neen. ik ga echt niet 3 topiques doorlezenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je hebt je wel ingelezen mag ik hopen ?
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen. ik ga echt niet 3 topiques doorlezen [afbeelding]
Speciaal voor jou dan het verhaal;quote:Op zondag 10 juli 2005 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen. ik ga echt niet 3 topiques doorlezen [afbeelding]
foto'smakenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:21 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan het verhaal;
Meisje heeft een vriendje gehad zonder haar op de balzakjes enzo, dat jongetje heeft het uitgemaakt per SMS.. Zei vond het niet leuk en pakte een Breezah, vervolgens is er een pagina of 10 volgeklad over gewicht enzo... En uhm, oja, toen kreeg ze een relatie met kopieermachinemaar niet voor lang
en waar ze nu is, geen idee.
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:21 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan het verhaal;
Meisje heeft een vriendje gehad zonder haar op de balzakjes enzo, dat jongetje heeft het uitgemaakt per SMS.. Zei Zij vond het niet leuk en pakte een Breezah, vervolgens is er een pagina of 10 volgeklad over gewicht enzo... En uhm, oja, toen kreeg ze een relatie met kopieermachinemaar niet voor lang
en waar ze nu is, geen idee.
Dat mogen we wel hopen ja...quote:
quote:
Waarom hebben veel meiden trouwens in hun onderschrift staan dat ze een bi@tch, kutwijf etc. zijn?quote:
quote:
iets met pms enzo denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom hebben veel meiden trouwens in hun onderschrift staan dat ze een bi@tch, kutwijf etc. zijn?![]()
ze geloven ook alles wat ik ze vertelquote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom hebben veel meiden trouwens in hun onderschrift staan dat ze een bi@tch, kutwijf etc. zijn?![]()
Vaak klopt het toch, dusja.. Ik hou wel van eerlijke mensenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je altijd pms dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |