Ja, zo neem ik er weldra ook nog eentje. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:36 schreef Monidique het volgende:
Nu zit ik hier, met een biertje -opzettelijk vermijd ik het woord 'bier' om maar niet als een of andere puisterige pseudo-dichter te boek te staan-, omdat ik gisteren al goed gedronken heb. Waarschijnlijk vanavond nog wel even uit, denk ik...
Wanneer u volhardt in het ontkennen van mijn Nederlanderschap, gelieve dan de term Imazighn te bezigen wanneer u aan mijn persoon refereert, barbaar!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef Monidique het volgende:
Komma, punt, punt, punt, Berber!
Same ol' same ol', ervan uitgaande dat zij veramerikaniseerd zijn, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:09 schreef Monidique het volgende:
Kwam net in mij op: Hoe zal het Britse publiek denken over de Amerikaanse president nu deze aanslagen gepleegd zijn?
Ik vond het interview dat Blair vandaag gaf bij de BBC erg goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Monidique het volgende:
Het komt op mij over alsof de aanslag van donderdag geaccepteerd wordt, om daarna gewoon verder te leven. Natuurlijk is het in het nieuws, natuurlijk zijn er rouwenden en natuurlijk is er wel wat gebeurd, maar het lijkt -en dat kan aan mijn waarnemning liggen- alsof mensen zeggen, goed, de aanslag is gepleegd, we gaan verder. Altijd al zo geweest, uiteindelijk, maar nu lijkt het wel wat rustiger allemaal. Als dit zo is, dan zou ik dat een goede ontwikkeling vinden.
Waar zuig ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:22 schreef JanMichiel het volgende:
Is je dorst nou nog niet gelest KlowJow, je blijft maar zuigen..
Dat zou inderdaad erg ongepast zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:23 schreef Monidique het volgende:
Ik maak nu geen piemelgrapje.
Dank U, waar kan ik uw foto bewonderen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
Scherp, Voorzitter.
Waarom zou mijn foto te bewonderen zijn?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dank U, waar kan ik uw foto bewonderen?
Je bent verscholen onder een kleed in het fotoboek..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou mijn foto te bewonderen zijn?
Ja, daar ben ik mij van bewust, máár... maar jij doet het voorkomen alsof ik toegezegd heb een foto te plaatsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:30 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je bent verscholen onder een kleed in het fotoboek..
Ik heb je behang al gezien, dat moet toch iets zeggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mij van bewust, máár... maar jij doet het voorkomen alsof ik toegezegd heb een foto te plaatsen.
quote:Red flesh cloud's choking out the morning sky
They said it'd never come, we knew it was a lie
All forms of life die now the humans all succumb
Time to kiss your ass goodbye the end has just begun
Touché!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Ik heb je behang al gezien, dat moet toch iets zeggen.
Jij straalt ook gezag uit, Kofi!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef Sidekick het volgende:
Blair heeft makkelijk praten met een uiterlijk dat gewoon gezag uitstraalt.
quote:Red flesh cloud's choking out the morning sky
They said it'd never come, we knew it was a lie
All forms of life die now the humans all succumb
Time to kiss your ass goodbye the end has just begun
Distorted figures walk the street, it's 1989
Weeds once underneath your feet have grown to vines
Bodies melted like a candies, a land without a face
No time to change your fate, no time left, it's too late
The arsenal of megadeth can't be rid they said
And if it comes, the living will envy the dead
Racing for power, and all come in last
No winning first stone cast
This falsehood worldly peace
It's treaties soon will cease
No one will be left to prove that humans existed
Maybe soon the children will be born open-fisted
We all live on one planet it will all go up in smoke
Too bad they couldn't see this lethal energy
And now the final scene, a global darkening
Dig deep piles of rubble and ruins
Towering overhead both far and wide
There's unknown tools for World War III
Einstein said ' We'll use rocks on the other side '
No survivors set the world afire
Slik geen mesjes door on your way out.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:43 schreef JanMichiel het volgende:
Ik luister geen metal, metal is depressief. Positief is mijn motto. Ik ga nu.. dag.. doei.. adios.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Slik geen mesjes door on your way out.
Nou, bijvoorbeeld een foto waar je in een Nijmegens park slaapt. Of die foto's van een verjaardagfeestje in West-Friesland waar je papieren zeppelins maakte. Of die foto samen met je vader in de achtertuin.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:38 schreef Monidique het volgende:
O ja, welke foto's?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dank U, waar kan ik uw foto bewonderen?
Rode oortjes.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Overigens zijn mijn bakkebaarden nu wat langer, hoor.
Yep, langer:quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Overigens zijn mijn bakkebaarden nu wat langer, hoor.
Gezicht het, echte mannen -en jongetjes met een waardeloos en hopeloos bestaan- hebben bakkebaarden.quote:
[00:52:31] <Monidique> Zelfkastijding = zelfbevredigingquote:
Dit is een pleonasme.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:47 schreef Monidique het volgende:
echte mannen -en jongetjes met een waardeloos en hopeloos bestaan-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |