quote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef Sidekick het volgende:
Users plagen kusjes vragen, JanMichiel.
Jij doet toch wat bij de deelraad, vertel ons wat de deelraad zoal doet! Spreek!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, hoezo?? Hoe kom je ineens bij deelraden, daar heb ik het volgens mij hier nog nooit over gehad![]()
Utrecht heeft volgens mij een andere structuur dan Amsterdam. Vraag het eens aan Henk Westbroek, die kan je vast vanalles vertellen over leefbaarheid, groenlinksheid enzo.
Ik begin alvast te kotsenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
Jullie zijn walgelijk.
Geen plaatje E-mail: geen adres beschikbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
Goh.
Is hij al. Een aantal dagen geleden stond er nog nieuwsposter.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:12 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Geen plaatje E-mail: geen adres beschikbaar
Je moet je <moderator> link updaten.
Functies: Moderator Nieuws en Achtergrondenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is hij al. Een aantal dagen geleden stond er nog nieuwsposter..
Correct.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:20 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Functies: Moderator Nieuws en Achtergronden
Hoeveel krijg je nou achter de schermen toegestopt? Bergen met geld volgens mij, die Danny is heel erg rijk.
Strategisch gezien een interessante aankoopquote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met mijn budget lukt het bijna om google op te kopen. Nu alleen de wil nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |