zal ik bij je komen liggen Zandmannetjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben zo ontzettend moe...
Ga maar eens in mn bedje liggen...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
Ik zal nog eens een dag uitkiezen om een etappe te missen.
Biertje maar.
Ik heb altijd koppijn en soms is het erger zoals vandaag. Heb in bed gelegen terwijl de wereld doordraaide.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb altijd koppijn en soms is het erger zoals vandaag. Heb in bed gelegen terwijl de wereld doordraaide.
quote:
* appelsientje pakt de trein naar Grunquote:
Buiten denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef appelsientje het volgende:
Het is trouwens ernstig rustig...
Waar is iedereen toch ??
Wij hebben een tuinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Buiten denk ik
Het is nog steeds heerlijk buiten, net ff bij een vriend langsgeweest die mijn laptop had geleend en net op een nieuwe kamer zit. Heerlijk weertje...ik wil een tuin!
Ik sta helemaal onderaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit achter m'n computer m'n tourteam te wijzigen.
ik ben er ook nog steeds hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef appelsientje het volgende:
Het is trouwens ernstig rustig...
Waar is iedereen toch ??
Al mijn vrienden zijn op vakantie.. dat wordt dus een avondje voor tv hangen met mijn ouders...
Gezellig... er zijn dus toch nog wat mensenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig... er zijn dus toch nog wat mensen
Ik ga denk ik Brothers in Arms eens installeren... kijken of dat een beetje een leuk spel is...quote:
Succes!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Brothers in Arms eens installeren... kijken of dat een beetje een leuk spel is...
mochten jullie niks meer horen.. dan ben ik gamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |