Voor mij normaal curry-ketchup, maar durf nu amper iets te eten (griep, koorts en me maag rommelt al de hele dag).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat wil je erbij ?
Mosterd of Mayo ?
Mosterdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik tenminste praten
mensen vinden dat maar vreemd.. maar ik hoef echt geen mosterd... lekker mayo
Appelmoes ??? jij eet appelmoes bij je bitterballen ???quote:
Met mayo glijt het beterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor mij normaal curry-ketchup, maar durf nu amper iets te eten (griep, koorts en me maag rommelt al de hele dag).
Ik denk dat het niks is...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:07 schreef Eilanden het volgende:
Moeten maar afwachten of het wat is in Birmingham, klinkt in ieder geval serieus
Bij alles. Kroketten, bitterballen, elk willekeurig stukje vlees. Aardappels, groenten, soms bij stokbroodquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Appelmoes ??? jij eet appelmoes bij je bitterballen ???
Je zou haast een broer van mijn beste vriendin kunnen wezen
Daar eten ze ook alles met appelmoes erbij ......
Lekker zo'n Chinese afhaalmaaltijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar eten ze ook alles met appelmoes erbij ......
Dus jij neemt een pot mayo mee als je met je vriendin het bed in duikt?quote:
Hey zou het daarom komen dat ik geen vriendin hebquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus jij neemt een pot mayo mee als je met je vriendin het bed in duikt?![]()
Oke ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij alles. Kroketten, bitterballen, elk willekeurig stukje vlees. Aardappels, groenten, soms bij stokbrood
Alleen niet bij pasta's, chinees, oid. Mijn broer eet het zelfs op z'n pannekoeken
Oooo oke dat nog welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden vindt zowel mosterd als appelmoes lekker
Maar het liefst gescheiden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Een pannekoek met appelmoes?
Ik eet ze met spek, ui, tomaat, kaas en stroop. Heerlijke combi
Ik doe het ook niet hoor. Geef mij er maar een met banaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Nooit gehad, maar klinkt goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Geef mij er maar een met banaan
Ik heb pas in Lage Vuursche een pannenkoek gegeten met een soort warme appelcompote, bruine suiker en rozijnen... heerrrrrrrrrrrrlijk!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Oe dat lijkt me ook wel watquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb pas in Lage Vuursche een pannenkoek gegeten met een soort warme appelcompote, bruine suiker en rozijnen... heerrrrrrrrrrrrlijk!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca er een zak chips met carnaval dipsaus bij doen![]()
Lekkerquote:
We hebben hier een aantal goede pannenkoeken restaurants in de buurt van Utrecht zitten ... op zijn tijd is een pannenkoek errug lekkerquote:
Er is hier ook ergens een pannenkoekenschip...nog nooit geweest eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben hier een aantal goede pannenkoeken restaurants in de buurt van Utrecht zitten ... op zijn tijd is een pannenkoek errug lekker
* clauwheee en Noca ook maar een keer naar het Pannenkoekenschip moetenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben hier een aantal goede pannenkoeken restaurants in de buurt van Utrecht zitten ... op zijn tijd is een pannenkoek errug lekker
Wij hebben er ook 1 .. de heksenketel ook erg goed te doen daarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Er is hier ook ergens een pannenkoekenschip...nog nooit geweest eigenlijk..
oke... misschien is het maar beter dat je daar voorlopig de eerste uren niet komtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Raar feestje hier beneden in de kroeg... Schapenneuken is fijn![]()
Eensch. Dan heb je er op een gegeven moment zin in en dan kun je er echt naar uitkijken. Zelfde met McDonalds. Nooit echt behoefte aan, maar als iemand dan het idee heeft om even naar de Mac te gaan, dan heb je er ook echt zin in!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien een Islamtisch feest?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Raar feestje hier beneden in de kroeg... Schapenneuken is fijn![]()
3e ???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eensch. Dan heb je er op een gegeven moment zin in en dan kun je er echt naar uitkijken. Zelfde met McDonalds. Nooit echt behoefte aan, maar als iemand dan het idee heeft om even naar de Mac te gaan, dan heb je er ook echt zin in!
Vervelende aan pannenkoeken is alleen dat je denkt enorme honger te hebben, maar na de derde meestal van het ene moment op het andere echt bomvol zit
En ik hoop dat Noca ook nu niet zin krijgt om naar die kroeg te gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke... misschien is het maar beter dat je daar voorlopig de eerste uren niet komt
Neee, ik hou het maar ff bij Jan Smit luisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En ik hoop dat Noca ook nu niet zin krijgt om naar die kroeg te gaan
Oe lekker. * clauwheee heeeeel lief kijktquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit hier wat kersen op te peuzelen die hij samen met vriendin vanmiddag in een kersengaard heeft gekocht
* Eilanden kan de lieve blik van Clau niet weerstaan en geeft wat kersenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe lekker. * clauwheee heeeeel lief kijkt
Je hebt vrienden voor het levenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Neee, ik hou het maar ff bij Jan Smit luisteren
Eens per jaar is een tof nummerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt vrienden voor het leven
Eens per jaar wordt PSV kampioen ?? of bedoel je dat nummer niet ??quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden kan de lieve blik van Clau niet weerstaan en geeft wat kersen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eens per jaar wordt PSV kampioen ?? of bedoel je dat nummer niet ??
Trusten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |