Ja maar dat spaarsaldo mag alleen maar nog hoger worden volgens mij, anders haalt ie z'n doelen niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef JanMichiel het volgende:
Je had toch zoveel gespaard dat je het een jaar zonder inkomen kan uithouden?
Goh, wat ben jij ontzettend zielig dat je niet op vakantie kunt dit jaar ! JE BENT GVD NET TERUGquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een vakantie zal er wel niet inzitten..![]()
ik ben niet zielig en ben zelfs bevoorrecht ivm me veel mensen dat geef ik direct toe!!. Maar ik baal gewoon van rekeningen. Sorrie als ik verkeerd overkwam. Ik wilde niet zeuren, maar ik baalde gewoon nadat ik de zoveelste rekening binnen zag komen deze week.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:01 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Goh, wat ben jij ontzettend zielig dat je niet op vakantie kunt dit jaar ! JE BENT GVD NET TERUG![]()
![]()
Weet je hoeveel mensen al JAREN niet op vakantie zijn geweest ? En jij klagen dat je dit jaar niet meer op vakantie kunt terwijl je net terug bent uit Indonesie![]()
Doe ff normaal zeg, wat jij hebt zijn gewoon de financiele problemen waar de meeste mensen last van hebben.
hoezo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef MacVincent het volgende:
Mijn handen beginnen hiervan te jeuken.....
Wat jij hebt is een luxe probleem. Hebben pappie en mammie jou niet geleerd hoe met je centjes om te gaan? Inkomsten versus uitgaven... Je bent voor een dubbelje geboren en hebt voor een kwartje ambities, dan wordt het tijd om een kwartje te worden toch?quote:
ik kan wel met geld omgaan, maar ik heb gewoon te weinig om de rest van mijn leven van rond te komen. Dit betekent dat rekeningen en tegenvallende inkomsten veel druk zetten op de zaak. Je bent wel afhankelijk van geld dat binnenkomt, dat is wel heel vervelend.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:28 schreef MacVincent het volgende:
[..]
Wat jij hebt is een luxe probleem. Hebben pappie en mammie jou niet geleerd hoe met je centjes om te gaan? Inkomsten versus uitgaven... Je bent voor een dubbelje geboren en hebt voor een kwartje ambities, dan wordt het tijd om een kwartje te worden toch?
goed hiervoor moet ik eerst een betere opleiding hebben en daar begin ik dus in september aan.quote:
PL-etje?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik kan wel met geld omgaan, maar ik heb gewoon te weinig om de rest van mijn leven van rond te komen. Dit betekent dat rekeningen en tegenvallende inkomsten veel druk zetten op de zaak. Je bent wel afhankelijk van geld dat binnenkomt, dat is wel heel vervelend.
dat maakt je nog meer financieel afhankelijk.Ik vind een lening per definitie dom. Ik vind dat iedereen die niet financieel onafhankelijk is eigenlijk geldproblemen heeft.quote:
Internet radio?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het punt is dus ook dat ik een radio wil kopen voor in mijn kantoor. Op het moment zit ik alleen in een kantoorruimte. Nogal saai dus. Ik wilde dus een draagbare radio kopen om in ieder geval nog naar q-music oid te kunnen luisteren, maar ik zie dat bij de kijkshop een radio al gouw 40 euro kost.. Deze aankoop moet ik dus uitstellen en dus moet ik nu nog minstens een extra maand in een doods kantoor zitten.
helas hebben wij geen internet op het kantoor.quote:
Dat is zeker 1 van de snelste manieren om van je geld af te komen: VROUWEN!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:49 schreef MouseOver het volgende:
Je moet niet proberen je geld in goud om te zetten
Vrouwen kunnen dat veel efficienter
Ligt er natuurlijk aan wat voor vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef MacVincent het volgende:
[..]
Dat is zeker 1 van de snelste manieren om van je geld af te komen: VROUWEN!
zoals jij dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat maakt je nog meer financieel afhankelijk.Ik vind een lening per definitie dom. Ik vind dat iedereen die niet financieel onafhankelijk is eigenlijk geldproblemen heeft.
Ik bijt dan altijd een maandje op een houtje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb nogal een probleem. Ik moet allerlei rekeningen betalen. Ik had er niet aan gedacht dat ik jaarlijks mijn verzekeringen enzo moest betalen en nu komt dat allemaal. En dit terwijl ik toch al te weinig geld heb. Het komt allemaal nogal slecht uit. Ik moet binnenkort ook nog eens studiegeld betalen en boeken kopen. Een vakantie zal er wel niet inzitten..Wie herkent deze problemen en kan ook geen leuke dingen doen omdat de geplande curve uit de pas loopt met de daadwerkelijk gerealiseerde doelen? De lijnen lopen uit elkaar dus ik moet besparen. Aan de andere kant wordt het geld elke dag vele procenten minder waard door de gigantische inflatie tov andere landen. Ik kan natuurlijk ook nu alles nu in goud omzetten, of uitgeven, maar dan gooi ik mn eigen glazen in. Ik ben bang dat ik op een houjte moet bijten...
Hoe losen jullie dit soort problemen op?
in een maand heb je geen 7500 euro, dat ik tekort kom.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik bijt dan altijd een maandje op een houtje.
In dat soort gevallen verkocht ik de boot altijd. Auto mag ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
in een maand heb je geen 7500 euro, dat ik tekort kom.
Je hebt toch zoveel geld op je spaarrekening??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
in een maand heb je geen 7500 euro, dat ik tekort kom.
Wat zijn dat wel niet voor megarekeningen die jij moet betalen?!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kom 7500 euro tekort op mn spaarrekening, dat bedoel ik juist.
Protection moneyquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zijn dat wel niet voor megarekeningen die jij moet betalen?!
Hee zit jij tegenwoordig ook op fokforum?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:23 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor vrouwen.
(stereotypemode aan) meestal blond, slank en zeer verleidelijk , zodat alle mannetjes die achter hun ... lopen er intrappen (/stereotypemode uit)>>>>![]()
newbiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:45 schreef IrisVrede het volgende:
@Flash: ja ik had al eens ooit lang geleden een account aangevraagd>> maar door de crash van de andere pc was het dus ff lastig weer on-line te komen. >> ben toch slimmer dan ik dacht want ik heb het opgelost!!
HIEHAAAA![]()
@dophertje: denk je dat BHFH als gigolo succes heeft??? >> disclaimer: ik weet dus niet hoe BHFH eruit ziet.
@BHFH: hoe krijg je het voor elkaar om 7500 euro te kort te komen??? Dan heb je dus al heel lang geen begroting meer gemaakt. Geen idee of je een auto hebt. Maar een kennis van mij kon daar aardig wat meebesparen en fietsen is gezond. Het schrappen van alle koekjes, snoepjes en uiteten/uitgaan scheelt ook redelijk wat.
En hoeveel heb je nu nog over?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kom 7500 euro tekort op mn spaarrekening, dat bedoel ik juist.
daar gaat het niet om, Het gaat erom dat je straks als je 65+ bent niet op een houtje wilt bijten. Het gaat erom dat ik achter loop op de de geprognotiseerde lijn. Dus heb ik schulden aan mezelf. Die schuld is nu opgelopen tot 7500 euro. (ik breng mezelf 5% rente in rekening)quote:Op zondag 10 juli 2005 12:56 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En hoeveel heb je nu nog over?
Je kan altijd nog je auto verkopen en een 4de hands barrel van 14jaar oud op gas gaan rijden.
Als ik jou was, zou ik eens grondig gaan heroverwegen of je wel goed bezig bent. Je legt jezelf enorm strenge regels op waar je alleen maar onder gebukt gaat. Je bent in deze constructie je eigen schuldeiser. Dat is toch zot?! Je lijkt wel geobsedeerd van het creëren van financiële zekerheid, en ondertussen heb je helemaal geen lol van je geld.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, Het gaat erom dat je straks als je 65+ bent niet op een houtje wilt bijten. Het gaat erom dat ik achter loop op de de geprognotiseerde lijn. Dus heb ik schulden aan mezelf. Die schuld is nu opgelopen tot 7500 euro. (ik breng mezelf 5% rente in rekening)
In feite is het minder erg, omdat ik de waarde van mijn auto niet heb meegerekend. Maar ik vind een auto in feite zowiezo niets waard omdat het een ding is en dat reken ik niet mee. Het gaat erom dat ik geld geleend heb van mn spaarrekening om die auto te kopen en dat ik daarom nu een schuld heb aan mn spaarrekening van 7500 euro en moet ik van mezelf 5% boeterente per maand betalen daarover+ de aflossing Ik probeer wel zoveel mogelijk af te lossen. Maargoed ik hou hierdoor niet veel meer over omdat ik ook nog gewoon wil sparen.
Als niemand 'm serieus neemt, slaa al zijn topics dood. Als je 'm wel serieus neemt, heb je ten minste nog kans op een reactie waar je weer lachend je hoofd over kunt schudden.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:47 schreef _Arthur het volgende:
Dames, dit is BHFH, die neemt niemand meer serieus
(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |