Klopt... wij gaan dit jaar 2x van Arsenal winnen en dan gaan jullie op ons zeikenquote:Jammer voor je dan dat er de laatste jaren niets af te zeiken is dan
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:20 schreef Superheld het volgende:
Verdomme, had em al klaar staan. was ff pissen zijn jullie al weer verder.
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
* Ludacriss] is jaloers... [/me]
[me=Ludacriss wil namelijk ook naar Australië![]()
quote:
1) Geldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoor
W'rom ga je niet dan ?
Sterktequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog
1 uur en 30 min
* appelsientje is aan het aftellen...
Is goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
1) Geld2) Opleiding ( moet nog 1 jaar, zonde om nu te gaan stoppen/pauzeren ) en 3) heb al een scc aangevraagd voor Ado
Misschien volgend jaar
Dankje dat zal ik nodig hebben..quote:
Ruim je wel even de rotzooi op, morgen ben ik er weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog
1 uur en 30 min
* appelsientje is aan het aftellen...
Ik ruim altijd mijn zooi opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ruim je wel even de rotzooi op, morgen ben ik er weer.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ruim altijd mijn zooi op
en tegen klanten zeg ik gewoon dat het een storing is en dat ze anders zondag maar terug moeten bellen![]()
Dat doe maar eensquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:17 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Klopt... wij gaan dit jaar 2x van Arsenal winnen en dan gaan jullie op ons zeiken
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja![]()
Stonden net 18 in de wacht....
Tja en wij hebben ITO gehaald... yeah right...quote:
Klopt, maar ja er zouden ook mensen op vakantie moeten gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja en wij hebben ITO gehaald... yeah right...
Maar goed het is niet zo gek... iedereen krijgt maar vakantie, die plekken worden niet aangevuld door andere mensen ... dus tja..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, maar ja er zouden ook mensen op vakantie moeten gaan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach morgen wordt het mooi weerdus dan heb jij nergens last van.
Hmm hier wil de zon nog niet echt doorkomen...quote:
Hier ging het net ineens heel rap, en nu is het stralend weerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm hier wil de zon nog niet echt doorkomen...
Hmm misschien dat het hier dan ook nog lekker weer gaat wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier ging het net ineens heel rap, en nu is het stralend weer
ik ookquote:
Halloquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Weening wint!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:48 schreef DarkShine het volgende:
Fotofinish...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:51 schreef VoreG het volgende:
WEEENIIINGG!
Ik zal het nooit meer over 2cm hebben
Ik zou ontslag nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Allejezus, spannend zeg...
Waarom moet ik doordeweeks ook werken, zo mis ik alle etappes
Gezellig gehad ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:59 schreef johannes1986 het volgende:
HoihoiIk ben weer terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling
Dat soort kleine dingen horen een beetje bij vakantie op een camping, maar je als het maar gezellig is geweest, daar gaat het omquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef johannes1986 het volgende:
ja was superheel erg mooi weer gehad..zelfs vorige week. Alleen maandag was klote, hele dag regen, maar verder blauwe lucht, zonnetje, tussen 22-25 graden ofzo schat ik elke dag
...en elke ochtend supervroeg wakker geworden door o.a. een huilend kind, buren die er voor dag en dauw uitgingen en toen al enorm herrie begonnen te maken, onweer, gefluit van één of andere lijpe vogel en een egel die 2 nachten bij onze tent kwam![]()
Hier zijn ze op de Grote Markt ook aant beachvolleyenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijke dag hoor, lekker gevolleybalt op de markt hier in Middelburg opt zand, horeca toernooi...
Zoals het een goed cafe betaamt ergens laatste ofzo geworden...
Daarna nog even van Weening genoten
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het shot na de finish met Boogerd was prachtig
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
Was net de hond uitlaten
kinderen hebben buiten zo'n speurtocht gemaakt met stoepkrijt hoe de andere moeten lopen. Na zo'n 2 km staat er opeens, ow ons krijt is op ga terug naar het begin
We hadden hier net de champagnekoeler met fles champagne klaar staan om open te maken voor als mijn ouders binnen kwamen. Die kwamen twee kilometer voor de finish hier aan, dus de champagne was ook nog eens mooi op tijd voor de Tourquote:
Uit laten waaien, snel wassen. Deo erop spuiten ruikt alleen in het begin goed, na 1 uur niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euhmz hoe krijg je een zweet lucht uit een t-shirt
* MrDoegewoon zo stom geweest om z'n sensation shirt gisteren al aan te doen
Mjah boeie na een uur stink toch de hele ArenA naar zweet en bier enzo, sterker nog dat doet ie al dankzij whitequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uit laten waaien, snel wassen. Deo erop spuiten ruikt alleen in het begin goed, na 1 uur niet meer
Fibreze?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
en daar slaap je de hele nacht meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Stomen in je douchequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan wellicht ook. Deo spuiten heeft weinig zin is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stomen in je douche
Douche aanzetten op zijn warmst, deur dicht, raam dicht. Helpt echt!
quote:Man Lights Himself on Fire to Propose
The Associated Press
Wednesday, July 6, 2005; 8:02 PM
GRANTS PASS, Ore. -- To prove his love, a 38-year-old man set himself on fire before getting down on one knee and asking his girlfriend to marry him. About 100 people gathered to watch Todd Grannis perform the flaming stunt on Monday, which involved wearing a cape soaked in gasoline. Grannis climbed up a 10-foot scaffold, was set on fire and then plunged into a swimming pool, dousing the blaze. Emerging unscathed, he got down on one knee and proposed, as a friend standing nearby slipped him the engagement ring.
"Honey, you make me hot," he told his sweetheart, Malissa Kusiek. "I hope I'm getting the point across that I'm on fire for you." Kusiek, who has been dating Grannis for several years, said "yes," but added that she was a little angry because of the danger. "At first I was mad, because I thought, 'He's not a stuntman,'" Kusiek said. "Then, of course, the tears started flowing. Of course I said yes. I was so thrilled." Grannis said he came up with the stunt through the help of his friend, professional stuntman Eric Barkey. Barkey pulled out a photo of himself on fire and said, "You could do that," Grannis said.
Grannis met Kusiek, the owner of a local hair salon, when she cut his hair. "I kept telling her sometime before I'm 50," said Grannis, who co-owns an Internet wholesale company. "She wasn't expecting it. She had no clue."
Neuh, maar vond het net wel op de grond naast m'n bed en toen ik het aandeed mjah rook ik watquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daar slaap je de hele nacht mee
Laatst gedaan met mijn overhemd. Als je water zelf moet betalen, is het handig om dan ook gelijk zelf maar te douchen en anders boeit het toch nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan wellicht ook. Deo spuiten heeft weinig zin is mijn ervaring.
Mazzel mrDquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
ow m'n trouwe stamp schoenen zijn aan ik ga me trein halen mzzl
zal ik bij je komen liggen Zandmannetjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben zo ontzettend moe...
Ga maar eens in mn bedje liggen...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
Ik zal nog eens een dag uitkiezen om een etappe te missen.
Biertje maar.
Ik heb altijd koppijn en soms is het erger zoals vandaag. Heb in bed gelegen terwijl de wereld doordraaide.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb altijd koppijn en soms is het erger zoals vandaag. Heb in bed gelegen terwijl de wereld doordraaide.
quote:
* appelsientje pakt de trein naar Grunquote:
Buiten denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef appelsientje het volgende:
Het is trouwens ernstig rustig...
Waar is iedereen toch ??
Wij hebben een tuinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Buiten denk ik
Het is nog steeds heerlijk buiten, net ff bij een vriend langsgeweest die mijn laptop had geleend en net op een nieuwe kamer zit. Heerlijk weertje...ik wil een tuin!
Ik sta helemaal onderaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit achter m'n computer m'n tourteam te wijzigen.
ik ben er ook nog steeds hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef appelsientje het volgende:
Het is trouwens ernstig rustig...
Waar is iedereen toch ??
Al mijn vrienden zijn op vakantie.. dat wordt dus een avondje voor tv hangen met mijn ouders...
Gezellig... er zijn dus toch nog wat mensenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig... er zijn dus toch nog wat mensen
Ik ga denk ik Brothers in Arms eens installeren... kijken of dat een beetje een leuk spel is...quote:
Succes!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Brothers in Arms eens installeren... kijken of dat een beetje een leuk spel is...
mochten jullie niks meer horen.. dan ben ik gamen![]()
* Bos81 tv aanzet. Bedankt voor de tip Nocaquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook heel moe, mag ik tussen Sand en JM in komen liggen?
quote:
Ik heb er 3quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:22 schreef Noca het volgende:
Waar kan ik nou Hoegaarden glazen kopen..... slijterij hier had ze niet, stap denk ik gewoon de kroeg in om er daar een paar te kopen
Ook een optie jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb er 32 bij AH gekregen tijdens een aanbieding. Hebben ze die niet bij Gall&Gall ofzo?
En anders gewoon meenemen tijdens een terrasje pikken. Merkt niemand. In Munchen en Kopenhagen op die manier ook genoeg glazen meegenomen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Vanavond was ie weer geniaal bij de TROS op Ned-2
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Vanavond was ie weer geniaal bij de TROS op Ned-2
Donderdag komt ie hier op de boulevard een opening wat op"fleuren"quote:
quote:
quote:
dat lijkt mij een goed advies tongquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:Op jouw leeftijd zou ik nooit boven een kroeg gaan wonen
Ik woon boven Jan Smit, ik hoor hem nooit, hij is nooit thuisquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:31 schreef clauwheee het volgende:
Wij wonen schuin boven een kroeg. Ook daar hoor ik Jan Smit alweer
Ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:35 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden voor Eilanden! Want die lust je vast wel
Ik heb de banner gemaaktquote:
Yupz!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:35 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden voor Eilanden! Want die lust je vast wel
Grappigquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de banner gemaakt![]()
tja je moet toch wat tijdens je stage
Yupquote:
Mocht je Dries Roelvink sporeken doe hem de groeten van zijn grootste fan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Als het mee zit kan ik binnenkort ook mee met een opname
Anders moet je toch naar de gevangenis? Of moet je een jaar lang afwassen? Of ga je echt vrijwillig?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Als het mee zit kan ik binnenkort ook mee met een opname
oke.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mocht je Dries Roelvink sporeken doe hem de groeten van zijn grootste fan.
Ach bij de opnames aanwezig zijn is best leuk (achter de schermen dan)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders moet je toch naar de gevangenis? Of moet je een jaar lang afwassen? Of ga je echt vrijwillig?
oeps bijna vergetenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Pak ik de glazen wel
oke thnxquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:47 schreef DarkShine het volgende:
Voor de liefhebbers
Live: Sensation Black 2005
Ik zit hier trouwens een Grombergen Blond Bier te drinkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje zit te genieten van een lekker palmpje
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oeps bijna vergeten
*snel tv aanzet
Je weet niet wat je wil of welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke thnx
ik zat al Slam FM te luisteren...
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha
* Noca schenkt BS er ook een in en leent een glas
Ik kan 2 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet wat je wil of wel
Link kopieren en open in WMP (ctrl+u).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef appelsientje het volgende:
Zeg hoe kan je trouwens een livestream opnemen ?
oke en dan ? opslaan ofzoiets ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Link kopieren en open in WMP (ctrl+u).
Openen met ctrl+uquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke en dan ? opslaan ofzoiets ?
Klopt hoorde het op de radioquote:
Ja ik heb hem nu in WMP....quote:
wat wil je erbij ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Oe bitterballen!!
Mayoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat wil je erbij ?
Mosterd of Mayo ?
Kijk met jou kan ik tenminste pratenquote:
Voor mij normaal curry-ketchup, maar durf nu amper iets te eten (griep, koorts en me maag rommelt al de hele dag).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat wil je erbij ?
Mosterd of Mayo ?
Mosterdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik tenminste praten
mensen vinden dat maar vreemd.. maar ik hoef echt geen mosterd... lekker mayo
Appelmoes ??? jij eet appelmoes bij je bitterballen ???quote:
Met mayo glijt het beterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor mij normaal curry-ketchup, maar durf nu amper iets te eten (griep, koorts en me maag rommelt al de hele dag).
Ik denk dat het niks is...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:07 schreef Eilanden het volgende:
Moeten maar afwachten of het wat is in Birmingham, klinkt in ieder geval serieus
Bij alles. Kroketten, bitterballen, elk willekeurig stukje vlees. Aardappels, groenten, soms bij stokbroodquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Appelmoes ??? jij eet appelmoes bij je bitterballen ???
Je zou haast een broer van mijn beste vriendin kunnen wezen
Daar eten ze ook alles met appelmoes erbij ......
Lekker zo'n Chinese afhaalmaaltijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar eten ze ook alles met appelmoes erbij ......
Dus jij neemt een pot mayo mee als je met je vriendin het bed in duikt?quote:
Hey zou het daarom komen dat ik geen vriendin hebquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus jij neemt een pot mayo mee als je met je vriendin het bed in duikt?![]()
Oke ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij alles. Kroketten, bitterballen, elk willekeurig stukje vlees. Aardappels, groenten, soms bij stokbrood
Alleen niet bij pasta's, chinees, oid. Mijn broer eet het zelfs op z'n pannekoeken
Oooo oke dat nog welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden vindt zowel mosterd als appelmoes lekker
Maar het liefst gescheiden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Een pannekoek met appelmoes?
Ik eet ze met spek, ui, tomaat, kaas en stroop. Heerlijke combi
Ik doe het ook niet hoor. Geef mij er maar een met banaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Nooit gehad, maar klinkt goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Geef mij er maar een met banaan
Ik heb pas in Lage Vuursche een pannenkoek gegeten met een soort warme appelcompote, bruine suiker en rozijnen... heerrrrrrrrrrrrlijk!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Oe dat lijkt me ook wel watquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb pas in Lage Vuursche een pannenkoek gegeten met een soort warme appelcompote, bruine suiker en rozijnen... heerrrrrrrrrrrrlijk!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca er een zak chips met carnaval dipsaus bij doen![]()
Lekkerquote:
We hebben hier een aantal goede pannenkoeken restaurants in de buurt van Utrecht zitten ... op zijn tijd is een pannenkoek errug lekkerquote:
Er is hier ook ergens een pannenkoekenschip...nog nooit geweest eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben hier een aantal goede pannenkoeken restaurants in de buurt van Utrecht zitten ... op zijn tijd is een pannenkoek errug lekker
* clauwheee en Noca ook maar een keer naar het Pannenkoekenschip moetenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben hier een aantal goede pannenkoeken restaurants in de buurt van Utrecht zitten ... op zijn tijd is een pannenkoek errug lekker
Wij hebben er ook 1 .. de heksenketel ook erg goed te doen daarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Er is hier ook ergens een pannenkoekenschip...nog nooit geweest eigenlijk..
oke... misschien is het maar beter dat je daar voorlopig de eerste uren niet komtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Raar feestje hier beneden in de kroeg... Schapenneuken is fijn![]()
Eensch. Dan heb je er op een gegeven moment zin in en dan kun je er echt naar uitkijken. Zelfde met McDonalds. Nooit echt behoefte aan, maar als iemand dan het idee heeft om even naar de Mac te gaan, dan heb je er ook echt zin in!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien een Islamtisch feest?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Raar feestje hier beneden in de kroeg... Schapenneuken is fijn![]()
3e ???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eensch. Dan heb je er op een gegeven moment zin in en dan kun je er echt naar uitkijken. Zelfde met McDonalds. Nooit echt behoefte aan, maar als iemand dan het idee heeft om even naar de Mac te gaan, dan heb je er ook echt zin in!
Vervelende aan pannenkoeken is alleen dat je denkt enorme honger te hebben, maar na de derde meestal van het ene moment op het andere echt bomvol zit
En ik hoop dat Noca ook nu niet zin krijgt om naar die kroeg te gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke... misschien is het maar beter dat je daar voorlopig de eerste uren niet komt
Neee, ik hou het maar ff bij Jan Smit luisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En ik hoop dat Noca ook nu niet zin krijgt om naar die kroeg te gaan
Oe lekker. * clauwheee heeeeel lief kijktquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit hier wat kersen op te peuzelen die hij samen met vriendin vanmiddag in een kersengaard heeft gekocht
* Eilanden kan de lieve blik van Clau niet weerstaan en geeft wat kersenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe lekker. * clauwheee heeeeel lief kijkt
Je hebt vrienden voor het levenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Neee, ik hou het maar ff bij Jan Smit luisteren
Eens per jaar is een tof nummerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt vrienden voor het leven
Eens per jaar wordt PSV kampioen ?? of bedoel je dat nummer niet ??quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden kan de lieve blik van Clau niet weerstaan en geeft wat kersen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eens per jaar wordt PSV kampioen ?? of bedoel je dat nummer niet ??
Trusten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens slapen
Truste en slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens slapen
Slaap lekker dan maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo avondetappe was leuk, nu toch echt proberen te slapen, kijken of de slaap het van de dreun van beneden wint...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
Ik ga ook eens ervaren hoe het in mijn eigen bed slaapt na 7 dagen in andere bedden geslapen te hebben
*kuch kuch* JustSlet *kuch kuch*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
Ik ga ook eens ervaren hoe het in mijn eigen bed slaapt na 7 dagen in andere bedden geslapen te hebben
Al trouwplannen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
ow ja.. JustSlet slaapt morgenavond niet in haar eigen bedquote:
quote:
quote:
Justme zit in haar tweede jeugdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
ow ja.. JustSlet slaapt morgenavond niet in haar eigen bed
Ja idd iedereen gelukkig zondagquote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
Palmpje?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
On the rocks?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Zo.
2 uurtjes slenteren en door de mensenmassa in ons dorp heenwringen en wat staan swingen op muziek is wel weer genoeg geweest
Mijn arme rug.
Straks nog even de video van de Avondetappe bekijken en nu eerst even, na al dat bier, een lekker whiskietje.
Dat moet gevierd worden!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
Yups, gewone slobberwhisky met 2 ijsblokjes erin.quote:
Idd. Dat is wel het voordeel van ziek zijn, anders was ik nu aan 't werk ipv. Sensation aan 't luisteren...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef appelsientje het volgende:
Sensation is trouwens erg erg erg goed
Je moet er wel van houden natuurlijk
werken op zaterdag avond ?? wat voor een werk doe je als ik vragen mag ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Idd. Dat is wel het voordeel van ziek zijn, anders was ik nu aan 't werk ipv. Sensation aan 't luisteren...
Je moet SLAM FM op zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Na een overdosis Tina Turner en Bluezz Brothers covers in het dorp, hiern u maar even de radio op Arrow Classic Rock gezet.
Let me sleep on it, baby baby let me sleep on it, let me sleep on it and I'll give you an answer in the moooorningquote:
Ik ben student, dus doordeweeks overdag werken is geen optie. Werk bij de McDrek en 't betaalt (mij iig!) niet slecht.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
werken op zaterdag avond ?? wat voor een werk doe je als ik vragen mag ?
will you love me for ever? will you never leave and make me so happy for the rest of my lifequote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
I can seeeee paradiiiise by the dashboardlight
Ach idd zolang je werk betaald is bijna elk werk wel goedquote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben student, dus doordeweeks overdag werken is geen optie. Werk bij de McDrek en 't betaalt (mij iig!) niet slecht.
Voordeel, heb altijd vrij als Roda speelt.
Ik heb hier nog zo'n grote Palm fles (en 2 grote Grimbergen).quote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef Noca het volgende:
Palmpje is altijd lekker DarkShine!
Goede vraag Sienquote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
will you love me for ever? will you never leave and make me so happy for the rest of my life
Maar als ik zie/hoor wat anderen er verdienen, ik kwam er iig niet voor!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach idd zolang je werk betaald is bijna elk werk wel goed
Hoor ik het magische woord Palm ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef Noca het volgende:
Palmpje is altijd lekker DarkShine!
Whehehequote:Op zondag 10 juli 2005 00:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goede vraag Sienmaarrrreeeeh:
Let me sleep on it, baby baby let me sleep on it, let me sleep on it and I'll give you an answer in the moooorning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |