Er was al door iemand een fraai ontwerp gemaakt, moet alleen nog even de naam in gezet worden.quote:
sandman was dat volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Er was al door iemand een fraai ontwerp gemaakt, moet alleen nog even de naam in gezet worden.
dat mag he wa jaquote:
No Shit Sherlockquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:59 schreef gimme.shelter het volgende:
PS. Tong..dat was van Mouth (die grote man) en MacNeal (dat magere vrouwtje)....
Leuk bedacht, maar dat was hem niet.quote:
Je zou ook een felicitatie kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet nog meer joden plaatjes in die op...
Ow is dit topic daar voor bedoeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou ook een felicitatie kunnen plaatsen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen is ontzettend blij dat er EINDELIJK nog een meisjes-mascotte is!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Clau en ik gaan een meiden hools klup oprichten hè Clau!!
En Carmen en Maud zijn de eerste leden![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:18 schreef SCH het volgende:
Maud, als je even hebt, wil ik je graag bijpraten over al die mensen waar je vader de hele dag druk mee is.
Over Bluezz die niet een relatie met je papa heeft, ze neuken alleen een beetje droog.
Over golfer, daar mag je meteen al opa tegen zeggen
Over pascalheister, wij verstaan hem ook niet, dus dat ligt niet aan jou.
Over rubbereend, die niet bij jou in bad mag
Over tante JustMe, gewoon altijd knikken als ze wat zegt.
Over DutchGooner, of je niet de hele tijd 'baby in buik' tegen hem wilt roepen.
Over Da Sandman, die geur dat is nou alcohol
Over SCH, dat is de man die jouw papa had willen zijn
Over Clauwhee, je mag gewoon vragen of ze je weer neer wil leggen
Over Noca, die heeft toestemming om aan de bips van Clauwhee te zitten
Over DIGGER, dat is nou zo blaffende hond die niet bijl
Over Suijk, nooit met hem onder een afdakje gaan staan
Over appelsientje, geen familie van je hoor al heeft ie het steeds over de grootste familie van Nederland
Ik wil je ook nog vertellen over Jawi en Terrorobbie - niet met vreemde mannen meegaan enzo
Over pYth en Dylan Dog en AgainZender, die doen een beetje stoer tegen papa omdat ze zelf ook papa zijn en denken dat ze weten hoe het moet
Of over Vaduz en Vom, het zijn er zoveel - je papa heeft echt veel vrienden, ook nog Eilanden - maar die is te druk om zelf papa te worden. En dan heb je nog mitt en zjroentje, daar loopje een blauwtje bij en ome Popolon, daar ga je later logeren.
Er is 1 vreemde meneer lieve Maud, waar we met zijn alleen veel respect voor hebben, die heet Tong80 en die runt hier zo'n beetje de tent. Wij lachen altijd om zijn grapjes, ook als we ze niet begrijpen en bij hem mag je altijd op schoot zitten, als er niemand is hier, hij valt vanzelf wel in slaap.
Lieve Maud, je papa heeft echt veel vrienden hier, en dat zijn nu ook een beetje jouw vrienden
Volgens mij is mijn vrouw de enige geweest die het goed gegokt heeft, al voordat iedereen aan een 2e gokronde begon omdat iedereen veel te vroeg gegokt had.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:48 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij heeft appelsientje gewonnen in de baby gok topic
O, dat valt reuze mee. vertel eens, al een bos haar? of nog niks?quote:
*mompelt iets over pappa en te vroeg juichen*quote:Mamma en kind doen het prima, Maud heeft lekker doorgeslapen, pappa ook
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn vrouw de enige geweest die het goed gegokt heeft, al voordat iedereen aan een 2e gokronde begon omdat iedereen veel te vroeg gegokt had.
Vanuit het perspectief van een mietje ben je dat al gauw, toch?quote:
Sektes zijn gewoonquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
SCH! Wat een mooie post! Ik heb geen fuck met het hele VBL forum, maar ik werd er gewoon helemaal weeïg van.
wie?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent op je borduurkleedje MM vergeten
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent op je borduurkleedje MM vergeten
ja..quote:
Nou niet zo booSCH tegen ons Maudjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
En Maud... dat had wel wat sneller gekund he.
welkom welkom lieve Maud! Op 4 juli had ik nog even sms-contact met tante Bluezz of je al geboren was maar toen wilde je nog niet tevoorschijn komen! Ik ben blij dat je er bentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:18 schreef SCH het volgende:
Over tante JustMe, gewoon altijd knikken als ze wat zegt.
Lieve Maud, je papa heeft echt veel vrienden hier, en dat zijn nu ook een beetje jouw vrienden
Ja Bjoor! Doe es updaten!! * clauwheee heeeeeeeeeel lief kijktquote:Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Wij willen graaag weten hoe het nu is met Maud en papa en mama
+ Foto's!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Wij willen graaag weten hoe het nu is met Maud en papa en mama
quote:Bjoooooorooooo de hools willen graag weten hoe het gaat met Maud papa en mama![]()
quote:Alles gaat helemaal top ! het is echt gaaf. slaapt al aardig door, moeders maakt het ook prima. gr aan iedereen
Dat is zekerquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef numero_uno het volgende:
Gefeliciteerd Bjoro en wederhelft!!! Er is wat afgepuft maar (ik denk)
En dáár wachten we dus nog op, een kiekje van Mquote:dat het resultaat er wat mag zijn!
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Mag ie al weer neuken misschien dat ie daar al die tijd mee bezig is.
Als het nog ff wat langer geduurd had, had je niks aan dit shirtje gehad.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Ze is wel lelijk, maar ja, dat zijn alle baby's
helaas voor sloggi worden baby's niet geboren met lange blonde haren en cup dubbel dquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Eerlijk zijn is OKquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef Sloggi het volgende:
quote:
Voor een baby is ze knap hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helaas voor sloggi worden baby's niet geboren met lange blonde haren en cup dubbel d![]()
dus we blijven nogmaar ff aan de borstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef Bluezz het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat, ze weinig huilt en goed slaapt
Melk in overvloedDas alleen maar makkelijk als je weggaat, lekker afkolven en meenemen. Enneh Bjoor, als je haar nu al aan een flesje went met die melk, kan jij binnenkort ook eens een nachtvoeding van 4 uur overnemen
wat een snoepiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:11 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
voor al mijn fans !
liefs Maud
sorry voor het lange wachten![]()
dat ze later gaat vragen .... wat zijn dat voor mafkezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |