quote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef Sidekick het volgende:
Users plagen kusjes vragen, JanMichiel.
Jij doet toch wat bij de deelraad, vertel ons wat de deelraad zoal doet! Spreek!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, hoezo?? Hoe kom je ineens bij deelraden, daar heb ik het volgens mij hier nog nooit over gehad![]()
Utrecht heeft volgens mij een andere structuur dan Amsterdam. Vraag het eens aan Henk Westbroek, die kan je vast vanalles vertellen over leefbaarheid, groenlinksheid enzo.
Ik begin alvast te kotsenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
Jullie zijn walgelijk.
Geen plaatje E-mail: geen adres beschikbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
Goh.
Is hij al. Een aantal dagen geleden stond er nog nieuwsposter.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:12 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Geen plaatje E-mail: geen adres beschikbaar
Je moet je <moderator> link updaten.
Functies: Moderator Nieuws en Achtergrondenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is hij al. Een aantal dagen geleden stond er nog nieuwsposter..
Correct.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:20 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Functies: Moderator Nieuws en Achtergronden
Hoeveel krijg je nou achter de schermen toegestopt? Bergen met geld volgens mij, die Danny is heel erg rijk.
Strategisch gezien een interessante aankoopquote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met mijn budget lukt het bijna om google op te kopen. Nu alleen de wil nog.
sterker nog, die was bijna 'persoon van de eeuw' geworden.. Omdat hij zo'n groot stempel op het veranderende Europa had gedrukt. Uit morele overweging is hij het gelukkig niet geworden.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:57 schreef Monidique het volgende:
Dan is Hitler ook tamelijk geniaal...
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef Monidique het volgende:
PJORourke, is dit niet iets voor 'Polwatch'?
Da's toch geen nieuwsquote:Op zondag 10 juli 2005 19:11 schreef pberends het volgende:
Marcel van Dam is de untermensch van de eeuw.
Maar wat dan wel? Meld opvallende situaties, doorgedraaide mods en alles wat daar op lijkt hier.quote:
Als iemand Sidekick op de sofa wilt leggen, zal ik het met plezier posten. Maar dit incident is min of meer gesloten. Maak zelf maar een rel.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:38 schreef Monidique het volgende:
Maar wat dan wel? Meld opvallende situaties, doorgedraaide mods en alles wat daar op lijkt hier.
Ik hoef geen rel te creëren, maar ik dacht dat dit soort zaken juist waren voor 'Polwatch'...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als iemand Sidekick op de sofa wilt leggen, zal ik het met plezier posten. Maar dit incident is min of meer gesloten. Maak zelf maar een rel.
Niet als mosterd an de maaltijd.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:41 schreef Monidique het volgende:
Ik hoef geen rel te creëren, maar ik dacht dat dit soort zaken juist waren voor 'Polwatch'...
Dat zou ik maar doen ja, Sidekickburn.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:30 schreef Monidique het volgende:
Ik ga even achter de andere PC zitten...
Dat is een heel behoorlijke eenhoornhoorn.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Eenhoorns zijn voor wijven, eeuwig heteroknaapje.
Monidique is dan ook een wijvennaam...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Eenhoorns zijn voor wijven, eeuwig heteroknaapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |