Ook dat nog.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef heiden6 het volgende:
Je bent toch al ouder dan dertig? Dan heb je geen recht op studiefinanciering.
Bron: de website van de IBG.quote:Leeftijd
Iedereen die begint met een opleiding aan hbo of universiteit en jonger is dan 30 jaar kan studiefinanciering krijgen. Wat betreft leeftijd is er dus geen ondergrens. Als je nog geen 18 jaar bent, heb je recht op studiefinanciering vanaf het kwartaal volgend op de begindatum van je studie. Begin je bijvoorbeeld op 1 september met je studie, dan heb je vanaf 1 oktober recht op studiefinanciering.
Als je voor je 30e studiefinanciering hebt ontvangen mag je tot je 34e doorstuderen met behoud van studiefinanciering. Voorwaarde is wel dat je je studie na je 30e niet meer onderbreekt. Na je 34e heb je geen recht meer op studiefinanciering.
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er moet toch wel een uitzondering gemaakt kunnen worden voor mensen die nooit misbruik hebben gemaakt van srijks faciliteiten en altijd ten goeder trouw zijn geweest.
HBO bedrijfskundige informatica.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:13 schreef Lod het volgende:
Voor welke studie heb je je opgegeven?
welk deel van nee begreep je niet. de N of de EE?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een beetje meer inhoudelijk commentaar mag wel van mij. Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die ook via een omweg stfi hebben ontvangen. (via een brief oid) Ik kan natuurlijk wel de kosten aftrekken van de belastingen.
dat zou toch flauw zijn, aangezien dat anderen wel altijd hiervan hebben geprofiteerd en ik niet alleen omdat ik wat later begin met studeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Volgens mij valt hier echt niks aan te doen hoor BHFH. Je bent gewoon te oud en dan maakt het niet uit dat je nog nooit misbruik hebt gemaakt van srijks faciliteiten. Dus een brief scvhrijven heeft denk ik weinig zin.
Nee! Doe het niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
HBO bedrijfskundige informatica.
je kan idd hoog en laag springen en verzoek na verzoek opnieuw indienen maar gaat idd niets uitmakenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
welk deel van nee begreep je niet. de N of de EE?
je hebt er geen recht op. Klaar. Je krijgt het niet.
hoeft ook niet, HBO heeft niets te maken met IBG behalve als je idd wel studiefinancering krijgt. Ik weet overgens niet hoe het met OVjaarkaart zitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me af waarom ik me überhaupt moet aanmelden bij de IB groep als ik toch geen stufi krijg!
Die profiteren ervan omdat ze als het goed is op dat moment nog veel minder inkomen hebebn dan jij nu waarschijnlijk hebt. In theorie tenminste. Daarom heeft men ergens een lijn getrokken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat zou toch flauw zijn, aangezien dat anderen wel altijd hiervan hebben geprofiteerd en ik niet alleen omdat ik wat later begin met studeren.
Omdat het rijk zo controleert of scholen niet liegen over het aantal studenten wat ze opleiden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me af waarom ik me überhaupt moet aanmelden bij de IB groep als ik toch geen stufi krijg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |