Truste en slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens slapen
Slaap lekker dan maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo avondetappe was leuk, nu toch echt proberen te slapen, kijken of de slaap het van de dreun van beneden wint...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
Ik ga ook eens ervaren hoe het in mijn eigen bed slaapt na 7 dagen in andere bedden geslapen te hebben
*kuch kuch* JustSlet *kuch kuch*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
Ik ga ook eens ervaren hoe het in mijn eigen bed slaapt na 7 dagen in andere bedden geslapen te hebben
Al trouwplannen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef just me het volgende:
ow ja.. JustSlet slaapt morgenavond niet in haar eigen bedquote:
quote:
quote:
Justme zit in haar tweede jeugdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
ow ja.. JustSlet slaapt morgenavond niet in haar eigen bed
Ja idd iedereen gelukkig zondagquote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
Palmpje?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
On the rocks?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
Zo.
2 uurtjes slenteren en door de mensenmassa in ons dorp heenwringen en wat staan swingen op muziek is wel weer genoeg geweest
Mijn arme rug.
Straks nog even de video van de Avondetappe bekijken en nu eerst even, na al dat bier, een lekker whiskietje.
Dat moet gevierd worden!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwe zondag!
Yups, gewone slobberwhisky met 2 ijsblokjes erin.quote:
Idd. Dat is wel het voordeel van ziek zijn, anders was ik nu aan 't werk ipv. Sensation aan 't luisteren...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:05 schreef appelsientje het volgende:
Sensation is trouwens erg erg erg goed
Je moet er wel van houden natuurlijk
werken op zaterdag avond ?? wat voor een werk doe je als ik vragen mag ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Idd. Dat is wel het voordeel van ziek zijn, anders was ik nu aan 't werk ipv. Sensation aan 't luisteren...
Je moet SLAM FM op zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Na een overdosis Tina Turner en Bluezz Brothers covers in het dorp, hiern u maar even de radio op Arrow Classic Rock gezet.
Let me sleep on it, baby baby let me sleep on it, let me sleep on it and I'll give you an answer in the moooorningquote:
Ik ben student, dus doordeweeks overdag werken is geen optie. Werk bij de McDrek en 't betaalt (mij iig!) niet slecht.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
werken op zaterdag avond ?? wat voor een werk doe je als ik vragen mag ?
will you love me for ever? will you never leave and make me so happy for the rest of my lifequote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
I can seeeee paradiiiise by the dashboardlight
Ach idd zolang je werk betaald is bijna elk werk wel goedquote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben student, dus doordeweeks overdag werken is geen optie. Werk bij de McDrek en 't betaalt (mij iig!) niet slecht.
Voordeel, heb altijd vrij als Roda speelt.
Ik heb hier nog zo'n grote Palm fles (en 2 grote Grimbergen).quote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef Noca het volgende:
Palmpje is altijd lekker DarkShine!
Goede vraag Sienquote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
will you love me for ever? will you never leave and make me so happy for the rest of my life
Maar als ik zie/hoor wat anderen er verdienen, ik kwam er iig niet voor!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach idd zolang je werk betaald is bijna elk werk wel goed
Hoor ik het magische woord Palm ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef Noca het volgende:
Palmpje is altijd lekker DarkShine!
Whehehequote:Op zondag 10 juli 2005 00:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goede vraag Sienmaarrrreeeeh:
Let me sleep on it, baby baby let me sleep on it, let me sleep on it and I'll give you an answer in the moooorning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |