ja..quote:
Nou niet zo booSCH tegen ons Maudjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
En Maud... dat had wel wat sneller gekund he.
welkom welkom lieve Maud! Op 4 juli had ik nog even sms-contact met tante Bluezz of je al geboren was maar toen wilde je nog niet tevoorschijn komen! Ik ben blij dat je er bentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:18 schreef SCH het volgende:
Over tante JustMe, gewoon altijd knikken als ze wat zegt.
Lieve Maud, je papa heeft echt veel vrienden hier, en dat zijn nu ook een beetje jouw vrienden
Ja Bjoor! Doe es updaten!! * clauwheee heeeeeeeeeel lief kijktquote:Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Wij willen graaag weten hoe het nu is met Maud en papa en mama
+ Foto's!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Wij willen graaag weten hoe het nu is met Maud en papa en mama
quote:Bjoooooorooooo de hools willen graag weten hoe het gaat met Maud papa en mama![]()
quote:Alles gaat helemaal top ! het is echt gaaf. slaapt al aardig door, moeders maakt het ook prima. gr aan iedereen
Dat is zekerquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef numero_uno het volgende:
Gefeliciteerd Bjoro en wederhelft!!! Er is wat afgepuft maar (ik denk)
En dáár wachten we dus nog op, een kiekje van Mquote:dat het resultaat er wat mag zijn!
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Mag ie al weer neuken misschien dat ie daar al die tijd mee bezig is.
Als het nog ff wat langer geduurd had, had je niks aan dit shirtje gehad.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Ze is wel lelijk, maar ja, dat zijn alle baby's
helaas voor sloggi worden baby's niet geboren met lange blonde haren en cup dubbel dquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Eerlijk zijn is OKquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef Sloggi het volgende:
quote:
Voor een baby is ze knap hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helaas voor sloggi worden baby's niet geboren met lange blonde haren en cup dubbel d![]()
dus we blijven nogmaar ff aan de borstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef Bluezz het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat, ze weinig huilt en goed slaapt
Melk in overvloedDas alleen maar makkelijk als je weggaat, lekker afkolven en meenemen. Enneh Bjoor, als je haar nu al aan een flesje went met die melk, kan jij binnenkort ook eens een nachtvoeding van 4 uur overnemen
wat een snoepiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:11 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
voor al mijn fans !
liefs Maud
sorry voor het lange wachten![]()
dat ze later gaat vragen .... wat zijn dat voor mafkezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |