou ook maar 1 kilo afvalt ben je te licht..
Ach ja, zo voelt het niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef Kippetje3 het volgende:
In feite is ze te licht.
Bij mij moet er ook wat af, maar dan nog sta ik netjes in het groen.. Ben ik toch goed hé ?![]()
Scharminkelquote:Op zondag 10 juli 2005 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk weeg ik zelfs 44 á 45 kg. hihi
Wat dacht je van een proteine shake?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geef mij dan potdomme eens wat te eten!
een frikandel kan je krijgenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geef mij dan potdomme eens wat te eten!
Ach meid, i know... Tis ook maar toevallig bij mij... Mja, wel handig eten wat je wilt, en vrijwel niet aankomenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, zo voelt het niet.
En ik wil best 5 kilo ofzo aankomen. Maar het lukt me gewoon (nog) niet.
En ik voel me er best okay ben en vind het ook niet echt lelijk ofzo.
'T is maar net wat je mooi vindt.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:11 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ach meid, i know... Tis ook maar toevallig bij mij... Mja, wel handig eten wat je wilt, en vrijwel niet aankomen(altijd positief blijven)..
Dit doen we niet met opzet hoor.. En mooi, ik lijk niet zo als Christian Bale hoorquote:
Ik las laatst over een onderzoekje.quote:
Bedoel je die film waar ie 30 kilo voor was afgevallen ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:18 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Dit doen we niet met opzet hoor.. En mooi, ik lijk niet zo als Christian Bale hoor![]()
Ja... Zo dus niet, das lelijk (mijn mening) ja.. En wat spek mag gerust ook, niet té maargoed.. Vind het zó lelijk zo'n vetkwabje over een vrouw's (spijker)broek ofzo.. bah.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bedoel je die film waar ie 30 kilo voor was afgevallen ofzo?
Dan nog... wat is dun? Ik vind voor 1.70 m 60 a 65 kilo het mooist. Veel modellen van 1.80 zijn <60kg; het lijkt misschien beter op een foto of TV, maar irl zijn het gewoon latten op stelten.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik las laatst over een onderzoekje.
Iets van 40% van de mannen heeft liever dun.
En iets van 25% (maar!) slank/wat spek op de botten.
Ik vind mezelf irl juist minder dun lijken dan op een fotoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan nog... wat is dun? Ik vind voor 1.70 m 60 a 65 kilo het mooist. Veel modellen van 1.80 zijn <60kg; het lijkt misschien beter op een foto of TV, maar irl zijn het gewoon latten op stelten.
Dat kun je zelf dus niet beoordelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind mezelf irl juist minder dun lijken dan op een foto.
Ja en dan ligt het er bij wat 'dikkere' mensen ook nog aan hoe iemand gebouwd is. Sommigen hebben juist meer vet op hun heupen en gewoon een platte buik en anderen hebben dat juist weer andersom. Dat maakt ook veel verschil.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan nog... wat is dun? Ik vind voor 1.70 m 60 a 65 kilo het mooist. Veel modellen van 1.80 zijn <60kg; het lijkt misschien beter op een foto of TV, maar irl zijn het gewoon latten op stelten.
Waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat kun je zelf dus niet beoordelen.![]()
Waarschijnlijk omdat je vaak anders naar jezelf kijkt dan dat anderen naar jou kijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom niet?
Een spiegel? of laat deze niet geheel de realiteit zien?![]()
Nee, een spiegel past zich aan aan wat je 'verwacht' te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom niet?
Een spiegel? of laat deze niet geheel de realiteit zien?![]()
Wat als ik jou zou zeggen dat ik 1.90 ben en 94 kilo weeg? Wat voor beeld zou jij daar bij hebben?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja en dan ligt het er bij wat 'dikkere' mensen ook nog aan hoe iemand gebouwd is. Sommigen hebben juist meer vet op hun heupen en gewoon een platte buik en anderen hebben dat juist weer andersom. Dat maakt ook veel verschil.
iemand die iets dikker is (vol slankquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat als ik jou zou zeggen dat ik 1.90 ben en 94 kilo weeg? Wat voor beeld zou jij daar bij hebben?![]()
Lang, dat sowiesoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat als ik jou zou zeggen dat ik 1.90 ben en 94 kilo weeg? Wat voor beeld zou jij daar bij hebben?![]()
dan zou ik denken aan mijn verzorgings-leraarquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De 2e, ik heb veel aan vechtsport gedaan (nog steeds, min of meer).quote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
iemand die iets dikker is (vol slank) of meer spiermassa heeft, geen magere lat
vechten in de kroeg telt niet hèquote:Op zondag 10 juli 2005 00:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De 2e, ik heb veel aan vechtsport gedaan (nog steeds, min of meer).
Ik doe juist aan vechtsport om in de kroeg minder agressief te zijn.quote:
foto's?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:45 schreef Kippetje3 het volgende:
Doe wel natuurlijk thuis wat oefeningetjes... Helpt wel, resultaten zie je ook erg snel vind ik... Mja, boeiend..![]()
ja trouwens, nu je het zegt, we wachten nog op foto's van jequote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
foto's?
zo, nu heb ik dat ook eens gezegd ipv het te horen te krijgen
*Ligt serieus in een deuk*quote:Op zondag 10 juli 2005 00:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ja trouwens, nu je het zegt, we wachten nog op foto's van je![]()
Imberr wil ze vast wel van je komen makenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
*Ligt serieus in een deuk*![]()
![]()
![]()
En nee, heb nu geen fotos ff, als ik iets dom vind is het foto's van mezelf maken![]()
ja bikini foto's etcquote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
foto's?
zo, nu heb ik dat ook eens gezegd ipv het te horen te krijgen
ze durft nietquote:Op zondag 10 juli 2005 00:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nou, waar blijven de bikini/ tieten feauteaux?
Dan is het primaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Imberr wil ze vast wel van je komen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |