you're damn right.quote:op zaterdag 9 juli 2005 11:28 schreef copycat het volgende:
al is volgens mij dan dubbelop.
maar wat boeit het op deze zonnige dag.
ik betwijfel of copzcat een muts is... ik vermoed dat ze net een paar intelligentiepuntjes beter scoort dan jij ...:quote:op zaterdag 9 juli 2005 12:58 schreef polarstars het volgende:
copycat dikke muts, je gooit mijn topic dicht![]()
je moet je schamen, iedereen gooit mijn problemen dicht. ik word hier benadeeld.![]()
![]()
je hebt allemaal vooroodelen hier over mensen, van kastanova en de zijnen mag alles open blijven maar jij denkt van alles maar er komty iets uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:op zaterdag 9 juli 2005 12:58 schreef polarstars het volgende:
copycat dikke muts
zullen we daar verandering in brengen?quote:op zaterdag 9 juli 2005 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het rustig geworden op fok r&p kwa noodzakelijke bans enzo. nog iemand opgevallen?
geil, je zou het er warm van krijgen, zo'n lekkere hete mutsquote:
normaal neem ik het voortouw, maar wat vind jij? r&p-technisch gezien zou ik als dominante man volmondig "nee" zeggen.quote:op zaterdag 9 juli 2005 18:42 schreef bupatih het volgende:
[..]
zullen we daar verandering in brengen? [afbeelding]
ik bagger nooitquote:op zondag 10 juli 2005 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
normaal neem ik het voortouw, maar wat vind jij? r&p-technisch gezien zou ik als dominante man volmondig "nee" zeggen.
(sluit je aan)
hartstikke.quote:
neeeee, was niet kneuzig.quote:op maandag 11 juli 2005 05:30 schreef geqxon het volgende:
en ik vind het eigenljk nog best kneuzig
dat is ook een hele foute term.quote:op maandag 11 juli 2005 09:51 schreef moonah het volgende:
[..]
was schattig!
maar dat zul je in deze ook wel geen oké term vinden...![]()
surequote:op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef kreator het volgende:
hoe kom je erbij dat het bagger is? het overstijgt het niveau van het gemiddelde topic in r&p en bovendien heb ik écht een grote pé-nis..
quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:00 schreef sc0rpi0n het volgende:
je vriendin
ow ja? ben jij dan al 'lid' van de geheime club van grote piemels?quote:op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef kreator het volgende:
hoe kom je erbij dat het bagger is? het overstijgt het niveau van het gemiddelde topic in r&p en bovendien heb ik écht een grote pé-nis..
neequote:op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef kreator het volgende:
[..].
neem je me nou ook ff in de zeik ofzo.
.
ik had net twee topics over pé-nissen gesloten in sex en met dit topic heb ik dus nu een hattrickquote:op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef kreator het volgende:
en je had het topic best even een uurtje 'niet kunnen zien' zoals elke moderator dat doet/deed. er zit best veel denkwerk in elke keer..
voor mijn grootte is geen club. daar zijn er niet genoeg van.quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ow ja? ben jij dan al 'lid' van de geheime club van grote piemels?
quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef kreator het volgende:
[..]
voor mijn grootte is geen club. daar zijn er niet genoeg van.
quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef copycat het volgende:
als het mé-nens is over je pé-nis, dan mag je me wel mailen, hoor.
quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef copycat het volgende:
als het mé-nens is over je pé-nis, dan mag je me wel mailen, hoor.
ff de tunnel voegen...quote:
da's juist een toegevoegde waarde...quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef kreator het volgende:
ik raak vaak baarmoeders. en dat is niet altijd een pretje..
msn. kreator@home.nlquote:op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef copycat het volgende:
[..]
da's juist een toegevoegde waarde....
nou, dan heb je nog nooit een écht grote gehad.quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef copycat het volgende:
[..]
da's juist een toegevoegde waarde....
wie heb jij in godsnaam ontmoet in je leven? psst achter de baarmoeder is nog een plekje, beetje kunnen kantelen is ook een gave. hondjes is er erg goed voor. "oh jaaaa daar!!!"quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef kreator het volgende:
ik raak vaak baarmoeders. en dat is niet altijd een pretje..
dat is niet geheel wederzijds hoor. groetjes van de rebelse kant van mijn lieve persoonlijkheid.quote:op vrijdag 15 juli 2005 23:15 schreef moonah het volgende:
[..]
nou, dan heb je nog nooit een écht grote gehad.
ik ben het warempel een keer eens met kreator.![]()
denk je dat dat mijn bedoeling is? geef geen oordeel als je niet eens de helft weet.quote:op zondag 17 juli 2005 12:51 schreef copycat het volgende:
nee.
r&p is niet de plek om jullie relatieperikelen over en weer neer te plempen.
praat met elkaar in levende lijve.
quote:op maandag 18 juli 2005 06:51 schreef ragnarok-goat het volgende:
getrouwde vrouw voor je laten vallen (ingewikkeld) aub op slot
helder en overzichtelijk.quote:welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. alles is welkom, vooral hippies.
voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het irc-kanaal, genaamd #pol.
ja, maar nu blijft het zo in de lucht hangen wat je in de sc moet doen van r&p. vandaar dat het ook niet zo druk is.quote:op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef copycat het volgende:
dank voor je suggestie!
ik ben zelf niet zo'n voorstander van richtlijnen voor een slowchat. maar wie weet denken mijn medemods en mede-users daar anders over...
we zullen het in ieder geval bespreken!
r&p sc: waar slow letterlijk genomen moet wordenquote:op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef r_on het volgende:
ja, maar nu blijft het zo in de lucht hangen wat je in de sc moet doen van r&p. vandaar dat het ook niet zo druk is.
quote:op vrijdag 22 juli 2005 19:16 schreef t1andonly het volgende:
hvjjn deel 348
hoideze van mij mag dicht
quote:op maandag 25 juli 2005 23:33 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
jammer dat mijn topic verwijderd is. mag ik zo langzamerhand niet eens een speciale positie. iedereen heeft al relaties met elkaar gehad, ik ben de enige die dat tnog niet is geluk!
je lijkt me wel een leuke vrouw overigens op zich..quote:op maandag 25 juli 2005 23:41 schreef copycat het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook nooit een relatie met een mede-fok!ker gehad... wil ik ook niet willen, trouwens.
en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, beste bhfh, dat je zoektocht daarnaartoe op fok! nergens toe leidt.
maar bovenal zijn datingtopics ongewenst.
schrijf je anders in bij een relatiesite!
quote:op maandag 25 juli 2005 23:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
je lijkt me wel een leuke vrouw overigens op zich..
quote:het is inderdaad jammer als dat negativisme je fokgevoel overheerst of zelfs helemaal doet bekoelen. dat is ook zeker niet de bedoeling! daarom zou ik het ook op prijs stellen als je in het vervolg eerder aan de bel trekt, zij het hier, via een topicreport of een mail aan een van ons.
zo kunnen we meteen checken of je klacht gegrond is en daarbij horende maatregelen treffen.
ik zou het persoonlijk namelijk jammer vinden als je r&p niet meer bezoekt.
dit komt eigenlijk neer op, 'jammer, maar zak verder maar in de stront'. als je gegronde klachten op een dergelijke betuttelende manier worden afgedaan dan zit er inderdaad weinig meer op dan je terugtrekken uit r&p. wat in het geval van claudia_x dus is gebleken. onder het mom van 'consequent modereren' is een interessante user verdwenen en krijgen users zoals milagro en tranceptor die 9 van de 10 keer helemaal geen donder toevoegen (behalve dan wat korzelige cliches over het vrijgevochten vrijgezellenleven) nog meer ruimte om van r&p hun speeltuin te maken.quote:ik kan het op zich wel begrijpen. sommige reacties ervaar je erg vervelend, en dat mag ook best duidelijk gezegd worden wat mij betreft. ook hier geldt denk ik echter weer het klassieke dat het niet iedereen maximaal naar de zin te maken is, en dat het altijd een kwestie van geven en nemen is.
als je in haar posthistorie kijkt zie je dat 80% van de posts die ze de afgelopen maanden heeft geplaatst in r&p staan. jij hebt dat fb-topic van een maandje terug toch ook gelezen?! daar kondigde claudia_x al aan dat ze het zat was om tegen het trage pappen-en-nathouden gedoe van jullie te moeten posten. en dan ga jij doodleuk zeggen dat het jullie niet aan te rekenen is dat ze een maand niks meer post en dat het mijn vooroordeel is dat dit forum mede dankzij jullie een suffe speeltuin wordt. je kletst er maar wat op los copycat, evenals alicey die overigens vreselijk kleurloos haar taak vervult. hou het er vooral maar op dat het mijn vooroordelen zijn, dat jullie niets aan te rekenen valt, dat het zure zodiakk is die weer kuren heeft. sla vooral alles maar in de wind, want zo wordt het prettiger kletsen over de deugden van het vreemdgaan, over 'single-zijn' en ex-vriendjes.quote:op woensdag 27 juli 2005 10:31 schreef copycat het volgende:
ik word een beetje moe van jouw aannames die nergens anders op gebaseerd lijken te zijn dan het vooroordeel wat jij klaarblijkelijk hebt tegen de huidige mods van r&p.
zoals jij de posts van zowel alicey als mij leest, zijn ze niet geschreven noch bedoeld.
daarbij zie ik in claudia's posthistory dat ze al een ruime maand niet meer actief is, op heel fok! . ook ons aan te rekenen, uiteraard...
het is handig als je het een en ander los van elkaar ziet. ik heb kritiek op de moderators omdat mede dankzij hen een interessante user hier niet meer post. dan is er het geval van de kritiek die ik geef in het topic over trouw-zijn. en dan is er als laatst nog de kritiek die jij op mij hebt over de manier waarop ik me presenteer in dit forum. dat zijn drie verschillende dingen, de eerste twee betreffen de inhoud, het laatste de vorm.quote:op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef zwaaibaai het volgende:
vertrekt op hoge poten met de woorden: "hier kom ik niet meer terug, jullie kunnen er niks van "( woorden van gelijke strekking ),
zowel alicey en ik hebben claudia aangegeven dat we zeker iets met haar kritiek willen doen, suggesties daartoe gegeven ook zodat we dingen eerder kunnen oppikken. wij zijn immers ook niet 24/7 aan onze computers vastgeklonken.quote:op woensdag 27 juli 2005 11:38 schreef zodiakk het volgende:
ik heb kritiek op de moderators omdat mede dankzij hen een interessante user hier niet meer post.
gertjanpeter, waar de link ook naar verwijst. waarom moet ik mailen ?quote:op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef copycat het volgende:
ik snap even niet over wie je het hebt, gelly.
zou je me dat even willen mailen op copycat68@gmail.com
bedankt alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |