Klopt... wij gaan dit jaar 2x van Arsenal winnen en dan gaan jullie op ons zeikenquote:Jammer voor je dan dat er de laatste jaren niets af te zeiken is dan
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:20 schreef Superheld het volgende:
Verdomme, had em al klaar staan. was ff pissen zijn jullie al weer verder.
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
* Ludacriss] is jaloers... [/me]
[me=Ludacriss wil namelijk ook naar Australië![]()
quote:
1) Geldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoor
W'rom ga je niet dan ?
Sterktequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog
1 uur en 30 min
* appelsientje is aan het aftellen...
Is goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
1) Geld2) Opleiding ( moet nog 1 jaar, zonde om nu te gaan stoppen/pauzeren ) en 3) heb al een scc aangevraagd voor Ado
Misschien volgend jaar
Dankje dat zal ik nodig hebben..quote:
Ruim je wel even de rotzooi op, morgen ben ik er weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog
1 uur en 30 min
* appelsientje is aan het aftellen...
Ik ruim altijd mijn zooi opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ruim je wel even de rotzooi op, morgen ben ik er weer.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ruim altijd mijn zooi op
en tegen klanten zeg ik gewoon dat het een storing is en dat ze anders zondag maar terug moeten bellen![]()
Dat doe maar eensquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:17 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Klopt... wij gaan dit jaar 2x van Arsenal winnen en dan gaan jullie op ons zeiken
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja![]()
Stonden net 18 in de wacht....
Tja en wij hebben ITO gehaald... yeah right...quote:
Klopt, maar ja er zouden ook mensen op vakantie moeten gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja en wij hebben ITO gehaald... yeah right...
Maar goed het is niet zo gek... iedereen krijgt maar vakantie, die plekken worden niet aangevuld door andere mensen ... dus tja..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, maar ja er zouden ook mensen op vakantie moeten gaan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach morgen wordt het mooi weerdus dan heb jij nergens last van.
Hmm hier wil de zon nog niet echt doorkomen...quote:
Hier ging het net ineens heel rap, en nu is het stralend weerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm hier wil de zon nog niet echt doorkomen...
Hmm misschien dat het hier dan ook nog lekker weer gaat wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier ging het net ineens heel rap, en nu is het stralend weer
ik ookquote:
Halloquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Weening wint!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:48 schreef DarkShine het volgende:
Fotofinish...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:51 schreef VoreG het volgende:
WEEENIIINGG!
Ik zal het nooit meer over 2cm hebben
Ik zou ontslag nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Allejezus, spannend zeg...
Waarom moet ik doordeweeks ook werken, zo mis ik alle etappes
Gezellig gehad ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:59 schreef johannes1986 het volgende:
HoihoiIk ben weer terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling
Dat soort kleine dingen horen een beetje bij vakantie op een camping, maar je als het maar gezellig is geweest, daar gaat het omquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef johannes1986 het volgende:
ja was superheel erg mooi weer gehad..zelfs vorige week. Alleen maandag was klote, hele dag regen, maar verder blauwe lucht, zonnetje, tussen 22-25 graden ofzo schat ik elke dag
...en elke ochtend supervroeg wakker geworden door o.a. een huilend kind, buren die er voor dag en dauw uitgingen en toen al enorm herrie begonnen te maken, onweer, gefluit van één of andere lijpe vogel en een egel die 2 nachten bij onze tent kwam![]()
Hier zijn ze op de Grote Markt ook aant beachvolleyenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijke dag hoor, lekker gevolleybalt op de markt hier in Middelburg opt zand, horeca toernooi...
Zoals het een goed cafe betaamt ergens laatste ofzo geworden...
Daarna nog even van Weening genoten
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het shot na de finish met Boogerd was prachtig
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
Was net de hond uitlaten
kinderen hebben buiten zo'n speurtocht gemaakt met stoepkrijt hoe de andere moeten lopen. Na zo'n 2 km staat er opeens, ow ons krijt is op ga terug naar het begin
We hadden hier net de champagnekoeler met fles champagne klaar staan om open te maken voor als mijn ouders binnen kwamen. Die kwamen twee kilometer voor de finish hier aan, dus de champagne was ook nog eens mooi op tijd voor de Tourquote:
Uit laten waaien, snel wassen. Deo erop spuiten ruikt alleen in het begin goed, na 1 uur niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euhmz hoe krijg je een zweet lucht uit een t-shirt
* MrDoegewoon zo stom geweest om z'n sensation shirt gisteren al aan te doen
Mjah boeie na een uur stink toch de hele ArenA naar zweet en bier enzo, sterker nog dat doet ie al dankzij whitequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uit laten waaien, snel wassen. Deo erop spuiten ruikt alleen in het begin goed, na 1 uur niet meer
Fibreze?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
en daar slaap je de hele nacht meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Stomen in je douchequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan wellicht ook. Deo spuiten heeft weinig zin is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stomen in je douche
Douche aanzetten op zijn warmst, deur dicht, raam dicht. Helpt echt!
quote:Man Lights Himself on Fire to Propose
The Associated Press
Wednesday, July 6, 2005; 8:02 PM
GRANTS PASS, Ore. -- To prove his love, a 38-year-old man set himself on fire before getting down on one knee and asking his girlfriend to marry him. About 100 people gathered to watch Todd Grannis perform the flaming stunt on Monday, which involved wearing a cape soaked in gasoline. Grannis climbed up a 10-foot scaffold, was set on fire and then plunged into a swimming pool, dousing the blaze. Emerging unscathed, he got down on one knee and proposed, as a friend standing nearby slipped him the engagement ring.
"Honey, you make me hot," he told his sweetheart, Malissa Kusiek. "I hope I'm getting the point across that I'm on fire for you." Kusiek, who has been dating Grannis for several years, said "yes," but added that she was a little angry because of the danger. "At first I was mad, because I thought, 'He's not a stuntman,'" Kusiek said. "Then, of course, the tears started flowing. Of course I said yes. I was so thrilled." Grannis said he came up with the stunt through the help of his friend, professional stuntman Eric Barkey. Barkey pulled out a photo of himself on fire and said, "You could do that," Grannis said.
Grannis met Kusiek, the owner of a local hair salon, when she cut his hair. "I kept telling her sometime before I'm 50," said Grannis, who co-owns an Internet wholesale company. "She wasn't expecting it. She had no clue."
Neuh, maar vond het net wel op de grond naast m'n bed en toen ik het aandeed mjah rook ik watquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daar slaap je de hele nacht mee
Laatst gedaan met mijn overhemd. Als je water zelf moet betalen, is het handig om dan ook gelijk zelf maar te douchen en anders boeit het toch nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan wellicht ook. Deo spuiten heeft weinig zin is mijn ervaring.
Mazzel mrDquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
ow m'n trouwe stamp schoenen zijn aan ik ga me trein halen mzzl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |