Truste en slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens slapen
Slaap lekker dan maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo avondetappe was leuk, nu toch echt proberen te slapen, kijken of de slaap het van de dreun van beneden wint...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
Ik ga ook eens ervaren hoe het in mijn eigen bed slaapt na 7 dagen in andere bedden geslapen te hebben
*kuch kuch* JustSlet *kuch kuch*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
Ik ga ook eens ervaren hoe het in mijn eigen bed slaapt na 7 dagen in andere bedden geslapen te hebben
Al trouwplannen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
ow ja.. JustSlet slaapt morgenavond niet in haar eigen bedquote:
quote:
quote:
Justme zit in haar tweede jeugdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
ow ja.. JustSlet slaapt morgenavond niet in haar eigen bed
Ja idd iedereen gelukkig zondagquote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
Palmpje?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
On the rocks?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Zo.
2 uurtjes slenteren en door de mensenmassa in ons dorp heenwringen en wat staan swingen op muziek is wel weer genoeg geweest
Mijn arme rug.
Straks nog even de video van de Avondetappe bekijken en nu eerst even, na al dat bier, een lekker whiskietje.
Dat moet gevierd worden!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |