Als je die harige stukjes weer kaal maakt krijgen je hersenen weer lucht en kun je weer normaal denken.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 05:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als je die harige stukjes weer kaal maakt krijgen je hersenen weer lucht en kun je weer normaal denken.
Hier wilde ik gisteren niet meer op reageren, maar wat ben je inmiddels al vergeten?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmm........bier drinken en gisteren snel vergeten dan maar....
Kankerpatienten zijn er ook altijd slecht aan toe zonder haar. Ik zie hier een verband.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:50 schreef pberends het volgende:
[..].
Alhoewel kaalkopjes zijn niet bepaald slim. Maar die hebben zeker onderkoelde hersenen?
Hihi, wat aardig.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
Compliment aan klowjow : Voor de minst opvallende moderator (in diverse topics).Of ik zie hem niet als een moderator.... of zijn postings gedrag laat zien dat het hier een moderator betreft.
Damn .... he is good....
Dat zou gewéldig zijn!quote:Yet tonight I received this as-solid-as-it-gets tip: on Sunday Newsweek is posting a story that nails Rove. The newsmagazine has obtained documentary evidence that Rove was indeed a key source for Time magazine's Matt Cooper and that Rove--prior to the publication of the Bob Novak column that first publicly disclosed Valerie Wilson/Plame as a CIA official--told Cooper that former Ambassador Joseph Wilson's wife apparently worked at the CIA and was involved in Joseph Wilson's now-controversial trip to Niger.
Zelfs dat is ons afgepakt.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
Hallo. Geen Buitenhof?
Zoals in Londen gebeurde, oké dan.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef Harry_Sack het volgende:
applausje voor Sharon Dijkstra, ze heeft de sympathieen er door om het Amsterdamse openbaar vervoer te privatiseren.
Hebben zij ook tegen gestemd in een bindend referendum?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zoals in Londen gebeurde, oké dan.
Weet ik veel. Als CNN-verslaggever weet ik vooral dingen over Business Travelling.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hebben zij ook tegen gestemd in een bindend referendum?
aha, okee. De voorwaarde voor het GVB was dat het omgezet zou worden in een N.V.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Weet ik veel. Als CNN-verslaggever weet ik vooral dingen over Business Travelling.
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,7374-1677295,00.htmlquote:The scale of the pillaging has prompted the World Monuments Fund to put Iraq on its 2006 list of 100 most-endangered sites, the first time that it has listed an entire country. The fund said: “Widespread looting, military occupation, artillery fire, vandalism, and other acts of violence are devastating Iraq, long considered the cradle of human civilisation.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
aha, okee. De voorwaarde voor het GVB was dat het omgezet zou worden in een N.V.
Dat is gebeurd. Inmiddels zijn in de volgorde : tram, metro en bus de onderdelen aan de beurt om het marktdenken (geloven) te vieren in plaats van een bepaalde sociale zekerheid (feiten) aan te houden.
Bah, bah, bah! Ik wil helemaal geen metro-verzekering hoeven afsluiten
Nee. Eerst je kaartje zienquote:
een beter milieu begint bij jezelf, stinkerdquote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Zolang het openbaarvervoer maar niet gratis wordt. Behalve voor studenten natuurlijk.
Meer de bus gebruiken gaat enkel ten koste van de fiets.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
een beter milieu begint bij jezelf, stinkerd
Verdiep je eens in de materie zou ik zeggen. Waarom post je trouwens telkens mijn foto, iedereen kan het zien in het fotoboek hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 17:11 schreef JanMichiel het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat voor functie een deelraad heeft. Alle belangrijke zaken kunnen toch gewoon door een goede gemeenteraad worden beslist. Waarover beslist de deelraad, op welke plaats de hobbels in de weg komen?
Volgens mij ook niet, hoezo?? Hoe kom je ineens bij deelraden, daar heb ik het volgens mij hier nog nooit over gehadquote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef JanMichiel het volgende:
Zeg nou eens eerlijk, wat doet een deelraad. Ik weet het echt niet. Volgens mij heeft Utrecht geen deelraden, of wel?
Ik stond een half jaar geleden ofzo een keer op de bus te wachten, komt Henk Wesbroek uit de groentewinkel van de turk gelopen. Die allochtonenknuffelaar. Volgens mij heeft hij een optrekje aan het Wilhelminapark, wat een aapje.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, hoezo?? Hoe kom je ineens bij deelraden, daar heb ik het volgens mij hier nog nooit over gehad![]()
Utrecht heeft volgens mij een andere structuur dan Amsterdam. Vraag het eens aan Henk Westbroek, die kan je vast vanalles vertellen over leefbaarheid, groenlinksheid enzo.
ik ook, M, ik ookquote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef Monidique het volgende:
Ik haat steden.
Als ik zou willen dat jij wist wat ik dacht, dan zou ik wel pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |